Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

About Time 1.Sezon 1.Bolum


1. Bölüm

About Time sezon 1

(28) yorum

  • hasan yesil4 Nisan 2019Cevapla

    güzel dizi ama neden yorumlar yok 🙁

    • Alina8 Şubat 2020Cevapla

      Bendede güzel bir şeye benziyor

    • Jongsuk020610 Şubat 2021Cevapla

      Lee Sung Kyung’un oyunculugu mukemmel.
      Dizi de cok keyifliydi.
      Ne zmn izledim hatirlamiyorum jsjsj

  • Alina8 Şubat 2020Cevapla

    Güzel bir şeye benziyor. İzleyenler sizce nasıl güzel mi ????

    • Blimy Forever17 Mart 2021Cevapla

      güzellll

  • Alina8 Şubat 2020Cevapla

    Spoiler vermeyin de bir şey sormak istiyorum. Dizinin sonu üzgün bitmiyor dimi. Sakın nasıl olduğunu söylemeyin sadece üzgün mü mutlu mu sizce

    • Tugce6 Mayıs 2020Cevapla

      Mutlu son:))

  • Yasmina Mikaela21 Mart 2020Cevapla

    Neden izlediğim tüm Kore dizileri bu kadar kısa olmak zorunda ama çok güzeller ve ben buna da bayıldım asya fanatikleri çeviri ekibine teşekkürlerimi sunuyorum

    • Irmak12 Nisan 2020Cevapla

      burda filmi nerden indirebiliyoruz acaba

      • Lee Jong Suk13 Mayıs 2020Cevapla

        Alternatif kısmından Vidmoly i aç

      • Hesabım var ama açmaya üşeniyorum19 Aralık 2020Cevapla

        Oradan uzun sürer IDM uygulaması 2 dk da indiriyor bazen saniyeler sürüyor indireceğiniz kaliteyi de siz seciyorsunuz

      • Berra tokat1 Nisan 2021Cevapla

        Idm den indirebilirsin

    • t army29 Aralık 2020Cevapla

      Kısa olmazsa zaten güzel olmaz bence. Doyumluk olunca değeri anlaşılıyor 🙂

  • Koresever25 Nisan 2020Cevapla

    Dizi üzgün mü bitiyo?

    • Lee Jong Suk13 Mayıs 2020Cevapla

      Hayır mutlu son

  • Serhat13 Mayıs 2020Cevapla

    Birşey dicem neden alt yazı var ?

    • Lee Jong Suk13 Mayıs 2020Cevapla

      nE

      • Nergiz17 Temmuz 2020Cevapla

        Profil resmine bayılıyorum lee joong sul favorim dir

    • Kim Go-eun27 Ocak 2021Cevapla

      nE

  • Halit15 Mayıs 2020Cevapla

    Instagramdan görüp geliyorum valla ben siz?

    • Ayşe20 Haziran 2020Cevapla

      Bende YouTube den görüp geldim

    • Elif1 Ağustos 2020Cevapla

      Hahahaha aynen

  • Güliz4 Haziran 2020Cevapla

    En sonda adadım bileğinde 100 yıl mı gün mü anlamadım gösteriyomu orda

  • Gökçe1 Aralık 2020Cevapla

    Bir şey sorabilir miyim? Nereden indirebiliriz bilen var mı ?

    • k drama sever8 Şubat 2021Cevapla

      Geç oldu ama ben IDM uygulamsından indiriyorum

  • rabia toplugedik4 Mayıs 2021Cevapla

    güzel dizi sevdim ilk bölümüünü

  • josia29 Ağustos 2021Cevapla

    Yavv sonu iyi bitiyor diye izleyeyim dedim, sadece sonu iyi bitiyor, diğer bütün bölümler saçma, depresif ve gereksiz hüzün sahneleriyle doluydu. Uyarmaya geldim, bundan başka izleyeceğiniz diziler varsa direkt onlara geçin, zaman israfı. Başrolleri için izliyordum ama onların sahneleri yok diyecek kadar azdı. Her neyse hala izleyecek olanlar varsa onlara sabır diliyorum.. 🙂

  • Ayşe Aydınlık6 Ocak 2022Cevapla

    Dizileri listeme al seçeneği yok mu?

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak