Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Sell Your Haunted House 1.Sezon 11.Bolum


11. Bölüm

Sell Your Haunted House sezon 1

(25) yorum

  • Kumsal19 Mayıs 2021Yanıtla

    Bölüm gelmiş

    • Felix Skz20 Mayıs 2021Yanıtla

      Dizi artık daha güzel olmaya başladı. Önceden hep ruh peşindelerdi. Şimdi biraz daha geçmişle ilgileniyorlar. Sonu gayet güzeldi fragmanda iyiydi. 12. bölümü bekliyoruz. (Ne ara 12. bölüme geldik ben anlamadım)

  • Jkh19 Mayıs 2021Yanıtla

    Altyazı ne zaman gelirr ?

  • Genel_izleyici19 Mayıs 2021Yanıtla

    Arkadaşlar kdrama önerileri ve diziler hakkında konuşmak istiyorum instagram hesabını verebilecek varmı yada grubunuz filan varsa ordada konuşabiliriz? Instada daha rahat olacak 😉

    • Genel_izleyici19 Mayıs 2021Yanıtla

      Benimki:
      @genell_izleyici ♡
      Konuşmak isteyenlerde ekleyebilir 😉

      • kim_taehyung20 Mayıs 2021Yanıtla

        Bölümümden dolayı çok vakit geçiririm diye kapattım ünim tatil olsun açarsam eklerim seni:)))) Saatlerce konuşabileceğim bir sürü dedikodum var hem kpop hem kdrama dispatch kadar olamasamda avucumun içi gibi bilirim:)))))

      • ilkim20 Mayıs 2021Yanıtla

        ekleyim olur mu

    • 현진Hyunjin21 Mayıs 2021Yanıtla

      Benimki: @kore_dizilerim_kpop ekledim seni☺

      • Genel_izleyici16 Haziran 2021Yanıtla

        Hepinize teşekkür ederim..

  • Gamze19 Mayıs 2021Yanıtla

    benim dizim gelmiş yeap dizi güzel ilerliyor ama artık aralarında biraz etkileşim olsa daha güzel olur böyle ilerlemesi biraz sıkıcı

    • Felix Skz19 Mayıs 2021Yanıtla

      Gamze
      Ayn yaa 11. bölümdeyiz artık yakınlaşsınlar

      • Leejongsuk020220 Mayıs 2021Yanıtla

        İnşallah bişeylet olsun istiyoreee nxmxmmx

        • lee doo hyun23 Mayıs 2021Yanıtla

          En sevdiğini dizi sel cidden

  • mrs-sindirella19 Mayıs 2021Yanıtla

    Altyazı gelsiiin
    Dizi çok iyi bu arada çok sevdim diziyi ama dizinin bi hatası var çok sürükleyici o yüzden bırakamıyorum işlerim ve derslerim yarım kalıo ailemiz kızıyo azcık daha normal yapsaydınız xkskzkslzözö

  • Nisan Okşaş19 Mayıs 2021Yanıtla

    @Genel _izleyici benimki oksasnisan941 ekleyebilirsin beni 🙂

  • Forşante20 Mayıs 2021Yanıtla

    Altyazı ne zaman gelecekkkkk

  • Alya20 Mayıs 2021Yanıtla

    Altyazi hemen gelirdi ama şimdi bekliyoruz

  • Leejongsuk020220 Mayıs 2021Yanıtla

    Bu dizi çok güzel yaa mutlaka izlemeyenler başlamalı

    • lee doo hyun20 Mayıs 2021Yanıtla

      cidden çok güzel

  • Ar3mis20 Mayıs 2021Yanıtla

    Şu dizide o şirket sahibinden değil, Daebak Emlak’ ın sekreterinden nefret ediyorum. Ji A yetişkin bir kadın ve kendi kararlarını verebilir ama yoook, illa gerçeği öğrenmemeli! Çok sinir oldum. Umarım bir an önce gizemleri açıklarlar da her şey sona kavuşur yoksa diziyi izlemeye devam edebileceğimi sanmıyorum ki yarıda bırakmak yazık olur.

  • lee doo hyun20 Mayıs 2021Yanıtla

    Ben 9. bölümdeyim daha ama eminim iyi gidiyodur dizi

  • 현진Hyunjin21 Mayıs 2021Yanıtla

    !!!!!!!!!SPOİ!!!!!!!!!!!

    Bir dakika Oh In Bum öldü mü şimdi fragmanda cenaze töreni gibi bir şey vardı arkadaşı ağlıyordu ölmesin yaa

  • Leejongsuk020221 Mayıs 2021Yanıtla

    Yaaa şu evi almak isteyen adamdan nefret ediyorum yaa al işte onun yüzünden gitti çocuk sonda atladı keşke ölseydin ben amca nefret ediyorum senden nxkcmxmöx

  • rabia21 Mayıs 2021Yanıtla

    oğlan öldü mü yaa

    • lee doo hyun24 Mayıs 2021Yanıtla

      spoiler yedim nys izliyim

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak


Vidmoly izleme kaynağındaki reklamlar bize ait DEĞİLDİR.
+