Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

W - Two Worlds 1.Sezon 6.Bolum


6. Bölüm

W - Two Worlds sezon 1

(36) yorum

  • korehayranı26 Haziran 2019Cevapla

    ben hayatımda böyle güzel dizi ve çeviri görmedim
    tek kelimeyle ha ri ka

    • Mor kızı8 Ağustos 2020Cevapla

      Bende aynen ya:)

    • www.ihtiyarablanızz.com1 Mart 2021Cevapla

      çekim hatası: 35:52 DK daki adamın arkasında sandalye varya 35:57 DK da kayboluyor..
      Bu çok acayip djdksgndk

    • www.ihtiyarablanızz.com1 Mart 2021Cevapla

      56.46 DK da çekim hatası var.. Gözlerim ağrıyor diyen çocuğa iyi bakın gözlükleri var ama eliyle gözünü kaşıyor.. fjıdkfjeşoajrg

  • Wcuyumm5 Nisan 2020Cevapla

    Müthiş bir dizi

  • Bence gerekli değil7 Nisan 2020Cevapla

    Bende eror veriyo izleyemiyorum

    • Nida30 Haziran 2020Cevapla

      bende de aynısı oluyor.

    • Turkish army23 Ağustos 2020Cevapla

      Abi 2. İzleyişim aşrı iyi

      • Teahyung10 Kasım 2020Cevapla

        Vay be hayatımda bu kadar iyi dizi görmedim

  • Belisruined18 Nisan 2020Cevapla

    Çerçevenin içinden parmağını geçirip burnunu sıkması jsksjsjsj

    • Nisa23 Ağustos 2020Cevapla

      Ahahah bunu ben de fark ettim =D

    • Lena26 Ağustos 2020Cevapla

      Tam da bunu yazacaktım wjsnwkskns 😉

  • .7 Mayıs 2020Cevapla

    Noldu oh seong mo hani seni vuramazdı noldu kıl herif noldu kfkdjdjd

    • evinsiya25 Temmuz 2020Cevapla

      olm öyle bi mood ki qğzmvlsmf

  • fanatıgı22 Mayıs 2020Cevapla

    mutlu son var mı

    • Lee Jong Suk22 Mayıs 2020Cevapla

      Evet mutlu son

  • Kxlslxs31 Mayıs 2020Cevapla

    Dizi önerisi olan varım

    • Melekk10 Eylül 2020Cevapla

      Descendants of the sun var çooooook güüzel

      • aliş karahindiba9 Kasım 2020Cevapla

        aynen soong joong ki ve song hye kyo hariklardı en sevdiğim kore dizi olur kendisi

    • derin1 Şubat 2021Cevapla

      uncuntrably found
      strong woman do bong soon
      weiglifting fairy kim bok joo
      crash anding on you
      ilkini izlemedim ama övülen bir dizi diğer 3 ü ise mü kem mel

      • Zeynep6 Şubat 2021Cevapla

        Uncontrallby fondu izleyeli 2 ay oldu ve aklıma geldikçe hala ağlarım duygudaysan izleme ben çektim sen çekme

  • Gülü2 Haziran 2020Cevapla

    Love alarm var çok güzel dizi

    • Balım3 Haziran 2020Cevapla

      Love alarmın 2. Sezonu varmı acaba

      • seniseviyormmm..30 Temmuz 2020Cevapla

        evet çekimler başladı 2021 de yayınlana bilirr.

      • armyyy25 Kasım 2020Cevapla

        2021′ de yayınlanacak ben devamını çok merak ediyorum .

        • Nightmare15 Nisan 2021Cevapla

          gelecekten geliyorum. Love alarm çekildi. Biraz hayal kırıklığı yaşadım şahsen

          • W17 Haziran 2021

            Gerçekten ya

          • HNT16 Ağustos 2021

            ben de kız bildiğin U dönüşü yaptı

  • Balım3 Haziran 2020Cevapla

    Love alarmın 2. Sezonu varmı acaba

    • isimsiz15 Haziran 2020Cevapla

      ağustosta 2. sezonu çıkıcakmış

  • Mor kızı8 Ağustos 2020Cevapla

    Bu dizi beni benden alıyor yaaa harika bir şey. 2 sezon gelse keşke yaaa♡♡♡

  • 1Ruyamm27 Ağustos 2020Cevapla

    O kadar güzel senaryo ki. Yani gerçekten muazzam bir proje. Tebrikler.

  • Hira1 Aralık 2020Cevapla

    Bayılldım ama izlemeyin çünkü fena bağımlı yapıyor bir goblinde bu kadar etkilendim aq

  • Rüya12 Mayıs 2021Cevapla

    2. Iletişim.

  • Koresever4 Ekim 2021Cevapla

    İnternetim var fakat dönüyor sürekli yardımcı olabilir misiniz?

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak