Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Strong Woman Do Bong-Soon 1.Sezon 7.Bolum


7. Bölüm

Strong Woman Do Bong-Soon sezon 1

(42) yorum

  • zülalll1 Ağustos 2019Cevapla

    Ne zaman sevgili olcaklar bunlar ya 🙁

    • Bts army5 Kasım 2020Cevapla

      Aynen yaa

      • bir koreli4 Aralık 2020Cevapla

        bende çok merak ediyorum

  • BTSfan19 Ağustos 2019Cevapla

    dikkat et çevirmen bu kız seni her an yiyebilir hjhkhjjhjhj 24.16

  • cagla25 Ağustos 2019Cevapla

    2.sezonu varmı??

    • K drama Aşığı10 Eylül 2020Cevapla

      Hayır yok

  • Büşra19 Ekim 2019Cevapla

    Kızın minnoşluğuu sevimliliğiiiiii

  • Jeon jungkook28 Aralık 2019Cevapla

    Lan adama aşık oşdum kızı görsem bi kaşık suda boğarım vallahi abi adam yakışıklılıktan geberiyo

    • Bi kore manyağı12 Nisan 2020Cevapla

      Adam o kadar yakisikli degil ne kadar da abartmışsin.Delisin sen akildan ozurlusun

      • armyyyy20 Nisan 2020Cevapla

        bence çok yakışıklı

        • Queen Of Su24 Kasım 2020Cevapla

          bence de

          • Teahyung8 Aralık 2020

            9.53 de kalpim patlayacak gibi hissetdim

      • haklısın kavin25 Haziran 2020Cevapla

        peki sen ona özürlü deme hakkını nerden buldun? bencede adam aşırı yakışıklı sence değil. zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta saygısızlık yapmışsın ama yaşının en fazla 13 olduğunu düşünerek normal karşılıyorum.

        • Lalisa_m6 Ağustos 2020Cevapla

          haklısın ncncnncncnc

        • Roselif25 Şubat 2021Cevapla

          Ayn knk sana katılıyorum aynısını bende yazcaktim

      • Şeyma26 Temmuz 2020Cevapla

        İnsanların zevklerine karışma gerizekalı

      • Lalisa_m6 Ağustos 2020Cevapla

        Ona özürlü yada deli deme gibi bi hakkın yok. Adam gayet de çooook yakışıklı, aşırı beğendiğim bir oyuncu. Adamı sen beğenmedin diye ona özürlü deme gibi bi hakka sahip olmuyorsun. Yaptığın bi ‘Saygısızlık’. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Heralde bunun anlamını bilmiyorsun. Yaşının küçük olduğunu düşünerekten pek bir şey demiyorum.

      • Daisy26 Ağustos 2020Cevapla

        Sen abartmışsın asıl. Ne hakkın var böyle konuşmaya. Kaç yaşındasın sen 12-13 falan mı?

      • Heykoreyiseviyorum19 Ekim 2020Cevapla

        Yakışıklı görmemissin sen o zaman adam ultra tatlı yakışıklılıkta..

      • Bu mal valla28 Aralık 2020Cevapla

        mal mısın aq sakin ol

    • Teahyung8 Aralık 2020Cevapla

      9.43 de kalpim patlayacak gibi hissetdim

  • Merve11 Mart 2020Cevapla

    Bong Soon ağlarken benim de ağlayasım geldi bu nasıl bir oyunculuk bu nasıl bir içtenlik…

    • V.jk9 Nisan 2021Cevapla

      Bunların bir rol olmasını bilmeme rağmen ağladım

  • Sia31 Mart 2020Cevapla

    Gayet sağlıklıyım da ne demek??

    • Ebrar2 Kasım 2020Cevapla

      Yani çocuğum olabilir ilişkiye girebilirim sorunum yok

    • ziligengsheng solaris27 Ocak 2021Cevapla

      Bence de o ifade biraz yersiz olmuş. Oysaki kendisine gay denmesini bile sorun etmeyen bir beyefendiydi.

  • armyyyy20 Nisan 2020Cevapla

    admin öncedenolmuyodu ama su an bölüm acılmıyo

  • sweet night6 Mayıs 2020Cevapla

    minhyuk çok güzel ağlıyordu ya bende agladım sahneyi izlerken çocuk çok içli aglıyorduuuuuu

  • esmer azz26 Mayıs 2020Cevapla

    LGBT hastalık değildir.

    • jkqdkwmdk17 Mart 2021Cevapla

      LAN SG

      • isimbulamadım1 Nisan 2021Cevapla

        hastalık DEĞİLDİR

  • Zülal15 Eylül 2020Cevapla

    Çok güzel dizi ya bong soon çok tatlı min büyük da aşırı yakışıklı bence

  • Quiet Rhythm2 Ekim 2020Cevapla

    Şu kızları kaçıran adam favorim oldu alhxlshclwhxlshc

    • ilkayyyy5 Ekim 2020Cevapla

      bende onu diycektim
      Nedensizce o adamı sevdim 🙂

      • bilinmeyen6 Ocak 2021Cevapla

        manyak mısınız olum siz adam psikopat kaç tane kadının canını yaktı nasıl sevebiliyorsunuz. Normal değilsiniz harbiden

  • Bu nasil istir ya20 Kasım 2020Cevapla

    Ya ben buradan dizileri izlemeye başlıyorum dizinin ortalarında da bana uyarı mesajı veriyor ve sonra açamıyorum bu nasıl iştir ya:(

  • Teahyung8 Aralık 2020Cevapla

    9.43 kalpim patlayacak gibi hissetdim

  • funda şirin5 Ocak 2021Cevapla

    yaaaa o jojugu bana bulun taş ya

  • ziligengsheng solaris27 Ocak 2021Cevapla

    Bu bölüm lunapark sahneleri çok güzeldi. Klasik soğuk başrol erkek çıtkırıldım başrol kız görmemek gerçekten beni çok mutlu ediyor. Son zamanlarda bu dizideki konsept ilgi görmeye başladı ve umarım devam eder. Diğer bir sevdiğim dizi aynı mantıkla It’s okat to not be okay
    Bölüm sonu Min Hyuk’un gönül rahatlığıyla Bong Soon’u izlemesi ve onun bu işi rahatlıkla halledeceğini bilmesi bana çok şirin geldi.
    Gook gözünü seveyim abicim bir huzur ver bunca yıl sonra ne bu Bong Soon aşkı?
    Bu arada başrol çiftimizin oyunculukları bu bölüm zirvedeydi. Ne kadar güzel ağlıyor ikisi de öyle!
    – Başkanım
    – Korumam mı gelmiş
    – (:

  • Rojda B.8 Mart 2021Cevapla

    Ben niye her kore dizisinde kötü karakterle kızı shipliyorum ya lasdölşsdşweadlsödkfoe

  • bts txt12 Mart 2021Cevapla

    bence adam txt dekı soobın e benzıyo ben soobıne zaten aşıkım yanı bence adam yakışıklı

  • Merve24 Mart 2021Cevapla

    Sanırım şimdiye kadarki izlediğim diziler içerisinde en sevdiğim kadın ana karakter bu oldu. Aşırı tatlı ve sempatik kız yaaa

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak