Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Hwarang 1.Sezon 15.Bolum


15. Bölüm

Hwarang sezon 1

(15) yorum

  • Ezgi4 Nisan 2020Cevapla

    Filme sır V “Tea” için girmiştim film başladı 15. bölüme geldim. Filme bayıldım. Ama sonunda V’nin öldüğünü söylüyorlar. Yazık oldu V’ye sevilen tatlı karakter, kötü düşüncesi olmayan, herşey olumlu bakan insan.

    • taetae5 Mayıs 2020Cevapla

      YA AMACIN NE NEDEN SPOİ VERİYOSUN?

  • Ezgi4 Nisan 2020Cevapla

    15. bölüm neden açılmıyor anlamadım diğerleri açılıyor bu açılmıyor hayret. Ama ben diğer sitelere güven miyorum sorun orda. Dizinin 14 bölümünde nurdan izlemiştim ben buraya alıştım.

  • İsim1 Haziran 2020Cevapla

    Minho nasıl bu kadar tatlı olabilir ya? Diziyi sırf onun için izliyorum diyebilirim. Bir de hyunsik tabii. Onlar da olmasa dizinin senaryosu çöp…

  • Ms.Perfect3 Haziran 2020Cevapla

    Yaa sevdiği kadını başka bir adamla gördü işler karışıcaaak

  • kim-sohyun9 Haziran 2020Cevapla

    yaa hwrangları yerim hepsi çok tatlı

  • Jjjiiiiiiiinnnn24 Haziran 2020Cevapla

    Diğer bölümleri izlmeye korkuyorum

  • Nasti11 Temmuz 2020Cevapla

    Ay ne güzel bölüm bu böyle

  • Seher7 Ağustos 2020Cevapla

    Yazar allah belani vermesin ya kral’a hiçbir sey vermemiş sevdiği kız desen başka adamla krallık desen oda yok ağlıycam ya

    • Zeynep24 Kasım 2020Cevapla

      O kadar haklsn ki ağzına sağlık

  • Sude26 Ekim 2020Cevapla

    Ulan allah belanızı yaa ben onunla shiplemiyodum yaa :””((((

  • Taetae31 Ekim 2020Cevapla

    Daha 15. B9lumu izlemedim ama film eğdi bı sonraki bölüme geçmeden
    Gebercem jskjcksjjskd

  • Nur9 Kasım 2020Cevapla

    Krala yazık ama

  • ♡Nazlı♡11 Aralık 2020Cevapla

    Özellikle 15. Bölümde sorun var internet full çekmesıne rağmen 10 saniyede bir donuyo ama site çoooook güzel ona lafım yok tşk asya fanatikleri

  • littlebitapurple13 Aralık 2020Cevapla

    krala yazık ya sevdiği kadın adamda krallık desen büyük ihtimal o adamı geçirecekler herkes artık o diye düşünüyor senaristin ben… kral hiç doğmasaydı abi zaten bütün hayatını saklanarak geçirmiş şimdide o manyak annesi yüzünden saklanıyor . bir söylese ben kralım diye her şey bitecek offf çıldırdım burda bee söyle artık bak bir krallığın kaldı onada adam konacak

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak