Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

The Beauty Inside 1.Sezon 1.Bolum


1. Bölüm

The Beauty Inside sezon 1

(13) yorum

  • ah jae hyun fani9 Şubat 2020Cevapla

    bu diziyi ah jae hyun oppam icin izliyom bu arada dizi cok guzel

  • Hilal4 Mart 2020Cevapla

    Herşey iyi hoşta şu reklamlara bir çare bulun bir türlü açılmıyor bu yüzden izleyemiyoruz dizileri.

    • Bahar16 Mayıs 2020Cevapla

      Bugün neden hiçcir dizi sitesi açılmıyor..noluyor

      • İssimsiz15 Temmuz 2020Cevapla

        Benimkilerde acilmiyo aw oysa bu siteye çok güveniyorum niye hiç biri acilmiyo ya

  • Tavşancık26 Nisan 2020Cevapla

    Katılıyorum reklam izlemeye gelmedik buraya

  • eso12 Mayıs 2020Cevapla

    kız:PİSLİKSİN TAM BİR PİSLİKSİN!BUNUNU NASIL YAPABİLDİN?!
    Pislik:O pislik seni şu anda dinliyor…
    Beynimciğim: Sweetie az sessiz ol pislik seni dinliyoo..

  • Suga23 Ağustos 2020Cevapla

    Bu sitenin tek sorunu video her zaman donuyo yeter bıktım ya internetim de hiç bir sorun olmamasına rağmen donuyo.Dizi 1 saat se ben dizyi 1.30 saate bitiriyorum.

  • BlackSun13 Kasım 2020Cevapla

    Klişe ama… ilk bölümü sevdimm. Gelsin gerisi. ^.^

  • Defne19 Kasım 2020Cevapla

    Bende bölümler neden açılmıyor

  • Jisoo23 Aralık 2020Cevapla

    Lütfen tüm dizilerinizin Anternatif kısmına okruyu da koyar mısınız?

  • Ulas25 Aralık 2020Cevapla

    Klipde komik aşk dizisine benziyor psicho bişe bişe diye dizi vardı ona benziyor ama biraz değişiği

  • Oh Ma BERO6 Ocak 2021Cevapla

    Ahn Jae-hyun gözüme daha sağlıklı göründü Cindirella and 4 knights’da çok zayıf görmüştüm onu şimdi kendini toparlamış gibi ve oynadığı rol cidden çok güzel her gördüğümde kahkahalara boğluyorum XD

  • gülbin17 Ocak 2021Cevapla

    1. bölüm için olaylar çok hızlı gelişmiş bence

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak