Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

While You Were Sleeping 1.Sezon 32.Bolum


32. Bölüm FİNAL

While You Were Sleeping sezon 1

(77) yorum

  • Nur3 Eylül 2019Cevapla

    Sakın ilk bölümden sıkılıp da bırakmayın çok güzel bir dizi kesinlikle izlemelisiniz

    • Buket25 Haziran 2020Cevapla

      Bencede ben ilk başta sıkılmıştım ama sonra farkettim çok güzel olduğunu

      • Jongsuk020631 Ocak 2021Cevapla

        Hic dusunmeden izleyin derim,100 den fazla dizi izledim fakat en begenerek,keyif alarak izledigim dizi.Mukemmel bir yapim,gerek iyunculuklar gerekse senaryo cok iyi.Jong Suk ve Suzy o kadar uyumlu ki,diyebilecek pek bir sey yok,Dort gozle Jong Suk’un yeni dramasini bekliyorum…

        • Felix Skz5 Haziran 2021Cevapla

          Çok güzeldi euzun bir süre önce izlemiştim. Ama Jongsuk’un en iyi 2 dizisi W Two Worlds ve Hymn of Death’dı.

        • Ferdane9 Temmuz 2021Cevapla

          Coooooooook güzel yaa

    • Kutsanmış22 Şubat 2021Cevapla

      O kadar mükkemeldiki helede lee jong suk gibi biri varken dizide dizinin kötü olma ihtimali 0 uff cidden kurgu falan herşey iyiydide bence sona 1 bölüm daha eklense fena olmazdı Ama yinede izlediğim en iyi dizilerden asla pişman olmadığım izlediğim için,,

  • Gs3 Eylül 2019Cevapla

    Çok güzel çok güzel çok güzel

    • X2 Mayıs 2021Cevapla

      Bazı kore dizilerinde tüm mutsuzluğumu sıkıntılarımı unuttuğum diziler var ve buda içlerinden birisi

  • Izleee3 Eylül 2019Cevapla

    Izleye bilir mısın izlemelisin izleeeeee

    • Sedef9 Mayıs 2020Cevapla

      Çok güzeldi❤

  • Ahmet21 Ekim 2019Cevapla

    güzel ve sürükleyici bir dizi izlemenizi tavsiye ederim

  • bluebird29 Şubat 2020Cevapla

    bittiiii ve ben ağlıyorum :”)

    • Dizimanyağı13 Nisan 2020Cevapla

      Bende ya efsaneydi ya biraz daha olsaydı keşke

      • Kore aşkı❤️ aşkı❤️25 Aralık 2020Cevapla

        Açılmıyor ki ya of 30-31 de açılmadı ne oldu bir anda

    • Her boka aşık olan kız2 Ağustos 2021Cevapla

      bende kafayı yicem

  • Aylin22 Mart 2020Cevapla

    Güzel bir son oldu. Neredeyse her kes olması gereken yerde…

    • Melike31 Temmuz 2020Cevapla

      Ya cidden bu dizileri görünce türk dizilerini sevmemeye başladım ama bunlarda çok güzel ya tabi arada sevilmeyen diziler var ama tartışılır yani

      • LeeDaHee25 Nisan 2021Cevapla

        Türk dizilerini artık milyonda bir seviyorum Türk dizilerine ayıracağım vakti kesinlikle Kore dizilerine ayırmaya hazırım gerçekten harikalar 1 kere bir Kore dizisini izleyince dur durak bilmiyor ve en sonunda bağımlı olmuş oluyorsun 😀

    • Erva23 Mayıs 2021Cevapla

      Filim çok güzel 2. Sezonuda varmı bunun

    • blimy_8 Haziran 2021Cevapla

      Woo tak ne oldu bir tek onu anlamadım ya da ben mi kaçırdım finalde ona yer vermemişler, dizi mükemmeldi baya baya güzeldi ama ben finalde woo tak’ı görmeyi çok isterdim. İnş avukat olmuştur bir de keşke woo tak da bir kızı sevseydi ve evlenseydi daha sonra bunları çift çift olarak dördünü gösterselerdi keşke sonuçta bütün dizi boyunca üçü takıldılar bi woo tak’a da hikaye yazılması gerekiyodu

  • Turuncu29 Mart 2020Cevapla

    Sürükleyici ,tatlı ve tabi ki hukukkk

  • Bahar5 Nisan 2020Cevapla

    Jung hae in varsa ben izlerim o diziyi arkadaş….basrollerin uyumu çok iyiydi..dizi de güzeldi beğendim..izlemeye değer.yalniz dizilerdeki gibi olsa keşke aşklar…

    • Sanane12 Temmuz 2020Cevapla

      Çooookkkk güzeldiiiiiiii

  • Lalaland10 Nisan 2020Cevapla

    Bu sitenin düzenli bir izleyicisi olarak söylüyorum, gerçekten çok iyisiniz çeviri ekibine ve admine teşekürler. Diziye gelirsek gerçekten çok güzel bir dizi. Izlemek için tereddüt etmeye gerek yok. Bazıları ilk bölümden sıkılabileceğinizi sonrasında heyecanın arttığını söylenilir ama bana göre ilk bölümden son bölüme kadar hiç sıkılmadan izledim. Ayrıca sonunu tahmin etmek hiç kolay değil. Kdram’a nın sınırlı güzel dizileri içindeydi benim için. Bence sizlerde böyle güzel bir diziyi izlemelisiniz. Başka dizilerde görüşürüz…

    • Çalmış13 Nisan 2020Cevapla

      tabiki güzel olacak çalıyorlar..korean türkten indiriyorlar ve paylaşıyorlar okumuyormusun alt da bu video koreanturke aittir baska siteden izliyorsaniz emek hirsizi bir siteden izliyorsunuz yaziyor!

      • malmısınız abi4 Aralık 2020Cevapla

        o zaman sen niye izledin arkadaşım yani bu yorumu okuduysan bile demekki bu siteden izleyip sonuna kadar gelmişşin

  • Jong suk fanı25 Nisan 2020Cevapla

    Çok güzel bitti tam olması gereken gibi öbür dizileri gibi sevgili olupta bitecek sandım ama evlenmişler ve savcı lee ye şaşırdım bende savcı shin ile sevgililer sanmıştım ilk 2-3 bölüm çok sıkıcı olmasada sıkıcıydı ama çok güzel bitti

  • efonaz9 Mayıs 2020Cevapla

    ben de öyle zannettim

  • efonaz9 Mayıs 2020Cevapla

    ahh dizi mükemmeldi keşke bitmeseydi

  • BTS JUNGKOOK9 Haziran 2020Cevapla

    Dizi kadar güzeldi ki. Çok güzel bitti. 2.sezonu varmı?

    • Lee Jong Suk9 Haziran 2020Cevapla

      Yok maalesef

  • Kim Sema-Hyung19 Haziran 2020Cevapla

    En sondaki düğünü ben çok yanlış anladım başından beri savcı shin ile çıkıyor sandım. Sonra düğün olunca büyük bir şoka girdim

    • Lala4 Aralık 2020Cevapla

      Bende öyle sanmıştım yalnız değilmişim

  • Yağmur24 Haziran 2020Cevapla

    Bitince ağladım. Ağladığımı fark edince saçma bulup sustum ama sonra boşver kimse görmeyecek diyip ağlamaya devam ettim. Gerçekten her bölümünde ayrı bir aksiyon ve gerilim vardı. Hatta bazı bölümlerde gerilim tavandı. En çok 31. bölümde ağladım (hem de çok fena). Eğer izlemeyen varsa 31. bölüme gelince anlar dizide en çok etkilendiğim şey şu oldu: Yönetmen 1. Bölümden 32. Bölüme kadar her şeyi kurgulamış ve örneğin 1. bölümde gerçekleşen bir şeyin arka sahnesini 32. bölüme koyacağını bilerek taa 1. bölümden ayarlamış. 5. bölümdeki o küçük ayrıntı 27. bölümde karşımıza çıktı. Bunun gibi her detay ve sahne arkası baştan sona A’dan Z’ye düşünülmüş. Çok sevdim. Emek çok fazla. E oyuncular da başarılı olunca hayli bir zevkli oluyor izlemesi. Bu yorumu buraya kadar okuyup da başlamayan varsa HEMEN BAŞLIYORSUN ÇOK ŞEY KAÇIRIRSIN! Ah ağlayacağım, 5 dakikadır yazıyorum ama etkisinden çıkamadım dizinin. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim

    • Melike31 Temmuz 2020Cevapla

      Ya cidden bu dizileri görünce türk dizilerini sevmemeye başladım ama bunlarda çok güzel ya tabi arada sevilmeyen diziler var ama tartışılır yani ama geneli güzel 30 dizi izledim sadece 1 tanesini sevmedim ama onunda çoğu sahnesi güzel di

      • Alelex27 Eylül 2020Cevapla

        En çok ağladığım ve guldugum duziydi mukemmelll

  • Beyza17 Ağustos 2020Cevapla

    Her şeyi çok tadında olmuş bir dizi. Kesinlikle tavsiye ediyorum

  • Lina28 Ağustos 2020Cevapla

    İzlediğim en iyi K-drama ya da hayır ya izlediğim en iyi dizi mükkemmeldi Hem ağlattı hem güldürdü hem üzdü hem sevindirdi en önemlisi de kalbimi ferahlattı

  • Aurora(e.n.p)1 Eylül 2020Cevapla

    Ve finish çok güzeldi

  • Beyza9 Eylül 2020Cevapla

    Cok guzel bir diziydi cevirenlere cok tesekkurler. Tavsiye ederim sonu cok tatliydi

  • Sakura15 Eylül 2020Cevapla

    Bir dizideki tüm erkek oyuncular mı yakışıklı olur yaa

    • SKS.STAY4 Aralık 2020Cevapla

      Yanlız değilmişim,bende ona taktım hepsi çok yakışıklı mpwğwlspsksl

  • Ella17 Eylül 2020Cevapla

    Çevri için teşekkürler Güzel dizi

  • Bluebirdayşe15 Ekim 2020Cevapla

    Çoooook güzeldiiii yaa keşke bitmeseydi

    • WOO TAK17 Şubat 2021Cevapla

      Duruşmalar çok hoşuma gitti yaa çok zekice cevaplar falan verdiler böyle başka diziler varsa önerir misiniz
      Bu arada woo tak oyum sana….

  • lee jong suk8 Kasım 2020Cevapla

    yalnız kesin yorumumu yayınlamıycaksınız ama bütün çeviriyi koreantürkün yapması ama bütün diziyi asyafanatiklerinden izleyen biz dkfgjhjfk

  • Merve9 Kasım 2020Cevapla

    Evet gerçekten de ilk bölümden son bölüme kadar hiç sıkılmadan hatta merak ederek izledim lee jong suk un olduğu çoğu diziyi izledim ve burda da yine süperdin seni seviyorum lee jong suk ❤️ asyafanatiklerim sizlerede çok teşekkür ediyorum sizi takip ediyor ve sevdiğimi bildiriyorum
    @merve_ksan lee jong suk hayranı

  • Jimin16 Kasım 2020Cevapla

    Dizi o kadar mükemmeldi ki hic bitmesin istedim izlemeyen çok şey kaçırır

  • ebrar16 Kasım 2020Cevapla

    daha güzel bir final olamazdı izlediğim en güzel diziler arasında kesinlikle diyecek çok şey var ama bu kadarı yeterli mükemmel bi diziydi

  • ebrar16 Kasım 2020Cevapla

    daha güzel bir final olamazdı izlediğim en güzel diziler arasında kesinlikle diyecek çok şey var ama bu kadarı yeterli mükemmel bi diziydi kesinlikle her yıl tekrar tekrar izleyceğim

  • Lee Dong-Wook25 Kasım 2020Cevapla

    TEK KELİMEYLE ” MUHTEŞEM “

  • narinsena4 Aralık 2020Cevapla

    İYİ Kİ……. (04.12.2020) (dogum günümden bir gün önce)

  • Lee Jong-suk8 Aralık 2020Cevapla

    Güzeldi ama ben nedense Suzyle Jong-suk u shipleyemedim o yüzden romantizm açısından beni tatmin etmedi. Ama dizinin duruşma sahneleri vs gerçekten mükemmeldi ve Lee Jong-suk yine oyunculuğunu ortaya koymuştu ♡

  • sweet night16 Aralık 2020Cevapla

    çok tatlı bir finaldi gerçekten izlenmeye değer bir diziydi asla pişman olmazsınız … çok harikaydıııı

  • HyunA29 Aralık 2020Cevapla

    savcı lee nin savcı shin ile çıktığını düşünmüşdüş:) sonda kim so hyun da görmek güzeldi. finalı da tatmin ediciydi. izlediğim için gram pişman değilim

  • WE LOVE KOREAN30 Aralık 2020Cevapla

    Yaa aşırı mükemmel bir diziydi finalde muhteşemdi ağlıyorum şuan bu ikiliye bayılıyorum

  • Yuri she6 Ocak 2021Cevapla

    Kore dizilerinin icinde en iyii sina sahip dizi gercektende herkes hersey olmasi gerektiği yerde ve hakettigi yerde keske bay choi ölmese idi ona çok uzuldum lee joun suk varsa o dizinin kotu olma ihtimali yok saten mukemmel ötesi hikaye kurgu sacma gelen hic birsey olmadi woo tak a gelince garibim yazik seviyordu ama uzaktan incitmeden kirmadan neyse uzun lafin kisasi izlemek isteyen tereddut etmesin pisman olmassiniz sıkıci gelen hicbir yani yok ayrica dizinin

  • Gizem6 Ocak 2021Cevapla

    Dizi geçrekten çok güzel. Akış o kadar iyi ki insanı sıkmıyor. Çok uzatmadan olayları gösteri. Önerilebilecek bir dizi. İyi seyirler.

  • do-do03ha7 Ocak 2021Cevapla

    mükkemmel bir diziydi çok ağladım ama ben ağladığımda demekki güzel bir diziymiş demektir ama bay choinin ölmesi hele o jae chan ile olan son anları beni çok ağlattı….

  • do-do03ha7 Ocak 2021Cevapla

    yaaaa çok güzel bi diziydi keşke bitmeseydi sonu çok güzeldi iyiki izlemişim yyyyyaaaaaaaaaaaaa

  • Eda11 Ocak 2021Cevapla

    Bu yorumu okuyan kişi,bana bir kore dizisi önermeni istiyorum. Ama böyle abartısız famtastik olaylar olsun. Ama abartisız aynı bu dizideki gibi. Gizem olsun kariyer olsun gene aynı bu dizideki gibi mutlu bir sonu olsun. 2 tane yakışıklı erkek olsun ve bizim kiza asık olsun ikiside,lise ortamı olsa güzel olur ama çokta önemli değil. Önemli olan bölümlerin uzunlugunun abartılmamış olması ve benim sıkılmamam. Sürüklesin dizi beni zamanin nasil geçtiğini farketmeyeyim. Eğer tamda boyle diziler biliyorsan söyler misin? Bilmem gorür müsün ama görürsen deneyimlerini benimle paylaş ve bana yardımcı ol <3

    • melike30 Ocak 2021Cevapla

      ketçap mayonez de olsun mu

    • Jongsuk020631 Ocak 2021Cevapla

      Nedense direkt aklima My Love From The Stars geldi,fantastik turde ve dedigin gibi 2 yakisikli erkek var.
      Ben bu aralar Penthouse izliyorum,surukleyici bir yapim izlemek istedigini soylrmistin,fantastik degil ama cok surukleyici oneririm.Haricinde muhtemelen izlemedigin Prison Playbook isimli,senaryosu diger dizilere kiyasla cok farkli olan ve surukleyici mukemmel bir diziydi…
      Two Worlds
      The Legend Of The Blue Sea
      The Best Hit
      Stron Woman Do Bong Soon
      The Beauty Inside
      Bunlar klasikler,2 yakisikli erkek istemissin fakat daha fazlasini istemez misin nsjjsns.
      Moon Lovers izlemediysen mutlaka oneririm.Haricinde
      Empress Ki 51 bolum olmasina ragmen her bolumunu heyecanla izledigim,surukleyici mukemmel bir tarihi diziydi.
      The Slave Hunters da ayni sekilde guzel bir yapimdi.
      Suan ayni zamanda
      Mr. Queen,tarihi-komedi mukemmel bir dizi,rekor ustune rekor kirdi…

  • aatuba12 Ocak 2021Cevapla

    öncelikle çeviri için teşekkürler. Dizi çok güzel ve sürükleyici. Özellikle mutlu son bitmesi beni aşırı tatmin etti. Bayağı güzel son oldu hatta izlemenizi tavsiye ederim kesinlikle. BeniM en beğendiklerim arasına girdi bile çoktan.

  • wuhu30 Ocak 2021Cevapla

    Gençler dizinin aşk üçgeni dışında klişe bir tarafı yoktu ve eğer izleyeyim mi diye düşünüyorsanız bir şans verin derim

  • isim*11 Şubat 2021Cevapla

    9:15 te mavi kazağın üstünde yazan kurt Türkçe mi yoksa başka bir dilde bir anlamı var mı?

  • Ağlayanmakarna22 Şubat 2021Cevapla

    Mükemmeldi ya, kesinlikle tavsiyem. Her duyguyu yaşatıyo ve sürükleyici. Çok çok güzel bir sondu, biraz choi için buruk olsada…

  • Xoxolol28 Şubat 2021Cevapla

    Yaaaa aşırı güzel bi diziii ve müthiş bir son en sevdiğim kore dizileri arasında kesinlikle ilk 3 e gireeer. Heeerkese tavsiye edicem mutlakaa

  • lunaxxl_5044 Mart 2021Cevapla

    Harika bir diziyidi yaaa. Şuan ağlıyorumm bitmesi üzdü

    • İsimsizim25 Mart 2021Cevapla

      Bende ağlıyorum ve o boş yere ölen kişi ya. Cidden orda çok ağladım ama mükemmeldi

  • jungviu14 Mayıs 2021Cevapla

    Her şeyiyle oldukça güzel bir diziydi.Yeri geldi ağladık,yeri geldi güldük,yeri geldi heyecanlandık ve strese girdik…En sevdiğim karakter woo tak’tı.Olaylar ve gidişat güzeldi.Herkes gibi bende avukat lee’ye sinir oldum.Bu dizi de ki mesajlar oldukça güzeldi.Keşke ülkemizde ki savcı ve polislerde böyle olsa dedirtti.Çeviri için teşekkürler.

  • Joseph2 Haziran 2021Cevapla

    Ahhh gerçekten çok güzel bir diziydi. Bilimkurgu polisiye aşk konularını kapsayan en iyi dizi olabilir. Bazen sıktığı yerler oldu ancak ana temada gerçekten başarılı ve güzel bir yapımdı.

  • Neden bitti diziiii:,(25 Haziran 2021Cevapla

    Bu dizi gerçekten çok özel çok güzel çok heyecanlı çok komik yani anlayacağınız her şeyiyle çok kralı olan bir diziydi iyiki de bu diziyi izlemişim.Seni seviyoruz WHİLE YOU WERE SLEEPİNG

  • venusekacsakya30 Haziran 2021Cevapla

    IZLEDIĞIM EN IYI FINALLERDEN BIRIYDI.. MUKEMMEL BIR DIZIYDI.. OTURUP AĞLAYACAĞIM ŞİMDİ HÜNGÜR HÜNGÜR

  • Fözödö9 Temmuz 2021Cevapla

    Bittiiii cok guzeldi yaa ama itiraf etmem gerekiyor ki Avukat Lee cok yakisikli ve akilli bi adamdi her ne kadar sinir olsam da xksbxmsbsmsn

  • Sıla Hatun27 Ağustos 2021Cevapla

    Şapur şupur bi son oldu pehh
    Bay choi seni görmek güzeldi

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak