Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Mar. 13, 2019
Oyunuz: 10
9.5 301

Oyuncular

Lee Sung-kyung isKim Bok Joo
Kim Bok Joo
Nam Joo-hyuk isJung Joon Hyung
Jung Joon Hyung
Kyung Soo-jin isSong Shi Ho
Song Shi Ho
Lee Jae-yoon isJung Jae Yi
Jung Jae Yi
Cho Hye-jung isJung Nan Hee
Jung Nan Hee
Oh Eui-Sik isBang Woon Ki
Bang Woon Ki
Ji Il-Joo isTae Kwon
Tae Kwon
Lee Joo-young isLee Sun-Ok
Lee Sun-Ok
Choi Moo-seong isYoon Duk-Man
Yoon Duk-Man

Fragman Videosu

Açıklama

Babası gibi sporcu olmak isteyen bir kızın yaşadıklarının anlatıldığı bu dizi içerisinde aynı zamanda sahip olacağı dostluklardan da söz edilmektedir. Kim Book- Joo adındaki bu kız bir yandan babası gibi halterci olmak istemekte ancak kavgacı bir yapıya sahip olması da bu duruma engel olmaktadır. Sert biri gibi görünse de oldukça naif bir karaktere sahip olan Kim Book- Joo; çalışmaları esnasında başka genç haltercilerle de tanışarak; beraberce çalışmaya başlayacaktır. Aynı zamanda da şans eseri tanıştığı bir doktora da aşık olması üzerine de olaylar bambaşka bir boyuta taşınarak; ilk kez aşık olmayı tadacak olan Kim Book-Joo; farklı olayları yaşayacaktır.

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo
Orijinal İsmi역도요정 김복주
Yayina giris tarihiMar. 13, 2019
Son yayın tarihiMar. 13, 2019
Sezonlar1
Bölümler16
DurumuEnded

Sezonlar ve Bolumler

1Sezon 1 Mar. 13, 2019

(28) yorum

  • Lee Jong Suk18 Nisan 2020Cevapla

    Dizi çok eğlenceliydi ve kesinlikle izlenebilmesi gerekiyor

    • Nam Joo hyuk13 Mayıs 2020Cevapla

      Ağğğ çıldırcam burdada varsın ne biçim bir merak sardı bni

      • Lee Jong Suk16 Mayıs 2020Cevapla

        Tmm sakin olun Jxhdkddjksjd

        • Nam Joo hyuk16 Mayıs 2020Cevapla

          Olamiyorum mcmcmcm mesaj bildirimide gelmiyor fmfm

          • kim-sohyun2 Haziran 2020

            dizi güzeldi bu arada sana katılıyorum bende ikinizin bu konuşmalarınızı çook görüyorum çıldıracağım nasıl her yorumda oluyorsun senin yorumlarını görünce a yorumda var kesin dizi güzeldir diyorum artık

          • Lee Jong Suk5 Haziran 2020

            Tek yorum yapıp bıraktığım dizi When The Weather Is Fine güncel izlerken yorum atmıştım 5.bölümde kaldım devam edemiyorum çnk çok sakin bir dizi.Ben biraz daha aksiyon fantastik bilim kurgu seviyorum.O dizi aşırı sakindi izleyemedim.Belki ilerde devam ederim bilmiyorum…

  • chewbacca23 Nisan 2020Cevapla

    kim bok joonun kıyafetleri mükemmel oluyor :3

  • ડꫀꪀꪖঔৣ28 Mayıs 2020Cevapla

    Bu dizinin altında niye bu kadar az yorum var anlamadım ama neyse… Bittikten hemen sonra bende tekrar izleme isteği uyandıran nadir dizilerdendi. Gençlik dizilerinde normalde çok sıkılıyorum, geneli çok durağan oluyor ve istemsizce gözlerim aksiyon veya fantastiklik arıyor. Bu dizide ise ne ara ilerleyip, ne ara final verdim hiç anlamadım ve sonrasında kendimi tekrar izlemek isterken buldum. Benim gözümde gençlik türündeki zirvede olan yerini hiçbir dizi alamaz.♡♡♡

  • Nisanur2 Haziran 2020Cevapla

    Dizi çok güzeldi. Tavsiye ederim

  • NAMLEE COMEBACK2 Haziran 2020Cevapla

    Bunların bir zaman gerçek hayattada sevgili olduklarına inanamıyorum keşke ayrılmasalardı ~Namlee Forever~

  • ness Cansever12 Haziran 2020Cevapla

    Bu dizi, tüm dünya dramasında gençlik dizileri içinde bir efsane.

  • Aklından bir parça18 Haziran 2020Cevapla

    Dizi gerçekten çok güzeldi zaten kim bok joo o kadar tatlı ve saftirik ki bazı sahnelerde kalbim yumoş yumoş oldu

  • Melike25 Haziran 2020Cevapla

    kesinlikle tavsiye ederim.Özgün bir konusu var ve oyuncuları konu ile çok uyumlu.Gerçekten bayıldım

    • Korefan21 Temmuz 2020Cevapla

      Buna benzer dizi tavsiye ede bilir misiniz?

  • Merve Ay.4 Temmuz 2020Cevapla

    İzleyeli baya oldu yorumlara bakayım dedim şaşırtıcı şekilde az yorum var. İzlerken asla sıkılmadığım akıp giden bir diziydi. Eğlenceli gülümsetecek bi dizi arıyorsanız izleyin.

  • Suzy Bae11 Temmuz 2020Cevapla

    bu diziyi kdrama izlemeye ara verdikten sonra yeniden izlemeye basladigimda kesfetmistim 3 yil once sanirim simdi yorum yapmak icin geri geldim. EN SEVDIGIM DIZI

  • Kim Jong Hee13 Temmuz 2020Cevapla

    Dizi MÜ-KEM-MEEEEL

  • lalisa manoban15 Temmuz 2020Cevapla

    dizi gerçekten çok özel ve çok güzel zaten başrol oyuncularda çok ünlü efsaneydi yani gerçekten öneririm bu gençlik dizisi çok müq öneririm…

  • şevval arslan28 Temmuz 2020Cevapla

    merhaba admıne nerden ulaşabıleceğimi bilemedım boom kıtın bır tayland dizisi var Phrom Pissawart lütfen onu da çevirirmisiniz dizi istekte de denedim sonuç bulunamadı

  • Blackpink Rose28 Temmuz 2020Cevapla

    Müthiş bi diziydi çiftler özellikle çok tatlıydı

  • ManWeol11 Ağustos 2020Cevapla

    Tatlı, yüzünüzde gülümseme bırakan bir diziydi.

  • Merve YILMAZ11 Ağustos 2020Cevapla

    Hayatımda izlediğim en swag ennnn yeppuda ve birbirlerine yakışan çiftti samimilikten ölücektimmmm.:)
    sanırım aşık oldum

  • Hwang Hyunjin22 Ağustos 2020Cevapla

    İZLEDİĞİM EN GÜZEL DİZİLERDEN Bİ TANESİ O KADAR GÜZEL Kİ ANLATAMAM.

  • Kore sevdası30 Ağustos 2020Cevapla

    İlk başlarda hiç izleyesim yokdu ama izledikce çokkk güzel buldum diziyi çokk güzel diziydi asyafanatik teşekürler

  • Beyaz leblebi2 Eylül 2020Cevapla

    Özlemden geçmeyin

  • merwe7 Eylül 2020Cevapla

    izlemeyenlerin hemen izlemesi gereken müthiş bi dizi…vee 3.ci kez izlemek için geldimm

  • Dvrm20 Eylül 2020Cevapla

    Aşırı güzel, sempatik,komik, tatlis bir dizi. Ikili supperler

  • irem temel22 Eylül 2020Cevapla

    hariak bir dizi başa sarıp yine izleyesim geliyo

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak