Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Happiness 1.Sezon 6.Bolum


6. Bölüm

Happiness sezon 1

(34) yorum

  • Elif Manoban21 Kasım 2021Cevapla

    abi neden hep istemediğim kişiler hapı kullanmış oluyor

  • Tae21 Kasım 2021Cevapla

    İlk yorum benden

  • Park min young21 Kasım 2021Cevapla

    Oleyy yeni bölüm çeviri için teşekkürler

  • Ilayda21 Kasım 2021Cevapla

    Offfff bayana iyiiii

  • min min21 Kasım 2021Cevapla

    ne bölümdü be

  • Kumsal21 Kasım 2021Cevapla

    Böyle güzel dizi izlemedim uzun zamandır

  • eda21 Kasım 2021Cevapla

    Her bölümü büyük bir heyecan ve merakla izliyorum özellikle gelecek bölüm fragmanı heyecan dorukta olacak belli inşallah başrol çiftime bir şey olmadan dizi finallenir

  • Yüsra21 Kasım 2021Cevapla

    Allahım çok iyi bölümdü 7.bölümü bekliyorum

  • Sude21 Kasım 2021Cevapla

    Çok yakışıklı ya

  • Nurr21 Kasım 2021Cevapla

    Ya her zaman böyle salak düşüncesizler oluyor cidden sinirden kudurdum ya mallar dünyanın sonu gelmiş hala dertleri ne ay dizi ama çok sinirlendim

  • Kdrama seven kız21 Kasım 2021Cevapla

    Bölüm gelmiş lannn

  • Fözödö21 Kasım 2021Cevapla

    Abi kusura bakmayin ama bolum boyunca anskm diye dolandim NE GERIZEKALI INSANLAR ULAN ISIN CIDDIYETININ FARKINDA OLMAYAN BI AVUC APTALLAR SURUSU YUZUNDEN BUTUN BINA BOK GOTURECEK AYNI SU AN MASKE TAKMAYAN SALAKLAR GIBI ne zaman bu diziyi izlesem fena sinirleniyorum ama yine de cok guzel dkejxkejdkej sonda adam cok cooldu ula ne yazik ki bizi boyle seven olmayacak ah be abi

    • Felix Skz23 Kasım 2021Cevapla

      O son o son abi adamın coolluğu beni benden aldı kalbim pıt pıt atmaya başladı dah aöncedende atıyordu da neyse

      • Kim_sohyun24 Kasım 2021Cevapla

        Ehuuehuehuehuuuuu bende izlemek istiyooommmm ama tüm dizilerinde birikti ya lanet olsun ödevler ve dersler

  • Ayse21 Kasım 2021Cevapla

    7. Bölümün hemen gelmesi gerekiyor

  • Lalee21 Kasım 2021Cevapla

    Oha bölüm mükemmel. Sonu aşırı heyecanlı bitti. Haftaya aşırı iyi bir bölüm geliyor

  • Blink21 Kasım 2021Cevapla

    Cumayı bekliyemicem yaaa

  • Rosieeee21 Kasım 2021Cevapla

    Yine efsane bir bölümdüü

  • Anonim21 Kasım 2021Cevapla

    Süper ama merakla beliyorum

  • Ali21 Kasım 2021Cevapla

    Yayınlandığı an sitede olmam

  • BTSarmy21 Kasım 2021Cevapla

    Offf dizi çok heyecanlı. Bir sonraki bölümü nasıl beklerim bilmiyorum artık…

  • gzlibri21 Kasım 2021Cevapla

    Tam beşinci bölüm bitti diye üzülüp 6 bölümü görmem çok mutluyum şuan ya 🙂

  • The Devil21 Kasım 2021Cevapla

    Şu gözlüklü olan enfeksiyonun tedavisini kızda görüyor galiba. çok güzel dizi ya sürükleyici baya . sevdim

  • Happiness delisi21 Kasım 2021Cevapla

    Ayyy nasıl beklicem 1 hafta

  • ellhun22 Kasım 2021Cevapla

    Sabırsızlanıyorum keşke haftada iki bölüm yayınlansa şu Kore

  • Elly Hun22 Kasım 2021Cevapla

    H

  • Kader24 Kasım 2021Cevapla

    Bu dizinin gerçekten olabilme ihtimalinin artık daha olası olma ihtimali bir tek beni mi korkutuyor

  • Eunwoo25 Kasım 2021Cevapla

    Ay çiftin uyumu çok hoş. Ayrıca bu haftaki bölümlerde baya iyiydi. Soluksuz izletti. 15. Kattaki adamda vardı bir şey zaten deli manyak fkfkkf

  • Aynı25 Kasım 2021Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelir

  • kimcana26 Kasım 2021Cevapla

    Yeni bölümü BEKLEYEMİYORUM resmen son zamanlarda izlediğim en iyi dizi olabilir! Çevirmenler nasıl kendini aksiyona kaptırmadan altyazı ekleyebiliyorlar valla zor

  • lora26 Kasım 2021Cevapla

    yeni bölüm bugün gelir mi

  • Taehyung26 Kasım 2021Cevapla

    Abi Par Hyunsik neden bu kadar yakisikli? Ağzi burnu vücudu Heykel gibi hele burnuna aşiğim. Bir erkekde ola bilecek en güzele buruna sahip JSGWUQOSNGSIAKALBS

  • Jisoo.chuu26 Kasım 2021Cevapla

    Yeni bölüm bugün gelir inş çok heyecanlı snowdrop çıkana kadar yeni kdramalar izliyorum‍♀️VE DIZI AŞIRI IYI

  • Nurr27 Kasım 2021Cevapla

    7 . Bölüm ne zaman gelir normalde erken yuklenirdi de merak ettin

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak