Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Yumi’s Cells 2.Sezon 4.Bolum


2. Sezon 4. Bölüm

Yumi’s Cells sezon 2

(16) yorum

  • züleyha18 Haziran 2022Cevapla

    bu kız kesın babiyi bırakıp eski sevgilisine dönecek bence off nerden çıktı şimdi bu ya babiden ayrılmasın ikisi çok yakışıyor pek tatlılar umarım sonunda üzülen babi olmaz:(

  • tuba_yilmaz_nisan19 Haziran 2022Cevapla

    sımdı cumayı beklemek 🙁

  • ruqbgn19 Haziran 2022Cevapla

    spoiler !!!
    bu kız zaten bomboş oturuyo haftasonları ne yapıcam diye ağlanıyo yazarlık gibi zamanı olmayan ofiste bile boşluklarda yapabileceği bi şey için işini bırakması çok saçmaaa woongun maddi sorunlarını izledik anlaşılan bu vesileyle şimdi de yumininkileri izliycez bu ayrılığa sebep vermese bile ilerde yuminin woongun hissettikleri konusunda empati yapacağı bir sahne görürüz gibime geliyor. woongun neden ayrıldığı o kızla görüşmediğini söylemesine rağmen görüşüp ne konuştuğu da ilerleyen bölümlerde gösterilir umarım.

  • FazlaGururGöteVurur20 Haziran 2022Cevapla

    Artık sıktı bu dizi ama izlicek bir şey yok sırf zaman kaybetmek için izliyorum

    Woong’a dönmez inşallah zaten kız malın teki Ba bi ile mutlu mesut yaşa daha ne istiyorsun zaten arada akşamları haftasonu yazabilir bu ne mallık hayatımda böyle enayilik görmedim

    • züleyha21 Haziran 2022Cevapla

      aynen katılıyorum:)

    • Webtoonokudu23 Haziran 2022Cevapla

      Siz öyle diyorsunuz ama babi ileride restoran açacak ve çalışanına aşık olup yumi den ayrılacak. Wung uzun zaman geçse bile yumiyi unutmuyor. Ha yumi ikisi ile de olmayacak ama Wung babiye göre çok daha iyi ve sadıktı.

      • gökçe24 Haziran 2022Cevapla

        İyi misin niye spoi veriyosun

  • Nazolimu20 Haziran 2022Cevapla

    Ayyyy babi çok tatlısın umarım üzülmez üzümlü kekim babi

  • Nazolimu20 Haziran 2022Cevapla

    Ayyyy babi çok tatlısın umarım üzülmez üzümlü kekim babi

  • dizigurmesi00720 Haziran 2022Cevapla

    bu sezon diziyi izlerken hücrelerin tepkileri gibi bende tepki veriyorum çünkü babi beni de mutlu ediyor izlerken tatlılık krizine giriyorum ikiside o kadar tatlı ki tepkileri birbirlerinden hoşlanmaları evt woong u da seviyordum ama ilk sezonu izlerken bu kadar tepki vermemiştim ama yumı ve babi o kadar tatlı ki umarım aralarına girmez ve woong yüzünden yumı ile ayrılmazlar gerçi 3.sezonda da başka erkek olucak galiba ama yine de çok mutlu ikisi

    • dramistnur23 Haziran 2022Cevapla

      3. sezon da mı olucak??

  • Prenses Ellena23 Haziran 2022Cevapla

    İlk sezonda küçük hücrelere ders veren bir usta hücre vardı, geçmişte olanları anlatan. Ve orda yumi ve wong’un evlenmediğini, yumi’nin başka bir adamla evleneceğini söyledi. Ve fotoğrafta vardı ama yüzleri görünmüyordu. Muhtemelen bu kişi ba bi.

  • Kdrmdelisi23 Haziran 2022Cevapla

    Wonga çok üzülmüştüm kesin Bi şeyler ters gidiyordu ama yu miyi bırakmasaydı iyiydi şimdi yu mi kendine yeni hayat kurdu geldi ortasına düştü hiç sevmiyorum böyle şeyleri yaaa yu bab-i daha iyi ama çok iyi olmasida yu minin hücrelerinin dediği gibi endişe verici yanlız hücreler çık komik arada çizgi film izliyormuşum hissi veriyor hoşuma gitti

  • Fikoo24 Haziran 2022Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelecek

  • cho yi-hyun24 Haziran 2022Cevapla

    woong’a geri dönerse izlemeyeceğim cidden ya babi’yle aşırı yakışıyorlar 2.erkek sendromu yaşamak istemiyorum..

  • Yağmur24 Haziran 2022Cevapla

    Hangi günler yeni bölüm geliyor acaba?

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak