Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

So I Married an Anti-Fan 1.Sezon 12.Bolum


12. Bölüm

So I Married an Anti-Fan sezon 1

(47) yorum

  • Gamze5 Haziran 2021Cevapla

    ehehee anti gelmiş bu dizi çok iyi sarıyor ama ben artık aksiyon gerilim dizilerini özledim ne zmn başlıcak çabuk gelsinler bu arada galiba penthouse 3 gelmiyo dimi yani 2 sezon da telif yedi 3. sezon gelseydi şaşırırdım

    • Sudenaz6 Haziran 2021Cevapla

      jongsuk0206 Taehyung, Felix Skz, Gamze, Lisa ve Kim_sohyun siz sanki şey gibisiniz nasıl desem? Mahellede bir grup olur yani onlar mahallenin babası annesi olurlar. Sizde bu sitede onun gibi bir şeysiniz. Her yerden çıkıyorsunuz. Haksız yere kötü yorum yapan kişilere falan hep destek çıkıyorsunuz. Sizleri seviyorum. ❤️

      • Sudenaz6 Haziran 2021Cevapla

        Pardon haksız yere kötü yorum yapılan kişilere demek istedim.

        • Sudenaz6 Haziran 2021Cevapla

          Birde jongsuk0202 unutmuşum koymayı ya hepinizi seviyorum

          • Felix Skz7 Haziran 2021

            Sudenaz çok teşekkürler sevgin için bu sevgi karşılıklı. Ayrıca sevgi felan deyine aklıma geldi. Sudenaz’ın yorumuna yazdığı kişiler sizleri çok seviyorum.<3 Unnielerim benim<3

        • Felix Skz6 Haziran 2021Cevapla

          Sudenaz sende seviliyorsun. Burada biz aile gibiyiz. Birde benzetm çok ii

      • Lisa6 Haziran 2021Cevapla

        Sudenaz vayy çok teşekkür ederim mutlu oldum yaa. Bizde seni seviyoruz tatlım)

      • Jongsuk02066 Haziran 2021Cevapla

        @Sudenaz,
        Ever oyle bir sey olduk,ben bu durumdan cok memnunum,hic tanimadigim insanlarla burada boyle simsicak bir iliski icerisinde olmak cok guzel.

        • Gamze6 Haziran 2021Cevapla

          teşekkürler ilgin için bizde seni seviyoruz❤ biz zaten sitede yatıyoruz kalkıyoruz bakın insanlar ne güzel yorumlar yapıyoya çok seviniyorum bazılarıda kötü yorumlar yapıyo ayar oluyorum aslında biz hep şaka amaçlı şeyler konuşuruz 🙂

    • Kim_sohyun6 Haziran 2021Cevapla

      Gamze penthouse ilk bolum bazi diteler cevirdi var yani @sudenaz beni seveni brnde severim seviliyorsun bunu bil

      • Gamze6 Haziran 2021Cevapla

        en çok dizi izlediğim sitelere baktım genellikle hepsi telif yemiş 3 de gelmemiş

        • lee doo hyun7 Haziran 2021Cevapla

          Peez de falan var

    • Veronica Park12 Haziran 2021Cevapla

      penthause 3u ben izliyom ing altyazili valla cok sariyor bu sezon daha iyi gibi

  • Jongsuk02065 Haziran 2021Cevapla

    Aglayin,4 bolum kaldi.

    • Vandme6 Haziran 2021Cevapla

      Ağlıyorum :,)

    • lee doo hyun6 Haziran 2021Cevapla

      acı gerçekler

    • Veronica Park12 Haziran 2021Cevapla

      bu hafta ile birlikte son 2 bolum kaldi

  • Şevval5 Haziran 2021Cevapla

    Neden çevirisi yokkk

  • Kim_sohyun5 Haziran 2021Cevapla

    Ayyy bu bölumün başı muhteşemdi hele şu asansör sahnesinde yıkıldım yatakta tepiniyordum cidden ya,ben bu bölüm de JJ ye üzüldüm bir yüzü gülmedi adamın ins finalde mutlu olur hersey o gıcik kız yüzünden ha o olmasa o ikisi çok iyi arkadaş olarak kalabildi her bölüm bu kızın gicikligindan bahsediyorum sakın yanlış anlamayın girdigi rolünden bahsediyorum normalde kıza olan bir nefretim yok tatlı nir kız

    • Kim_sohyun5 Haziran 2021Cevapla

      Ayyyy kusura baayın başa spoiler yaayı unutmuşum lütfen üstü okumayın spoiler içeriyor

      • Genel_izleyici6 Haziran 2021Cevapla

        Bölümlerin altında spoi olması doğal 😉

      • Felix Skz6 Haziran 2021Cevapla

        Kim_soyun
        Zaten insalar ilk başta üst kısmı okuyorlar.

        • Kim_sohyun6 Haziran 2021Cevapla

          Felix slz evet genelde başi olurlar ilk ama ben arada sondan başlıyorum sakin ha sorgulamayın chfhgugh

      • lee doo hyun6 Haziran 2021Cevapla

        Okumadım şkr izlicem birazdan

  • .5 Haziran 2021Cevapla

    ilk yorum neyse ben 6.bölümde kalmıştım by by.çok mükemmel dizi değil bence ama True beauty w two worlds the penthouse kadar olmasada idare eder.true beauty de iyiki suho yu sevmişim her sahne güzeldi.bu arada mükemmel dizi önerirmisiniz mükemmel olsun nolur.aşk olmasını isterim ama azcık bile olsa

    • Stay6 Haziran 2021Cevapla

      Vinzenco izleyebilirsin tavsiyemdir

  • .5 Haziran 2021Cevapla

    ilk yorum değilmiş neden sonradan bir anda çıktı yorumlar

  • ~Havvanur•°○5 Haziran 2021Cevapla

    Gelmiş benimki bu arada çeviri için teşekkürler

  • Nisa5 Haziran 2021Cevapla

    Ilk yes beeee

  • Genel_izleyici6 Haziran 2021Cevapla

    Resmen daha bölümü izleyemedim ilk işim bu bölümü izlemek olacak..

  • aynur6 Haziran 2021Cevapla

    lütfen cabucak ceviri gelsin 🙂

    • Aley6 Haziran 2021Cevapla

      Cevirisi ne zaman geliyor

  • Arzu6 Haziran 2021Cevapla

    11 bölümde evlilik teklifi sahnesinde söylenen şarkının adını bilen var mı

  • Mi_Riaa6 Haziran 2021Cevapla

    bana güncel dizi önerir misiniz??

    • Kim_sohyun6 Haziran 2021Cevapla

      Eger bu diziyi izliyorsan ve begendiysen sen bdndensin önereyim bari racket boys,sell your haund house,gumiho ya kusura bakma dizinin adini bilmiyorum sitede var aslinda bulabilirsin,doom at your service önerdiklerimin hrpsi fantasik racket boys hariç bide hukuk olarak da lawschool var oda çok güzel baskada izlediklerim var ama bunları daha cok sevdiğim icin sadece bunlari öneriyorum

      • lee doo hyun7 Haziran 2021Cevapla

        Dram istiyosan youth of may

        • jichangwook078 Haziran 2021Cevapla

          net

  • İsimsizzzz7 Haziran 2021Cevapla

    Imitation : çok güzel bence izlemelisin
    Doom at your service : buda güzel bununda izlemelisin

  • Kukameka7 Haziran 2021Cevapla

    Çeviri nezaman gelir bilgi verebilir misiniz?

  • omur12 Haziran 2021Cevapla

    bence dızı ıyı akıs guzel sıkıcı dıl tatlı :))

  • kookapplecandy15 Haziran 2021Cevapla

    idolüme anti olasım geldi böyle birşey olsa ne güzel olurdu GUIKMNBVCDTYUJHBVVHF

  • venusekacsakya14 Temmuz 2021Cevapla

    ay bu çocuk iki bölümde aptal aşığa dönüştü yicem

  • venusekacsakya14 Temmuz 2021Cevapla

    jj aslında birkaç seans terapi falan bir şey alsan her şey yoluna girecek ama işte…

  • beril27 Temmuz 2021Cevapla

    Ya of kıskanışını yerim senin çocuk

  • vildan31 Temmuz 2021Cevapla

    who-joon bak sen deliiler gibi aşk oldu anti fanına

  • zeynep8 Ağustos 2021Cevapla

    inş bizede böyle deliler gibi aşık olan birisi olur şu hayatta umarım

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak