Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Encounter 1.Sezon 1.Bolum


1. Bölüm

Encounter sezon 1

(27) yorum

  • merve10 Mart 2019Cevapla

    diziyi sonuna kadar izleyip ilk bölüme yorum yapmak için tekrar buraya geldim. diziyi şimdi bitirdim sonuna kadar sürekli güzel 1 şey (sahne) olacak diye bekledim ama malesef ilk 2 bölümden sonrasını izlemek biraz zor.. şimdiye kadar o kadar dram dizisi izledim ama bu biraz daha ağır geldi..nerdeyse 16 bölüm boyunca sürekli yemek sahnesi vardı olacak iş değil.ayrıca başrol oyuncusunun ününden olsa gerek araya dizinin (alakalı alakasız) 1 kaç yerinde çocuğun eline içecek vererek reklam yapmışlar. oof içim şişti resmen. son bölüme kadar da bırakmadan izlemek de nasıl desem kendimi lanetlenmiş de farkında değilmiş son bölüme gelince vehameti anlamış gibi hissettirdi. aaayyy nefes alamıyorum resmen.:( neyse uzun lafın kısası, güzel bi romantik dram izlemek istiyorsanız kesinlikle bunu kapatıp başka dizi açın.. korenin her halde en kötü dizisi diyebilirim.

    • Natsu12 Haziran 2020Cevapla

      Bu nasıl bi yorum arkadaş izlemekten vazgeçtim

      • pollyanna12 Haziran 2020Cevapla

        Şuanda dizinin yalnizca 1. Bölümünü ♡ tekrar izlemeye geldim. Arkadaş yorumunda gerçekten haklı Park Bo-gun ‘un güzelim oyunculuğunun böyle bi senaryoyla hiç edilişini izlemiştim. Zaten sırf onun için izleniyor dizi benim açımdan. Senaryo sıradan, devam etmeniz için bir sebep yok vs vs . Ama ilk bölümdeki her sahne çok güzel.. Park Bo-gum için start.!

        • Bjk18 Mayıs 2021Cevapla

          İlk bölüm izledim vakit kaybı fragmandada heyecanlı bişey yok kadın oyuncu biraz soğuk oynuyor sahne geçişi ve olaylar çok yavaş sıradan hissettirdi ve yorumlarda söylemişler çok teşekkürler banada öyle bir his vermişti başka bir diziye geçelim bencede

        • Aisha5 Haziran 2021Cevapla

          Song hye ko park bogumdan çok daha popüler genel açıdan song hye ko için izlendi

      • Şirin15 Ağustos 2021Cevapla

        Yaptığın yorumla birçok insanı olumsuz etkilemişsin ama benim beğendiğim nadir dizilerden biridir bu. Hatta sahnenin birinde hüngür hüngür ağladım. (Park Bo Gum çok acıklı ağlıyordu) Diyaloglar çok güzeldi. Uyum on numaraydı. Ben çok beğendim. Bir de bunun tadında aynı lezzeti hissettiğim bir dizi daha var o da Mr. Sunshine.

    • Jung hae-in27 Aralık 2020Cevapla

      yorumlari okuyunca izlemekten vazgectim nasil bi dizi oldugunu anladim cunku konusunu falanda biraz arastirmistim belli yani cok iyi olmadigi

    • Park bo gum hayranı17 Haziran 2021Cevapla

      Diziyi izliycem biraz durgun bir dizi olduğunu biliyorum çayın yanına bisküvi gibi ksnsks o yüzden hayal kırıklığına ugriyacagimi sanmıyorum zaten park bo gum oynuyo en fazla ne kadar kötü olabilir bitirince düşüncelerimi yazicam gene

      • Park bo gum hayranı25 Haziran 2021Cevapla

        Cooook güzeldi sadece ilk 5bolum çok içecek reklamı vardı ama sonra yoktu rahatsız etmedi yani klasik bo gumun her dizisinde 13 14 15 de çok agliyosun bu da öyleydi ama çok güldüm bazen oyuncunun yerine utandım harikaydı o kadar durgun değildi aslında yani zaten park bo gum oynuyo en fazla ne kadar kötü olabilir di ama harikaydi

    • Yeliz13 Nisan 2022Cevapla

      16. Bölümden geldim sırf bu yoruma cevap vermek için 1. Bölümde yorumunu okudum bu kast la sıkıcı olması mümkün değildir ama hadi hayırlısı diyerek devam ettim iyikide etmişim reklamların alakalı alakasız yerde verilmesi dışında hiçbir yorumuna katılmıyorum insanları yanlış yönlendirmeyelim lütfen dizi bikere tvn yapımı kötü olması %1 ihtimal ben çok zevk aldım izlerken hüznü eğlencesi entrikası herşey dozundaydı final özürlü k drama sektörü içinde finali bile çok iyi bağlanmıştı

  • Emincan Aktürk22 Temmuz 2019Cevapla

    Merve yorumunu dikkate alarak başlamıyorum.Ayrıca teşekkürler ettim.

  • medusa6 Ekim 2019Cevapla

    bence gayet guzel ben hiç sıkılmadan izledim ayrıca konuyu anlamadigin için sıkıcı gelmistir

  • Olcay14 Ocak 2020Cevapla

    Güzeldi

    • Hayat5 Ağustos 2021Cevapla

      Ayyyy bu nedir arkadaş yorumlar berbat resmen birazcık hevesim vardı oda gitti izlemicemmmmmm

      • Şirin17 Ağustos 2021Cevapla

        Çok güzel sevdiler.. Bence izlemelisin.

  • nt22 Mayıs 2020Cevapla

    gercekten cok romantik ve hic sıkıcı olmayan keyifle izlenicek bir dizi tavsiye ederim

    • Merve2 Eylül 2020Cevapla

      Sonu mutlu mu bitiyor

      • elifnaz durmaz13 Şubat 2021Cevapla

        hiç bir son mutlu bitmez kardeşim

        • Mark Tuan26 Mart 2021Cevapla

          Koreliler allem eder kallem eder yinede o dizi mutlu biter

  • Shebnem12 Ağustos 2020Cevapla

    Melting me softlye de çok sıkıcı, dizi hastanede geçiyor, 2019un en vasatı diyenler vardı. Endişelenmiştim ama Ji Chang Wook var diye izledim. İzledikten sonra ne kadar boş yaptıklarını gördüm. Hayata hiçbir katkısı olmayan insanların gevşek gevşek dizileri kötülemesi ve başka insanları da etkilemeleri hiç adil değil. Ben beğenirim ama sen beğenmezsin ya da tam tersi, tercih meselesi. Tamamen kişisel bir şey, “bence” ifadesi kullanılarak yorum yapılmalı

    • Merveee21 Ocak 2021Cevapla

      Kesinlikle katılıyorum güzel veya sıkıcı olması kişiye göre değişir. Diziyi şimdi bitirdim ve gayet güzeldi bence.

    • Mark Tuan26 Mart 2021Cevapla

      Mesela ben beğenmiştim Melting me softlyi çok hoşuma gitmişti.Söylediğin gibi herkesin zevki farklı:))

  • ireem26 Ekim 2020Cevapla

    kesinlikle ama bu dizi bana da pek iç açıcı gelmedi meltig me softly dizisini aynı şekilde bende ji chang wook içizizledim gayet başarılıydı öyle olmasa ji cahng wook oynamazdı kalitesiz hiçbir dizisi yok

  • tepunnim30 Aralık 2020Cevapla

    Dizi gayet iyi. Yorumlara aldanıp neredeyse izlemekten vazgeçecektim. Biraz fazla durgun sahneler var kabul ediyorum. Hatta Türk dizilerine benziyor bazı uzun uzunnn sahneler. İlerletin o sahneleri ama diziyi izleyin.

  • zeyn15 Ocak 2021Cevapla

    dizi bana gayet güzel geldi. Sadece oyuncuları tipleri ya da yaş farkını dikkate almak yerine o dizideki karakterleri anlamaya mı çalışsak diye düşünüyorum çoğu zaman senaristlere kızıyoruz zalimler diye ama bazen biz de önyargılı olabiliyoruz . Bir diziyi veyahut filme zalimce yaklaşıyoruz bizim için iyi olmayan bir film farklı yaş grupları için farklı engelleri olan farklı zorluklar çeken insanlar için umut kayanağı olabiliyor her türün seveni vardır .Ama ruh hallerine göre bu da değişkenlik gösterebilir.Uzun lafın kısası 20 li yaşların başında romantik komedi seven bir birey olarak bu diziyi beğendim kousu mekanlar çekimin kalitesi gerçekten başarılıydı izlemek isteyenler tereddüt etmesinler. 🙂

  • Ayşegül10 Nisan 2022Cevapla

    Öncelikle mutlaka izleyin..kötü yorumlara aldırmayın..muhteşem bir dizi..yüzünüzde sürekli bir gülümse hissedecek..bazen üzülecek ..bazende düşündürecek bir dizi..ama kesinlikle unutamayacağınız bir drama..zaten ilk bölümden sonra bırakamazsınız..kötü yorumları yapanlar sanırım 16 yaş ve altı

  • Bogummy5 Eylül 2022Cevapla

    K Dramadaki ilk romantik dizim. İyiki izlemişim çünkü benim romantik dizilere karşı olan ön yargımı kırdı. Park Bogum un oyunculuğu her zamanki gibi mükemmel ötesi ayrıca Song Hye Kyo da harikaydı. Başrollerin uyumu tam kıvamındaydı. Diziyi bütün çevreme önerdim sanırım

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak