Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

The Uncanny Counter 1.Sezon 7.Bolum


7. Bölüm

The Uncanny Counter sezon 1

(88) yorum

  • Twiceonce20 Aralık 2020Cevapla

    Ceviri ne zaman gelir?

    • lala20 Aralık 2020Cevapla

      bugün akşam yada yarın gelir

      • Şevval20 Aralık 2020Cevapla

        Çok heyecanlıyım

    • Gzd21 Aralık 2020Cevapla

      Gelmiiş

      • Ymraqs21 Aralık 2020Cevapla

        Ayn

      • Habil caglayan10 Ocak 2021Cevapla

        11 bolum ne zaman geliyo

    • Sude D.21 Aralık 2020Cevapla

      EFSANE BİTTİ. YEMİN EDERİM NEFES NEFESE İZLEDİM. LAN MÜKEMMEL BİR DİZİ!!!!!

    • tujhghj16 Ocak 2021Cevapla

      gerçekten efso bir dizi tafsiye ederim.

  • Lu sheng xin20 Aralık 2020Cevapla

    Altyazı ne zaman gelir?

    • ilknur20 Aralık 2020Cevapla

      bugun yada yarın 23.45 gibi gelir

    • Lifegoeson20 Aralık 2020Cevapla

      Çeviri veldii

  • İrem20 Aralık 2020Cevapla

    Korece izlememek için zor tutuyorum kendimi.

    • Oh Misa20 Aralık 2020Cevapla

      bende

    • I love you korea20 Aralık 2020Cevapla

      aynen

    • haşin_0120 Aralık 2020Cevapla

      İzleme bence dayan yarın veya bugüne gelir

    • Yağmu20 Aralık 2020Cevapla

      Akşam 11 gibi geliyor normalde

    • Ummug.20 Aralık 2020Cevapla

      allahımmm bendeeee

    • ayça^yuna20 Aralık 2020Cevapla

      ben de ,ben de

    • İlyas20 Aralık 2020Cevapla

      aynenn gelsin artık çeviri 🙂

    • Nur20 Aralık 2020Cevapla

      Bende

    • Bu dizi harika20 Aralık 2020Cevapla

      Aha ben lshelehwlwjlehslrjwlw

    • İlayda21 Aralık 2020Cevapla

      Birdahaki bölüm ne zaman yayınlanır acaba

  • skz ıs my baby20 Aralık 2020Cevapla

    dayanamıyorummmm adminnnn

  • skz ıs my baby20 Aralık 2020Cevapla

    bırazcık ızlıcem azıcık ama cok azzz

  • T-Army❤️20 Aralık 2020Cevapla

    Valla ben izliyorum altyazı gelince bidaha izlicem

  • Oh Misa20 Aralık 2020Cevapla

    umarım altyazı bir an önce gelir

  • Betüüll20 Aralık 2020Cevapla

    Üfff:/

  • dmwjdjmnwdkjwa20 Aralık 2020Cevapla

    çeviri yok

  • korean20 Aralık 2020Cevapla

    alt yazı ne zaman gelir

  • chaeunwoo20 Aralık 2020Cevapla

    altyazı gelsin artııııııııık

  • Lotus_20 Aralık 2020Cevapla

    Altyazı akşama kadar gelmeyecek olması canımı sıkıyor.

  • Zebra20 Aralık 2020Cevapla

    Kardeşim gelsin artık çeviri

  • Ferhat20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri nerede admin geçen hafta bu saatlerde izleyip bitirmiştim normalde

  • Ada20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri gelsin artık yaa!

  • Ferhat20 Aralık 2020Cevapla

    Ne zaman gelir peki çeviri

  • chaeunwoo20 Aralık 2020Cevapla

    ya bu altyazı ne zaman gelecek

  • Kader20 Aralık 2020Cevapla

    altyazi geldiginde haber verinn lutfennn

  • Ms.Perfect20 Aralık 2020Cevapla

    Sabırsızlıkla bekliyorum

  • Feray20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir merakla bekliyorum dizi muhteşem

  • jisoo20 Aralık 2020Cevapla

    alt yazı ne zaman gelir heyecanla bekliyoruz

  • ARMY20 Aralık 2020Cevapla

    Cidden Korece izleyip sonra Türkçe altyazılı izleyeceğim galiba. Çok sabırsızım gerçekten ‍♀️‍♀️

  • ARMY20 Aralık 2020Cevapla

    Cidden Korece izleyip sonra Türkçe altyazılı izleyeceğim galiba. Çok sabırsızım gerçekten

  • soobin20 Aralık 2020Cevapla

    Neden altyazisiz geldi ki?

  • Esma20 Aralık 2020Cevapla

    Aşırı heyecanlıyım

  • Zeliha20 Aralık 2020Cevapla

    Hemen çevirisi çıksınnnnnnnnnn

  • Yorumiçin20 Aralık 2020Cevapla

    Ya bu dizi harika ilerliyor. Tüm bölümleri gelince izleyecektim ama dayanamadım. Bu yüzden beklemeye mahkûm kaldım. İnşallah çabuk gelir çevirisi, Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

  • Zeliha20 Aralık 2020Cevapla

    ama en son 6. bölümde 3. seviye onları görüyodu bu bölümde öyle değil???

  • Oh Misa20 Aralık 2020Cevapla

    tahminimce altyazısı 8. bölüm gelince gelecek

  • öylesine20 Aralık 2020Cevapla

    bendeee

  • ecrin koç20 Aralık 2020Cevapla

    of çok merak ediyorum ya

  • Fzy20 Aralık 2020Cevapla

    Ya off ne zaman çeviri ya 2 gündür bekliyoruzz

  • Lisa20 Aralık 2020Cevapla

    İyi ki varsınızz❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    BOŞ ZAMANI OLAN İNSANLAR *KAİROS* VE *THE PENTHOUSE* DİZİSİNİ İZLEMEYİ TAVSİYE EDERİMM.

  • Anyone.rv20 Aralık 2020Cevapla

    Bekliyorum bekliyorum gelmiyor normalde popüler guncel diziler hemen ertesi sabaha geliyordu bu dizi o kadar popüler degil galiba

    • Tuana21 Aralık 2020Cevapla

      Hayır çok popüler aslında ve reytingide çok yüksek

  • Derya20 Aralık 2020Cevapla

    Altyazı nezaman gelir yaaaa

  • Lifegoeson20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir sabırsızlanıyorum

  • Lisa20 Aralık 2020Cevapla

    Ya

  • Devilish and Psychopath Girl20 Aralık 2020Cevapla

    allah rızası için çeviriii

  • sahra20 Aralık 2020Cevapla

    altyazı ne zaman gelcek yaaa

  • Ada20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri gelsin artııık.

  • Oh Misa20 Aralık 2020Cevapla

    admincim altyazı ne zaman gelecek

  • Joy20 Aralık 2020Cevapla

    Artık gelse mi çeviri

  • Esma20 Aralık 2020Cevapla

    Lütfen çeviri gelsin kendimi Korecesini izlememek için zor tutuyorum

  • ismet çelebi20 Aralık 2020Cevapla

    sonunda çeviri geldi 🙂

  • Azra20 Aralık 2020Cevapla

    Yuppi alt yazı gelmiş çoooooooo…k teşekkürler

  • Lee know20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri geldi

  • seda20 Aralık 2020Cevapla

    gelmiş

  • shipçi ben klutyıguyı20 Aralık 2020Cevapla

    altyazı gelmişşşşş

  • Lisa20 Aralık 2020Cevapla

    Arkadaşlar çeviri geldii

  • Jisoo20 Aralık 2020Cevapla

    video sürekli donuyor internetle alakalı değil çok sinirim bozuldu…

  • Kedi20 Aralık 2020Cevapla

    Çok fazla donuyor izleyemiyorum

  • Azra20 Aralık 2020Cevapla

    Tek kelimeyle Mükemmeldi. Teşekkürler

  • zuzu20 Aralık 2020Cevapla

    Sonu aşırı heyacanlı bitti… Hiç beklemiyordum öyle sapasağlam çıkacaklarını. 8.bölüm seni büyük bir heyecanla bekliyor olucağım!

  • Werr20 Aralık 2020Cevapla

    Bu dizileri 144 de veya 240p izlenmiyor mu oluyorsa nasıl

  • Kim Soo-hyun21 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri gelmişş 🙂

  • Betük21 Aralık 2020Cevapla

    ALTYAZI GELMİİİİİŞŞŞŞŞŞ SONUNDAAAAAAA ÜHÜÜÜÜ ÇOK ÖZLEMİŞTİİİİM

  • Yoruichi21 Aralık 2020Cevapla

    Oley altyazı gelmiş yuppiiiiii

  • Nisa21 Aralık 2020Cevapla

    yorobııınn altyazı gelmişşşş

  • Hwang In-Yeop21 Aralık 2020Cevapla

    Çok güzeldi >.<

  • Ms.Perfect21 Aralık 2020Cevapla

    Hana’nın öyle pislik bir amcası olması ne acı

    • türkprenses21 Aralık 2020Cevapla

      aynn ben olsam çok kötü intikam alırdım

  • ecrin koç21 Aralık 2020Cevapla

    çok iyi bitmedimiiiii

    • türkprenses21 Aralık 2020Cevapla

      kesinlikle bir an sandım öldüler ama çok şükür . gayet iyiydi:)

  • TDK sorumlusu21 Aralık 2020Cevapla

    çeviri yaparken lütfen tdk kurallarına uyalım… bu ne böyle

  • Kdrama22 Aralık 2020Cevapla

    Niye bu kadar müqqq bu dizi dersten izliyorum

  • Jung hae-in27 Aralık 2020Cevapla

    hahahah arabadan ciktiklari sahne 😀

  • hilAY30 Aralık 2020Cevapla

    Cidden film bu bölümde başladı yaaa ok güzellllll

  • Nobita4 Ocak 2021Cevapla

    Yhaa bu kadar aksiyonlu bi bölüm beklemiyoduuuuğm!!!

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak