Law School

Law School

Apr. 14, 2021
Oyunuz: 0
9.6 175

Oyuncular

Kim Myung-min isYang Jong-hoon
Yang Jong-hoon
Kim Bum isHan Joon-hwi
Han Joon-hwi
Lee Jung-eun isKim Eun-sook
Kim Eun-sook
Lee Da-wit isSeo Ji-ho
Seo Ji-ho
Go Youn-jung isJeon Ye-seul
Jeon Ye-seul
Hyun Woo isYoo Seung-jae
Yoo Seung-jae
Kil Hae-yeon isOh Jeong-hee
Oh Jeong-hee
Oh Man-seok isKang Joo-man
Kang Joo-man

Fragman Videosu

Açıklama

Dizide olaylar, çok önemli bir üniversitenin hukuk bölümünde bir profesör ve öğrencilerinin ele aldığı emsaline rastlanmamış bir dava çevresinde gelişiyor.Yang Jong-Hoon, hukuk fakültesinde ceza hukuku profesörüdür.O eski bir savcıdır.Düşündüklerini olduğu gibi dışavurması sebebiyle kaba biri olarak görülmektedir.O işinde oldukça idealisttir ve en önem verdiği şey hukuka bağlı adalet duygusu yüksek öğrenciler yetiştirmektir.Kang Sol, hukuk bölümünü zorlanarak kazanmış birinci sınıf öğrencisidir.Okuldaki diğer zengin öğrencilerin aksine onun ailesinin maddi durumu çok kötüdür.Han Joon-Hwi, sınıfının en başarılısı öğrencisidir.Onun liderlik becerisi yüksektir.Herkesten sakladığı bir sırrı vardır.Law School dizisinin tüm bölümlerini asyafanatiklerim.com’da izleyebilirsiniz.İyi seyirler.

Law School
Law School
Orijinal İsmi로스쿨
Yayina giris tarihiApr. 14, 2021
Son yayın tarihiApr. 14, 2021
Sezonlar1
Bölümler16
DurumuReturning Series

Sezonlar ve Bolumler

1Sezon 1 Apr. 15, 2021
10

(44) yorum

  • Jongsuk020615 Nisan 2021Cevapla

    Benzeri gorulmemis o davayi cok merak ediyorum.
    Aylardir bekliyordum…

  • Kim_sohyun15 Nisan 2021Cevapla

    Ben heyecanlanmak ahh Türkçeyi unuttum resmen fhfjhbjjb kim bum bu dizide de seni harcamazlar inşallah ilk bas rolün kutlu mutlu olsun kim bum umarım dizinde senin gibi güzel olur (yakışıklı yani)ins beğeniriz

    • Jongsuk020615 Nisan 2021Cevapla

      Bu dizi favlarim arasina giricek galiba,
      Hukuk temali dizilere bayiliyorum.

      • Kim_sohyun15 Nisan 2021Cevapla

        Bende adama bayilıyorum

  • Ueuwhdj15 Nisan 2021Cevapla

    Kim bum için izleyebilirim

  • Hiçkimse15 Nisan 2021Cevapla

    Bunu gerçekten bayağıdır bekliyordum zaten başrole hastayız orası ayrı

  • 황민용15 Nisan 2021Cevapla

    en sevdiğim oyuncunun dizisi geliyo mutluluğumu kimse anlıyamaz

    • Gucciciarmy.v9 Mayıs 2021Cevapla

      Bende şslxkwlsşxmlaşdldööslaşd

  • 황민용15 Nisan 2021Cevapla

    lee rang ı özledim

    • Jongsuk020615 Nisan 2021Cevapla

      Yalniz degilsin…

    • Felix Skz27 Nisan 2021Cevapla

      Ahh be yine duygulandım

    • Meriveree29 Nisan 2021Cevapla

      bendeee:((

  • kim beom-fan15 Nisan 2021Cevapla

    2020 den beri bekliyorum bu diziyi kim beom için izlicem inş beklediğim kadar güzeldir. ama görünüşe göre güzel bence fragmanı güzeldi

    • Felix Skz5 Mayıs 2021Cevapla

      Ayıp ettin.
      Güzel mi diye düşünmen hata.
      Duygularımı kelimelerle ifade edemiyorum

  • kim beom-fan15 Nisan 2021Cevapla

    kim beom hayranlığı

  • Nis Nue15 Nisan 2021Cevapla

    Diziyi bekliyordum sonunda yayınlandı

  • Yeji15 Nisan 2021Cevapla

    Hukuk konulu diziler ilgimi çekmiyor ama merak ettiğim için izleyeceğim.

  • Jimin15 Nisan 2021Cevapla

    Bunun da konusu çok güzel güncel dizilerden biri bitiyo iki tane geliyo djsadk merak ettim izlicem

  • ♡ Rümeysa⁷ Hwan In Yeop + Bts Fan ♡15 Nisan 2021Cevapla

    Dizi’nin konusu pek ilgilimi çekmedi ama belki izleyebilirim.

    • Felix Skz5 Mayıs 2021Cevapla

      Dizi mükemmel diziyi izlerken bir heyecana giriyorum annem kapıdan baksa bile fark etmiyorum.
      Annem bana bakıyormuş bana seslendiğinde fark ettim.
      Dizi resmen beni içine çekiyor.

  • Kore fanatiği15 Nisan 2021Cevapla

    kim bum hayranıyım
    çok uzun zamandır bekliyorum bu diziyi sonunda gelmiş

    • Mark Tuan15 Nisan 2021Cevapla

      Bende kim bum hayranıyım

  • bendis15 Nisan 2021Cevapla

    beklediğim iki dizi de gelmişşş hoşgelmiişşşşşş 🙂

  • legendarrow15 Nisan 2021Cevapla

    uzundur bekliyorsum soonunda gelmiş

  • Eren16 Nisan 2021Cevapla

    1.bölüm muhteşemdi müziklerin sahneyle uyumu çok hoşuma gitti,
    çok iyi başladı umarım muhteşem başlayıp kötü finalle biten dizilerden olmaz, hukuk konulu diziler pek beni cezbetmez ama bu dizi şimdi den beni cezbetmeye başladı.

  • Kim Beom16 Nisan 2021Cevapla

    Bende kim beom için izliyorum Lee Rang

    • kim beom-fan21 Nisan 2021Cevapla

      aynen bende kim beom için izliyorum

  • Jennie16 Nisan 2021Cevapla

    Biraz bölüm biriksin de hemen izliyim

  • Jennie16 Nisan 2021Cevapla

    Arka plan fotosu aşırı iyi yalnız..
    Yapboz parçaları falan baya iyi.. 🙂

  • Serpil Çimen16 Nisan 2021Cevapla

    Bence de Kim Bum’ u harcamasınlar

    • Mark Tuan21 Nisan 2021Cevapla

      İnşallah harcamazlar

    • Jennie28 Nisan 2021Cevapla

      Dizinin adını yazdim ama site adına çevirilmiş otomatikmen shiwjsj

  • Genel_izleyici16 Nisan 2021Cevapla

    Güncel diziler bitmiyor çoğalıyor bu diziyide merak ediyorum başlıycam heralde..

    • Genel_izleyici12 Mayıs 2021Cevapla

      Ve başladım

  • İsimsiz kahraman19 Nisan 2021Cevapla

    Vayy kim bumun oynadığı diye bu diziyi googleme kaydetmişim tam sevdiğim türden DRAM çoookll merak ediyorum ama biraz bölüm biriksin. Nefsime hakim olmalıyım yoksa kendimi tanıyom dayanamam.meraktan eriyip gidiyorum. İnsanlar kilo vermek için diyet yapar ben güncel diziye başlayınca meraktan kilo veriyorym bu nasıl iş şdglfk

  • Sena Nur21 Nisan 2021Cevapla

    Yeni bölüm diye zırlamama az kaldıı

  • simurg00821 Nisan 2021Cevapla

    Beklediğim bir dizi. İzlememek için zor duruyorum resmen biraz bölüm biriksin başlayacağım hemen.

  • hyunjiin22 Nisan 2021Cevapla

    Herkes Kim Bum için izliyor diziyi galiba QWXJERNFS

  • Xiaojun'un Kayfesi22 Nisan 2021Cevapla

    Offf bekleye bekleyee ağaç oldum artıkk SABRETMELİYİM…

  • sharingdvb22 Nisan 2021Cevapla

    Altyazılar çok hızlı geçiyor. Zaten hukuk terimlerine pek aşina olmayan bizler için can sıkıcı bir durum oluştuyor…Yinede çevirmenlerimizin aline sağlık…

    • Felix Skz23 Nisan 2021Cevapla

      Aynen knk yaa

  • yoko mizu23 Nisan 2021Cevapla

    koşucu ayakkabısını savcı giyiyor gerçekten ne kadar değişik bir konu ilginç

  • Foryou13 Mayıs 2021Cevapla

    Keşke bir kaç bölüm bir den yayınlasalar

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak