Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Love All Play 1.Sezon 16.Bolum


16. Bölüm FİNAL

Love All Play sezon 1

(17) yorum

  • Felix Skz10 Haziran 2022Cevapla

    The end

    • Felix Skz13 Haziran 2022Cevapla

      Eveet bir dizimiz daha bitti güzel soft bir diziydi

  • lee do hyun10 Haziran 2022Cevapla

    bitti.
    Kaç yıldır dizi izliyorum ama en çok bittiğine üzüldüklerimden oldu benim için her sahnesi çok anlamlıydı izlediğime asla pişman olmadım ve hep önericem çok güzel bi sevgileri vardı her şey çok güzeldi ikisi umarım gerçek hayattada beraber olurlar beraber mutlu oldular beraber birbirlerinin özlediler hep beraberlerdi her zaman hatırlıcağım bi diziyi bitirdim çok aşk dizisi izledim ama burdaki sevgi bana gerçekten hissettirdi park ikizler sizi çok özlicem ve asla unutmicam

    • Nazif Doğan19 Haziran 2022Cevapla

      Aşk la ilgili birsürü film dizi izledim ama bana gerçekten de o sevgiyi hissetirdiler. Özellikle Tae Jun bakışları çok anlamlı tae yang ise suçlu psikolojisinde çok başarı gerçekten ama gerçekten sevgiyi hissettim normalde bu tarz dizilerde hemen sıkılırım ama bu dizinin sevgisi beni bağladı

  • Sancak10 Haziran 2022Cevapla

    Dizinin sonunu beğenmeyen sadece ben değilimdir umarım.

  • rita10 Haziran 2022Cevapla

    harika bir diziydi

  • merve10 Haziran 2022Cevapla

    Sonunu daha güzel bekliyordum. Dizi tam anlamında bitmemiş keşke daha açık ve düzgün bir şekilde bitseydi… Çok güzel bir diziydi sonu da muhteşem olabilirdi. <3

  • Yeorim10 Haziran 2022Cevapla

    Ve sonnn çok güzeldi ama ya

  • gumballll11 Haziran 2022Cevapla

    Müqo dizi sonu pek beklediğim gibi olmadı ama

  • FazlaGururGöteVurur11 Haziran 2022Cevapla

    Bu kadar mıydı?? Sonunu böyle beklemiyordum

  • Yeonjun11 Haziran 2022Cevapla

    Yine bir dizinin finali ben gene arkadan arkadan geliyom dizi izleyecek zamanı bulamıyorum bu aralar ya

  • Blueeyes11 Haziran 2022Cevapla

    Küçük Emrah gibi acıların çocugu bir kız izledim.. Sürekli aglıyor aglıyor aglıyor.. Off içim dışıma cıktı

  • Jin-ra11 Haziran 2022Cevapla

    İlk bölümler güzeldi. Ancak ilk 8 bölümden sonraki uzatmalı problemlerin getirdiği enerji düşüklüğü finale de yansımış. Hep eski haline döner diye bekledim ama öyle olmadan bitti.

  • Blueeyes12 Haziran 2022Cevapla

    Her bölümde sürekli aglayan durmadan aglayan hep aglayan biri görüyorsunuz.. Arada ask yasayarak mutlu oluyor ama hep hep heeeeeeeep aglıyor… İçiniz şişiyor Neyseki sonu güzel

  • Gong Yoo13 Haziran 2022Cevapla

    Bütün maçları kaybettiler 1 tane kazandıkları maç göstermeden dizi bitti

  • nabi13 Haziran 2022Cevapla

    Yani sonu kötü bitmedi ama tabi ki daha güzel olabilirdi ve keşke kimin kazandığını gösterselerdi keşke bu kazansaydı diyeceğim bi ikili yok ama merak ettim zaten dizi boyunca finali kazandıkları bivsahne yoktu biraz yarım kalmış gibi oldu belki kendi rekorlarını falan kırabilirlerdi neyse yinede dizi güzeldi izlenir <3

  • Elif23 Haziran 2022Cevapla

    Dizi güzeldi ama konusu falan çok sıradandı bence. Açıkçası zaman kaybı gibi geldi üzgünüm 🙁

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak