Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo 1.Sezon 10.Bolum


10. Bölüm

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo sezon 1

(33) yorum

  • azra27 Mart 2020Cevapla

    yemin ederin hae soo kadar gerizeklı bir kız görmedim.Wook seni seviyo gidip onunla dolaş vallaha gerizekalı ya hayatımda bu kadar gerizekalı bir kadın karakter görmedim.

    • geudael saranghaneungon cham apeuniliya... Ayhan abe6 Aralık 2020Cevapla

      kıza söveceğine senarist yazarına söv alla alla kız rol yapıyor sadece aşırı kaptırmış bu 😀

  • ilayda8 Nisan 2020Cevapla

    hea soo mal mısın wang so dan iyisini mi bulacan aq

    • Zeybo28 Nisan 2020Cevapla

      Dimii. Kaç bölümdür wang so ya aşık olmasını bekliyom cjdjdjjkdx

    • Blimy5 Haziran 2020Cevapla

      Valla dizideki hae soo karakteri yüzünden IU’dan soğudum bu karakerter sinirmi bozdu

    • Duru3 Eylül 2020Cevapla

      Aynen senle aynı duyguları paylaşıyoruz bu kız akılsız herhalde Wang so dan iyisini bulacak sanki 8. Prenste ne buluyorsa üstelik böylece ölümlerinde engeller kör bu kız galiba gül gibi Wang so varken sekizinci prensi sevmek nedir ya

  • CeylanDemir13 Nisan 2020Cevapla

    Hea soo beni cidden gıcık etmeye başladı hayır neden kaçıyor korkuyorsan . Böyle bir şey yapmayacağına inanman gerekir

  • Loveumisha19 Nisan 2020Cevapla

    Şu kraliceyle prensesi kim bir araya getirdi Allah aşkına ya her bokun altından onlar çıkıyor

    • bts hayranı bling bangtanpink yok10 Aralık 2020Cevapla

      evet ya

  • Biri24 Nisan 2020Cevapla

    Lan diziyi yarıladım hala 8. Prense aşık wtf

    • Mimi7 Ocak 2021Cevapla

      Dimi ya senarist burdan nasıl çevirecek de wang so ya aşık edilecek çok merak ediyorum

  • bir K-Drama hayranı13 Mayıs 2020Cevapla

    Hae Soo kenara çekilip şu 2 prense bir dışardan bakar mısın? Doğru olan senin ölmemen için kendini öldürmeyi göze aldı yaa 10 bölümdür çok yanlış kişilere gidiyosun 8. prensin de kafası bir karış havada zaten şu prenses de sinirimi bozdu kafası gözü her yeri taht olmuş ay bi de wang a çamur atmaya çalışıyolar offfff kraliçe tam bir şeytan

    • İremnur19 Eylül 2020Cevapla

      Valla ya 10 bölümdür karısı ölmüş birinin peşindem gidiyor mal

  • Sulti22 Mayıs 2020Cevapla

    Bu kız da maşallah tüm erkeklerin duygusuyla oynadı 10 bölüme geldim hâla başrolü sevmedi çıldıracam

  • army27 Mayıs 2020Cevapla

    ben bunun kadar aptal bir kız görmedim mal ya gül gibi adam varken gidiyo başkalarını seviyo gerizekalı kız

    • Giz3m28 Mayıs 2020Cevapla

      Ilerde neler olacak bilemezsin skdkwkdkkwkdow bu dizi bitince aa ne kadar güzel çok duygusaldı 2. Sezon nerde falan diceksin skxkakxoaos

      • Yu Jin25 Haziran 2020Cevapla

        Sonunda kavuşuyorlar mı nasıl oluyor çıldırıcam 8. Prensi bir bırakmadı kötü sonla mı bitecek nasıl son olacak

  • Bahar14 Temmuz 2020Cevapla

    Arkadaşlar dizi son derece güzel 2017 de izledim ve o günden beri hiç aklımdan çıkmadı.guzel olduğu kadar da acı bir hikayesi var.tum oyuncular rollerinin hakkını veriyor.kaliteli bir yapım.taht mücadelesi evet ama aslında bu hırsı taşıyan prenslerin anne babalarından eksik kalan göze girme sevilme duygularıyla yaptıkları şeyler girdikleri günahlar var… Çok acıklı ve zor durumlar.onyargiyi bırakın duyguya odaklanın dizide.iyi seyirler.2020 de bile açıp izliyorsam gerisini siz hesaplayın.

  • Gizli bilgi29 Temmuz 2020Cevapla

    Yalnız kız tüm hanedanı elden geçirdi ha dkxkbfılğhgshn

  • Kore seveni24 Ağustos 2020Cevapla

    Hea soo’dan nefret ettim yaaa 4.prensi bi sevemedi gitti

  • Salatalik26 Ağustos 2020Cevapla

    Bu dizi kötü sonlami bitio lütfen biri söylesin çatlicam yaaa

    • Oh ma bang28 Ağustos 2020Cevapla

      maalesef ki….
      umarım 2. sezon gelir

  • Oh ma bang1 Eylül 2020Cevapla

    Bilmiyen vardır diye yazıyorum Hae Soo rolünü oynayan kişi IU bildiğimiz şarkıcı olan IU ve ben bu dizide Hae soo’nun yerinde olmaya sadece çok güzel diye istiyorum presler umrumda bile değil 😀 ben sadece IU’nun güzelliğine odaklandım

  • Duru3 Eylül 2020Cevapla

    Aynen senle aynı duyguları paylaşıyoruz bu kız akılsız herhalde Wang so dan iyisini bulacak sanki 8. Prenste ne buluyorsa üstelik böylece ölümlerinde engeller kör bu kız galiba gül gibi Wang so varken sekizinci prensi sevmek nedir ya

  • K drama Aşığı29 Eylül 2020Cevapla

    Lan ben iu’nun üç prenslede birlikte olmasını istiyorum üçüylede aynı anda evlense olmuyormu jsjsbsjsbshsb

    • Beyza Nur Çorbacı29 Ekim 2020Cevapla

      Şahsen ben hepsini idare ederdim mdlfögşhöhşşhhö

    • geudael saranghaneungon cham apeuniliya... Ayhan abe6 Aralık 2020Cevapla

      mşçödwşdşiüqğwie haykırdım :DD bende aklımdan geçirmedim diyemem

  • Beyza Nur Çorbacı29 Ekim 2020Cevapla

    Wang So’yu 2 bölüm kala seveceksen sevme amk ne gerek kaldı Bebeğimi üzüyorsun hoş iki tarafta çok seksi ve yakışıklı ama yani olmaz böle

  • sakinim sakinim1 Kasım 2020Cevapla

    amk çıldıracam gitsene wang so nun yanına aptal onun yerine ben olsaydım çoktan wang so ya yapışmıştım

  • BENİ ÇILDIRTMA HAE SOO6 Kasım 2020Cevapla

    sinir kırizi geçiriyorum ya ztn wang so yu şimdiye kadar dışlamışlar bari sen yapma be hae soo ilklerde çok seviyodum ama böyle yapmaya devam etceksen yürü git 8. prens wook la. daha fazla üzme wang so mu bana wang so gelcek benimsin diycekti varyaaağ ( AL SENİNİNM TEPE TEPE KULLAN DERDİM AMAAAAĞ) malesef ben hae soo değilim ( BAK HAE SOO BEN İMAM POWER Bİ İNSANIM BANA ARGO KULANDIRMA TVB TVB)

    UnU TnT

  • Afra21 Kasım 2020Cevapla

    Hae soo ne yapıyosun kızım sen ya arkadaş sen nasıl 8. Prensten hoşlanırsın ya gıcık olmaya başladım

  • sooaklınıbaşınaal10 Ocak 2021Cevapla

    4. bölümde so ya söylediklerinden sonra 2. prense sempatisi kalan var mı gerçekten ya

  • 4.Prens Wang So taraftarı12 Ocak 2021Cevapla

    Şuraya geldim ilk defa yorum yapıyorum. Bunun nedeni kızın mallığını sinirlenmem! Ya güzelim genç bekar 4.prens varken, ne diye 8.prens? Adam zaten bir kere evlilik yaptı. Ölen eşi zaten senin kuzenindi! Ne diye hala gerizekalı gibi 8.prense bakıyorsun? Allah’ım ÇILDIRACAĞIM!!!!!

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak