Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

So I Married an Anti-Fan 1.Sezon 9.Bolum


9. Bölüm

So I Married an Anti-Fan sezon 1

(62) yorum

  • Gamze24 Mayıs 2021Cevapla

    oo tanıtımda gelmiş ben saha yeni bölümlere başlamadan ilk bunu izlemeye karar vermiştim ama taxi driverde 4 bölüm geride kalmışım o yüzden bunu sonra izlicem maalesef taxi den sonra bunu izlicem inş

    • Jongsuk020624 Mayıs 2021Cevapla

      Ben de bugun izledim taxi 11 ve 12 yi bayagi iyiydi.

      • Yagmur Nefes28 Mayıs 2021Cevapla

        Yeni bolum ne zaman gelecek

    • Genel_izleyici24 Mayıs 2021Cevapla

      İlk aşk meselesi ortalığı baya karıştırıcak gibi yine güzel bir tanıtım bekle bekleyebiliyorsan 1 haftaaaaaa 🙁

      • kim_taehyung26 Mayıs 2021Cevapla

        Ayyy şimdi size bugün öğrendiğim bir şeyi söyleyeyim;
        Başrol kızla Park Shin Hye ile çok yakın arkadaşlar. Park Shin Hye ile başrol çocuk sevgili.
        Başrol kızımızda Jung Kyung Ho ile 4 yıldır çıkıyor. Ve Başrol kızımızla başrol oğlan üniden yakın arkadaşlar(bunu daha önce de söylemiştim djkskjskjds)

        • Gamze26 Mayıs 2021Cevapla

          ohaaa ben de size sölim bir haber bilenler bilir lee seung gi oppamızın görüştüğü biri varmış şirket şu an tanışma aşamasında olduğunu açıklamış kızın adı lee da in ben kızı çok beğendim ama lee seung gi ile yan yana düşününce çok yakıştıramadım ama yengemiz olur kendisi şok oldum bu haberi görünce umarım mutlu olurlar ilişkilerine daima saygımız vardır

        • Sıla27 Mayıs 2021Cevapla

          Jung Kyung Ho ve tae joon aynı dizide oynamışlardı

        • unnie_d31 Mayıs 2021Cevapla

          Başroldeki Sooyoung ve Jung Kyung Ho 8 yıldan beri birlikteler. Jung Kyung Ho çok severim özellikle kalbimi Life on Mars dizisinde kazandı. Missing 9 dizisinde Tae joon ile birlikte oynamışlardı o dizide güzel sevmiştim ben izlemeyen varsa tavsiye ederim.

      • Jongsuk020628 Mayıs 2021Cevapla

        Lee Dain ile Seun Gi nin iliskisini kinayan hayranlar var.
        Seung Gi nin hayranlari bu iliskiyi kabul etmiyor,Seun Gi ye zarar verecegini dusunuyor,bunun icin aktorunofiwinin onune protesto kamyonu bile gonderildi.
        Neymis efendim kizin uvey babasi 2014 yılında hisse senedi fiyatını manipüle ettiği için üç yıl hapis cezasına çarptırılmis.
        Eee bunun kizla ne alaksi var sayin fanlar.
        Azicik mantik ya fazla bir sey istemiyorum,her seye de siz mi karar vereceksiniz,birakin adam kendi karar versin,ozel hayatina da mi siz yon vereceksiniz?

        • Gamze30 Mayıs 2021Cevapla

          yani o konuda biraz abartmış fanlar ben lee seung gi adına çok mutlu oldum uzun zamn sonra hele şükür birinin ilişkisi olmaya başladı dediğim gibi ikiside çok güzel ve yakışıklı sadece yan yana gelince çok uyumlu mu emin değilim yani mutlu olsunlar yeter bizim için çok sevindim ❤

    • Nur27 Mayıs 2021Cevapla

      Her yerdesin:)

    • Oh Yoon Hee30 Mayıs 2021Cevapla

      Dizi güzel mi nasıl gidiyor

      • bo young30 Mayıs 2021Cevapla

        çok güzel yakına aşık olurlar birbirlerine

        • lee doo hyun30 Mayıs 2021Cevapla

          yoon hee hemen başla

    • medusa31 Mayıs 2021Cevapla

      walla yeni bolumleri beklemeye dayanamiyor insan xd

  • Leejongsuk020224 Mayıs 2021Cevapla

    Tanıtım iyiydi, bölümü sabırsızlıkla bekliyorum nxlcmcl

  • Unni’niz24 Mayıs 2021Cevapla

    Bekle bekle biter mi acaba ^^ diziye başlamayacaktım bitene kadar yine dayanamayıp izledim Balli, Balli oseyo <3

  • KoreyeAsıkBusra24 Mayıs 2021Cevapla

    Diziye daha yeni başladım baya iyiymiş

  • ilknur24 Mayıs 2021Cevapla

    yeni bölüm ne zaman gelir

    • Ceren25 Mayıs 2021Cevapla

      Cuma ve cumartesi

  • Gollüm25 Mayıs 2021Cevapla

    Ya fragman dediğin insanı meraktan çatlatır. Noluyo ya demekten bişi anlamadım. Fragmana azıcık heyecan katın.

  • Ceren25 Mayıs 2021Cevapla

    Şimdi bekle 5 gün

  • Genel_izleyici25 Mayıs 2021Cevapla

    Bekleyelim bakalim 1hafta 🙁

  • YORUM YAPARAK DUNYAYI KURTARAN25 Mayıs 2021Cevapla

    Efsane bitti ya harika bir bolum daha olucak

  • DIANA25 Mayıs 2021Cevapla

    Fragman çok iyiydi ya sabırsızlıkla bekliyorum off

  • avadeline25 Mayıs 2021Cevapla

    iyi güzel bölümü salın şimdi üstümüze fjlfkhgfhkjxn

  • medine26 Mayıs 2021Cevapla

    Hangi gün yayınlanıyor acaba

  • SİSSSSS26 Mayıs 2021Cevapla

    OFFF NASI BEKLİCEM ŞİMDİİİİ

  • Sevde26 Mayıs 2021Cevapla

    CEO ve sevgilisi kadar gereksiz karakter yok ya çok sinir bozucu onlar yüzünden izleyesim gelmiyor hep ileri sarıyorum onların olduğu sahneleri

    • Büşra26 Mayıs 2021Cevapla

      bende yaa

  • Sıla26 Mayıs 2021Cevapla

    Bu Güncel Kore Dizi isimli Youtube kanalının çevirisi izin aldın mı acaba ?

  • BTS hayranı27 Mayıs 2021Cevapla

    Offf 9. Bölüm ne zaman gelicek çok heyecanlıyım ଘଓ

  • Hwang ln27 Mayıs 2021Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelecek?

  • Sıla28 Mayıs 2021Cevapla

    Cuma ve Cumartesi günleri yeni bölümleri geliyor.
    Umarım çabucak gelir.
    Çok heyecenlıyım…

  • Anonim28 Mayıs 2021Cevapla

    Park Shin Hye Nefret ediyorum bu dürüm beni çoooook üzdü ‍♀️ Ve 11 dk sonra yayında dizi ama buraya yarın gelir anca

  • Aylin28 Mayıs 2021Cevapla

    Yaaa yeni bölüm de bir gelemedi arkadaş

    • Ela28 Mayıs 2021Cevapla

      Sabahtan beri bunu bekliyorum ‍♀️

      • Aylin28 Mayıs 2021Cevapla

        Hala gelmemiş ya altyazısız daha yeni yüklenmiş :///

        • Almina29 Mayıs 2021Cevapla

          Ne zaman altyazılı gelir

    • Fatma29 Mayıs 2021Cevapla

      Ne zaman yükleniyo acaba yani saat kaç gibi

      • Aylin29 Mayıs 2021Cevapla

        Ben cuma ve cumartesi diye biliyordum ama hala yok anlamadım valla

  • Yagmur Nefes29 Mayıs 2021Cevapla

    Oo yeni bolum gelmis

  • Damla29 Mayıs 2021Cevapla

    Yaaa 9. Bölüm çeviri alt yazı nezaman gelcek

  • özge29 Mayıs 2021Cevapla

    ne zaman türkçe çevirisi gelecek çok güzel bir bölüm olacaga benziyordu fragmandan bi gelseydii

  • aslı29 Mayıs 2021Cevapla

    bölümün biride yok, alt yazıda yok ,gecikti bu sefer bundan sonra gelen bölümlerin çevirisi gelmiş izlediğim 2 dizinin yok umarım bir an önce gelir

  • Şeyma29 Mayıs 2021Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir bugün bekledim baya?!!?

  • kdramasever29 Mayıs 2021Cevapla

    Ne zaman yüklenecek beklemekten öldüm 🙁

  • Aylin29 Mayıs 2021Cevapla

    Bölümler neden gelmedi ya

  • lee doo hyun29 Mayıs 2021Cevapla

    ah canım dizim

  • angelo29 Mayıs 2021Cevapla

    Alt yazı lütfen

  • Çeviri nden hala grlmedi ya

  • vfnmdömn29 Mayıs 2021Cevapla

    gelsin artık çeviri

  • LEYDİ İDYEL29 Mayıs 2021Cevapla

    Bu dizinin çevirilerini çok geç yapıyorlar.

    • deniz30 Mayıs 2021Cevapla

      evet ya aşırı sinir bozucu

  • Choi San30 Mayıs 2021Cevapla

    AYYY ÇEVİRİ GELMİŞİŞİŞ

  • unnie_d31 Mayıs 2021Cevapla

    ben bu diziyi inanılmaz tatlı buldum ya başroldeki oyuncuların uyumu mükemmel! Park Shin Hye affına sığınarak tabi ki haha kanalda güncel dizi öneri listeme almadım diye pişmanım ama mutlaka bir videoda bu diziyi tavsiye edicem. çok sevdim bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim ^_^

  • Gül31 Mayıs 2021Cevapla

    Dizi süper ya. Kesinlikle izlemelisiniz.

  • venusekacsakya13 Temmuz 2021Cevapla

    çocuk iki dakikada aptal aşığa döndü tyuıojuydsasdrfgthyuj

  • beril24 Temmuz 2021Cevapla

    Ayyyyy bölüm sonu

  • vildan29 Temmuz 2021Cevapla

    JJ ye sinir oluyorum al git sevgilini , git sevgiline mukayet ol.

  • Fözödö15 Ağustos 2021Cevapla

    Son sahnede SU AN BASKASINI SEVIYORUM demesini beklerdim ama agzini acamadi puf

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak