Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Little Women 1.Sezon 12.Bolum


12. Bölüm FİNAL

Little Women sezon 1

(25) yorum

  • hale10 Ekim 2022Cevapla

    of choi do il…

    • esta11 Ekim 2022Cevapla

      SPOİ
      *
      *
      Harcanan çiftler listesine Oh In Joo – Choi Do İl de girdi cümleten hayırlı uğurlu olsun..

      • Damla17 Ekim 2022Cevapla

        Harbiden ya o kadar bekledim ki sevgili olmalarını

  • Nihal10 Ekim 2022Cevapla

    Bu nasıl bir sondu böyle ya… tam bir şeyler olacak diye beklerken çok acele edilmiş. İzlediğime pişman oldum

  • Little women10 Ekim 2022Cevapla

    Mükkemmel diziydi,çox özleyeceğim Oh İn Joo

    • Choi do il10 Ekim 2022Cevapla

      Aşşırı sinir bozucu bir finaldi. Onca olay oldu 2 dk lik bir choi do il ve oh in joo sahnesini hakediyordu bu dizinin finali. Herkes bir şekilde devam etti ama ikisi çok havada kaldı ki en önemli ıkili de onlardı.

      • Damla17 Ekim 2022Cevapla

        Evet cok haklısın keşke bi sarılsalardı

  • korehayranı10 Ekim 2022Cevapla

    Veeeeee finaldeyim dizi çok güzel akıyor.

  • Öz10 Ekim 2022Cevapla

    Büyük beklenti içinde bırakarak bitti, tüm bölümleri çok iyiydi sonu yakışmadı tatmin etmedi bir birliktelik olmadı neden? Sonu tatmin edici olsaydı mause gibi akıldan çıkmayacak harika bir dizi deridm

  • Choi do il10 Ekim 2022Cevapla

    Evet tüm olaylar çözüldü güzel de bir diziydi ama choi do il ve oh in joo daha güzel bir finali haketmişti. 2 dk lik bir sahne çekseniz de içimiz rahat etse nolurdu sanki. Şurada iki vakit geçirelim diye dizi izliyoruz dert sahibi olup çıkıyoruz. Neyse bence choi do il ve oh in joo zengin zengin bir araya geldiler ve mutlular

  • Sumeyye11 Ekim 2022Cevapla

    Uzun zamandır böyle kaliteli bir dizi izleme mistim

  • Ezgi11 Ekim 2022Cevapla

    sonu beni pek tatmin etmedi açıkcası

  • Esra12 Ekim 2022Cevapla

    Adam hazır seçimi kazanmıştı . Niye kendini öldürdü . O kısmı anlayaadım .kadın kocası başkan olsun istiyordu hani . Anlayan bi anlatabilir mi

    • seung14 Ekim 2022Cevapla

      jeongran derneği uyelerinin eğer derneği tehlikeye atacak bir sey yaparlarsa intihar etmeleri gerekiyor. onceki bolumde adam sang a’ya intihar etmesi gerektiğini ama bencilliğinden etmediginden falan bahsetmisti zaten. park jae sangta o yuzden intihar ediyor anladıgım kadarıyla

  • korehayranı12 Ekim 2022Cevapla

    ve final güzel bir diziydi . Sıkılmadan izlene bilinir.

  • twiceda13 Ekim 2022Cevapla

    In Joo Hwayoung <3

  • Bejn14 Ekim 2022Cevapla

    Acaba 2 ci sezon ne zaman gelir

  • Kim Haewon16 Ekim 2022Cevapla

    Ben choi do il ile in joo sahneleri istiyordum ama ya…

  • Aman bee17 Ekim 2022Cevapla

    Yazık ettiniz choi do İl ‘e ;(((((

  • . .18 Ekim 2022Cevapla

    abi ağlicam choi do il sahnesi yok ben bölüm başından beri bunları bekliyorum ve karşılığı ”tekrar görüşüceğiz” mi ciddi misiniz ya

  • . .18 Ekim 2022Cevapla

    dizi mükemmeldi ama o son çok aceleye gelmiş gibiydi ressam kızların bi anda ortadan kalkması, başkanın ölmesi fln çok hızlıydı ama eğer uzatılıp evli mutlu çocuklu yapsalardı da kötü olurdu yani sonu idare eder

  • :ooo6 Kasım 2022Cevapla

    COK GÜZELDİ. mavi orkidelerin o asitle yanarak ölmesine karşı son sahnede kızların o aşırı yeşil su akan yerde durmaları cok tatlıydı. in hyeyle hyo rinin son 2 bölüm olmamasını sevdim aglayıp duruyolardı ve ”yetiskin” seylerin hallolması tarafından iyiydi. choi ile in joo nun sahneleri cidden bu sonu hak etmedi. BARİ SARILSAYDILAR. bence sarılıcak kadar tanıyolardı yani… ama bi noktada da haklılar kız yunanistada napsın choi korede napsın… yine de madem ”tekrar görüşecegiz” sahnesi var boyle bırakmak yerine sonradan tekrar görüştükleri ve yakınlaştıkları bi sahne olabilirdi.. her neyse bu ciftten soyulmus olabiliriz ama en azından in kyungla jong ho’nun finali tatmin etti. helal olsun jong ho 12 bölüm sonunda kaptı kızı.
    park jae sangın ölümü basta mantıklı gelmemisti ama simdi bi tık anlıyorum. dernek degil tarikat demeliyiz lol. onun ölüm sahnesi de bayagı iyiydi. bir an bile duraksamadan ölmesi… ama bence onun ölümünden sonra won sang pek villain olarak tasıyamadı. gerci sanırım tasıyamaması gerekiyodu zaten. hikayesini de pek anlamlı bulmadım napalım yanlıslıkla anneni öldürdüysen?? gerci yazınca ciddi geldi… mommy issues psikopat yapıyor. neyse yine de karakter iyiydi. nefret ettirdi, oyuncu cok iyi oynamıs yani. ve in joonun onu asite atması da ayrıca bayagı tatmin ediciydi.
    su an kafamdaki tek sorun in joo ne yaacak? sanki onun dısında herkes yolunu buldu ama o yine arada kaldı. diger kız kardesler zaten yeteneklı calıskan evet ama in joo ne yapıcak? muhasebecilikten devam mı? onca yasadıgı sey han nehrine bakan apartmanda yalnız basına eve gelip muhtemelen sevmedigi bir iste mesaiye kalmak mı? bi tek onun sonu tatmin etmedi, choi’yi de düsünürsek.
    saat neredeyse 2 ve bu yorumu yazdıgım icin mutluyum.. kac gundur basıma dert oluyordu little women, bitiricem diye.. 6.11.2022

  • mines8 Kasım 2022Cevapla

    Finalden bahsetmeye gerek bile yok.. çünkü finale gelene kadar inanılmaz derece de mantık hataları olan bir diziydi bana göre.. Karakterlere gelecek olursak, Oh In-joo karakteri inanılmaz iticiydi bana göre.. kaldı ki inanılmaz derecede sevdiğim bir oyuncudur kendisi Kim Go-eun.. Ama bu kadar saf salak, mantıksız, çocuksu ve paragöz olması inanılmaz itici geldi bana… Oh In-joo’nun o kadar çok öngörülemez hataları vardı ki hem sözde çok sevdiği kardeşlerini ve kendi hayatını bir sürü tehlikelere sürükledi… ee diyorsun bu nasıl sevgi.. yasal olmayan 70 milyar wonu ki o para da kimlerin hakkı var kimlerin canı yanmıştır.. elinde tutabilmek için hem kendi hayatını, hem de sözüm ona sevdiği kardeşlerinin hayatlarını riske attı.. Oh In-kyung karakteri ise düşünmeden hareket edip, plan yapıp, bir sonraki aşamayı düşünmeden, balıklama atlıyordu her şeye:))) lafları da yiyip kalıyordu her seferinde ağzı açık:))) Won Sang-ah gelecek olursak, zaten kendi ağzı ile söyledi kadın; sizin gibi salakları alıp onlar ile oyun oynuyorum:)) kadının bu kadar psikopat olmasına neden aramışlar son zaman ama, o neden yetersiz bana göre doğuştan psikopat:))) ama oyunculuğu inanılmazdı:))) Park Jae-sang karakterine gelecek olursak, oyunculuk efsaneydi.. adam cidden soğuk bakıyordu yaa tüyler diken diken:))) ama bir kadını sevip, diğer insanlara bu kadar, kötü ve bencil olmak, hatta öldürmek mümkünse sevgin eksik olsun almayım:))) o kadar yayınlanan kamera görüntülerine inanmayıp seçimler de hala yüksek sıra da olması, Hwang Bo Yeon, evinin kamerasının kaydını basın toplantısında gösteriyor. Won Sang-ah bildiğin öldürüyor kadını Hwang Bo Yeon sanıp, ama ne hikmet ise hala elini kolunu sallaya sallaya gezip kötülük yapıyor:))) kimse kadını gözaltına almıyor:)) kadın hala öldürmeye devam ediyor:)) hatta mahkeme de o kadar yasal olmayan para aktarımlarının gösterilmesine rağmen:)))
    Choi Do Il, karakterine gelecek olursak bak işte orada ben bile tıkandım..!! Choi Do Il karakteri ne istiyordu? amacı neydi? intikam mı istiyordu? sadece para mı istiyordu? ailesine yapılanların öcünü mü almak istiyordu? Won Gi Seon’un ailesini yok mu etmek istiyordu? yoksa Oh In Joo aşık mı olmuştu? valla şöyle bir bakınca hiç birini göremedim ben açıkçası:))) söylediği tek şey ben katil olmak istemiyorum:))) o zaman öyle bir aile de işin ne:))) o kadar ortada kalmış ve sıkıştırılmış bir karakterdi ki, senarist nereye oturtsam diye düşünüp oturtamamış:)))
    Oh In-hye ve Park Hyo Rin, iki küçük kıza gelecek olursak, bu hikayenin yanan ama, aklı başında olan en iyi iki karakter olduğunu söyleyebilirim:))) ne istediklerini bilen ve bu karmaşık insanlardan uzakta olmayı tercih eden iki karakter:))) Bu kara karmaşanın ve mantıksızlığın vermiş olduğu bir hikaye de açıkçası finalin güzel olmasını beklemedim zaten:)))
    Çeviri için teşekkürler.. emeğinize sağlık:)))

    • Chaningamzeleri15 Kasım 2022Cevapla

      Doğru söze ne hacet çok guzel elestirmissin diziyi. Gerçekten de mantık hatalri fazlaydı aklımda çok soru işareti vardı izlerken olaylar biz anlanadan akıl gidiyordu.

      • Chaningamzeleri15 Kasım 2022Cevapla

        Anlamadan akıp gidiyordu*

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak