Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Link: Eat, Love, Die 1.Sezon 6.Bolum


6. Bölüm

Link: Eat, Love, Die sezon 1

(26) yorum

  • lisangelie22 Haziran 2022Cevapla

    ya dahyun mesajları o çocuğun ablasına gösterse kız onlardan şüphelenmeyi bırakır zaten off nasıl beklerim 1 hafta

    • Genel_izleyici24 Haziran 2022Cevapla

      Acaba adam niye kızın hissettiklerini hissediyo tamam kız kardeşi değil oncedende tanisiyolarmis da niye bazıları kardeşinin kalbini kızami verdiler filan demiş..

  • lisangelie22 Haziran 2022Cevapla

    bu arada hatırlayan var mıdır bilmem bu dahyun’un takıntılısı olan çocuk true beauty’de de moon kayoung’u kaçırıp ona zorbalık yapmıştı

    • Leee22 Haziran 2022Cevapla

      Evet

    • Jongsuk020623 Haziran 2022Cevapla

      Fazlaca ilgimi cekiyor kendisi.Takintili,psikopat karakterler,neden bu kdr fazla cekicisiniz

  • gamze deniz22 Haziran 2022Cevapla

    ilk yorum herhalde yorum göremiyorum çünkü ya çok heyecanlı bir bölümdü………..

  • FazlaGururGöteVurur22 Haziran 2022Cevapla

    Ben 1hafta bekleyemem en sevdiğim günler artık salı çarşamba ^_^

  • Heyygidilovely22 Haziran 2022Cevapla

    Oluuum bu burada böyle bitemeezzz bekleyememmm

    • Yui'22 Haziran 2022Cevapla

      Ayy ölmemiş bu gözler artık daha çok Shin Jae hwi sahnesi görebilecek

  • rabia22 Haziran 2022Cevapla

    ay çok iyi çokkk

  • Felix Skz22 Haziran 2022Cevapla

    Ayyy o fragman neydi o son neydi ben nasıl bir hafta bekliyeyim şimdi öf öf

    • Felix Skz22 Haziran 2022Cevapla

      Spoiler
      *
      *
      Oh be sonunda şu adamın ölmediğinden emin olduk sonunda çıktı ortaya ablasının onun bir stalker olduğunu öğrendiğinde ne tepki vereceğini ve ne yapacağını çok merak ediyorum

      • Jongsuk020623 Haziran 2022Cevapla

        Eee olmedigi daha ilk bolumden belliydi ztn aslinda skdjakdmskfmsks
        Insan bir kontrol etmez mi ölmus mu diye,cok belliydi olmedigi,olmesin de ztn yakisikli,cekici,karizmatik,psikopat,takintili askim benim AKDMSKFMSKDM

        • 24 Haziran 2022Cevapla

          Okurken kendimden gectim ve cidden ya nasıl kardeş degiller ve o psikopat olanın ablasına msj ları neden göstermedi offf

        • Felix Skz24 Haziran 2022Cevapla

          Onu bunu geçtim adam harbiden çok yakışıklı laaan AĞAĞAĞAĞAĞA

  • Sena23 Haziran 2022Cevapla

    Sondaki şarkıyı bir türlü bulamıyorum ismini bilen yazsın lütfennn

    • Meryem25 Haziran 2022Cevapla

      Evet ya bende

  • Dilara23 Haziran 2022Cevapla

    Güzel bir dizi önerirmisiniz?

  • not bad23 Haziran 2022Cevapla

    ana hikayeyi merak ettiğim için izliyorum. senaryo çok kötü. senaristin itekleyerek hikaye yaratmaya çalışması hoşuma gitmedi.

  • not bad24 Haziran 2022Cevapla

    bu arada kıvırcık saçlı kız, stalker’ın kız kardeşi değil bence. stalker’ın (sapığın) cep telefonunda kayıtlı olmaması bunun en önemli göstergesi.
    fikrim kıvırcıklı saçlı kızın, sapığın önceki kurbanının kız kardeşi. kız kardeşinin intikamını almak için sapığı arıyor. Dahyun’un onu koruduğunu sakladığını falan düşünüyor olabilir. Hastane sahnesinde de sanki ailesinden 1-2 kişi sapığın yanındaymış gibi gördüm. Gerçekten kardeşi olsa o da hastanede olduğunu bilirdi diye düşünüyorum.

  • 24 Haziran 2022Cevapla

    1 hafta kim bekliyecek ya bide sabahlayıp izleyince bi gecede bitti ve diyer diziyide bitirdim simdi ne izlicem dizi bulamiyorumm

  • Eylül'ün Rüyası24 Haziran 2022Cevapla

    Bölümler hangi gün geliyor

    • .25 Haziran 2022Cevapla

      6 güne bir 2 bölüm galiba yani ayın 28 yeni bölüm

  • Hye-sun Shin25 Haziran 2022Cevapla

    Yeni bölümü nasıl bekliyeceğim ben yaaa

  • Zaa25 Haziran 2022Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman acabaa

  • Eun Tak26 Haziran 2022Cevapla

    Diziyi sevdim vavv değil ama başrol izlemek için yeterli

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak