Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Twenty-Five Twenty-One 1.Sezon 16.Bolum


16. Bölüm FİNAL

Twenty-Five Twenty-One sezon 1

(99) yorum

  • miss j4 Nisan 2022Cevapla

    günlerdir final olsa da izlesem diye beklitorum hatta haftalardır ama bu nasıl bi final ya böyle olmamalıydı böyle havada böyle eksik

    • Jongsuk02064 Nisan 2022Cevapla

      Bu dizi bu sonu haketmedi…
      Ama yine de diger bolumlerin hakkini yememek lazim,iyi ki izledigim dizilerin basinda artik.
      Izleyin izlettirin.
      Start Up sebebiyle Joo Hyuk ike bi uzaklasmistik ama bu diziyle coook yakinlastik.

      • Genel_izleyici5 Nisan 2022Cevapla

        Dizi bastan sona harikaydı son bölümde içim çıktı ağlamaktan ama yinede enlerime girdi iyiki izlemişim..

        • Asya Aydın12 Nisan 2022Cevapla

          Ayrıldılar böyle beklemiyordum.

    • Dartagnan16 Nisan 2022Cevapla

      Günlüklerini okuyarak annesini tanıması da yalnız muazzam bir olay…Avatar filminde kullandıkları şekilde “i see u “diyebilecek kadar annesine bambaşka sevmiş , anlamış ve gerçek anlamda tanımıştır..Herhalde hiç kimse bu şekilde tanımamıştır anne babasını .. Neticede sanırım her şeyi mahveden 11 eylül olayı oldu..Kimse hayatının hikayesi anlatılırken başrolü oynayan kişiyi kaybetmesin dilerim..

  • Sin Cera4 Nisan 2022Cevapla

    Yorgunluktan mı uykusuzluktan mı, beklemekten mi bilemedim COMBO oldu öleceğim sandığım an final gelmiş… Iyi seyirler bana. Teşekkür ederim, takdiri hakeden ekip üyelerinin her birine.

  • Gong Yoo4 Nisan 2022Cevapla

    Nasıl tak diye burdayımmmm sonunda geldiii yaa

  • Kumsal4 Nisan 2022Cevapla

    Kesinlikle bu finalleri yapamıyorlar nasıl bir final ya zaten her şeyi son dakikalarda sığdırmaya çalışıyorlar bazı şeylerde havada kaldı off boşuna izlemisim gibi hissetirdi

    • Ceylin5 Nisan 2022Cevapla

      Dizinin sonunu bir çok arkadaş beğenmesede ben beğendim , aslında kötü sonla değilde mutlu sonla bitti , bazı şeylerin xamanı yeri vardır ondan fazlası iki tarafada zararlıdır , o yaz onlarındı o yıl onlarındı 21,25 yaş aşkıydı iyikide yaşamışlar ve onların mutlu mesut yaşadığını görmek dahada mutlu hissettirdi beni..
      Bu arakar en çok etkilendiğim ve çok ağladığım bir diziydi ..
      Bazen gerçekler acıtsada zorluklar olsada ilerlemen lazım olduğunu ,sonunda güzel şeyler senle olduğunu ve gençlik dediğimiz şeyin aslında yaşadığımız bütün hayatın en değerli zamanları olduğunu öğretti bu dizi bana
      Teşekkür ederim..

  • Kumsal4 Nisan 2022Cevapla

    En sonda şifre sini ilk aşkının ismi diye yapmış na hee doo

    • Orion25 Nisan 2022Cevapla

      Çok güzel konuşuyorsun

  • Didi4 Nisan 2022Cevapla

    Spoiler

    Ilk yorum benden gelsin ozaman final olmasi beni cok üzdü beni cok eglendiren bi diziydi cok severek izledim. Ama sonunu hic begenmedim korede reytingler son iki bölüm olarak baya düsmüstü bu dizi. Son cok sacma olmus ya bunca bölümler bu ikisinin bu özel bagi bu özel aski bizi bizden almisti sif bunlarin ayrigilini izlemek icin mi yani yan karakteler olarak onlar ayri kalmamaya Ama sevgilerine sahip cikmlarina beceriyorlar Ama bunlarin savdasi ve bagsi bukadar gücliyken nasil olur da sacma bi ayrilik la bitirir senerist bu diziyi son dakikasina kadar cok ümitliydim olur diye Ama yok olmadi. Sadece güzel bi an olarak kaldilar hata baglari komple koparmislar. Annesiyle backin bile bag hala vardi. Cooook anlamsiz bi son yapmişlar. Bunuda eklegim tabi hep mutlu bi son olmasina gerek yok ama bunlar mutlu bi son hak etmişti bençe

  • Ally Rachel4 Nisan 2022Cevapla

    8 haftamın en güzel özetiydiniz. artık 840 Kore dizisi izlemiş biri olarak bu tarz şeylere hasret kaldım. Umarım bu tarz diziler yapılmaya devam eder. Çok hayatın içindendi. Başında bile gelecek belli olsa da acaba dedirtti. Sizi asla unutmuycam çocuklar. Şuan 22 yaşında biri olarak umarım ben de bu tarz dostluklar edinebilirim.

    • Nıgar15 Nisan 2022Cevapla

      wauu yalniz deyilmisim 840 kore dizisi ve halaaa davami geliyo…kore dizileri terapi gibi,en azindan benim icin öyle. bu arada Azerbaycandan salamlar

  • Ally Rachel4 Nisan 2022Cevapla

    Her zaman kalbimde olacaksınız ^^

  • Leejongsuk02024 Nisan 2022Cevapla

    Bu bölümü okulda izlemeye karar verdim çünkü dayanamadım, bitirirdim diziyi şimdi o kadar duygulu, o kadar komik, bir o kadarda duygulu bir diziydi, ben çok beğendim diziyi her dizi mutlu son olamayabilir ama ben bu dizinin cidden mutlu olmasını isterdin cidden, ve kiminle evlendiğini merak ettim, yaşlanmış halleri ile birlikte keşke son olsaydı ama ben yinede çok beğendim, izleyebilirsiniz arkadaşlar:)

  • sare4 Nisan 2022Cevapla

    böyle bir final bekliyordum ama bu kadar can yakacağını düşünmezdim. her son mutlu bitmek zorunda değil ama bir parça eksik kalmış gibi geldi bana. yine de güzeldi :(:

  • Ayseeee4 Nisan 2022Cevapla

    Bol ağlamaklı bi final oldu son zamanlarda izlediğim en iyi diziydi emeğinize sağlık

  • Zeyn4 Nisan 2022Cevapla

    İlk yorum … Bende bölüme şimdi başlıyacağım inşallah mutlu sondur yaaaa lütfeeeeennn yaaaa

  • Seçoo4 Nisan 2022Cevapla

    İzlemek isteyenler için SPOİİLER veriyorum 15.bölüme kadara çok güzel çok tutkulu aşk arkadaşlık dolu bir dizi izliyorsunuz ama final bölümü o kadar berbat ki bir sürü konu hava da kalmış mutlu son yok malesef aşırı saçma ve hayal kırıklığı bir bölümdü sabırsızlanmıştım final mutlu biter diye son dakika ya kadar bekledim izleyince ne demek istediğimi anlarsınız :((

    • Ayşegül6 Nisan 2022Cevapla

      Bende senin tam aksine düşünüyorum. Her yaşanılan sonsuza dek sürecek diye bir sey yok. Bu dizi o kadar çok bizdendi o kadar çok hayatın içindeydi ki eger böyle bir final olmasaydi asıl o zaman verilen duygular anlamsız kalırdı. O yaz onlarındı, büyüdüler hayatlari değişti olgunlastilar. Yaşadıkları onca şeye sadık kalarak birbirlerine çok guzel veda ettiler, onların aşkına da bu yakışırdı. Unutulmayacak bir dizi olduğu kesin, en azından benim için 🙂

  • Jongsuk02064 Nisan 2022Cevapla

    Cok agladim,cok guldum bu dizide.
    Her ne kdr final beni tatmin etmese de cok keyifle izledigim bir diziydi.
    Oyuncularin uyumu o kdr mukemmeldi ki her defasinda hayran kaldim.
    Iyi ki izlemisim dedigim dizilerden oldu.
    Yan karakterler cok col guzeldi.
    Her ne kdr uzulsem de elveda 2521

    • Felix Skz4 Nisan 2022Cevapla

      Abi diziye başlamak istiyorum ama sırf kız sporcu olduğu için başlamak istiyorum sporculara karşı bir ilgim var ayrıca başrollerimizde pek bir güzel ve yakışıklı

      • Kim_sohyun4 Nisan 2022Cevapla

        Benim de sporculara ilgim var spor dizilerine de bayiliyom

  • 오닐4 Nisan 2022Cevapla

    Sanki son bölüm biraz eksik kalmış gibi. Na hee do dan daha fazla şey beklemişti çocuk esi basıl evlendiği vs ama onlar yok.

  • Kore sevdalısı4 Nisan 2022Cevapla

    Bittiği için çok üzgünüm 🙁

  • Backkkjinnn4 Nisan 2022Cevapla

    Bu nasıl son ağlıyorum:(( offffff mutlu olmalıydılllaaaaarrrrr

  • Ceren4 Nisan 2022Cevapla

    Sonunun böyle olmamasi gerekiyordu offf

    • Esi6 Nisan 2022Cevapla

      Ayrılıkları bile güzel dostça masum ve gerçek duygularla Türkiye’de sadece erkekler öldürmeyi biliyorlar ayrılığı kabul edemiyorlar .. Ne büyük farkımız çok üzgünüm. Bizdeki diziler entrika dedikodu üzerine kurulu yapın söyle dizilerde toplum biraz bilinçlensin.

      • büşra sıla7 Nisan 2022Cevapla

        haklısınn…

  • Deniz4 Nisan 2022Cevapla

    Mutlu son mu?

    • Kim so-hyun4 Nisan 2022Cevapla

      Malesef değil

  • Sena4 Nisan 2022Cevapla

    Şimdi ne oldu ya bu kötü son mu iyi son mu ?

  • Sena4 Nisan 2022Cevapla

    Okadar bölüm bu son için mi izledik ya

  • ryu4 Nisan 2022Cevapla

    keşke kocasını gösterselerdi diğerlerinin son halini de görmek isterdim açıkçası. çok aceleye getirmişler, pek beğenemedim sonunu..

    • Portugo6 Nisan 2022Cevapla

      Aynnn

    • :)11 Nisan 2022Cevapla

      yaw bu kızın babası kim ben onu merak ettim neden göstermemişler saçma olmuş bence ya

  • jung kookie4 Nisan 2022Cevapla

    az önce okuldan geldim ve hemen izlicem bi önceki bölüm çok iyiydi ve final fragmanıda çok güzeldi umarım güzel biter

  • sufi4 Nisan 2022Cevapla

    Merhaba güzel bir filmdi. ama bu kadar güzel bir filmin sonunu yazmayı yine becerememişler. daha farklı ve güzel bitebilirdi. senaristler her zaman ki gibi sonu yine batırmışlar.

  • s~4 Nisan 2022Cevapla

    Ya anlamadım şimdi o çocuk kimden? Ve evlendiler mi vallahi anlamadım ya çok buruk bitti yaaaa offffff

  • Cüneyt4 Nisan 2022Cevapla

    Bu nasıl bir sonnnn kız kimin cocu babası kim lannnnn kore yönetmenlerinin hepsinin…

    • Zeyn4 Nisan 2022Cevapla

      Bu nasıl son Allah’ım başrolün kiminle evledigi bile belli değil lan çok eksik var kimle evlendi sevdimi nasıl oldu 7 yılı 1 dakikada geçtiler asla böyle olmamalıydı yaaa Allah kahretsin yaaa dizi hakkındaki suanki düşüncem halim sanki bir boşluk içindeymişim gibi geliyor hayal kırıklığına uğradım

    • Ceylin5 Nisan 2022Cevapla

      Bence koreli yönetmenlerin burdaki anlatmak istediği şey
      “Gençlik yılları” idi yani önemli olan aşklarındansa o geçirdikleri zaman ,kurdukları dostluklardı yerinde ve güzel bitti çünkü bu onların kararıydı ve ikiside mutluydu , kızın babasını bende merak ettim ama açıkça ortada bek yi jin’den değil başkasıyla evlenmiş çünkü onların aşkı bitmişti bile birbirlerine olan saygısı ve dostluğu kalmıştı. bekyijin’in muhabir olması, na he do nun kendi alanında yükselmesi ve arkadaşlarının başarılı olması yani onları bu noktaya getiren , onları o yapan birbirleriydi. (:

  • biri işte4 Nisan 2022Cevapla

    kalbimi hissetmiyorum
    ağlıyorum şu an, bu arada kadın kiminle evleniyo keşke onu da söyleselerfi

  • Sancak4 Nisan 2022Cevapla

    Güzel bir diziydi, tüm duyguları yaşadık sayeniz de.

  • Kim Sun4 Nisan 2022Cevapla

    kimse yok galiba burda daha. dizi nasıl izlenir mi?

  • Yijin4 Nisan 2022Cevapla

    sonu çok anlamsız bitmedimi? üzüldüm

  • Mushroom4 Nisan 2022Cevapla

    Şu Kore dizilerinin finalini dramatik yapacağız diye bütün kurguyu mahveden koreli senaristlere helal olsun. Yine başardılar. Ne güzel diziydi niye böyle bitti ki şimdi?

  • Alfa Tavsan4 Nisan 2022Cevapla

    Bu nasıl bir son arkadaş. Ne oldu ne bitti hiçbir şey yok! Öylesine alelacele çekilmiş bir bölüm. Bu koreliler final bölümünü yapmasını beceremiyorlar sonuna kadar herşey mükemmel ama sonda bütün işi batırıyorlar

  • Lilymina4 Nisan 2022Cevapla

    Dizide bir şeyler yarım kalmış (Baek yi-jin yaşlı hali ve Kız kimle evlendi) diziyi net bir duyguyla bitiremedim aşırı sinirim bozuldu.Kim haklı kim haksız tartışılır. Bana göre Na hee-do haklıydı.Baek yi-jin Kore’ye geldiğinden onunda kendi çapında haklı yönleri vardı ama bu onu tamamen haklı yapmaz.Birbirlerini kendilerine yük hissettiler olay yine Na hee-do dediğine çıktı.Bu hikayede yanan Baek yi-jin oldu Na hee-do gibi kızı kaybetti.

  • W4 Nisan 2022Cevapla

    Dizide çok soru kaldı aklımda o kız kimin kızı hee do kocasıyla mutlumu kocası kim en azından bulu gösteremilirlerdi

  • Sevdanur güneş4 Nisan 2022Cevapla

    Çok aceleye getirmişler böyle son mu olur hiç mutlu değilim en azından kimle evlendiğini gösterselerdi

    • ŞÜKO5 Nisan 2022Cevapla

      ayy aradığım yorum böyle final mi olur abi çok yarım kaldı herşey en azından kim kimle evlendi etti bunu bari gösterselerdi bu nasıl son böyle 🙁

  • irems4 Nisan 2022Cevapla

    Bu kadar güzel bi dizinin sonunu nasıl böyle bitirebildiniz? Na Hee do kiminle evlendi? onu bekledim bütün bölüm çok güzel gençlik anılarıyla dolu muhteşem bir diziydi ayrılık bile güze anlatılmıştı tavsiye ederim ancak kafanızda deli sorular oluyo izlerken.

  • pollyanna4 Nisan 2022Cevapla

    Hafızama kazınan bir son daha.

  • werifay defolde4 Nisan 2022Cevapla

    yani sonu yine saçma sapan bitmiş ya. izlediğime pişman oldum

  • Hayal5 Nisan 2022Cevapla

    Bı nasıl sondu yaaaa Allah’ım çok sinirliyim böyle bitmemeliydi bazı şeyler havada ,yarım ,buruk kaldı hayal kırıklığına uğradım yaaa başrolün kiminle evlendiği bile belirsiz koskocaman yedi yılı 1 dakikada geçtiler yaaa hayal kırıklığına uğradım çoooook üzgünüm mutsuz sonlara dayanamıyorum…

  • Kdrmdelisi5 Nisan 2022Cevapla

    Bu nasıl sondu Allahaşkına ya ko yu rim mutlu sonla bitiyor da na hee do niye mutsuz son onlarda birbirlerini bekleyebilirdi ve hala kızının babasını görmedik çok merak ediyorum ayrılmak zorunda değildi ki ‘na he do mutlu sonlada bite bilirdi biraz daha dayansa annesinin yüzünden çabuk pes etti böyle severken ayrılmakta kötü offfffff

  • Rose5 Nisan 2022Cevapla

    final hakkında çok fazla olumsuz eleştiri okumuştum, böyle yorumlar beni çok etkiler , bi önyargılı başladım final bölümüne.. Olumsuz eleştirilerin aksine finali çok (gerçekten çok) beğendim. Bir çok an’a tanıklık eden o tünel, bence deli gibi aşkı yaşadıkları o süreci çok güzel özetlemiş.. hayatın akışından, hayatlarının içinden çok önemli bi dönem gibiydi o tünel.. ama sonu vardı. Bazen çok sevmek yeterli olmuyormuş demek ki. :,)..
    günlük üzerinde işlenen hikaye geçmişin güzel ve parlak anılırı yani açıkcası dizinin tamamı beni çok etkiledi..

    • büşra sıla7 Nisan 2022Cevapla

      o kadar güzel açıklamışsın ki bide senin yorumuna ağladım

  • mahmut5 Nisan 2022Cevapla

    Sonunun böyle olacagı daha ilk bölümlerden belliydi ben anladıgım ıcın daha başta bıraktım diziyi o yüzden bu kadar isyan etmek gereksiz bence. Tonlarca kore dizisi izleyen birisi olarak adamlar final yapamıyor bunu bilerek izlemek lazım.

  • Kokichi5 Nisan 2022Cevapla

    Yalnız en sonda ağlamaktan gözlerim kızardı bana sorarsanız güzel bitti ve çok eğlenceliydi !

  • Yeonjun5 Nisan 2022Cevapla

    Sonunu izlemeye cesaret edemediğimden dün izlememiştim bana göre sonu ne mutlu ne de mutsuz bitti karışık duygular yaşattı bu final bölümü bana ve özellikle Hee Do nun evlendiği adamı çok merak ettim ya niye göstermiyorsunuz ki sanki . Dizi o kadar güzel işlenmişti ki benim için mutlu son olmamasına rağmen güzel bitti denebilir. İyi ki seni izlemişim be Mükemmel dizi

    • nabi15 Nisan 2022Cevapla

      evet ya bende çok merak ettim havada bırakmışlar

  • yesssss5 Nisan 2022Cevapla

    ve yeniden bir guzelimmmmmmm diziyi katletti nalet senarist

  • tuba5 Nisan 2022Cevapla

    Final beni aşırı üzdü hırsımı alamıyorum arkadaşlar! Baek ye jin bu kız yüzünden değiştirmedimi departmanını sonra na hee do onu yoğun olduğu için terk etti? ne? Sevgilimden ayrılmış gibi kederlendim. Çok kızgınım. Ama çok güzel bir diziydi bir daha izlersem 15. bölüme kadar izlicem. HEY BU DİZİYİ İZLEYECEK OLAN ! SADECE 16.BÖLÜME KADAR İZLE 🙂

  • Hazal6 Nisan 2022Cevapla

    Hayır ya bu dizi bu sonu haketmedi ya yemin ederim diziye sictilar öffff diger bölümlere çok yazık oldu ama iyi ki izledim

  • Fatma6 Nisan 2022Cevapla

    Yorumların aksine dizide bence çok güzel mesajlar var finalde izlerken onların birlikte olması ne kadar bizi mutlu etsede bu mutluluk sadece 5 dk sürüyor sonra unutuyoruz ancak bize verdiği mesajları hep hatırlayacağımız bir final yapmışlar hayatta her istediğimize sahip olamayacağımızı ve yaşadığımız bu zamanların bizim için ne kadar önemli olduğunu anlatmışlar bence çoğu dizinin aksine kötü yorumlar olacağını bile bile böyle bi son yapmışlar helal olsun

  • Margaret Artwood6 Nisan 2022Cevapla

    dizinin sonuna gore ikinci plandaki ciftin aski daha saglammis demek ki, ayri ulkelerde olmalarina ragmen ayrilmadilar esas cift ayrildi. Uzdu gercekten finali

  • büşra sıla7 Nisan 2022Cevapla

    o kadar güzeldiniz ki bunu size neden yaptın na hee do, ko yurim le sevgilisi gibi sizde yürütebilirdiniz. halbuki en çok mutluluğu hakeden sizdiniz. yinede birbirinizin hayatından çıkarken bile o kadar güzeldiniz ki yaşadığınız tüm güzel acı günlerde hep kendimi buldum… sanırım kalbimde yara olarak taşıyacağım çiftlerden birisiniz artık. neyse artık gözyaşlarımı silmeye gidiyorum…

  • Nurgül8 Nisan 2022Cevapla

    Ben diziyide sonunuda beğendim zaten ayrıldıklarını biliyorduk süpriz olmadı.Yinede gönül kavuşmalarını istedi mi? İstedi:)

  • LeeBeyza9 Nisan 2022Cevapla

    Açıkçası sonunu izlemeden önce spoiler yemiştim tam da öyle denmez asında ben kendim önceden en azından sondan birkaç kısım öncesini görüp hazırlıklı olmak istedim her şeye.Her şey mükemmeldi diyebilmeyi isterdim ama ufacık eksikler vardı mesela Na Hee Donun kızı kimin? Na Hee Do kimle evlendi?Hepsi büyüdüğünde hala görüşüyorlar mı? Bak Yi Jin yaşıyor mu napıyor vs bunlar cevapsız kalan sorular ama bu sorular cevapsız kalmasının bir yanı ikiside hala kaç yaşında olurlarsa olsunlar birbirini unutmayacaklar bu kısım kalp ben…..Sonu şöyle daha iyi olurdu: Na Hee Do ve Baek Yi Jin evlenmeleri sonra bu kızlarının olmaları sonrasında hep beraber bir akşam yemeğinde en son halleriyle mutlu mesut bitip bizide mutlu edebilirlerdi.Ama klasik Kore dizileri kim ne diyebilir ki sadece bir umudum vardı ayrılmayacaklarına dair demekki güzel olan şeyler çoktu ki umut vardı….Neyse sonu bu şekişde de olsa benim kurgumdaa bu kız Baek Yi Jin ve Na Hee Donun ayrıca çok mutlu hep birlikte uzun uzun yaşadılarrr…..En sevdiğim ve unutulmaz dizi listesine hoş geldin:))Twenty Five Twenty One Baek Yi Jin <3 Na Hee Do (Ve umarım bu kadar güzel ve sonu mutlu sonsuz olan aşk hikayesi yakında kapımı çalar….)

  • Armyybts9 Nisan 2022Cevapla

    Abi bu nasıl final yaa hepte finallerin ağzına siciyorsunuz ayrıca na hee do kiminle evlenmiş bu kızın babası kim??????bölümler eğlenceliydi ama bu sonu hak etmedi

  • herhangi biri9 Nisan 2022Cevapla

    ben dizinin sonunu da sevdim çoğu kişinin aksine. birlikte olamadıkları doğru ama mutlu son olmadığı anlamına gelmez bu. bazen iki tarafı da üzen bir ilişkiyi bitirmek de mutlu son olabilir. ayrıca ayrılıkları da kötü bir şekilde bitmedi. ikisi de romantik bir manada olmasa da birbirlerini destelemeye devam ettiler. zaten diziinin ilk bölümünde hee do ‘ nun kızı günlüğü okumaya ‘annemin ilk aşk hikayesi ‘ diye başlamıştı. her ne kadar o zamnlar bahsi geçen ilk aşk ko yu rim olsa da sonuçta bu dizi sadece bir ilk aşk hikayesi olarak kaldı. tabiki de işlenen konu sadece ilk aşk değildi ki diziyi sevmemin nedenlerinden biri de buydu. aşkı , arkadaşlığı, aile ilişkilerini , insanların hayalleri yolunda yürümesi kendi doğru bildiği yoldan şaşmamasını anlatan güzel bir diziydi bence. ara bölümlerde de bahsetmiştim ama gelişen olayları farklı karakterlerin bakış açısından görmek çok güzeldi. şahsen benim empati yapma yeteneğimi güçlendirdiğine inanıyorum. bir bölümde sinirlendirdiğiniz karaktere bir sonraki bölümde onun bakış açısından bakınca bilmeden yargıladığım için kendimden utandığım sahneler oldu. bir zaman sonra alışıp kimseye kızmadan önce kendi açıklamasını yapmasını beklemeye karar verdim.
    en azından bana güzel şeyler kazandıran , tamamen gerçek hayatın yansıması olmuş diyebileceğim çok güzel bir diziydi. bu diziyi çevirip biz izleyicilerle buluşturmada emeği geçen herkese çok teşekkürler.
    izleme konusunda kararsız olanlar hemen izlemeli bence.

  • seyma10 Nisan 2022Cevapla

    bitti evet ama içimde bitter çikolatanın verdiği his gibi bir his bıraktı bu dizi, böyle bitmemeliydi ama illa böyle bitirmeleri lazımmış gibi böyle bitti teşekkürler 25-21

  • rabia10 Nisan 2022Cevapla

    sardırarak izlemediğim tek kore dizisiydi bu dizi bana hedeflerim hakkında çok şey öğretti kore ve kore hakkındaki herşey benim hayalimdi bugün korece kitapları sipariş ettim
    ben bir tasarımcıyım ve bir gün koreye gidip güzel şeyler yapmak istiyorum
    umarım bu dizi sayesinde birçok kişi hedefleri için bin defa düşse bile bin defa ayağa kalkar
    bir gün yorumumu koreden tekrar bakmak dileğiyle

    • Dartagnan16 Nisan 2022Cevapla

      Hayal ettiğin her şeyi gerçekleştirmen dilekleriyle..Fighting 🙂

  • Ada.11 Nisan 2022Cevapla

    Açıkçası üzgün olduğum tek konu Yi Jin de Hee Don gibi önüne bakıp bu anıları artık sadece en saf ve ilk aşkı olarak düşünüyor mu oldu? Biri ile evlenecek kadar aşık oldu mu bilmiyoruz. Bunun gösterilmesini isterdim.

  • LoG11 Nisan 2022Cevapla

    He b*k gibi bir hayat yaşadığımızı bugün de bize hatırlattığınız için tşk.

  • Zeynep14 Nisan 2022Cevapla

    İlk defa bir dizinin altına yorum yazıyorum. Bir diziye bu kadar anlam yüklemek belki de sacma belki de ileride baktığımda kendime güleceğim ama su an bunları hissediyorum ve benim bunları hissetmemi sağlayan bu diziye bir şeyler yazmak istedim. Zor bir dönemden geçtiğim bu günlerde tekrardan ayağa kalkmam için elimden kimsenin tutmadığı şu günlerde bana o kadar iyi geldi ki. Hiçbir şeyin sonsuza kadar surmeyecegini.. mutsuzluk gibi mutluluğun da bir gün bitebilecegini ve geriye dönüp baktığımızda hem mutluluğu hem mutsuzluğu güzel hatirlayabilecegimizi,çabalamaktan vazgeçmemeyi uğruna savaştığımiz şeyin tüm güzelliğiyle ve tüm kötülüguyle bizim olacağını ve bunu her şekilde kabul etmemiz gerektiğini,mutlu olmanın aslında hayatı kabullenmek olduğunu,yaşamayı iyisiyle kötüsüyle sevmeyi ve hiçbir şey kötü hatırlamamayi,aşkin dostluğun tüm ilişkilerin bir gün bitebilecegini ve nasıl biterse bitsin bittiği anı değil de bitmeden önce hissettirdiklerini ve yaşattıklarını hatırlamak gerektiğini… ilk defa ve belki de son kez bir diziyi bu kadar anlamlandirdim ve bu kadar icsellestirdim. Ve diziye başlamadan önceki halime göre mutluyum. Yaşadığım şeyleri kabullenerek hayatıma devam edebilecek gücün kendimde var olduğunu hissediyorum ve ne kadar zor olursa olsun mutlaka başaracağıma başarmam gerektiğine inanıyorum. Mutluyum.. mutlu olmalıyım çünkü hayat üzgün olmak kötü duygular beslemek için cok kısa.. belki birgun bu yoruma denk gelip kendinle dalga geçebilirsin. Bunu da guzel hatırla…

    • nabi15 Nisan 2022Cevapla

      bu yoruma ağladım cok güzel ve o kadar doğru yazmışsın ki.. seni tanımıyorum keşke tanisam ve elinden tutabilsem çünkü ben de düştüğümde kimse elimi tutmadı ve biliyorum nasıl iğrenç hissettirdiğini ama ben sen de.. bizde bu gücün olduğuna inanıyorum elinden kimse tutmasa bile ayağa kalkabilirsin aslında bizi ayağa kaldıracak yaşadığımız kötü şeyler değilde arkamıza baktığımızda ki güzel anılardır asla pes etme ve ayağa o kadar güçlü kalk ki bir daha asla düşme bu yazdığım sana ne kadar iyi gelir bilmiyorum ama ben nasıl hissettirdiğini biliyorum ve benim aslında ihtiyacım olan bu yorumu sana yapmak istedim seni tanımıyorum ama ben başaracağına inanıyorum güzel kız

      • Zeynep24 Nisan 2022Cevapla

        Çok teşekkür ederim cok duygulandım gerçekten. Umarım birgun gerçekten mutlu oluruz sen de ben de.. senin benim için dilediğin bu güzel dileklerin bin katı seninle olsun.. güzel kız..

  • 96'lı16 Nisan 2022Cevapla

    sonu nasıl bitti öyle ya ben anlamadım. ağlayabilir miyim. bu nasıl soooooon

  • Dartagnan16 Nisan 2022Cevapla

    Arkadaşlar toplanın bu sonu yazan vatandaşa bir çay içmeye gidelim 🙂 Bu sona rağmen müthiş bir diziydi..Bitmesine o kadar üzüldüm ki…na hee doo ile Ko yurim arkadaşlığı belki bi dizi de işlenmiş en güzel arkadaşlıktı..Bu duyları geçirme konusunda zaten çok iyiler…Bir birinin hayatına bu kadar etki etmiş ve oldukları kişi olmalarında başrol oynamış ve bir birine aşık olmuş iki insanın da hayatımı birlikte geçirememiş olması düşüncesi feci insanın içini acıtan bir duyguydu..Şu an benim başıma gelmiş gibi öyle bi boşlukta hissediyorum ki 🙂 offf offff

  • Dartagnan16 Nisan 2022Cevapla

    “Seni bütün kalbimle sevdim , elveda” nedir 🙁 Bir de canlı yayında monitörde birbirlerine bakışları , o anda donmuş gibi kalmaları yok mu…Onca şeyden sonra birlikte olamamaları çok trajik ve üzücüydü..Umarım ; İnsan ve sevgi kelimelerini ulaşabileceği en üst ve anlamlı seviyeye çıkaran özel ilişkiler hiç yarım kalmaz ve hayatları eksik kalmaz..Na Hee-do ve Baek yi-Jin çiftini ve verdikleri ilhamı sanırım hiç unutmayacağım..

  • Historia Chan17 Nisan 2022Cevapla

    dizi çok mükemmeldi, duyguların hepsini resmen insanın iliklerine kadar hissettiriyor gerek dram sahneleri gerek o aile sıcaklığı, kızgınlığı ve arkadaşlık ilişkilerini cidden mükemmel yansıtıyor sonunda salya sümük oldum böyle sonu hak etmiyordu en azından birleştiklerini görsek ne olurdu ki???

  • Historia Chan17 Nisan 2022Cevapla

    iliklerine kadar hissettiriyor gerek dram sahneleri gerek o aile sıcaklığı, kızgınlığı ve arkadaşlık ilişkilerini cidden mükemmel yansıtıyor sonunda salya sümük oldum böyle sonu hak etmiyordu en azından birleştiklerini görsek ne olurdu ki???

  • Güler18 Nisan 2022Cevapla

    Sonu bu olmamalıydı çocuğun babası sürpriz bir şekilde yi jin olabilirdi ve o zaman daha akılda kalıcı ve tatmin edici olurdu yine de güzel bir diziydi üzülmüş olsam da 🙂

  • Cohang19 Nisan 2022Cevapla

    Bende ilk kez bir diziye yorum yapıyorum. Dizinin dünyasındaymışım gibi izledim adeta. Çok hayattandı. En derinlerimdeki duygulara belki düşüncelere tercüman oldu. Bu yüzden çok sevdim. Birçok kişi eleştirmiş ama ben yönetmenin birçok şeyi belirsiz bırakarak bitirmesine bayıldım. Yönetmen öyle yaptığı için bunları hissedebildik. Çünkü boşlukları kendi zihnimizde tamamlayacağız. Na He do kiminle evlendi onu da çok sevebildi mi yi jin in nasıl bir geleceği oldu bunları yönetmen tamamen bizim yorumumuza bıraktı. Herkes kendi hayatından parçalar alarak eksikleri tamamlayacak. Hayatımda izler bırakan diziler arasında yerini aldı. Unutamayacağım ve mutlaka tekrar izleyeceğim.

  • Filozof Hakan (rabia)21 Nisan 2022Cevapla

    Sonu çok haksız oldu bence Na Hee-Do sevgiği kişiyle evlenip mutlu olabilirdi bence biraz kötü bitti, ama yine de çok güzeldi dizi keyifle izledim ✨❤️ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • Ezgi Gözüdok24 Nisan 2022Cevapla

    Dizimi şimdi bitirdim ve yorumları okumak istedim çoğu kişi finali eksik ve istediğimiz gibi olmadığını düşünmüş fakat ben açıkcası yerinde buldum hee do ve yi jin birlikte mutlu olup dışarıda acılarını yaşadılar birlikte sevdiler ve hayallerini gerçekleştirdiler burada hee donun kimle evlendiği ve ya çocuğun kimden olduğu değil birlikte yaşadıkları anlar ve sözleriydi gerçekten bana dokundu her aşk gerçekleşmez ama hayat devam eder. onlar bence birbirlerine küs olarak değil hala iyi yakın arkadaş olarak veda ettiler birbirilerine bilmiyorum kendimi çok anlatabildim mi ama gerçekten konusu ve oyuncuları çok güzel bir dizi olmuş..

    • Fatma Aşkın24 Nisan 2022Cevapla

      Çok haklısınız, sizinle aynı düşüncelere sahibim.

  • bora24 Nisan 2022Cevapla

    böyle hayatın aq çok mutsuzum

  • Fatma Aşkın24 Nisan 2022Cevapla

    Çok mükemmel, tatlı, çoğunlukla pozitif, eğlenceli ve hayatın içinden bir diziydi. Kore dizilerini izlemeye başladığımdan beri Türk yapımı olan dizi/filmleri izleyemiyorum, çünkü konular aynı, oyuncular aynı, verilmek istenen mesajlar aynı. Şuana kadar izlediklerim arasında beni mutlu, huzurlu ve enerjik hissettiren bir dizi olmadı. Aynı konuları işlemeyi bırakmalılar. Herneyse, buraya yazmak istediğim çok şey var ama uzatmanın da anlamı yok. İzlediğim için pişman değilim, sonlarının olmayacağı belliydi.

  • Arya28 Nisan 2022Cevapla

    İlk defa bir kore dizisine yorum yapıyorum.Baek yi jin’e noldu?Evlendi mi bari onu da görseydik.Bunu yazan senarist gerçek hayatta ne yaşadı da böyle final yazdı ya ben finalde yaşlanınca birlikte olurlar sandım.Yarım yamalak final gibi geldi.Beğenmedim valla sevenleri ayıran filmleri sevmiyorum.

  • Kim jongdae5 Mayıs 2022Cevapla

    *spoiler*
    Bu kadar birbirine aşık iki insanın böyle ayrılması beni çok ama çok üzdü. Dizi izlerken böyle bi son görmek istemezdim ama finali maalesef hayatımızda yaşadıklarımıza benzemiş. Güzel başlayan ilişkilerimiz de bu sebeplerden bitmiyor mu zaten. O yüzden finaline kötü olmuş diyemiyorum ama içime oturdu ya. Moralim düzelsin diye izliyorum yine kafam s****di. O değil başka birisinden çocuğu olmuş, kimden o kız keşke görebilseydik. Hemencecik bitti ve yaşlandıklarında neden karşılaştıklarını göstermediler havada kaldı açıkçası.

  • mervoii6 Mayıs 2022Cevapla

    ne kadar kötü biticegini bilsem bile izliyecegim

  • mervoii6 Mayıs 2022Cevapla

    boyle bitmemeliydi en azından büyümüs hallerini bi arada görmek güzel olurdu cok icimde kaldı aglamak isityorum

  • Koreaaa7 Mayıs 2022Cevapla

    Çok güzeldi ve bitti.Böyle bi so istemezdim.Güzeldi..

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak