Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Squid Game 1.Sezon 7.Bolum


7. Bölüm

Squid Game sezon 1

(58) yorum

  • Anyonghaseyoconınbangtansonyondanhongnınmaknaejeonjungkookimnida21 Eylül 2021Cevapla

    Davetsiz misafirin gözleri gerçekten çok güzel muazzam. Offf polis aşkıma birşey yapıcaklar diye ödüm kopuyor

    • hyejoo10 Ekim 2021Cevapla

      benim askim o

  • Game21 Eylül 2021Cevapla

    Dalış tüpünü ben olsaydım ya iki tane ya da 3 tane alırdım akıl edip bir şekilde yüzdürürdüm bu yüzden nerde olduğumu bulamazdı… ve diziyi beğendim ama çok küfür var ve çok hmm belden aşağı bir yerde resmen porn içerikliydi korktum diğer bölümleri izlemeye ama güzeldi …. izleyin bitince insanlara bakış açınız değişir…

    • Youtube: nomin xx13 Ekim 2021Cevapla

      Zaten +18 olarak yayınlandı dizi.

  • Youtube: nomin xx21 Eylül 2021Cevapla

    ”böle bir yüz maskenin altında saklanmamalı” abicim doğru ama yöntemin yanlış be

    • Poliş aşkom ismini untm galp26 Eylül 2021Cevapla

      ODKFWEJFQSDQSKQJQDKSMWSDNWRFKWEDMQWMDASMDQMECKÖŞÇĞRWFJQEÜOAJS

    • Damla3 Ekim 2021Cevapla

      Dimi adam çok tatlı ama kardeşi öldürdü

      • Damla3 Ekim 2021Cevapla

        O zaman çok üzüldüm

  • nagihan323 Eylül 2021Cevapla

    6. Bölüm çok duygulandım ağladım yaaa

  • Bir Garip Yolcu24 Eylül 2021Cevapla

    Spoiler sayilabilir dikkat!!
    9.40 dakikada gorunen maskeli kisi yani buyuk patron bence kesinlikle 1 numarali oyuncu olan dede. Hem ölümünü gostermediler, hem bunamış gibi yapti ama herseyin farkindaydi, oyun alanina da eski evim diye geldi ve gecmisinden bahsetti. Bildigin kendi eski mahallesini kurdurmus oraya. hem o korkuyorum diye mesaji verince herseyi durdurdular. Ayrica maskeyi cikarirken ellerinden tanıdım. Buyuk oyunlar dönüyor cok büyük..

    • Bora30 Eylül 2021Cevapla

      Bence değil. Halat çekme oyununda ölme ihtimali vardı. Oyunu nasıl değiştirebilirdi orada ?

      • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

        dede VIP olayın başı

    • Kdmdmdmdm30 Eylül 2021Cevapla

      Evet bencede öyle ve adam küçükken hep dışlandığı için böyle bişey yapıyor olabilir ve 6. Bölümde o kadının yaşamasının sebebi dışlanmasıydı

    • İsimsiz15 Ekim 2021Cevapla

      Bencede olabilir bende ellerinden tanıdım

  • Sena25 Eylül 2021Cevapla

    O.Ç vıp yakışıklıya birşey yapacak diye ödüm koptu bu arada dizi müq

  • Hediye25 Eylül 2021Cevapla

    Olm adam suya girdi telefon bozulmuyor mu suya dayanıklı olduğunu sanmıyorum küçük bir telefondu

    • Ibrahım29 Eylül 2021Cevapla

      6ci bolumde aladim Cox uzuldum yasliya

  • Jjfjfy25 Eylül 2021Cevapla

    Bisi di cem bunlar 40 kişi degiller mıydı doktor oldu kaldı 39 eee kizi dışladılar kaldı 38 her iki kişiden bir kişi kazanıyor 19 kızla beraber 20 eee 3 kişiye noldu

    • zey26 Eylül 2021Cevapla

      40 kişilerdi işte doktor gitti 39 sonra kız dışında 38 kişi oynadı tam olarak yarısı ölmedi mesela aynı takımdan 2 kişi de ölmüş olabilir zaman dolunca geriye kalanı vurdular çünkü yani bilye oyununda 21 kişi öldü 1i sonradan inthar etti 16 kaldı

  • staa26 Eylül 2021Cevapla

    Telefonu ne yaptı

  • Sana Shy28 Eylül 2021Cevapla

    Hayatta kalmasını istediğim 2 kişi kaldı 456 ve 67 umarım hayatta kalırlar…

    • eanr3 Ekim 2021Cevapla

      ama malesef 67 ölüyor küçük bir spoiler

      • Öyle8 Ekim 2021Cevapla

        Aynen baya küçüş knk slk ya

      • spoilerverenlerinamk10 Ekim 2021Cevapla

        SPOİLERI NEDEN SONA YAZIYORSUN SALAK MISIN DELİRECEĞİM YORUMU OKUDUKTAN SONRA DEMEN NE SİKİME YARADI

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      spoi!
      67 yi bizim salak sang öldürüyo

  • Sana Shy28 Eylül 2021Cevapla

    Polis e bir şey yaparsanız buradan dalarım size adam olun olm

    • Ibrahım29 Eylül 2021Cevapla

      6ci bolumde aladim Cox uzuldum yasliya

    • Fözödö3 Ekim 2021Cevapla

      Mood

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      spoi!
      polisi abisi vuruyo ve uçurumdan düşüyo

  • Merve29 Eylül 2021Cevapla

    Polis aşkıma bir şey olmasın umrumda değil

  • Ayşe29 Eylül 2021Cevapla

    Bişey dicem kıyıda ölen polisin kardeşi değilmi

    • Napim30 Eylül 2021Cevapla

      Hayır o tahminen polisin oraya sızmak için araçta öldürdüğü personeldir

  • Ekin29 Eylül 2021Cevapla

    218 numaraya öyle sinir oldum ki lütfen öl…

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      spoi!
      kalamar oyununda kendini boynundan bıçaklıyor ve ölüyor merak etme

  • Rin- Chan30 Eylül 2021Cevapla

    Ya o yaşlı öldü dizinin ne anlamı kaldı kii

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      spoi!
      ÖLMEDİ O BAYKUŞ MASKELİ VIP YAŞLI ADAM

  • Lilith461 Ekim 2021Cevapla

    Şu Sang woo ciddi mana da acayip şerefsiz biri ya ölümünü izlemeyi dört gözle bekliyorum.
    Yanlız bizim deli sürtüğe de helal olsun ihanet edersen öldürürüm dedi öldürdü 🙂 ellerine sağlık hatunun. Dizi otel filmi serisini hatırlatıyor bana o filmi izlerken de inanılmaz zevk almıştım. Bu dizi de aynı şekilde. Helal olaun yazana yönetmene oynayana. Bu arada nerede pislik var hep abd den çıkıyor 😀 aç kopek al seni 5 dk da tatmin etti iğrenç varlık ya midem bulandı o sahne de

  • Lilith461 Ekim 2021Cevapla

    Bu arada bizim bey amca ev sahibi. Maskeyi çıkarmadan hemen önce farkettim o adam bizim adam hele vardı başından beri bir bit yeniği. Ama neden? Kafamda deli sorular

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      nedeni amca çocukken oyun oynamak yerine hep çalışmış para kazanmaya çalışmış ailesi için büyüyüp zengin olunca da parasıyla eyleniyor işte

  • Aylin Su1 Ekim 2021Cevapla

    Nasıl yaaaa burda bitemez! Devam etmeli! Ben yeni bölüm isterim bananeee Ama ya adama ne olcak o telefon konuşmasından sonra adam niye uça binmedi allak bullak oldu kafağm

  • Fözödö3 Ekim 2021Cevapla

    Polis adama bi sey olursa gercekten fena olur dellendirmeyin beni

  • Dizidizi...3 Ekim 2021Cevapla

    Dizi okadar güzelki bayılıyorum sonunda sang oow oh şimdi geriye kaldı 3 kişi baklım bunlar yola nasıl devam edicekler

  • zeynepio._4 Ekim 2021Cevapla

    Kizlar polis enistenizdir yavsayani skrm ♡

    • luvex10 Ekim 2021Cevapla

      allaha şükür hiç bir koreliylen shiplenmiyecek kadan beyin yoksunu değilim

    • rubyeager11 Ekim 2021Cevapla

      agzini cart diye yirtarim kvase

  • Ya Ya ya5 Ekim 2021Cevapla

    Neden bu kadar sapıkça bi dizi la 7. Bölümde adam soyundu

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      dizinin +18 olduğunu bilerek izle sende knkm

  • Yaoi hayattır8 Ekim 2021Cevapla

    Karısıyla gelen adam. Afedersin ama GERİZEKALI mısın. Hadi ilk oyunda geldiniz bilmiyordunuz ölüm olduğunu. Sonra GERİ DÖNDÜNÜZ. BİLİYORSUN İŞTE BİRİLERİ ÖLÜYOR ORADA. Ne diye karınla geliyorsun. Ölürsünüz işte öyle. Yani kimsede düşünmüyor ya birbirimize karşı oynarsak diye o da ayrı bir şey.

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      mal işte

  • Yaoi sudur iç iç kudur9 Ekim 2021Cevapla

    Ortadaki demirlere niye basmıyorlar. Çok ince değiller ve aralarındaki mesafe aşırı fazla değil dengede durulabilir gibi geldi bana. Yani tek cam kalmış ordan bence demire basılarak gayet rahat geçilebilir. Hatalı olabilirim ama öyle gibi geldi yanii

    • luvex10 Ekim 2021Cevapla

      OYUNUN amacı camlara basmak zaten onlarda mal değil bi oyun daima kurallara göre oynanır ki
      oynanmak ta zorunda

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      öyle bişey yapsalardı muhtemelen kare kafa vururdu oyunun kuralları var because

  • ismi lazım değil10 Ekim 2021Cevapla

    yatakhanelerinin duvarlarında hangi oyunların olduğu görünüyor 5.43 te görebilirsiniz soldan başlayarak halat çekme, bilye, seksek, kalamar oyunu, kırmızı ışık yeşil ışık ve şeker oyunu var sonra tekrar ediyor

  • rubyeager10 Ekim 2021Cevapla

    polise bisi olmasin yoksa valla kafanizi duvara surterim

    • stayimnevar._.815 Ekim 2021Cevapla

      spoi!
      polisi abisi vuruyor ve polis uçurumdan düşüyor

  • zeynebecrn24 Ekim 2021Cevapla

    Yaşlı adam bence o kedi maskeli. Saçlarından anladım ĞQEÖĞOQWMWHJKGDGHSDBHG

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak