Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Strangers From Hell 1.Sezon 9.Bolum


9. Bölüm

Strangers From Hell sezon 1

(11) yorum

  • iğreççi ela22 Kasım 2019Cevapla

    BUNU POLATLIDA İZLEYİN TAVSİYE EDERİM HER ŞEY AYNI VALLA

  • Birisi İşte3 Nisan 2020Cevapla

    Yaa resmen korkunçluğu karşısında karizmasına içim gitti adamın yaa yok böyle oyunculuk <3 <3 <3 LEE DONG WOOK <3 <3 <3

    • Nur5 Nisan 2020Cevapla

      Neresi karizma şu adamın ya. Hortlak gibi

      • mei14 Nisan 2020Cevapla

        girdiği karakter gereğiyle elbette hortlak gibi görünecek ne bekliyordunuz ki? hortlak gibi görünmesini istemiyorsanız diğer dizilerine göz atabilirsiniz çünkü bu dizide bu rol içerisindeyken hortlak gibi görünmesinden daha normal bir şey yok

      • kill79them20 Mayıs 2020Cevapla

        Cidden aptal olduğunuzu düşünüyorum. Adam seri katil rolüne girmiş, ve gayet karizma duruyor. Ne sanıyorsun seri katil olup hemde insanları eğlendirmesini falan mı? Sırf şu adama antisiniz diye yeteneğini de izole etmeye çalışmayın. Yumoş yumoş birisidir nnormalde ama buna rağmen katillik hiç sırıtmadı üzerinde.

      • dr. akira15 Haziran 2020Cevapla

        hortlak gibiyken bile karizma görünmesi? adam yakışıklılığın üst leveli. korenin en yakışıklı insanı. 39 lara dayamış ama hala taptaze yüzü. başka bi seviye yakışıklılığı bana göre

  • Nur15 Nisan 2020Cevapla

    Çocuğa çok üzüldm çocuğu delirttiler aq

    • dr. akira15 Haziran 2020Cevapla

      amk tek suçu kırdan kente göçtü SHFJSJFHK

  • zehra3 Temmuz 2020Cevapla

    Aşkım yaa o şarj aleti isteyen çocukda gitti 🙁 do wook şerrosun ama yine karizmasın adamım goblindeki azrailim

  • Suzy Bae4 Ağustos 2020Cevapla

    APTAL APTAL POLİS KADINA HABER VERSENE APTAAALLL

  • Suzy Bae4 Ağustos 2020Cevapla

    Bu bölüm sinirlerimi çok fena bozdu hem diğer polis ekibince hem de başrole sinir oldum çocuk çok salakça s çimler yapıyor aaggghhh

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak