Uncontrollably Fond

Uncontrollably Fond

Mar. 23, 2019
Oyunuz: 0
9.3 316

Oyuncular

Kim Woo-bin isShin Joon-young
Shin Joon-young
Bae Suzy isNo Eul
No Eul
Lim Ju-hwan isChoi Ji-tae
Choi Ji-tae
Im Joo-eun isYoon Jeong-eun
Yoon Jeong-eun
Jin Kyung isShin Young-ok
Shin Young-ok
Choi Moo-seong isJang Jung-shik
Jang Jung-shik
Jang Hui-ryoung isJang Man-ok
Jang Man-ok

Fragman Videosu

Açıklama

Geçmiş zamanlarında ilişki yaşayarak hüzünlü bir biçimde sonlandıran karakterlerin; yeniden buluşmalarıyla beraber birbirlerine yeniden şans vermelerinden sonra yaşanan olayları konu edinen dizi olarak seyircilerin karşısına çıkıyor. Hallyu grubunun en popüler üyelerinden biri olan Shin Jun-Yeong; oldukça zor bir karaktere sahip olmasının yanı sıra inatçılığıyla da öne çıkan bir yapıda yer almaktadır. Oldukça narin bir yapıya sahip olan No Eul ise; sahip olduklarını bir kaza sonucunda kaybederek bambaşka bir hayatın içerisinde yer almak durumunda kalmıştır. İkilinin yollarının birleşmesi sonrasında birbirlerine şans tanımaları; romantik bir öykünün kaldığı yerden devam etmesini sağlayacaktır. Aynı zamanda da birbirlerinin hayatlarını yeniden de şekillendirme şansları olacaktır.

Uncontrollably Fond
Orijinal İsmi함부로 애틋하게
Yayina giris tarihiMar. 23, 2019
Son yayın tarihiMar. 23, 2019
Sezonlar1
Bölümler20
DurumuEnded

Sezonlar ve Bolumler

1Sezon 1 Mar. 23, 2019

(33) yorum

  • kim-sohyun6 Haziran 2020Cevapla

    kim woo bin seni çook özledim

    • şevval arslan28 Temmuz 2020Cevapla

      love alarm ı seviyosun hrhalde

      • Kim_sohyun31 Temmuz 2020Cevapla

        Evet ama en çok school 2015

    • jongsuk020625 Ocak 2021Cevapla

      Kim ozlemedi ki…Neyse ki instagram hesabi acti,artik sahalara geri dondu,dizi de ceker umarim.

      • koreli-ajumma17 Şubat 2021Cevapla

        ewttttttt çok özlemiştimmmm

        • Jongsuk020619 Şubat 2021Cevapla

          Ahh ahh karsima ciktikca finali aklima geliyor.
          Deli gibi agladigimi hatirliyorum.
          Oyunculuklar o kadar cok mukemmeldi ki…l

  • tembel1kedi15 Haziran 2020Cevapla

    Hikaye Sorry I Love You’ nun senaristinden olduğu için izledim. Çok zor ilerlediğim, zorla bitirdiğim bir dizi oldu. Anne oğul ilişkisini daha çok işleselerdi uzun süre akılda kalan bir dizi olurdu.

  • edde t25 Haziran 2020Cevapla

    ağlamak isteyenler severek izleyebilir. ben ağlamak istediğim dönmelerde bu diziyi açıyorum.

  • zehra26 Haziran 2020Cevapla

    Efsane yaa suzy’i gram sevmiyorum ama dizi mükemmel

  • Diykat17 Temmuz 2020Cevapla

    Adam dizide kanserli bir bireyi oynuyor. Dizi bitiyor ve gerçek hayatta da kanser oluyor. O son bölümde ağlamamak için zor tuttum kendimi.

  • galad riel3 Ağustos 2020Cevapla

    dizide bi kopukluk vardı çözemedim ama fena değildi izleyip izlememek size kalmış

  • Hwang Hyunjin22 Ağustos 2020Cevapla

    DİZİYİ İLKLERDE ANLAYAMADIM AMA SONRA OTURDU HERŞEY HALA İZLİYORUM SONUNU MERAK EDİYORUM İNŞ KÖTÜ BİTMEZ DEPRESYONA GİRERM

  • fatima12 Eylül 2020Cevapla

    her yaz düzenli olarak izliyorum çıktığından beri bu sene de burdayım kim woo bin ozledik seni çok

  • PromisedNeverland18 Eylül 2020Cevapla

    kalp burkucu bir diziydi ortalarda biraz yavaş ilerlemeye başladı ama onun dışında dizi çok güzeldi

  • kim woo-bin25 Eylül 2020Cevapla

    içime en çok oturan dizi buydu sanırım etkisinden asla cıkamayacam

    • Maria Solo17 Mayıs 2021Cevapla

      Ayn ben de, bir yerlerde Shin Joon-young u görüyorum. Bana GELLL GELLL diyor ㅋㅋㅋㅋ
      Offf espiri yapayım dedim ağlamaya başaldım iyi değilim!

  • seo kang joon8 Ekim 2020Cevapla

    ağlamak için geldim 🙁

  • Suzy Bae19 Ekim 2020Cevapla

    Bu diziyi beğenmeyen zevksizdir net.

    • jongsuk020625 Ocak 2021Cevapla

      Katiliyorum,duygusuz olarak da tanimlanabilir.

      • Kim_sohyun16 Şubat 2021Cevapla

        Final bölümünde gjz yaşlarımın nasıl aktığını hatirliyorum çok acı vericiydi

        • Jongsuk020619 Şubat 2021Cevapla

          Deli gibi aglamistim,bayagi aglamistim….

          • Jennie17 Nisan 2021

            Öyle bi diyosunuz ki duygusuz olan ben bile ağlarım net

  • Leminho aşığı19 Kasım 2020Cevapla

    Dizi güzel ama kız çok gurursuz cidden onun yerine baya utandım ben onun dışında izlenebilir bir dizi

  • kim woo-bin16 Aralık 2020Cevapla

    woo bını ozleyenler ıcın soylemeye geldım bılıyorsunuz kı woobın gercekte de kanser tabı %98 kurtulunuyormus bu kanserden o yuzden cok ta korkulacak bısey yok kanser oldugunu ogrendıkten sonra hıcbır proje yapmadı ama bu yıl serı fılm cekmısler seneye yayınlanır herhalde umarım burda da olur da ızlerız

    • jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

      Kanseri bayagidir atlatti çok şükür…

  • K-pop fan27 Aralık 2020Cevapla

    Yeni başlıyorum dizeye benn

  • Korefan30 Aralık 2020Cevapla

    Diziye yeni başlıyanlar eğer sinir ve ağlama krizlerine girmek istemiyosanız başlamayın çünkü dizi genel olarak dram
    YORUMUN DEVAMI SPOİLER İÇERİYOR
    SPOİ SPOİ SPOİ
    Bir mutlu olamıyorlar sonu mutlu bitse bişey demicem sonunda adam ölüyo ben diziye başladım bir ara bıraktım sonra devam ettim üzülüyorum sinirleniyorsun bir gülemiyorsun mutlu olamıyorsun bir ara mutlu oldum onu da rüya çıkardılar 20 bölüm var toplam 2 bölüm mutlu olamadılar 1 bölüm mutlu olmaya yaklaşıyorlar sonra bölüm sonu tekrar bir dram

  • Korefan30 Aralık 2020Cevapla

    Dizi güzeldi senaryo filan güzeldi belki ama o sonu gerçekten yorumsuz

  • Ay Begüm7 Şubat 2021Cevapla

    Bu diziyi çok uzun zaman önce izledim, izlemeseniz de birşey kaybetmezsiniz. Woo Bin’i ilk burda izledim ve bence oldukça iyi oyuncu ama ne bileyim dizi klişe biraz. Ayrıca Suzy’i severim ama burda oynadığı karakter No Eul berbat bir karakter dilenci gibi bir şey üstelik dizi boyunca o kadar saçma sahnesi vardı ki ben olsam çekerken utanırdım hayır komikte değildi hangi akla hizmet çektiler o abuk sahneleri anlamadım ayrıca dizi boyunca kıza leş kıyafetler giydirdiler tamam fakir ama o neydi öyle bizde fakiriz ama öyle çingene gibi giyinmiyoruz gözlerim kanadı biraz görsellik yahu!

    • jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

      Diziyi izlemis olmana ragmen No Eul’un neden oyle bir kisilikte oldugunu anlayamaman tuhaf…

  • meryem öztürk16 Mayıs 2021Cevapla

    AĞIR AĞIR AĞIRRR MELODRAM.. SON 3-4 BÖLÜM HİÇ DURMADAN AĞLANIRMI YAAA… ÖZELLİKLE ANNE OĞUL SAHNELER.. :(((

    • Jongsuk02067 Temmuz 2021Cevapla

      Benim en cok agladigim sahneydi sanirim annesiyle konustugu,vedalastigi an…

  • sıla taşkıran30 Mayıs 2021Cevapla

    ağlamaktan canımın çıktığı bir diziydi. ama mükemmel ötesi

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak