Strong Woman Do Bong-Soon

Strong Woman Do Bong-Soon

Jul. 11, 2018
Oyunuz: 0
9.6 856

Oyuncular

Park Bo-young isDo Bong-Soon
Do Bong-Soon
Park Hyung-sik isAn Min-Hyuk
An Min-Hyuk
Ji-soo isIn Kook-Doo
In Kook-Doo
An Woo-yeon isDo Bong-Ki
Do Bong-Ki
Seol In-Ah isJo Hee-Ji
Jo Hee-Ji
Shim Hye-jin isHwang Jin-Yi
Hwang Jin-Yi
Yoo Jae-myeong isDo Chil-Goo
Do Chil-Goo
Jun Suk-ho isSecretary Kong
Secretary Kong
Im Won-hee isBaek Tak
Baek Tak

Fragman Videosu

Açıklama

2017 yapımı Strong Woman Do Bong-Soon dizisinde, Do Bong-Soon isminde bir kadın ile An Min-Hyuk arasındaki ilişkiyi izliyoruz.Do Bong-Soon’un doğuştan gelen oldukça ilginç bir özelliği vardır.Kendisi insanüstü fiziksel bir güce sahiptir.Varlıklı bir aileden gelen An Min-Hyuk ise oldukça prestijli bir şirketin CEO’sudur.Do Bong-Soon’u koruma olarak yanına alınca aralarında önlenemeyen bir ilişki gelişecektir.

Strong Woman Do Bong-Soon
Strong Woman Do Bong-Soon
Orijinal İsmi힘쎈여자 도봉순
Yayina giris tarihiJul. 11, 2018
Son yayın tarihiJul. 11, 2018
Sezonlar1
Bölümler16

Sezonlar ve Bolumler

1Sezon 1 Jul. 11, 2018

(85) yorum

  • MİN_ JİHOO_13 Mayıs 2019Cevapla

    bu dizi harika! sadece bu kadar bölümden mi oluşuyor acaba?

    • Jaemin28 Temmuz 2020Cevapla

      Henry – Musical Genius diye Youtube’da arama yaparsanız eğer o videoda Park hyung shik’in (başrol erkek) makyajsız hali var. Vakti olan açıp izlesin ben görünce şok olmuştum LKAJSLDKAJ. 1:40 daki kısmında trompet çalmaya falan çalışıyor. Diğer erkek (Henry Lau) oda o videoda sıfır makyaj ama bebek gibi şuanki hali bile youtube kanalında makyajsız hallerini atıyor pürüzsüz bebek gibi suratı. Makyajdan değil doğaldan ykşklı olmak böle bişi kızlar bu diziden sonra hyung shike aşıktım orada bir gördüm dedim ki töbe est. makyajla bu kadar yakışıklı olan bir erkek varsa fondoten parasını ben verim gitsin makyaj yapsın ÖSDMFLKSDFMSŞDFSD

      • Shipper olmayan shipçi nfjdnsjfv15 Eylül 2020Cevapla

        bende gördüm ama ne alakası var?

        • Youtube: nomin xx7 Şubat 2021Cevapla

          Ooo 6 ay önceki yorumum. Hiç alakası yok ama inanılmaz Henry Lau hayranlığımın olduğu zamanlar şans eseri Hyungsik e denk gelince heyecan yapıp buraya geldim heralde makyajsız nelere dönüşüyor ünlüler 6 ayda onları da görünce artık Park hyungsik in makyajsız halini öpte başına koy moduna geldim adamın makyajsız tipide oldukça düzgün geliyor artık. Yorumum tamamen Henry Lauyu övme odaklı yazılmış zaten başkasının yorumunu okuyor gibi hissettim bende ŞPKFSDOKFŞSDF

          • Yağmur19 Şubat 2021

            Bende bitirdim bunu dizi bayaa guzl
            Oyuncu kadrosu olsun dizi ičeriği olsun kesinlikle öneririm
            Bunu her izlediğim dizinin altına yazıcam siz de yazın ya MELTİNG ME SOFT veya TRUE BEAUTY veya MR.QUEEN BU DİZİLER şimdilik bayaaaaa guzl 2. Sezon gelmeli izlemediyseniz izleyin izlettirin
            Ayy rahatladım oohhhhh ( ╹▽╹ )ʘ‿ʘ

          • Yağmur19 Şubat 2021

            Diziyi 2020 zannettim amağ 2018 miş
            Love alarm 2 yıl sonra tekrar açıldıysa bu diziler de mutlaka acilmali

        • Jongsuk020616 Şubat 2021Cevapla

          Diziyi izlemeyen kaldi mi?
          Tabi izlemeyen vardir.
          Romantik-komedinin basyapitlarindan…
          Mutlaka izlenmeli..

        • Jongsuk020620 Şubat 2021Cevapla

          Min min sjsjsjs

          • TAEKOOK6 Mart 2021

            Bong bong aga be ilk izlediğim k-dramaydı vallaha iyikide izlemişim çok güzel izlemeyen kaldıysa öneririm

        • Youtube12 Mart 2021Cevapla

          Link atabilormisiniz acaba ben bulamiyorum

      • Ela16 Mart 2021Cevapla

        yaa bişey dicemde o video 6 yıl önceki video yani bence makyajsızda çok güzel:)ama cidden henry lau çok yakışıklı:)

    • otaku23 Ağustos 2020Cevapla

      konu mükemmel,baş karakterlerin tipi mükemmel fakat o kızın yaptığı tavırlara ve mimiklere istemsizce sinir oldum ve sırf bu yüzden diziyi bıraktım eğer çok seçici değilim diyorsanız ideal bir dizi -_-

  • bts_jk_199720 Haziran 2019Cevapla

    O kadar güzel ki, filmi 2 günde bitirdim . Yemin ederim çoook fazla yakışıyorlar.O kızın yerinde olsam dizi dışında da aşık olurdum o adama.Tavsiye edeyorum filmi izleyin bayılacaksınız…(ANLATILMAZ , İZLENİR)

    • MedineÖ28 Ağustos 2019Cevapla

      Youtube den kamera arkasına bakarsan gercektede birbirlerinden hoslanıyorlarmış heralde heryerde cikiyor

  • Mim mim27 Ağustos 2019Cevapla

    BU FİLMİNİN 2 SEZONU GELSİN NOLURRRRRR ÇOK GUZEL BİR FILIM

    • Şevval Taşar8 Mayıs 2020Cevapla

      dizi la bu dizi kdmkfj

  • prens mim mim16 Ocak 2020Cevapla

    çok güzel bir diziydi bayıdım. Keşke 2.sezonu çıksa 🙁

    • TAEKOOK6 Mart 2021Cevapla

      Keşke ya buda love alarm gibi 2. sezonu çıksa

  • Meral B6 Mart 2020Cevapla

    Cidden gülmekten yıkılacagınız her karakteriyle muhteşem bi dizi aynı zamanda gerilim tadında suç hikayesiyle diziyi daha da sürükleyici kılıyor ben çok begendim sizde kacirmayin izleyin:)

  • Nehir ...29 Mart 2020Cevapla

    Admin bana bu diziye benzer bir dizi önerebilirmisin acaba ben kendime uygun dizi bulamiyorumda rica etsem cvp verirmisin??♡♡♡

    • vmin31 Mart 2020Cevapla

      admin değilim ama size ve diğer izleyenlere önerilerim var why secretary kim ve clean with passion for now dizilerini izleyebilirsiniz.

      • Şevval Taşar8 Mayıs 2020Cevapla

        karantina günlerinde izlediğim 3 kore dizisi benimde why secretary kim , clean with passion for now bi de itaewon class kesinlikle izle

    • BirArmy8 Mayıs 2020Cevapla

      I hear your vouce (biraz eski ama güzel dizi)
      Abyss (başroldeki kız aynı)
      Class of lies
      I wanna hear your song
      Suspious partner
      Hangilerini izledin bilmiyorum ama ben bu dizileri çok beyendim

    • auroraflawless2 Haziran 2020Cevapla

      Weightlifting Fairy Kim Bok-joo’yu izlemediysen izle bence, onu da beğenirsin 🙂

  • Nursena Muştu6 Nisan 2020Cevapla

    Mükemmel bir diziydi keşke 2. Sezonu da gelse beni kore dizileriyle tanıştıran ilk Kore dizimdi 🙂 iyiki izlemişim sizde izleyin özellikle bol bol gülmek istiyorsanız

    • kimjisoo BLACPİNK/BTS3 Aralık 2020Cevapla

      2020 yada 2021 de geleceğini duydum inş gelir

  • Ayşe Demir11 Nisan 2020Cevapla

    Eğlenceli bir diziydi, pişman olmazsınız 🙂

  • Lee Jong Suk18 Nisan 2020Cevapla

    Allah’ım çiftin tatlılığın ölücemDizi de tatlılık komasına giriyorsunuz mutlaka izkenilmesi gereken bir dizi♥

    • Nam Joo hyuk17 Mayıs 2020Cevapla

      Brnde seni görünce kılıktan kılığa giriyorum jdjfkfkc

      • Lee Jong Suk18 Mayıs 2020Cevapla

        Neden shzjjakkjsj

        • Lee Min Ho18 Mayıs 2020Cevapla

          Knk her dizide senin yorumun var gayet normal bence

          • ?7 Temmuz 2020

            sdffvdgfvesrfhsewru true tespit

        • Lee Min Ho18 Mayıs 2020Cevapla

          Haa bu arada her dizide bir yorumunun olmasinin sebebi %25 koreli olması jdjdjdndjdjdjdjd

          • ?21 Temmuz 2020

            urehıewgbfhegbjrh sesli güldüm

    • sevdalinka21 Eylül 2020Cevapla

      bu diziyide mi izledin lee jong suk…izlemediğin dizi yok maşallah…

  • angelo19 Nisan 2020Cevapla

    Bu ikilinin kimyası muhteşem, çok tatlılar kesinlikle izleyin asla pişman olmazssınız

    • ?9 Temmuz 2020Cevapla

      bunlar gerçek hayatta da çıkıyorlar inşallah evlenirler

      • Lee Jong Suk9 Temmuz 2020Cevapla

        Hayır hiç çıkmadılar Hyung Shik hoşlanıyormuş ama bo young yüz vermiyor jxjsjsjsjsj

        • ?11 Temmuz 2020Cevapla

          hayır hatta çıktıklarını falan açıklamışlardı diye biliyorum ben.Nasıl ya hayallerim osmalının çöküşü gibi çöktü şuan ;(

          • Lee Jong Suk17 Temmuz 2020

            Dur bak tekrardan araştırdım bir röportaj daha varmış ben onu okumadım bo young da hyung shike karşı boş değilmiş park hyung shik ve park bo young yaz makaleler çıkıyor ikisi de birbirinden hoşlanıyor ama çıkmıyorlar kalbim acıyo

        • ?21 Temmuz 2020Cevapla

          neden çıkmıyorlar ki en yakıştırdığım 2. çift (1. çift Barbara ve Dylan )ve son yorumunu cevaplayamadığım için buraya yazdım inş çıkarlar

          • Lee Jong Suk21 Temmuz 2020

            Amin benim de 2.

            1.Lee Jong Suk&Lee Sung Kyung Allah’ım inşallah evlenirler. 4 çocukları olsun ikisi kız ikisi erkek. Gözlerini annelerinden alsınlar fln uwuuu yicem şimdiiii

          • ?28 Temmuz 2020

            lee jong suk aq onlar çıkıyorlar mıydı nasıl ya benim gibi biri bilmiyor ?hayret verici bişey ve sen hayaller ülkesine çoktan giriş yapmışsın koçum slow down pls?hgdscnsnefjdksuı(senin sorunu yanıtlayamıyom o yüzden kendime cevap yazdım hjeföösdrfjcaögf)

          • Lee Jong Suk5 Ağustos 2020

            Hayır ya ben lee jong Suk ile Lee Sung Kyung un çıkmasını istiyorum yani çıkmıyorkar 10 yıldır çok yakın arkadaşlar

          • ?15 Ağustos 2020

            ahhhhhhhaaaaaaaahhhhhhh………….
            En azından birbirllerini tanıyorlar ona şükret bence

          • Mark Tuan27 Mart 2021

            Abi Lee Sung Kyung harika ötesi açıkçası bende isterdim çıkmalarını

  • Yüsra Bayaslan10 Mayıs 2020Cevapla

    2. Sezon olacak mı inşallah olur

    • Lee Min Ho18 Mayıs 2020Cevapla

      Sadece 1 sezon

  • Lee Min Ho21 Mayıs 2020Cevapla

    ben bu filmi izledim gülmekten ölüyodum

  • pinokyo21 Mayıs 2020Cevapla

    izlediğim diziler arasında fovorimde olan bir dizi

  • Merve2 Haziran 2020Cevapla

    O kadar tatlı bi dizi ki bazen sırf gülümsemek için geriye dönüp izlediğim sahneleri oluyor.

  • Lee Seung Gi7 Haziran 2020Cevapla

    1 sene önce izlemiştimm şimdi tekrar izliyceem mükenmel bir dizi.
    İnstagram da bu dizinin videolarını görünce kaydediyorum tekrar tekrar izliyorumm çook tatlılarr ♡♡♡
    Herkese tavsiye ederiim !!!

  • candy9 Haziran 2020Cevapla

    haaaaarika bir dizi, bayıldım:)

  • Aklından bir parça18 Haziran 2020Cevapla

    Dizi gerçekten beni kendine çok bağladı zaten park bo young var… izlemeyen herkese şiddetle tavsige ederim

  • Nam da Reum26 Haziran 2020Cevapla

    harika bir diziydi izlemeyen bin pişman:)

  • kim-sohyun30 Haziran 2020Cevapla

    en iyi bulduğum diziler arasına giren bir dizi

  • afra çavuş5 Temmuz 2020Cevapla

    dizi efssss

  • dizicanavari7 Temmuz 2020Cevapla

    Bu diziyi izlemeyenler çok büyük şey kaçıracak 🙂

  • Belkıs18 Temmuz 2020Cevapla

    Park bo young efsane bir kadınsın her işi mi güzel olur bir insanın ilk filmlerinde tanımıştım sonra dizilerini izlemeye başladım keşke sık sık yaptığı işleri görsek

  • İam aytaj24 Temmuz 2020Cevapla

    2.defa izleyişim. Müthiş bir dizi ✨✨

  • Jaemin28 Temmuz 2020Cevapla

    Henry – Musical Genius diye Youtube’da arama yaparsanız eğer o videoda Park hyung shik’in (başrol erkek) makyajsız hali var KLMSDALSKDFSDF. Nolur izleyin bakın esmer tenli sivilceli fln ne bilim türkiyedeki tatarlara benziyor burda beyaz tenli süt gibi bebeksi cildi falan vardı. O videoda trompet çalan Henry lauda makyajsız ama iş de Henryde yakışıklılık doğuştan geliyor makyajdan değil HAHKJLASHSLDJOPFSPOD 😀

  • Brave29 Temmuz 2020Cevapla

    Kore dizilerinde sıkılmadan tekrar tekrar izlediğim tek dizi ve her izleyişimde aynı güzellikte olabildiğine inanamıyorum. Bu arada Kore dizilerinin birçoğunu izledim acaba aranızda beğendiği dizileri yazabilecek biri varsa gerçekten sevinirim .isterseniz öneride de buluna bilirim. Umarım biri cevap yazar

  • ⟭⟬~⟬⟭29 Temmuz 2020Cevapla

    hem komik hem romantik mutlaka izleyin

  • AzizMert30 Temmuz 2020Cevapla

    Bayıldım bu diziye kac kere izledim bilemiyorum Cook yakışıyorlar birbirlerine 2 . sezonu olsun lütfen

  • aeuh1 Eylül 2020Cevapla

    cok begendimmm mutlaka izleyiiin

  • junghaeiniseviyorumnapıcan5 Eylül 2020Cevapla

    hyung shik aşqem bebekim için izlicem

  • mehrin8 Ekim 2020Cevapla

    park hyung shik sen nasıl muhteşemsin bu diziyi bu kadar geç izledim ona uzanıyorum muhteşem uyum çok güzeldi oppa ah ah diyecek söz bulamadım izlemeyen varsa hemen izlesin

  • Özlem Sude Özgen10 Ekim 2020Cevapla

    İzlediğim ilk ve en güzel kore dizisi… Park Bo-Young’u ilk olarak Descandates Of The Sun’un erkek başrolü olan Song Joong-Ki’yle başrolleri oynadığı Kurt Çocuk filminde izlemiştim 2013’te. O zamandan bu yana çoğu dizi ve filmini de takip ederim, sonra bu dizi çıktı karşıma. Baştan sona en az 3, 4 kere izlemişimdir epfkewpofkjpowefkpeo demem o ki CİDDEN MÜKEMMEL BİR DİZİ MUTLAKA İZLEMENİZ GEREKEN TEK DİZİ BİLE OLABİLİR
    -Hele Park Hyung Sik’ten bahsetmiyorum, bir insan bu kadar yakışıklı, tatlı, sempatik ve mükemmel olabilir akıl alır şey değil-

  • K drama hayranı27 Ekim 2020Cevapla

    Filmi açamadım bu konuda yardım edebilirmisiniz

  • HALE HALE9 Kasım 2020Cevapla

    çok güzeldi dizi ortalarda biraz sıkıyor ama sonunda tatmin edici bitti izleyin : ) bu yorumu okuyorsan 1 bölüm daha izle bırak diziyi de dersine başla hadi durma dersler sıkıcı olabilir ama sen bunlarında üstesinden gelirsin : ) sana güveniyorum .

  • Serdar Kaleli15 Kasım 2020Cevapla

    Eğlenceli güzel bir film olmuş bayan kahramanımızın mimikleri hareketleri çok hoş çok tatlı beğendim.

  • IU ~14 Aralık 2020Cevapla

    Konusu mükemmel sahneler çok iyi favori k-DRAMA m cidden çok güzel kesinlikle izleyin ayrıca Hyun-sik oynuyo bunun için bile izlenir

  • Maria Wilson14 Aralık 2020Cevapla

    Son bölümü şimdi bitirdim yazdan beri izliyorum ama ara vere vere sonunda duygulanıcağımı bildiğim için yavaş yavaş geldim diziye ama gerçekten çoook beğendim diziyi bu dizide emeği geçen herkese teşekkür ederim

  • Korean:)16 Aralık 2020Cevapla

    Dizi izlenilmeli harikaaaa

  • Blackpink rose4 Ocak 2021Cevapla

    Ya dizi çok güzel ve 2. sezonu da yapın mutlu bitti. Mutlu başlasın hadi ya.

  • bade gece16 Ocak 2021Cevapla

    sayfaya yeni geldim biri bana dizileri filan nasıl favorilere ekleyeceğimi söyleyebilir mi lütfen

  • dilem7 Şubat 2021Cevapla

    bu filmi 4.kez izleyişim olucak ve asla sıkılmıyorum gerçekten mükemmel bir dizi

  • Uranos1 Mart 2021Cevapla

    Şu an bu diziyi neden bu kadar geç izlediğimi düşünüyorum. Çok iyiydi. İkilinin tatlılığı…

  • hyunjinwia3 Mart 2021Cevapla

    selamin aleykum 2. kez bitirmeye geldim

    • TAEKOOK6 Mart 2021Cevapla

      Aleyküm selam 2.ye 1ay önce bitirdim XSCVBTYNJUKILKUJYHTG

  • TAEKOOK6 Mart 2021Cevapla

    Bu çifti beraber bir projede daha görmek isterim gerçekten birbirleri ile olan kimyaları mı desem birbirleri ile olan mükemmelliğimi desem bence çok yakışıyorlar

  • melek atcıyurt7 Mart 2021Cevapla

    buna benzer filmler önerirmisiniz ?

  • Kdrama seven kız17 Mart 2021Cevapla

    hayatımda izlediğim en iyi diziydi piskopatya aşık oldum yanlızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • Zehra Çayır23 Mart 2021Cevapla

    Izlemeyen kalmamıştır ama yine de izlemeyen varsa mutlaka izlesin.
    ( Min Min çok cute sndejwisjisj)

  • Mark Tuan27 Mart 2021Cevapla

    Diziyi izlemeyen yoktur herhalde varsa listenin başına alıp hemen izlesin hatta bağımlılık yapıyor o derece iyi bir dizi

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak