Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Vincenzo 1.Sezon 16.Bolum


16. Bölüm

Vincenzo sezon 1

(153) yorum

  • Evrim11 Nisan 2021Cevapla

    Geldiiii sonundaaaa

    • Jongsuk020612 Nisan 2021Cevapla

      Dizi 20 bolum,final degil.
      Henuz bilmeyenler var sanirim…

      • Evrim12 Nisan 2021Cevapla

        Ben biliyorum 20 bölüm olduğunu bu bölüm çok heyecanlı olacağı için öyle demiştim…

      • Kdaramaqueen13 Nisan 2021Cevapla

        Profil fotoğrafı koyamiyorum wordpress şifremi veya kullanıcı adımı kabul etmiyor

      • Zey18 Nisan 2021Cevapla

        Kaç yaşındasın sen

    • Deli12 Nisan 2021Cevapla

      Bişey sorabilirmiyim dizinin sonunda bi şarkı çıkıyo bana o şarkıyı söylermisiniz

      • bell12 Nisan 2021Cevapla

        adrenalin italıan versiyon

    • Kutsanmış12 Nisan 2021Cevapla

      Dizi çok iyi lann hele vincenzo mükkemeliyetin vucüt bulmuş hali umarım bundan sonra hızlıca kaliteli bir dizi daha çekip özletmez kendini

    • elif13 Nisan 2021Cevapla

      yeni bölüm ne zaman geliyor biliyormsunuz

      • medusa16 Nisan 2021Cevapla

        katiliyorum hayir yani ne bekliyordunki hukukla savasti diye adamin mafya oldugunu mu unuttular xd

      • V.C.F.22 Nisan 2021Cevapla

        yarından sonra önümüzdeki dört bölüm önümüzdeki iki hafta boyunca cumartesi pazar atılıyor

    • Brc14 Nisan 2021Cevapla

      Bu dizi nasıl 9.6 olur en az 9.8 olmalı….

      • Genel_izleyici14 Nisan 2021Cevapla

        Dizi güzel ilerliyor kendini izlettiriyor gerçekten.. Yazık çocuğun damarına bastılar bakalim neler olacak…

    • Hulya16 Nisan 2021Cevapla

      17 . Bölüm gelsin artık lütfen

  • Xhddjsjjdjdhf11 Nisan 2021Cevapla

    Bu son bölüm mü ?

    • Birisi12 Nisan 2021Cevapla

      Hayır dizi 20 bölüm

    • İREM12 Nisan 2021Cevapla

      değil 20 bölüm dizi

    • Joongki12 Nisan 2021Cevapla

      Hayır değil 20 son bölüm

      • su maya12 Nisan 2021Cevapla

        dizi 20 bölüm bilgilerinde bile yazıyor

        • Xhddjsjjdjdhf12 Nisan 2021Cevapla

          Görmemiştim .

    • Dogus15 Nisan 2021Cevapla

      Böyle konuşma kalbime iniyor.

  • solitude11 Nisan 2021Cevapla

    çeviri ne zaman gelecek acaba?

  • Gece Ateş11 Nisan 2021Cevapla

    ah yeni bölüm alt yazı ne zaman gelir

  • eftalya11 Nisan 2021Cevapla

    ne final değil mi yaa

    • Smy12 Nisan 2021Cevapla

      Off çok fena oldu yaa yazık annesine daha anne diyemedi

      • İyilernezamankazanıcakacabaaaa12 Nisan 2021Cevapla

        Üstte kalsın diye yazayım buraya
        Abii bu nasıl bir dizi bi daha ki hafta yok nasıl dayanıcam bilmiyorum vincenzo annesine söylemeliydi ikisi bu sonu haketmiyordu tutamadım ağladım. Bu nadıl vicdansızlıktor taecyeoun Canlardırdığı karakter ve o savcı bozuntusu Allah ım o kadar sinirlendim ki inşallah o kadını öldürdüğünü diğerininde en kısa zamanda çöküşünü görürüz vincenzonun gözündeki o nefret Allah ım harika bi adam resmen üzüldüm keşke böyle olmasaydı

        • delininteki13 Nisan 2021Cevapla

          valla ben kafayı yedim iyice vincenzo üstüne mouse üstüne bide the penthouse bitirince duygu falan kalmadı bende

    • Öylesine Biri12 Nisan 2021Cevapla

      Final 20. Bölümde olacakmış

  • eftalya11 Nisan 2021Cevapla

    çeviriyi bekleyene kadar ölürüm gari

  • Nida11 Nisan 2021Cevapla

    İlk yorum benden olsun wksmsk bu adamın bütün filmlerine aşığım ya

  • Nida11 Nisan 2021Cevapla

    İlk yorum wosmwksmwks bu adamın bütün filmlerine aşığım ya

  • Rabia11 Nisan 2021Cevapla

    Bu final mi

    • leyla12 Nisan 2021Cevapla

      hayır dizi 20 bölüm

  • Yeji11 Nisan 2021Cevapla

    Taec-yeon’u severek izliyorum.Ama bu dizide Vincenzo’nun özellikleri daha etkileyici.

    • Yeji14 Nisan 2021Cevapla

      Mafyaya saldırırsan böyle olur, Vincenzo intikamını güzelce almalı.

  • Asya11 Nisan 2021Cevapla

    Çok güzellik

  • Seher11 Nisan 2021Cevapla

    Haha çeviri beklemek çok yorucu

    • Kdrama17 Nisan 2021Cevapla

      Ne zmn gelecek yeni bölüm yeter ya bugün gelmesi gerek ti bekleyen bekleye ağaç olduk hee

  • Seher11 Nisan 2021Cevapla

    Sonu efsane idi

    • Elif14 Nisan 2021Cevapla

      Aynen

      • Elif18 Nisan 2021Cevapla

        Bir haftadır sırf bunu bekledim gelmesi gerekti aslında

  • Eunwoo11 Nisan 2021Cevapla

    Aşşırı iyi bölümdü. Gerilim tavan yaptı. Song ki adamım sen aksiyon filmlerinde italyan mafyası olmak için doğmuşsun..

  • Lemanca11 Nisan 2021Cevapla

    İşte gerçek bir bölüm

  • Tulimulim11 Nisan 2021Cevapla

    Gözlerindeki öfke nasıl bişey ya nasıl bi oyunculuk bu arkadaş üzümlü kekim haşin erkeğim

    • Eunwoo12 Nisan 2021Cevapla

      Yorumuna bayıldım 🙂
      Bncede acayip iyi oynuyor o öfkeyi çok iyi hissettirdi

  • Lemanca11 Nisan 2021Cevapla

    Bir diziyi var eden yan karakterlerin oyunculuğu asıl diziyi sırtlayan başarıyı sağlayan onlar yakışıklı adam ve güzel kız pastanın süsü ✌✌

    • Asiye12 Nisan 2021Cevapla

      Ayyy süperdiiii süperdiiiiiiiii yaa sonu resmen muhteşem ötesiydiii zirvede bıraktılar fragman da vermediler bakalım iki hafta napıcaz yaa meraktan ölürüm ben, ama ne iyi oldu onların gözünün önünde adamı vurması avukat korkudan titriyordu nefesi kesildi resmen, finale son 4 bölümün kalmış olması üzücü gerçekten

      • aysegul16 Nisan 2021Cevapla

        bu hafta bölüm yok mu

  • Azranur11 Nisan 2021Cevapla

    Her bölüm geldiğinde seviniyorum ama bi yandan finali yaklaştığı için üzülüyorum…

  • gamze11 Nisan 2021Cevapla

    altyazı çabuk gelmiş ben farketmiştim zaten çevirmenlerin bu aralar çok hızlı olduğunu teşekkürler

    • Beyzatheshipper12 Nisan 2021Cevapla

      Gerçekten çok hızlı geliyor çevirmenlere teşekkürlerr

  • Luxexjoong12 Nisan 2021Cevapla

    Arkadaşlar dizi 20 bölüm ben öyle biliyorum

    • 황민용12 Nisan 2021Cevapla

      EVET HAFTQAYA YAYINLANMİCAK 1 HAFTA DİZİ BİTMEDİ

      • bae suzy13 Nisan 2021Cevapla

        Neden yayınlanmayacak ?????

  • Mia12 Nisan 2021Cevapla

    SPOİLER!!!!!!!!!!!!!!!

    Vincenzo’nun annesini öldürerek yapabilecekleri en büyük aptallığı yaptılar. Vincenzo onları asla hayatta bırakmayacak. Kazdıkları kuyuya düştüler bildiğn.

    • vincenzonun çakmağı12 Nisan 2021Cevapla

      vincenzonun o adamı döverken gözlerinin döndüğünü gördümya artık kimse tutamaz bu saatten sonra onu. büyük sıktınız bu sefer babelin köpekleri

      • darkh.x rm13 Nisan 2021Cevapla

        Cidden çok büyük hata yaptılar ama iyi oldu iyi valla bir şenlendim

  • Brc12 Nisan 2021Cevapla

    Dehşet müthiş bir bölümdü. Duygusallık adrenalin komedi ne ararsan var. Way anasını ki ne wayyyyy yaniii anlatılmaz resmen diziyi yaşattılar…..

    • Jung hae-in30 Nisan 2021Cevapla

      effsaanee bölümdüü kesinliklee adi herifler daha anne diyemeden öldürdüler kadını yaa

  • Eren12 Nisan 2021Cevapla

    İşte bu beeee ”bükemediğin bileği öpüceksin” onlar bunu yapmadı, sıradan biri için aile önemli ama vincenzo sıradan biri değil bunu kabul etmediler geçilmemesi gereken çizgiyi geçtiler vincenzo’nun şimdi gerçek yüzünü gördünüz.

    • Smy12 Nisan 2021Cevapla

      Aynen adam bu zamana kadar alttan alıyordu şimdi sıçtılar

      • Jung hae-in30 Nisan 2021Cevapla

        katiliyorum

  • Eren12 Nisan 2021Cevapla

    Yalnız haftaya gelmicekmiş yeni bölüm galiba hadi diğer bölümleri sabırla bekledik 1 hafta ama bu finalden sonra 2 hafta nasıl beklicez.

    • Ervaa12 Nisan 2021Cevapla

      Bölüm mü gelmicek son sahneden sonra 2.bir şok etkisi yarattın… Üzdü 🙁

  • meraklı12 Nisan 2021Cevapla

    ohaaaaa ulan böyle son olur mu ben meraktan bu haftayı çıkaramam ben mefta biri ambulans gönndersin kalpten gidecem ohaaaaa beeeee böyle son beklemiyordum tanıtım acilllll

  • Brc12 Nisan 2021Cevapla

    Dehşet müthiş bir bölümdü. Duygusallık adrenalin komedi ne ararsan var. Way anasını ki ne wayyyyy yaniii anlatılmaz resmen diziyi yaşattılar 2021 en iyi dizisi….

  • Jimin12 Nisan 2021Cevapla

    abi yine çok heyecanlı bitti bekle şimdi kaç hafta ben ağlamak ben mefta olmak vincenzo ateşli kekim çok coolsun bize gerçek mafyalığını gösterme zamanın gelmişti <3

  • leyla12 Nisan 2021Cevapla

    hayır dizi 20 bölüm

  • Ölümcül çiğköfte12 Nisan 2021Cevapla

    Diziyi 10 sezon çekseler gene izlerim hiç sıkıntı değil bu diziye arka sokaklar ömrü versinler demek isterim ama k-drama sonuçta kısa oluyo yabcak bişi yok fişek gibi bı bölümdü mükemmel. 2 hafta bekleyemem yhaa seçimi ertelesinler dizi daha önemli :0

    • vincenzonunçakmağı12 Nisan 2021Cevapla

      benim şuana kadar izlediğim en uzun dizi Empress Ki ‘ydi allah bu diziye empress ki ömrü versin amin (ama yazmışlar ki 20 bölüm, olmayacak duaya amin dedim aq slferfhr)

    • 2haftami12 Nisan 2021Cevapla

      Ne seçimi ya ne 2 haftasi

  • Kadir S12 Nisan 2021Cevapla

    Sırf bu yorumu yapmak için kaydoldum. Vincenzo annesini öldürme emri veren avukatı(Choi) öldürmezse Allah belasını versin. O kadar şov yaptı eli boş dönmez herhalde.

    • simurg00812 Nisan 2021Cevapla

      ben de tam onu diyecektim inşallah en azından birini öldürmeden çıkmaz:/

    • Dramadelisi12 Nisan 2021Cevapla

      Evet bencede ya tak tak tak vurucaktı nasıl böyle biter nasıl bekliycem che yi vurmazsa adam değil ben olsam alnının ortasından vurmuştum yaaaaaaaa

    • KullanAd12 Nisan 2021Cevapla

      Sirf seninle ayni düsünceyi paylastigim icin kayit oldum !!!!

  • ladycassano12 Nisan 2021Cevapla

    allahım sonunda çıldırttılar benim minnoş kalpli mafyamı yeni bölümler çok fena olacak hissediyorum.
    Ayyyy çığlık atmak istiyorum ya nasıl bi sondu lan hala etkisiden çıkamadım

  • leeyeonayliz12 Nisan 2021Cevapla

    abi bu adam italyanca konuşunca daha çekici oluyor. ben de istiyorum bundan bir tane

    • 황민용12 Nisan 2021Cevapla

      paylaşalım

  • Beyzatheshipper12 Nisan 2021Cevapla

    Dizide choi kadar nefret ettiğim biri yok kadın o kadar itici ki umarım vincenzo eli boş dönmez gidip kadının kafasına sıkar da öyle gelir

  • Zeynep12 Nisan 2021Cevapla

    Gerçekler gün yüzüne çıkıyor. Vincenzo’nun gerçek yüzünü tekrardan görmeye hazır olun! Yeni bölüm efsane olacak.

  • Kdrama seven kız12 Nisan 2021Cevapla

    anneeeeee kızın mafyaya değil pisikopata aşık oldu gözündeki o öfke yok mu adamın parmaklarını çakmakla koparttı o vururken bağıra bağıra güldüm o parmaklarını kopartırken ben ohhh iyi yaptı dedim anne bile diyemedi dağa bu acının tarifi yok kadın altına s***ı yemin ediyom vincenzo sana tekrar tekrar aşık oldum yaaaa yerim seni nasıl dövdü adamları ahhhhhhyyyyyyy o tatlı hali gitti yerine dağa karizmatik hali geldi geçen bölüm numaradan ağlıyodu şimdi bir ateş çıkartmadığı kaldı içim rahatladıda ben bi sonraki bölümü bekleyene kadar ölürüm

  • rabia toplugedik12 Nisan 2021Cevapla

    BÖLÜM SONUU EFSANEEE

  • Selin12 Nisan 2021Cevapla

    Efsane bir bölümdü keyifle izledim son sahne de vincenzo süpersin adamı kızdırmak iyi olmadı sonunuz oldu kadının o yüz ifadesi sen misin annemi öldüren dedirtti. Diğer babeldekiler anladı vincenzoyla uğraşılmayacağını. Süper ilerledi hakkını veriyor izlenmesi kesinlikle gereken bir dizi yeni bölümü merakla bekliyorum.

  • Berat Barış12 Nisan 2021Cevapla

    Kendi işini kendi gören bir adamla, başkalarının sırtında yaşayan kenelerin karşılaşması.

  • simurg00812 Nisan 2021Cevapla

    sindire sindire izleyeceğiz mecbur haftaya yeni bölüm yokmuş:((

    • Jiminay713 Nisan 2021Cevapla

      Bu şey beni üzdü 2 hafta sonra yeni bölüm gelir bende heyecandan aklımi kacırırım yaa

  • nursoon nur12 Nisan 2021Cevapla

    Hazır elinde silah varken dördünü de vurmalı

    • Jiminay713 Nisan 2021Cevapla

      Aynısını dedim ama o sadece kadın ile Babel in sahibi kardeşinin ve o adamın suçu yok ama varya çok ağladım yaa anne bile diyemeden oldu annesi

    • Ayşenur13 Nisan 2021Cevapla

      Aynısını dedim ama o sadece kadın ile Babel in sahibi kardeşinin ve o adamın suçu yok ama varya çok ağladım yaa anne bile diyemeden oldu annesi

  • Fözödö12 Nisan 2021Cevapla

    BU KADAR COOL OLMA VINCENZO BEYIM GEL BENİ DE DOV

  • Shim Su Ryeon12 Nisan 2021Cevapla

    20 bölüm… Ahh keşke sen uzun olsaydın be dizim. Her neyse son bölümlerde iyice dizinin kalitesi bozulmaya başlamıştı yavaştan ne kadar güzel olsa da ilk bölümlerdeki hissi vermiyo eskisi gibi:) Ama yinede özleyeceğim seni Vincenzo. Şuan 15. Bölümü bitirdim 1 hafta beklemek için 16 yı 4 gün sonra izleyeceğim, umarım dizi finale yaklaşırken yükselişe çıkıp da daha çok sarmaz :’>

  • İrem12 Nisan 2021Cevapla

    Yemin ederim başıma ağrılar girdi. Gelde haftaya kadar bekle…

  • Kerem12 Nisan 2021Cevapla

    17. bölüm için 2 hafta mı bekleyeceğiz ? seçim olucak diye bir şey duydum.

    • 297213 Nisan 2021Cevapla

      Aynen doğru mu bu
      İnşallah böyle bir şey yoktur
      2 hafta nasıl beklemez çok fazla yaa

  • Dramadelisi12 Nisan 2021Cevapla

    Mafya nasıl oluyormuş göstermesi lazım artık vincenzonun şimdiye kadar iylik perisi oldu

  • Kerem can12 Nisan 2021Cevapla

    seçim var diyorlar 2 hafta mı bekleyeceğiz yeni bölüm için ?

    • 297216 Nisan 2021Cevapla

      1 hafta diye biliyorum

  • VİNCENZO'NUN ÇAKMAĞI12 Nisan 2021Cevapla

    Umarım şu pis kadın avukat ölür

    • VİNCENZO'NUN ÇAKMAĞI12 Nisan 2021Cevapla

      Savcı***

  • inzaghi12 Nisan 2021Cevapla

    “deli bile deli bile veriyo senden daha iyi kararlar deli bile deli bile arasıra laf anlar ”
    bu şarkı vincenzoya bulaşmak gibi bir hata yapanlara gelsin

  • vincenzo12 Nisan 2021Cevapla

    abiiii aşırı cool bitti o surat ifadesi neydi öle wuuuuu o psikopat oğlu pislik bile tırstı offf nasıl 1 hafta bekliycem yaa

  • zeyynepp12 Nisan 2021Cevapla

    biz 4 bölüm daha ne izlicez ya kalbim nasıl kaldıracak
    oofffff efso bir sondu

  • nur12 Nisan 2021Cevapla

    dizi tek kelimeyle efsane vincenzo karakterini oynarken adam yaşıyor yüzündeki o nefreti bile efsane adam bunun için yaratılmış adeta umarım choi denen kadın ölür final merak ediyorum finali hayel bile edemiyorum

  • Love_yourself12 Nisan 2021Cevapla

    Melek bir insanı şeytana çevirirsen,olacaklardan sadece sen sorumlusun..

  • Love_yourself12 Nisan 2021Cevapla

    Adamı en sonunda delirttiler adam resmen duygusuzlaştı artık vincenzo cassano’nun gerçek yüzü ile yüzleşin..artık gerçek vincenzo karşında babel,bütün hepiniz toplanın bugünden sonra bu adamı tutamazsınız artık hepiniz vincenzo cassano’nun piyonusunuz artık kimse o adamın gözündeki öfkeyi dindiremez..ey babel artık karşında tehlikeli bir psikopat var..artık sadece gerçek Vincenzo karşınızda şimdi sadece gerçekler konuşacak gözündeki öfkeyi hiçbir zaman dindirme Vincenzo cassano…

  • Love_yourself12 Nisan 2021Cevapla

    Babel altına sıçma vaktin geldi aslanım

  • 황민용12 Nisan 2021Cevapla

    vincezo bitince ki halimi düşünemiyorum bende lawyess daki gibi bitcek

  • Xoxolol13 Nisan 2021Cevapla

    VİNCENXO BU SEFER HEPİNİZİN ANASINI BELLEMEYE GELDİ HAZIR MISINIZAHSHDHAHHS
    dizi daha yeni başladı beeeeeee

  • sevde13 Nisan 2021Cevapla

    çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum o son sahneler neydi öyleeeee psikopat vincenzo sayesinde gözüm bayram etti ölücem şimdi şu an ne yazdığımı bile bilmiyorum VINCENZOOOOOOOO GEL BENİ DE DÖÖÖÖV

    • Sude19 Nisan 2021Cevapla

      Ahahahjsuatğsufısğufğısgıstuğsıtsüıutüıgıüd

  • NeFeS13 Nisan 2021Cevapla

    bence vicenzonun annesi oğlu olduğunu biliyordu bunuda o kadın avukattan öğrenmiştir sonraki bölümlerde işleyeceklerdir amatör senaryo yazan biri olarak ben bunu yapardım böyle düşünüyorum

  • ...13 Nisan 2021Cevapla

    YA SIK MYUNGHEE VE HAN SEOK’UN KAFASINA HERKES RAHATLASIN ARTIK YA

  • ırmak13 Nisan 2021Cevapla

    vincenzo canavarşi açıldı gardaşlarım sonumu hayrola

  • Anna13 Nisan 2021Cevapla

    Kardeşler arasında savaş olabilirdi …

  • Nisan Okşaş13 Nisan 2021Cevapla

    Hangi günler yayınlanıyor acaba ?

  • Ender13 Nisan 2021Cevapla

    Canavarı ininden çıkartmaman gerektiğini herkes bilir

  • kim hye yoon13 Nisan 2021Cevapla

    beyaz gömlek,arkaya yatırılmış saç,çakmak ve intikam dolu bakışlar işte bizim mafya gibi mafyamız vincenzo cassanomuzzz.

  • Bell13 Nisan 2021Cevapla

    Su sincap gibi olan kadının sondaki titreme ve korkusu için basa sarıp 50 kere daha izlenir efso vincenzo

  • Vincenzonunbiçızlarıyız13 Nisan 2021Cevapla

    O son sahnede aşırı gaza geldim inş o choi denen kadını öldürür de rahatlarım,vincenzo eve giriş yaptığında surprize motherfu..ker oldum

  • Sude13 Nisan 2021Cevapla

    Oha yani ne demeliyim bilmiyorummm slk mısınız vincenzoyu neden hafife alıyorsunuzz ki adamın anasını öldürünce asıl kaybedecek bir şeyi şimdi kalmadı. ah ahh zira onu siz delirttiniz.. Ofpfktkgog

  • birisi14 Nisan 2021Cevapla

    bu bölüm MÜKEMMELDİ uff her sahne gerekliydi ve heyecanla izledim ayy

  • Seo Ye Ji14 Nisan 2021Cevapla

    Kesin yine öldürmeyecek babel pisliklerinin planı da buydu kesin polisler basacak ve hapse falan düşecek öldüremeyeceği kesin

    • blackwomen14 Nisan 2021Cevapla

      aynen önceki bölümlerdede öyle olmuştu bir türlü öldüremedi polis bastı

  • Vincenzo Cassano14 Nisan 2021Cevapla

    Adamın içinde ki canavarı çıkarttın Babel öldür hepsini Vincenzo aslanım QWXSJSWQKJE

  • SeNa14 Nisan 2021Cevapla

    neler görüyorum ben

  • Babel iti bitsin artık14 Nisan 2021Cevapla

    abii her bölüm sonu silahla bitiyor bu nasıl birşey yaa yeni bölümü bekleyene kadar ölürüm benn

  • Lalala14 Nisan 2021Cevapla

    Bu hafta sonu yeni bölüm yok mu yani

  • Dark Fate15 Nisan 2021Cevapla

    ya böyle kore dizisi arıyorum bulamıyorum sadece 2 tane buldum 1.Kill it 2.Vincenzo daha varsa lüften haber verin
    ana karakter katil olan

  • Gamze Kaya15 Nisan 2021Cevapla

    Hepsi sonuna kadar haketti o kadını gerçekten ben bile gebertmek istiyorum onlar bir sürü insanı öldürsün kendilerine geldi mi mal altına yapacaktı korkudan Yalnız Vincenzo sen nesin ya o gözleri bakışı bir anda nasıl değişti (role girerken ne düşündü acaba) ben bile hiçbir şey yapmama rağmen korktum ama o kadını alnının ortasından tek kurşunla ölmesini istiyorum kendini bişey sanıyor sırıtıp sırıtıp duruyor aklıma geldikçe sinirim bozuluyor Vincenzo nolur ikisi hariç kadınla stajer bozuntusunu öldür kurşuna boğ sana ceza yok devleti pisliklerden temizliyorsun (akıllanacak birileri olsa öldürme hapse at derim ama onlar akıllanmaz en büyük örnek Dan Tae hapse girdi noldu yine yaptı yapacağını o yüzden tek ve kesin çözüm ölüm) umarım olayı uzatmazlar yok polis filan öyle olmasın aynı bu bölüm gibi adrenalin patlaması istiyoruz hepsi ölsün kalan 4 bölümde altınları çıkarsınlar yeni plazada ailecek mutlu yaşasınlar .

  • Nuribilge16 Nisan 2021Cevapla

    Çok üzücü ya vincenzom benim yaa kıyamam göster günlerini mafya nasıl olurmuş öğret senle uğraşmak ne demekmiş çok güxle dizi ya bu adama bitiyorum oyunculuğu yakışıklılığı süper hemen gelse diğer bölümleri de gelsin hemen

  • babel.anti.fan.club17 Nisan 2021Cevapla

    alllahıım yarın yeni bölüm gelliiyoo meraktaan catlııcaamm yanlız son sahnede hepsinin korkudan götü tutuşşttuuu ajhjahhaahahhaja noolldduu götelekler daha 2dk önce gülüyodunuz vincenzo askım keyfinizi mi bozdu ahhahaahah

    • myangelpjm17 Nisan 2021Cevapla

      cidden hepsi donakaldı asdnbbndasnmdasb mükemmeldiii

  • Luxexjoong17 Nisan 2021Cevapla

    YouTube biraz önce fragman geldi bugün bölüm gelecek mi

    • blackwomen18 Nisan 2021Cevapla

      aynen bende gördüm youtube de fragman var yeni bölüm gelmiyecekmi ?

  • Lalalisa17 Nisan 2021Cevapla

    Arkadaşlar bana dizi önerirmisiniz yeni dizilerin kapak fotoğrafları dikkatimi çekmiyo o yüzden izlemek istemiyorum pls

    • myangelpjm17 Nisan 2021Cevapla

      aslında ben de öyleyim .Kapağa dikkat ediyorum fakat 2021 dizileri gerçekten çok iyiydi . Penthouse run on the uncanny counter vincenzo Law school(yeni başladım buna daha şimdilik iyi) yeni değil fakat crash landıng you stronw woman do bong soon Live on
      kaliteli diziler

      • Lalalisa18 Nisan 2021Cevapla

        Hepsini izleyen ben

        • Lalalisa18 Nisan 2021Cevapla

          The penthouse aşırı iyi bayılıyorum her kez izlesin 3 sezon da çıksaydı artık

      • Lalalisa18 Nisan 2021Cevapla

        Hepsini izleyen ben the penthouse aşırı iyiydi

      • Lalalisa18 Nisan 2021Cevapla

        Hepsini izleyen ben the penthouse aşırı iyi her kez izlesin

  • Vincenzo Cassano18 Nisan 2021Cevapla

    ne zaman gelecek yaaa

  • Rum18 Nisan 2021Cevapla

    17.bolum yayinlanmicak mı ya

  • VİNCENZO'NUN ÇAKMAĞI18 Nisan 2021Cevapla

    Meraktan ölücemmmmmmmmm

  • Asya Yıldız18 Nisan 2021Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelecek yaa

  • Asya Yıldız18 Nisan 2021Cevapla

    Işte şimdi eb*lerimkini tersten görecekler yeni bölüm gelsin artık yaaaaaa ❗

  • Anna18 Nisan 2021Cevapla

    Gelecek cumartesi

  • Arya19 Nisan 2021Cevapla

    Son sahnenin etkisinden çıkamıyorum, Vincenzo çok iyiydi bayildimmm. Adamın yürüyüşü bile yeterli sen nasıl bir kralsin böyle Song Joong Ki Bey…annesine yazık oldu Babel patronu bence bundan sonra korkusun, yalnız son sahnede yüz ifadeleri çok komikti.

  • V.C.F.22 Nisan 2021Cevapla

    Acaba kızla ne zaman evlenceksin Vincenzo shi ?

  • ~rabia26 Nisan 2021Cevapla

    06.43 te babel başkanının üzerindeki bornozun kırmızısını Mesut can Tomay Ali biçime doğum gununde hediye etmişti nasıl alakasız bi tespit ama.. Yaşasın ırkımız çine bedel kırkımızz.. AHAJDJSVDUJDJFSJ

  • ed1 Mayıs 2021Cevapla

    ADMIN 19. BOLUM CEVIRISI NE ZAMAN

  • Zümra Dündar3 Mayıs 2021Cevapla

    Efsane dizi song joong-ki nin oyunculugu der susarım!

  • KAFAYI YİCEM11 Mayıs 2021Cevapla

    YA ANNE DİYECEKTİ KADINA OROSPULARR BIRAKSAYDINIZ YA PSİKOPATLAR YEMİN EDİYORUM NE YAPSA YERİ AMK VİNCENZO BUNLARA VALLA GECE OLMASA AVAZIM ÇIKTIĞI KADAR BAĞARACAKTIM KIÇI KALKTI SAVCI KARISININ

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak