Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Vincenzo 1.Sezon 2.Bolum


2. Bölüm

Vincenzo sezon 1

(111) yorum

  • Vincenzo21 Şubat 2021Cevapla

    2. Bölüm ńe zaman çıkacak

    • Jongsuk020621 Şubat 2021Cevapla

      Aksam orijinal dilinde yüklenir.

      • Fatmanur22 Şubat 2021Cevapla

        Orjinal dil yüklenmiş admiinnn çeviriyi bekliyoruz hepimiz çabuk olll jdksndisjssb

        • jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

          Saat gece 04:00 ve 2. Bölümü izledimm.
          Gözümü acamiyorum,sabah gelip bölümün kritigini yaparim jajansn

          • Hasan22 Şubat 2021

            2.bolum çevrilsin

          • HeybenElvin22 Şubat 2021

            Bende izlemek istiyorum ama sınavlara çalışmam lazım izlersem düşünmekten ders çalışamam 🙁

          • Seher26 Şubat 2021

            3. Bölüm ne zaman gelicek

      • Genel_izleyici23 Şubat 2021Cevapla

        Dizi hangi günler geliyor? Dizi takvimi güncellenmemişte..

    • 황민용22 Şubat 2021Cevapla

      izliyorum ama sınavlarım geliyo of ama güncel olduğu için

    • lisa22 Şubat 2021Cevapla

      Agaa Kwak dong yeon’u çok özlemişiim ❤❤

      • Kim_sohyun22 Şubat 2021Cevapla

        Benimde sevdiğim aktörlerden biri

        • lisa22 Şubat 2021Cevapla

          aynen ya ji soo dan sonra baş rol olmasını istediğim biri..

    • kdramasevds23 Şubat 2021Cevapla

      Cumartesi ve pazar günleri yeni bölümler geliyor galiba

      • Genel_izleyici25 Şubat 2021Cevapla

        Teşekkkürler..

    • Doğuş26 Şubat 2021Cevapla

      3. Bölüm ne zaman kanka

  • Fatmanur21 Şubat 2021Cevapla

    İlk yorumu yapayım admiigggnnnn lütfen 2. Bölüm ve çevirisi hemen gelsin çok heyecanlı giidyorrrrrrr

    • ayşe gül21 Şubat 2021Cevapla

      heman çeviri gelsinnn buda benin fovorileirmde

  • Jongsuk020621 Şubat 2021Cevapla

    Henüz 1. Bolümü izlemedim.
    Bu bölümün de ceviri gelince üst üste izleyecegim.

    • Senanur21 Şubat 2021Cevapla

      Bende aslında üst üste izlemek isterdim ama dayanamayıp izledim 1.bölüm muhteşem. Ötesiydi zaten ve aşırı güzel istalyanca konuşuyor ben zaten çoktan aşık oldum adama NFJFMDLFLLD hahahahah bu arada yanlış anlamazsan kaç yaşındasın çok merak ediyorum

      • Jongsuk020621 Şubat 2021Cevapla

        1. Bolumun yorumlarinda cevap vermistim,buraya da yazayim.
        Yanlis anlamam tabii,18 yasimdayim.

      • Jongsuk020621 Şubat 2021Cevapla

        Italyanca telaffuzu cok iyi,oyunculugunun hakkini veriyor.

        • hwanghyunjinx23 Şubat 2021Cevapla

          Aynen ya bi an İtalyanca öğrenesim geldi .

    • Jongsuk020621 Şubat 2021Cevapla

      Bunu dedikten 2 dk sonra 1. Bolumu izledim jsjsjsj

      • Senanur21 Şubat 2021Cevapla

        Hahahahah sen bensin bende öyle yapıyorum yada bölümler bitince izlerim diyorum ama olmuyor elimde değil hemen izliyorum

        • Kim_sohyun21 Şubat 2021Cevapla

          Bende izledim daha yeni bu bölümde yakında izlerim bu arada diziyi çok begendim

        • 황민용22 Şubat 2021Cevapla

          BNDE

      • monster21 Şubat 2021Cevapla

        İzlenmeyecek gibi değil ki beklemek zor:)))

    • Esila22 Şubat 2021Cevapla

      Keman çalan yerlerdeki müziğin ismi nedir bilen var mı

  • ayşe gül21 Şubat 2021Cevapla

    fargaman bomba gibi mükemmel bu dizi be

  • In youp army21 Şubat 2021Cevapla

    su kore dizilerinde en sevdiim sahnelerden biride kavga sahneleri efso oluyolar

  • Senanur21 Şubat 2021Cevapla

    Aga adam bildiğin şaheser şu yakışıklılığa bak yağğ yiyicem resmen lee Jong suk tan sonra 2.sevdiğim aktörlerden birisin adamın telaffuzu o kadar güzelki mükemmel resmen

  • monster21 Şubat 2021Cevapla

    2.bölüm gelmiş harikaa şimdi bakalım nasıl bir gelişme olacak.Kadın avukatla iş birliği içine girebilirler. Çevirmen arkadaşlar iyi çalışmalar ♥

  • hnd kore21 Şubat 2021Cevapla

    çeviri ne zaman gelir?

  • Vincenzo21 Şubat 2021Cevapla

    Altyazı ńe zaman gelir

    • diana24 Şubat 2021Cevapla

      3.bölüm ne zaman gelcek ??

  • Vincenzo21 Şubat 2021Cevapla

    Dayanamadım Başka siteden izledim

    • Jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

      Dün aksam saat 11’de başka siteye cevirisi yuklendi.

  • Cassano21 Şubat 2021Cevapla

    Nasıl muhteşem bir dizi. Bayılıyorum bu adama yaaa. O kadar heyecanlı ilerliyor ki devamını çok merak ediyorum. Aksiyon dizilerinde favorilerimden biri. Diğeri de ji chang wook:)

  • Hayat21 Şubat 2021Cevapla

    Hadiya ne znm çıkacak alt yazı

  • Arya22 Şubat 2021Cevapla

    3. Bölümü merakla bekliyorum çok sürükleyici bir dizi, senaryoda her şeyi var aşk, aksiyon, komedi ne ararsan var…sabaha kadar Song Joong Ki’yi övebilirim adamın oyunculuğu olsun ses tonu olsun karizması olsun muhteşem kendine has bir tarz var…(bi de Arthdal Chronicles 2 gelse.)

    • Filiz ATA23 Şubat 2021Cevapla

      Ben de sabırsızlıkla bekliyorum Arthdal Chronicles 2021’in 2.ci yarısında çekilmeye baslanacakmis.Kesinlesmis ❤️

      • Lara25 Şubat 2021Cevapla

        Ya ben de tam bir yildir bekliyorum ama bir gelisme gormedim sen nerden gordun

        • Jongsuk020625 Şubat 2021Cevapla

          2. Sezon 2020 subatta onaylandi,oyuncularinin bos zamani bekleniyor.

  • Filiz ATA22 Şubat 2021Cevapla

    Dünden beri bekliyorum yeni bölümü ama alt yazı yok niye

  • Sümeyra22 Şubat 2021Cevapla

    Birinci bölüm çok iyiydii ikinci bölümü sabırsızlıkla bekliyoruuum

  • Hasan22 Şubat 2021Cevapla

    2. Bölüm çevrilsin

  • Sohyun_Kimmmm22 Şubat 2021Cevapla

    ağğğğğğğğğğğ çeviri gelmiş dersi asıp izliceeğm hihihih

  • MinD22 Şubat 2021Cevapla

    dizinin netflix e gelmesini bekleyemedimm YENİ BÖLÜM ÇEVİRİ NE ZAMAĞĞN

    • Jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

      Dizinin netflixe gelmesini neden bekleyesiniz ki,Kore’de yayinlandiktan 1 gun sonra altyazili hali yayinlaniyor.

      • 황민용22 Şubat 2021Cevapla

        ya knk bekleme nedenim ben başka sitelerden hep izlyiorum orayada aylık para ödüyoruz ya o yüzden boşa olmasın diye ama artık öyle yapmicm

    • 황민용22 Şubat 2021Cevapla

      BENDE ARTIK BEKLEMİCEM DİREK BAŞLADIM

  • blackpnik22 Şubat 2021Cevapla

    offf abiiii bu adama bayılıyorum ya hem çok yakışıklı hem kendine göre bir havası karizması var hem de oyunculuğu.. 10/10 daha izlemedim ama dizinin özeti bile aşık olmama yetti galiba sana böyle asker ve güçlü olan roller çok yakışıyor çookkk <3

  • blackpnik22 Şubat 2021Cevapla

    ulan adam bir kere doğru düzgün yemek yiyemedi yuh hschgchdsgcgsfcg

    • güldeniz22 Şubat 2021Cevapla

      en çok ona üzüldüm be RFRETYJUTRYUIUYYXTEQ

  • Loona22 Şubat 2021Cevapla

    2.bölüm ne zaman gelir acaba?

  • Sevil Ayşe22 Şubat 2021Cevapla

    Yaa müthiş bir dizi, çok beğendim. Acaba ne zaman gelir çeviri biliyor musunuz?

  • Rowon322 Şubat 2021Cevapla

    Derslerim var ama dizi izliyorum neden ya neden tam ders sırasında aşırı güzel diziler yayınlanıyor 3 güncel diziyide idare ediyorum river Where the Moon Rises dizisinde izlemek istiyorum izleyenler yazabilir mi kararsız kaldım da

    • Jongsuk020622 Şubat 2021Cevapla

      Fazla mükemmel bir dizi oldugunu dusunmuyorum,izlemedim.
      Izlemeyi de dusunmuyorum.
      Derslerin oldugu halde dizi izleyen tek sen degilsin jajja
      Ben de 4 güncel dizi izliyorum.
      5.’si de 3 martta yayinlanacak sjsjs

      • Kim_sohyun22 Şubat 2021Cevapla

        Zevk meselesi tabiki ama ben river where the moon rises dizisini çok beğendim benimde 5 güncelim var

        • Jongsuk020623 Şubat 2021Cevapla

          Basrolleri seviyorum aslinda,bitince belki izlerim.

        • Senanur23 Şubat 2021Cevapla

          Benim 9 tane güncel dizi izliyorum 🙂 /

          • Jongsuk020623 Şubat 2021

            Sen gündüz de izliyorsun galiba,ben sadece gece izliyorum.
            Bos zamanim olursa da pinc izliyorum jsjsjsj

          • Kim_sohyun23 Şubat 2021

            @senanur hangileri izliyorsun

    • 황민용23 Şubat 2021Cevapla

      bende izlemedim izlicem ama sonra çünkü sınavlar geliyo bide 4 tane güncel izliyorum 5 cisi 26 martta gelcek o dizi bitince izlerim heralde

      • Jongsuk020624 Şubat 2021Cevapla

        Aynen senanur 9 tane izliyormussun,hangileri?

  • Rowon322 Şubat 2021Cevapla

    Hadi tuttu tutmadı oynayalım alttaki dersleri olmasına rağmen k-drama izliyor

    • güldeniz22 Şubat 2021Cevapla

      tuttu alttaki cellatçı değil

      • Fözödö22 Şubat 2021Cevapla

        Tuttuu alttaki Mr. Queen’i izledi

    • Senanur23 Şubat 2021Cevapla

      Heheh tabii de tuttu, alttaki lee jong suk hayranı (bende hayranım 🙂

      • Tuana23 Şubat 2021Cevapla

        tuttu alttaki the penthouse dizisinin hayranı

      • Jongsuk020623 Şubat 2021Cevapla

        Benim yazmam icin jong suk u araya koymus jsjsj
        Tuttu,alttaki penthouse izleyicisi.

        • Kim_sohyun23 Şubat 2021Cevapla

          Tuttu alttaki vincenzo izleyicisi hhjgghhdgh

          • Sevil Ayşe25 Şubat 2021

            Tuttu alttaki kore hayranı

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      tuttu rtyuıkolerfgthj alttaki true beauty izlicisi

  • güldeniz22 Şubat 2021Cevapla

    3. bölümmm

  • Serap22 Şubat 2021Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir acaba

  • Fözödö22 Şubat 2021Cevapla

    Asiri iyi kadro hele puffff harika harika harika

  • Günay22 Şubat 2021Cevapla

    Vayyy 2021 aksiyon dizileri ile zirve yapıyor. Dizi harika konusu ondan güzel oyuncular ondan daha güzel. Song goon ki, taecyeon, birde şu başkan böyle üçlü karizma gördüyüm nadir dizilerden biri. Başrol kızımızın da kendiside,karakteri de güzel. 3 bölümde galiba baya aksiyonlu olucak

    • Kim_sohyun23 Şubat 2021Cevapla

      Ben hala duş başlığındayım izleyip izleyip gülüyorum

      • Jongsuk020624 Şubat 2021Cevapla

        Aynen yaa,o sahnede koptum ksksksk

  • Çölde23 Şubat 2021Cevapla

    Admin mouse ne zaman gelecek geldiyse eklermisin?

    • Jongsuk020623 Şubat 2021Cevapla

      3 martta yayinlanacak,buraya 4 martta yuklenir.

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      onu meraktan ölücem

  • spyZ23 Şubat 2021Cevapla

    dizi beklediğim gibi güzel aksiyonlu gidiyor ama kadın başrolün abartılı hal ve hareketleri olaylar karşısında aşırı büyük gereksiz tepkiler vermesi hallere girmesi bence diziyi basitleştiriyor. umarım ileride daha olgun bi karaktere bürünür ya da bi şekilde ben alışacağım artık cbzkccmj

    • Jongsuk020623 Şubat 2021Cevapla

      Kadi basrolün karakterini hayranlikla izliyorum,ozellikle babasiyla olan sahneleri skksksks

      • Jongsuk020623 Şubat 2021Cevapla

        Evett Osmanli tarihine geri donüs kadılar ……. jssksj
        Kadın*

        • spyZ26 Şubat 2021Cevapla

          djdmxhksbs aslında kadının rolünü sevdim ama bu dizide değil başka bi dizide bu rolde olsa on numara olurdu çünkü çok komik skvzks ama ben bu diziden aşırı cool karakterler devamlı aksiyonlu olaylar bekliyordum fragman beni benden almıştı ama ilk bölüm koreye dönene kadarki yerler hariç beni tatmin etmedi şu anlık… 🙁

        • spyZ26 Şubat 2021Cevapla

          başta güzel aksiyonlu demişim ama üstünde düşündükçe aksiyonu beklediğimden yetersiz geldi dvvxks

  • Asya Delisi23 Şubat 2021Cevapla

    Abi efso ya bi yorum da yazılmış sanki komedi romantik aksiyon türlerinin hepsini kapsıyor yani çok güzel izlemekte tereddüt edenler hemen başlasınlar çık güzel

  • Filiz ATA23 Şubat 2021Cevapla

    3.cu bölüm ne zaman

  • kdramacadisii23 Şubat 2021Cevapla

    İlk bölümün başları çok güzeldi dedim herhalde çok iyi bir dizi geliyor. Fakat sonlara doğru o aksiyonu heyecanı düşürdüklerini düşünüyorum. Bir şans daha verip 2.bölümü izlerim ama bilmiyorum o heyecanı koruyamamışlar gibi geldi

  • Queen23 Şubat 2021Cevapla

    Beklentim aşırı yüksekti bu diziden ama şu 2 bölümde trajikomik olaylara yer vermişler. Bir de o apartman sakinleri acayip saçma geldi ne alaka mafya filminde onlar ne geziyor. Avukatı(vicenzo`yu) koskoca italyan mafyası evlat edinmiş önemli konuma gelmiş apartmandaki çatlaklarla uğraştırmis senarist… İlk bölümün giriş kısmı hariç heyecanlandirmadi beni pek dakikalar…Henüz bir mafyalarin savaşı ya da mafya aksiyon gerilim sahneleri göremedim. Umarım böyle devam etmez.

    • Jongsuk020624 Şubat 2021Cevapla

      Apartman sakinlerini komediyi saglamak icin yerlestir,isler sanirim.
      Sadece 1. bölümde cok az aksiyon sahnesi vardir,umarim ilerleyen bölümlerde daha fazla olur…

      • Queen25 Şubat 2021Cevapla

        Senarist ne yapmaya çalışmış anlamadım açıkçası… :))) Bir de o avukat kadınin tepkileri aşırı yapmacık değil mi? Rol yaptığı anlaşılıyor. Başroldeki adam çok iyi benimsemiş rolünü acayip beğendim.

    • spyZ26 Şubat 2021Cevapla

      bi de adamın italyada herkesi alt edip koreye gelince bi salaklaşması dkzvdksj nolur böyle gitmesinnn

  • Filiz ATA23 Şubat 2021Cevapla

    Ben de sabırsızlıkla bekliyorum Arthdal Chronicles 2021’in 2.ci yarısında çekilmeye baslanacakmis.Kesinlesmis ❤️

  • Sedanur23 Şubat 2021Cevapla

    Dizi süper yaaa garibim vincenzo cassanom bı yemek yiyemedi …şaka bı yana ben şok binayı resmen mısır piramidi ne benzetmisler için etuzaklar felna var dizideki mafyamsi müzik çok güzel olmuş ❤️ festival yapıp halkı oraya doldurmak çok zekiceydi bayıldım tek kelimeyle mükemmel bir dizi sürükleyici bağımlılık yapan bir yapısı var dizideki yan karakterler bile süper yaaa

  • Cemre24 Şubat 2021Cevapla

    Ne zaman cikacak 3. bölüm acaba?

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      cumartesi akşam korede yayınlanıcak bizde pazar günü öğleden sonra yada akşam izleriz

  • Korfan24 Şubat 2021Cevapla

    Mükemmel bir dizi ya bayıldım başrol adamı seviyordum burda da rolü mükemmel aynı zamanda komik sahneleri de var mesela adam bir türlü güzel düzgün bir yemek yiyemedi italyan restoranını beğenmedi yan restorana gidince üstüne yemek döküldü en son avukatla beraber çorba yiyorlardı onu da düzgünce yiyemedi yazık ya aç kaldı

  • Genel_izleyici24 Şubat 2021Cevapla

    Bina sakinlerinin sahnelerinde biraz sıkıldım ama genel olarak diziyi sevdim daha heyecan aksiyon görürüz bidahaki bölümde umarım.. Vincenzo & cha young’u çok sevdim ❤

  • Merywm25 Şubat 2021Cevapla

    Fragman heyecanlıydı zaman çabuk geçsin
    Cha young’ u sevdim güçlü kadın

  • senpai25 Şubat 2021Cevapla

    şu adamın herkese kök söktürüp, Kore’ye adım atar atmaz soyulması olayını aşamıyorum.

  • Anika25 Şubat 2021Cevapla

    Ne zaman çıkacak yeni bölüm

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      korede cumartesi pazar yayınlanıyo bizden 1 gün sonra izleriz

  • Lilith4626 Şubat 2021Cevapla

    O bayrakların olduğu yerde Türk bayrağı görmeyi o kadar çok istedim ki 🙁 dizi acayip güzel ilerliyor, kızın abartılı oyunculuğuna bayıldım. Hareketler VS acayip eğlenceli Vincenzo her zaman an ki gibi klas. Yeni bölümü sabırsızca bekliyorum.

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      ÇLÖKJHGTFRD BENDE BAKMIŞTIM

  • SemaYeop26 Şubat 2021Cevapla

    İlk iki bölümü izledim ilk başlarda sadece mafya dizisi gibi düşünmüştüm ama ilerledikçe eğlenceli bi hal almaya başladı. İlerleyen bölümlerde mafyatik işlerin yoğunlaşacağını düşünüyorum malum bir sürü avukatı boşuna koymamışlardır diziye herhalde ) O komşular da olmasa nasıl eğleneceğiz vincenzo ile aralarında güzel bir dostluk olacağının sinyalleri daha ilk bölümden verilmişti bence. Vincenzo hapisteki o kadının oğlu sanırım. Başrol kadının ilk başta yorumlardan etkilenerek abartlı bi karakter olduğunu düşünecektim ki bana komik eğlenceli geldi ve o eğlenceli karakterin içerisinde yatan gizli duygusallığı son sahnelerde farkettik bence. Şimdilik benim açımdan güzel gidiyor böyle devamını dilerim ama güncel dizi beklemek kadar zor bişey yok ❤️

  • tıktok hesabım.asyadızılerı26 Şubat 2021Cevapla

    cevırı ıcın tesekkur ederım dızı cok guzel ,song joong ki yıne muhtesem

  • Tanımanıza gerek yok26 Şubat 2021Cevapla

    3. Bölüm ne zaman gelecek

    • 황민용26 Şubat 2021Cevapla

      cumartesi akşam korede yayınlanıyo bizde 1 gün sonra izleriz lütfen böyle sorular sormayın artık

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak