Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

The Uncanny Counter 1.Sezon 15.Bolum


15. Bölüm

The Uncanny Counter sezon 1

(120) yorum

  • sabah akşam BTS19 Ocak 2021Cevapla

    harika bir dizi listemde 3. sırada gerçekten tavsiye ederim umarım bölüm çabuk gelir

    • Jongsuk020622 Ocak 2021Cevapla

      Suan 3 dizi birlikte izledigim icin henuz izlemedim ama mutlaka izleyecegim bir dizi.Konusu itibari ile diger dizilerden farkli.Ask hic yokmus,tam da benim istedigim gibi.

      • sabah akşam BTS22 Ocak 2021Cevapla

        evet birkaç tane dizi önerisi istersen söyliyim 1.hi school love on 2.strong woman do bong soon 3.the liar and his lover daha birsürü var ama bunlar en secdiklerim izlemelisin

      • sabah akşam BTS22 Ocak 2021Cevapla

        evet birkaç tane dizi önerisi istersen söyliyim 1.hi school love on 2.strong woman do bong soon 3.the liar and his lover daha birsürü var ama bunlar en secdiklerim izlemelisin

    • blink24 Ocak 2021Cevapla

      ya ne zaman gelecek altyazı

    • Elfnz_anonim24 Ocak 2021Cevapla

      Dizi önerin var mı peki? 3. Sırada dedin ya 1 ve 2 ne varsa başka da önerir misin ?

      • sabah akşam BTS25 Ocak 2021Cevapla

        yukarıda söyledim ama onların dışında hwarang ve sassy go go yuda öneririm

    • Ebrar...BTS13 Şubat 2021Cevapla

      DİZİ ÖNERİSİ
      -Hwarang
      -strong woman
      -The great seducer
      -the legend of blue sea
      -w twi worlds
      -goblin
      -black
      -mr.queen
      -more than friends
      -the Kong eternal monarch
      -school 2017
      -uncontrollably fond
      -run on
      -true beauty
      -the heirs
      -tale of the nine tailed
      -my strange hero
      -sassy go go
      -weightlifting fairy kim bok joo
      -boys over flowers
      BİDE MERAK EDİYORUM DİZİNİN 2.SEZONU OLUCAK MI ? BİLEN SÖYLEYEBİLİRMİ ACABA ? Bu dizinin the uncanny counter
      ❣️

  • Merve19 Ocak 2021Cevapla

    Bölüm ne zman gelir sabırsızlıkla bekliyorum

  • Fatma acar19 Ocak 2021Cevapla

    İlk

  • özge19 Ocak 2021Cevapla

    ilk

  • jisoo19 Ocak 2021Cevapla

    junghook adını yanlış yazmış olabilirim onun izlediği bir filmvardı love 911 onuda çevirirmisin

    • Hyunjininamericanosubenimlan19 Ocak 2021Cevapla

      Öpüşme sahnesini canlandırmak istiyormuş yavrucak djgjgdjgsjgs
      Bu arada Jungkook* olucaktı

      • Aleyna Kayalık23 Ocak 2021Cevapla

        adındaki kişinin gbuna bayılıyoum

        • zeze24 Ocak 2021Cevapla

          dediğin kişi hyunjinse stray kids grubunda

      • Hyunjininhairbandi25 Ocak 2021Cevapla

        Benim ismim daha güzel

    • army24 Ocak 2021Cevapla

      o filmin altyazılı hali youtube ve diğer sitelerde var izlemek istiyorsan bak

  • silem19 Ocak 2021Cevapla

    sonu çok güzel bitecek mükemmel bir dizi

  • sabah akşam BTS19 Ocak 2021Cevapla

    çooooooookkkkk güzel bi diziii

  • özge19 Ocak 2021Cevapla

    ha na ile mun beraber olmıycak galiba

    • Hyunjininamericanosubenimlan19 Ocak 2021Cevapla

      Ben onların birlikte olmasını çok istiyorum yaa umarım birlikte olurlar…

      • Sanane21 Ocak 2021Cevapla

        Ayn yaa ama aşk konulu olmayan nadir dizilerden değil mi sence de

    • Bobcat23 Ocak 2021Cevapla

      Farkettiyseniz mun ha na ya seslenirken nuna diyor. Nuna korece de erkek kimsenin kendinden yaşça büyük kadına söylediği bir kelimedir. Bir çeşit abla demek oluyor. Yani hayal kurmayın derim.

      • sude24 Ocak 2021Cevapla

        noona demiyor hana diyor tekrar dinle bi istersen…

        • Bobcat24 Ocak 2021Cevapla

          Çeviride hana yazıyo ama her seferinde dikkat ettim nuna diyor gibi geldi bana. Kesinlikle öyle diye iddia etmiyorum tabi telaffuzlar yanıltıyo da olabilir

          • Mine25 Ocak 2021

            Nuna diyo yanılmıyorsun

    • zeze24 Ocak 2021Cevapla

      hana mundan büyük ama saankiii…

      • Nil25 Ocak 2021Cevapla

        Arkadaslar sevgilisi olabilir abla dese bile bu onlardan,arin kulturunde saygı olarak söylenen bir ifade oppa normalde abi demek ama sevgiliye de söylenen bir kelime bir turk kızımız vardi sevgilisi bir koreliydi ona biz sevgili oldugumuz birine abi demeyiz diyordu ama koreli çocuğumuz hayir bana abi diyeceksin yani oppa diyeceksin diyordu. Çocuğa bir turlu birine abi dersek ona yol vermiş oluruz bu duruma anlatmaya çalışsada yine nafile sonuçlanmıştı. Mun’un nuna dedigi birkaç kisim var hana ondan büyük diye. Yani istedigi kadar desin sevgili olmalarına engel değil bu durum. Bir tane dizi vardı lisede cocuk kıza abla diyordu sürekli ama bir gün yolları kesişiyor sevmeye başlayınca sevgili oluyorlar yani abla demek problem değil onlarda

  • Ayşe Naz19 Ocak 2021Cevapla

    Vaayy reyiz baya iyiydi bu aradaaa

  • Ayşe Naz19 Ocak 2021Cevapla

    Vaayy reyiz baya iyiydi

  • DİZİ MANYAĞI19 Ocak 2021Cevapla

    altyazııı istiyozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • taegguk19 Ocak 2021Cevapla

    15.bölüm çabuk gelsin ya en heyecanlı yerinde bitti…

  • Jung hae-in19 Ocak 2021Cevapla

    yeter artık yaa 1. bölümden beri yakalayamadılar kotu ruhu sıktı yani 14 te yakalarlar demiştim ama olmadi yine aralarından biri ölücek diye çok korkuyorum yaa umarım bisey olmaz

    • Sjjj20 Ocak 2021Cevapla

      Bnc hepsi komaya girip dirilcek sonunu boyle yapcaklar counter olmayacaklar

      • So mun22 Ocak 2021Cevapla

        Kore dizileri mutlu sonla biter knk sanmıyorum… büyük ihtimalle ha na ve mun birlikte olucak ayrıca kötü ruhu yakalicaklar … bence

      • Gucci Kefenli Fadime24 Ocak 2021Cevapla

        öyle olmayacak bence çünkü bu dizinin 2. sezonu var yani eğer counterlığı bırakırlarsa 2. sezonda ne yapacaklar mantığıken

      • Gerçek So Mun24 Ocak 2021Cevapla

        Arkadaşlar sonunda anneme ve babama söylemem gerekeni söyledim içiniz rahat olsu.

      • Şule24 Ocak 2021Cevapla

        2. Sezon çekilmeye başlamış ya bencede 2. Sezonda hepsi yeniden counnter olarak uyana bilir bilmiyorum ama yeni bölümleri çok merak ediyorum.

  • Ormançileği19 Ocak 2021Cevapla

    Hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biriydi

  • Canan19 Ocak 2021Cevapla

    arkadaslar dizinin 2 sesonu gelcekkkkv cosuyoruzzz yeeee

    • Evin23 Ocak 2021Cevapla

      Dogru mu

    • hope23 Ocak 2021Cevapla

      zaten 1. sezonla kalırsa kafayı yerim

  • Hyunjininamericanosubenimlan19 Ocak 2021Cevapla

    So mun ile Ha na nin birlikte olması için dua çemberi

    • TheSelim20 Ocak 2021Cevapla

      Bende onu umut ediyorum yaa

      • Zeynep20 Ocak 2021Cevapla

        Ulan daha birbirlerinin elini bile tutmadılar artık ümidim tükeniyo

    • Korefan21 Ocak 2021Cevapla

      Vallahi yaa eğer olmazlarsa senariste fenna söverim böyle yakışan bir çifti yapmazsa

    • So mun22 Ocak 2021Cevapla

      Amin

    • Shfjjsgd23 Ocak 2021Cevapla

      Alt yazi nerdeeeeee yorum şeyi yok buraya yazioom ne zaman geliiiir

    • Nobita24 Ocak 2021Cevapla

      İlk defa noona olayını bu dizide sevdim bunlar birlikte olmazsa üzülürüm açıkçası

  • lesa19 Ocak 2021Cevapla

    dizinin 2. sezonu olucak diyorlar eğer olursa belki 2.sezonda so mun ve hana arasında bir şeyler olma ihtimali var. çünkü 1.sezon bitti zaten.

    • TheSelim20 Ocak 2021Cevapla

      İnş olur..

  • Erik19 Ocak 2021Cevapla

    Çook güzell bir dizii öfkckckclclcl

  • Muree19 Ocak 2021Cevapla

    Bölüm gelince yazın bari

  • tuana19 Ocak 2021Cevapla

    off umarım 2. sezon olur

    • Evin23 Ocak 2021Cevapla

      Doğru mu haber

    • Lee dong wook un dizisi Tale of the nine tailed23 Ocak 2021Cevapla

      Olacak ztn

  • TheSelim20 Ocak 2021Cevapla

    Sabırla bekliyorum.

    • Lee dong wook un dizisi Tale of the nine tailed23 Ocak 2021Cevapla

      Bendee

  • gu7rs20 Ocak 2021Cevapla

    Çok güzel bir dizi.Webtoondan iyi ki ayarlanmış.

  • Jkkk20 Ocak 2021Cevapla

    Gerçekten çok güzel bir dizi sabırsızlıkla bekliyorummmmmmm

  • Bahharrr20 Ocak 2021Cevapla

    Normalde yeni bölüm hangi gün geliyo

    • felixinçilleri24 Ocak 2021Cevapla

      cumartesi pazar

  • iclal20 Ocak 2021Cevapla

    lütfen Fah Mee Tawan dizisinide çevirirmisiniz

  • Elif21 Ocak 2021Cevapla

    Strese girdim ya çok heyecanlı

  • Korefan21 Ocak 2021Cevapla

    So mun la ha na sevgili olsun artık yaa dizide tek hosuma gitmeyen nokta bir türlü olamadılar

  • ForeverArmy21 Ocak 2021Cevapla

    yaaa çabuk gelsin bu bölümm lütfeenn

  • erdem agun21 Ocak 2021Cevapla

    hadi gelsin artıkkkk

  • k-Dram bekcisi22 Ocak 2021Cevapla

    uffffff bekle bekle canım çıktı, lütfen gelsin artık!

  • btsbpkard22 Ocak 2021Cevapla

    Hangi günlerde çıkıyor

  • Rayiha23 Ocak 2021Cevapla

    En heyecanlı yerinde bitti 15. bölümün acaba ne zaman çevirisi yayınlanır. Çünkü 15 bölümü tv de bugün yayınlanacak.

    • Ami23 Ocak 2021Cevapla

      15. Bölüm orda çoktan yayınlandı
      Güney kore şuan ki saatle 03:13 pazar gününde yani cumartesi günü orda bitti. Altyazının gelmesi lazım artık.

      • Swag-i23 Ocak 2021Cevapla

        Evet ya çevirisi neden hala gelmedi acaba?

  • hope23 Ocak 2021Cevapla

    ya ben diziye başladığımda 15 bölümdü hala 15 ve gelmesını beklıyorum lütfen çabukkkk gelsinn

  • k-dram fanatıgı23 Ocak 2021Cevapla

    altyazı ne zaman gelır ya mrktan catlıycam.bu aksama gelır ınsallah

  • Ami23 Ocak 2021Cevapla

    Geeelüüüğğğğ artık

  • gamze23 Ocak 2021Cevapla

    dizinin 2.sezonu 2022 nin ilk yarısı gelecek diyorlar doğrumu

  • Elif23 Ocak 2021Cevapla

    Hala gelmedi alt yazı saatlerdir bekliyorum offff

  • Aleyna Kayalık23 Ocak 2021Cevapla

    konuyla alakasız ama ben buda profil resmi ayarlayamıyoum yadım eder misiniz?

  • So mun fanı23 Ocak 2021Cevapla

    2.sezon gelecek ama oyuncular farklı olabilir

  • Kore dizi delisi23 Ocak 2021Cevapla

    Allahım ben ilkim bu arada yeni bölüm geldiiiiiiii

  • Kore dizi delisi24 Ocak 2021Cevapla

    Niye bu sürekli dizilerde birilerinin sürekli sevgili olması istediği bırakın da böle kalsın Bi dizide aşk olmasın böle daha güzel umarım bu sezonun finali güzel olur.

  • Gucci Kefenli Fadime24 Ocak 2021Cevapla

    DELİRİCEM YA . So mun un içine 2. bir yardımcı girince heyecandan kalbim çıktı ya o nasıl sahneydi öyle

  • Maskeli24 Ocak 2021Cevapla

    Ben daha ne diyeyim?Adamlar yapmışlar hem de tam yapmışlar. Final bölümünün gelmesini ne yalan söyleyeyim hiç istemiyorum. Tekrar tekrar izlesem sıkılmam. Bir de farkettiyseniz So Mun’u gücü yokken de gördük ve hâlâ güçlü idi.Bu ne demek oluyor? Güçlü olmak için özel güçlere ihtiyacın yok! Önemli olan içindeki kendi gücüne inanmak. Siz ne düşünüyorsunuz?

    • zeze24 Ocak 2021Cevapla

      kanka iyi demişsin de özel güç olmasa ne halt yiyecekler sopalar kırıldı

  • ahsen24 Ocak 2021Cevapla

    Abi yuh hala mi gelmedi alt yazi ins en kisa zmnda gelir

  • Kdrqmaseven24 Ocak 2021Cevapla

    2.sezon olcak ama oyuncular değiştirilebilir

  • hodbin24 Ocak 2021Cevapla

    gene gelmemiş 🙁 of of bekleyelim bakalım az daha 🙂

  • gamzeee24 Ocak 2021Cevapla

    yine on numara bir bölümdü dizi yi çok beğendim son 1 bölüm bitecek diye üzülüyorum :'(

    • So mun'a aşık oldum24 Ocak 2021Cevapla

      Ne zaman gelir acaba 16. Bölüm ???

  • Doğukan TK24 Ocak 2021Cevapla

    Altayazıyı Çok merakla beklyıorum allahım nolur hızlı gelsın

  • Ha na24 Ocak 2021Cevapla

    Çevirisi ne zaman gelir??

  • Korenin_sesi_24 Ocak 2021Cevapla

    Lütfen çabuk çeviri gelsin….

  • Gizem24 Ocak 2021Cevapla

    Bu dizi gibi bildiğiniz diziler varmı. Türü bunun gibi olan.

    • hanife24 Ocak 2021Cevapla

      365 repeat the year
      flower of evil
      bunlar müthiş çok sürükleyici

  • felixinçilleri24 Ocak 2021Cevapla

    2. sezonu olacağı için inşallah saçma bir yerde bitirmezler. Vagabond u izleyenler anlarlar ne demek istediğimi

    • Elif BOSTAN24 Ocak 2021Cevapla

      Kesinliklee

  • McMonkey24 Ocak 2021Cevapla

    Akşam oldu hala çeviri gelmedi. Sebebini bilen varmı acaba.

  • ಥ_ಥ24 Ocak 2021Cevapla

    altyazı ne zaman gelir???

  • Ha Na24 Ocak 2021Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir acaba merakla bekliyorum… ❤️

  • Fatma acar24 Ocak 2021Cevapla

    Çeviri geldi

  • Rayiha24 Ocak 2021Cevapla

    Sonunda çeviri gelmiiişşşş:))) Çok heyecanlıyım şu an.

  • kkorefans24 Ocak 2021Cevapla

    Diziye son bir bölüm çok üzgünüm efsane bir diziydi

  • h.sera0t24 Ocak 2021Cevapla

    Daha karakteri yeni goruyorum ama ölmesine acayip üzüldüm yaaa

  • Alya24 Ocak 2021Cevapla

    Mükemmel bir bölümdü…

  • tuana24 Ocak 2021Cevapla

    yaaa 1 bölüm kaldı 🙁

  • Nobita24 Ocak 2021Cevapla

    Admincimm canım benim balım neden hep geç atıyorsun çeviriyi yavrum bak biliyorum zor ama elinde bekletme lütfen tontişim bak lütfen çevirdiğin an atıver.

    Neyse adminciğime olan duyurumu yaptığıma göre artık yorumumu yapiyim hehe.
    ~NOBİTA SPOİ VERİOR!~ ♡SPOİ YEMEK İSTEMEYEN OKUMASIN TATLI DORAYAKİLERİM♡
    Şimdik somun ekmeğim güncellenmiş versiyonuyla karşımıza çıktı hana tontişim de aşkta 2. seviye olan kabullenmemede bunun bi sonraki evresi de zaten kabullenmektir yani. Herneyse bayan chuchu iyice güçsüzleşti yaşlandı biraz. Diziye bi konuk oyuncu geldi kendisi countermış ama bölüm ortalarında öldü. O ölünce somun ekmeğim daha da güçlendirilmiş versiyonuyla güncellenmiş oldu işte.
    BURAYA KADAR OKUYUP GÜZEEELCE SPOİ YEDİYSEN SENİ TEBRİK EDİYOR, BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM TATLI DORAYAKİM ♧

  • Nobita24 Ocak 2021Cevapla

    Minnak tatlı sevimli minnoş yumuşak çikolatalı dorayakilerim size bisey sorucammm.
    DİZİ 16. BÖLÜMDE BİTMİYO DİMİ 2. SEZON VAR DİMİ NOLUR OLSUN??!
    ~ BURDAN BİTANECİK SENARİSTÇİĞİME SESLENİYORUM, EĞER 16. BÖLÜMDE BİTİRİRSEN SANA Bİ UÇARIM AMEL DEFTERİN KAPANIR KOÇÇUMMM NSNDHFHSJTJVJEJT

    • Gizemli25 Ocak 2021Cevapla

      Bu sezon 16-cı bölümde bitiyor. İkinci sezon çekmeyi planlıyorlar.

      • Duyguluyum lan25 Ocak 2021Cevapla

        Inşallah burada bitmez

      • Nobita25 Ocak 2021Cevapla

        Teşekkürler cınımm

  • Duyguluyum lan25 Ocak 2021Cevapla

    Arkadaslarr dizi 16.bümde bitmeyecek dimi 2.sezon var dimi!?

  • Dizibağimlisi25 Ocak 2021Cevapla

    Delirdiğim bi bölümdü.Şok üstüne şok.Harikaydı…

  • Rayiha25 Ocak 2021Cevapla

    16. bölüm tv’de ne zaman yayınlanacak bilen var mı?

    • Queen26 Ocak 2021Cevapla

      Tek saçma kısım ga mo tak arabayı iterken neden diğer ikisi dedesi ve ninesinin olduğu arabayı itiyorlar hahah nedennnn:))) gidip ga mo tak’a yardım etsenize yahuuu :)))

  • Korefan26 Ocak 2021Cevapla

    2.sezon olacak diye duydum inş 2. Sezon olursa ha na so mon sevgili olurlar

  • doktor-siyah28 Ocak 2021Cevapla

    yaa ben diziyi izlemeyi unutmuşum 😀 😀

  • Nur11 Şubat 2021Cevapla

    Başrol çocuk bildiğin Lee Jong Suk yaw

    • LeeJongSuk0527 Şubat 2021Cevapla

      alakası yok yüzü zaten benzemiyo sesi desen alakası yok lee jpng suk bundan en az 6 yaş büyüktür

  • Fözödö14 Şubat 2021Cevapla

    Baskanin cocuguna asigim. Asiri yakisikli evet. Sonunda biri fark etti yakisikliligini evet. YERIM LAN SENI. Misafir karakter de fena degildi yazik oldu ama baskanin oglu turuncu sacli kekim daha fena oldugu icin o ölmesin yeter uWu

  • LeeJongSuk0527 Şubat 2021Cevapla

    önceki bölümde turuncu kafanın yararı dokuncak demiştim zararı dokundu teorilerimi….

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak