Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Tomorrow 1.Sezon 13.Bolum


13. Bölüm

Tomorrow sezon 1

(23) yorum

  • lee do hyun14 Mayıs 2022Cevapla

    bitmesine az kaldı..

  • lee do hyun14 Mayıs 2022Cevapla

    bu kadar anlamlı bi bölüm olamazdı o kadar duygulandım ki bu dizinin hiç bitmesini istemiyorum

  • Stan Loona Stan talent14 Mayıs 2022Cevapla

    Ohaa 14. Bölümün fragmanına bakın tam tahmin ettiğim şey olucak cus

    • Esra15 Mayıs 2022Cevapla

      Fragmana nerden bakılıyor?

      • Büşra15 Mayıs 2022Cevapla

        diziyi sonuna kadar izlersen bulabilirsin

  • koredelisi14 Mayıs 2022Cevapla

    yeni bölüm geldiiii

  • Ah ah14 Mayıs 2022Cevapla

    I am first

  • koredelisi14 Mayıs 2022Cevapla

    çooooooooooooooooook ağlamalı bir bölümdü. yüreğimi dağladın yönetmen. yarın ki bölüm daha da harika çolacak çünkü Bayan Koo’nun yaşamını sonunda göreceğiz.

  • BrownRabbit14 Mayıs 2022Cevapla

    Bitmesini istemiyorum

  • Rüveyda Yücel14 Mayıs 2022Cevapla

    Bugün başka bölüm gelicekmi

  • Yoo Hyeya14 Mayıs 2022Cevapla

    Bu bölüm gerçekten çok dokundu bana hala ağlıyorum…. Boğazım düğüm düğüm oldu. Bunların gerçekten yaşanmış olduğunu bilmek içimi parçalıyor. Neyse ağlamaya ihtiyacım vardı zaten teşekkür ederim.
    Bu arada fragmanda gördüklerim beni mutlu etti sonunda yaa sonunda şükürler olsun. Fragmandan birşeyler çıkardım ama bakalım doğru mu anlarız akşama doğru yeni bölüm gelince

  • Korek114 Mayıs 2022Cevapla

    Bir bölümün daha sonuna geldik çok güzel bir dizi bitemez bitmemeli

  • stay14 Mayıs 2022Cevapla

    fragman çok iyi

  • skz14 Mayıs 2022Cevapla

    meraktan deliriceeeeeem

  • Alfa Tavsan14 Mayıs 2022Cevapla

    Hayatım da ilk defa bir dizide bu kadar çok ağladım. Hangi millet ya da dinden olduğu falan hiç önemli değil dünyada hiç kimse böyle acılar yaşamamalı… Niye illa düşman olmak zorundayız ki kim çıkardı böyle millet ülke sınırı vs kim ayrımcılığı çok mu gerekli sanki yetmiyor mu dünya hepimize off bu bölüm de aşırı derecede çok üzüldüm

    • Tavşan273414 Mayıs 2022Cevapla

      O kadar haklısın ki bende çok ağladım bölümler hangi günler geliyor ve kaç tane biliyor musun ❤️

      • Alfa Tavsan14 Mayıs 2022Cevapla

        Bölümler cumartesi ve pazar günü geliyor. Bildiğim kadarıyla 16 bölüm olacak dizi

  • Eylül14 Mayıs 2022Cevapla

    Bişey söylim mi bu dizi goblin dizisi kadar etkili ve çok ciddi derecede güzel ve bitmesine çok az kaldı :,-)

  • Aylin15 Mayıs 2022Cevapla

    Dizinin bitmesine 1 hafta kaldı

  • Bgnngg16 Mayıs 2022Cevapla

    Sanırım kendine yapılanları en hızlı unutan milletiz

  • armin arlert19 Mayıs 2022Cevapla

    Bu olayın gerçekten yaşanmış olması acı verici, tek istedikleri içten bir şekilde özür dilenmesi ve gerçek olduğunu kabul etmeleri… Hatta para almak için bu olayı uydurdukları falan söylenmişti sanırım, iş vaadiyle kandırılmış küçücük kızlar para derdinde falan değil kaç yıl geçmiş hala hak ettikleri içten özrü alamadılar.

    • armin arlert19 Mayıs 2022Cevapla

      youtube’da röportajı vardı detaylı öğrenmek isteyen bakabilir hesabın adı asian boss

  • Armygirl30 Haziran 2022Cevapla

    Bu dizi olmasa böyle bir olayın gerçekten yaşandığına inanmazdım. Araştırdım tamamıyla doğru. Dünya ne hale gelmiş de haberim yok . Keşke daha bunun gibi bir sürü olayın üstünün kapatılmasına izin verilmese. Ama bizler onların arkasındayız, kurbanların yaşadıklarını unutmayacağız. Ve böyle olayların yaşanmasına engel olacağız. Dostlar diziler bize bir sürü şey öğretir ama önemli olan bunları kullanabilmek . Umarım herkes her şey bir ders çıkarmıştır.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak