Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Little Women 1.Sezon 5.Bolum


5. Bölüm

Little Women sezon 1

(11) yorum

  • Hahe18 Eylül 2022Cevapla

    bilinmezliklerle dolu bir bölümdü yeni bölüm gelince heyecan yapmıştım oysaki

  • gucciv9518 Eylül 2022Cevapla

    harika dizii

  • dd18 Eylül 2022Cevapla

    işler iyice kızışıyor heyecanlı bir hal almaya başladı

    • Kement5 Ekim 2022Cevapla

      Ohaaa yaaa bu adam oark jinng song en baştan beri şüpheli o bı de manyak karısını getiritiri bir gecede karısı ona demeden neden viyetnenm.a gitti ve o neden bu kadar sinirlendi merak edici in hye hyo rin enaklindaki karanlık sahneleri çiz derken hwa unniyi çizmesi çok enteresan…

  • cheongsan18 Eylül 2022Cevapla

    SONUNDAAAA

  • Ayşenyr18 Eylül 2022Cevapla

    Üff bee

  • Luckyone18 Eylül 2022Cevapla

    Tam bir olayı anladık derken başka bir olay oluyor ve takip etmesi zorlaşıyor bu kadar karmaşık ya da kasvetli olmalı mıydı dizi bilemedim. Oysa ki güzel başlamıştı 🙁

  • Gahyeon23 Eylül 2022Cevapla

    Oha lan çok iyi gidiyor şu an

  • GLS23 Eylül 2022Cevapla

    dizi müq ilerliyo bence karışık değil

  • suho3 Kasım 2022Cevapla

    önceki bölümü izleyip geldim de şimdi bu kızların küçükken ölen kardeşleri ölmedi mi acaba ya hwa youngmuydu neydi kardeşleri o muydu yoksa zengin kadın m kardeşleri acaba yoksa işin içinde bi hinlik mi var izlim bakim bu bölümü

  • Şeymanur6 Kasım 2022Cevapla

    Park Jae Sang’ın zaten birşeylerin peşinde olduğu belli. Katilin o olduğundan şüpheleniyorum. Ama her an ters köşe de olabilir beklerim acikcasi ve şu en küçük kardeşin sürekli hyorin hyorin diye etrafta gezmesinden de bitkim ablalarini bu kadar düşünmemistir

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak