Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

So I Married an Anti-Fan 1.Sezon 11.Bolum


11. Bölüm

So I Married an Anti-Fan sezon 1

(83) yorum

  • Oh Yoon Hee31 Mayıs 2021Cevapla

    Güzel ilerliyor mu?

    • deniz31 Mayıs 2021Cevapla

      bu bölüme kadar güzeldi evet

      • Lalalisa31 Mayıs 2021Cevapla

        Abi yaa bu in-hyung mu ne bu kıza aşırı gıcık oluyorum tipe bak çocuğu bırakıp gitmiş şimdi de diyo ki sana geri dönmek istiyorum bi git yaa

        • Ada Tuncer1 Haziran 2021Cevapla

          İlgi manyağı resmen ya

          • lee doo hyun4 Haziran 2021

            Bugun anti günü çok mutluyum

      • Felix Skz5 Haziran 2021Cevapla

        Stray Kids Kingdom’da 1. oldu. Birinci açıklandılrı an yaşadığım duygu benim için açıklanamaz. Kimse açıklayamaz. Felix’in gri saçları ve sesi, Wolfgang performansı, Bang Chan’ın konuşması, I.N ve Lee Know’un birlikte söyldikleri part, Seungmin’in yaptığı hareketler ve Han ile Changbin’in rap partı çok güzeldi. Ateez, Stray Kids ve Btob’nin olduğu Mayfly asla unutulmayacak.

        • Felix Skz5 Haziran 2021Cevapla

          Hyunjin yoktu bu Stay’leri çok üzdü(((

        • Lisa5 Haziran 2021Cevapla

          felix aynen bence çok hakettiler kelimenin tek anlamıyla geleceğin en mükemmel kpop gruplarından olacaklar, gerçi şimdide öyle ama kıymeti bilinmiyor(
          Aynen Felix çok yetenekli ama benim biasım Hyunjin( bir insana uzun saç bu kadarmı yakışır yaa? Kahertsin bu iftiracılara onu orda görmeyi çok çok isterdim yaa. Benim üzgün kekim 🙁
          Felix sence eskisi gibi olur mu? Hyunjini kastettim

          • Felix Skz6 Haziran 2021

            *Lisa
            Visiual king seçilirken Hyunjin olsaydı 1.olurdu Minhyuk 2. Felix ise 3. Olurdu 4 kişilik listeye 2 üye katardık ahah. Sanırım Kingdom’u Skz kazandığı için seneye bir daha gelecekler. Stray Kids’in kazanmasını istememin sebebi seneye bir daha 8 kişi olarak gelebilecek olmaları JYP artık çıkarır değil mi Hyunjin’i? Hyunjin’e iftira atılmadan önce Hyunjin Kindom’a çok çalışıyoruz felan diyordu. Katılmayı çok istiyordu. Hevesi gursağında kaldı. Drama Queen nerelere gittin? Seni bulmak için illa Müge Anlı’ya mı çıkmak gerek. Çıkarız anam çıkarız 1 hafta sonra görün beni Müge Anlı’ ya çıkacağım.

    • Lisa5 Haziran 2021Cevapla

      Spoi olabilir!
      Ohaa penthouse 3sezonun ilk bölümünü izledim aşırı iyiydi , komik,üzücü, tatlı ve olmazsa olmazımız entrika vardı… galiba burda çevirisi olmayacak ben sabahtan beri çeviri arıyorum sonunda buldum hemen indirdim yeniden telif melif yer mazallah. Bölümün en iyi şeyi eun byeolun olmamasıydı cgjgjdgjdtdj. Ro na’ ın saçı çok güzel olmuş yaa. Su ryeon benim meleğim… wow o maske sahnesi baya iyiydi cidden biri o sahneyi teşkilatın yapımcısına göndermeli yaw. Bu daha kaliteliydi…izleyenler anlar ne demek istediğimi. Söylemiyorum sonra izlemeyenler için tadı kaçar) eveet biliyorum çok iyi biryim ddjytdiydjdtjdtjdut

      • Lisa5 Haziran 2021Cevapla

        *yemez soorrrry

      • Felix Skz6 Haziran 2021Cevapla

        Penthouse 3’ün 1. Bölümünü bende şimdi bitirdim. Çok güzeldi. Şuan saat gece 01:12 yatmam gerekiyor. Bay bay

        • Lisa6 Haziran 2021Cevapla

          *Felix birlikte gideriz Müge anlıya. Çok haklısın cidden ya

          • Felix Skz6 Haziran 2021

            olur bekliyorum seni kskhggtjxı

      • Kdaramaqueen7 Haziran 2021Cevapla

        O drama Queen ben mi oluyorum fnndndnd

  • Zehra31 Mayıs 2021Cevapla

    Ah sonunda geldi 11. Bölüm

    • Kimseokjin♥5 Haziran 2021Cevapla

      11.bölüm neden yok

  • Gamze31 Mayıs 2021Cevapla

    ben tanıtımları izlemek istemiyom ama yaa daha 10. bölümü izlemedim ama elim kayıyor aç diyo vr izlemrue gidiyom byee

    • Lisa31 Mayıs 2021Cevapla

      Ş-şey 10 bölüm biraz fazla değil mi? fgfhddudhhdhdhs

      • Gamze31 Mayıs 2021Cevapla

        laann ne 10 bölğmü 10. bölüm diyom ben mi anlamadım yoksa

        • Lisa1 Haziran 2021Cevapla

          Aaa anladım ben hepsini bir arada sandım sorry

          • Gamze2 Haziran 2021

            hee oki oki bende yanlış anladım sandım xkjdjdjdjjd sorry sorry

          • Kim_sohyun2 Haziran 2021

            Aklıma my love from another geldi sorry chcbvbb

          • Jongsuk02065 Haziran 2021

            Bir sorry diyisi var kelebek duysa omru uzar jsjsjskks

          • Felix Skz6 Haziran 2021

            Jun Jihyun’un yeri bende ayrıdır. The Legend of the Blue Sea’de başroldü ilk dizim ilk dizim. Bu arada fark ettimde 15 Haziran’da benim Kore dizilerine başlamamın 1 yılı dolacak. Bunuda neden söyledim bilmiyorum.

        • Lisa6 Haziran 2021Cevapla

          *Felix nasıl aklında tuttun yaa? Bu arada tebriklerr. ben ilk kdramamı babamla izlemiştim eskiden. Unuttum tarihi keşke bende senin gibi hatırlayabilmsem)

          • Felix Skz6 Haziran 2021

            Normalde herşeyi unutan ben bunları unutmadı.

      • Nur Sima Sarı23 Haziran 2021Cevapla

        Ben bazen günde 9, 10 bölüm bile izliyebiliyorum

  • Sena31 Mayıs 2021Cevapla

    Butun bolumleri bir gecede izledim ama yetmedi bolumler bir an once yeni bolumler ciksa

  • Yo seung ho31 Mayıs 2021Cevapla

    Ben tanitimlardan hicbir sey anlamiyorum ama yaaaa

  • Jennie Kim31 Mayıs 2021Cevapla

    bu bölümde efso gelicek gibi

  • Jennie Kim31 Mayıs 2021Cevapla

    bu bölümde efso gelicek gibi çok heyecanlıııı

  • Jennie Kim31 Mayıs 2021Cevapla

    çok heyecanlıııı

  • Genel_izleyici31 Mayıs 2021Cevapla

    Bak şimdi 1 hafta nasil bekleyelim biz 🙁 tam olarak ilk aşkıyla herseyi bitiremedi olan bizim kıza olcak bu erkeklerr..

  • Leejongsuk020231 Mayıs 2021Cevapla

    Bölüm gelmiş zannettim meğersem tanıtımmış ndkfncllx

    • Gamze2 Haziran 2021Cevapla

      seni uzun zamandır yorumlarda görmüyom ara mı verdin

      • Leejongsuk02023 Haziran 2021Cevapla

        Yokk yaa ara filan vermedim sadece staj yapıyorum yaa o yüzden yorum da yazamadıyorum anca akşam filan

        • Gamze5 Haziran 2021Cevapla

          hee kolay gelsin evde oturmaktan bıktım bende staj yapabilsem güzel olurdu ama daha erken

          • Jongsuk02065 Haziran 2021

            Gamze bizim gruptaki Sena o ya snsjjsjs
            Nasil bilmezsin yavrucugumun staj yaptigini.

  • beyaz ay31 Mayıs 2021Cevapla

    ben bu diziye yeni başladım. 11. bölümün hangi gün yayınlandığını bilen var mı ?

    • Zeynep Abrancı31 Mayıs 2021Cevapla

      04 Haziran 2021 – 15:00 ‘de (Kore’ye göre) yayınlanıyor. Ben ”Ne Zaman Be ” adlı bir siteden takip ediyorum:

    • Zeynep Abrancı31 Mayıs 2021Cevapla

      04 Haziran 2021 – 15:00 ( Kore ‘ye göre)

    • Zeynep Abrancı31 Mayıs 2021Cevapla

      Ne Zaman Be adlı bir siteden takip edebilirsin.

  • Sulli31 Mayıs 2021Cevapla

    Abii dizi güzel gidiyodu işte şimdi öbür kız ortalığı karıştırcak fln sinir krizlerim başladı.

  • Nana31 Mayıs 2021Cevapla

    Aynen ya kız tam bir uyuz

  • Büşra31 Mayıs 2021Cevapla

    Ulan ın-hyung kızdırıyosun beni bak öff öff

    • Bir anti-fan sevdalısı1 Haziran 2021Cevapla

      Aynen ya diziden atsınlar o sıçanı

  • ??31 Mayıs 2021Cevapla

    Ya bıktım şu Kore dizi klişelerinden hep ilk aşk hep eski sevgili hep ikinci gıcık kız offff sinir kırizi geçirdim vallah şu diziyi izlerken

    • Nurseda2 Haziran 2021Cevapla

      Yeni bölümü ne zamana gelir ya

      • Smsmsks4 Haziran 2021Cevapla

        11 bölüm açılmıyor sizdede öylemi acaba

  • Fatma31 Mayıs 2021Cevapla

    Yaa o örümcek ağızlı kızın ismini hatırlamıyom yani ceonun sevgilisi gıcık oldum o kıza ya hayır yani ne güzel ceo seni seviyo işte ne istiyosun diğerlerinden gıcık

  • jichangwook071 Haziran 2021Cevapla

    cidden In-hyung lütfen bunların arasını bozmasın.9 ve 10 mükemmeldi

  • Ceren2 Haziran 2021Cevapla

    O kız aralarına girene kadar çok iyi gidiyordu

    • Jennie Kim2 Haziran 2021Cevapla

      dimii gerizekalı kız

  • isimbulamıyorum3 Haziran 2021Cevapla

    neden bilmiyorum ama heyecanla beklediğim tek dizi bu dizi zevkimin tam zıttı ama hemen gelsede izlesem diye ölüyorum burada kswoksaşks fantastiğe bayılan ben Doom’u pek beğenmedi ama buna bayıldı… evrim geçiriyor gibi hissediyorum dkkwaşsıjd neyse yani romantik diye direk elemeyin bir şans verin derim

  • Kim_sohyun3 Haziran 2021Cevapla

    Şuan aklıma bir şey geldi sevinsem mi üzüldüm mi antifan ayın dördün de geliyor ve o günde penthouse gelecek antinin reytingi düşecek eğer iki dizi aynı saatte yayınlanırsa

    • Leejongsuk02023 Haziran 2021Cevapla

      Bana penthpuse den bahsetme çok üzülüyorum zaten, çevirilmiyşvek diye

    • .5 Haziran 2021Cevapla

      penthouse burda yayınlanmıyor ama

  • IM Okeyy3 Haziran 2021Cevapla

    Yeni bölümü beklerken fosilleştim gel be zalım

  • Ayşenur3 Haziran 2021Cevapla

    Yeni bölümler ne zaman gelicek ya

  • Büşra3 Haziran 2021Cevapla

    Yaaa offf bütün bölümleri bir gecede izledim ,yeni bölüm ne zaman gelcek ya ?offf ,ya bu diz çoktan çekilmiş niye şimdi koymuşlar ?

  • ela.4 Haziran 2021Cevapla

    ilk bölümler o kadar sinir bozucuydu ki anlatamam ama şu son 5 bölümdür falan çok güzel gidiyor (bu benim fikrim)

  • Mara Chan4 Haziran 2021Cevapla

    Heyecandan erimeye başladım bile… Bölüm biraz hızlı gelse iyi olacak 😀

  • Leejongsuk02024 Haziran 2021Cevapla

    Gene mükemmel bir bölümdü huhuu

    • Kim_sohyun5 Haziran 2021Cevapla

      Bak doğruyu söyle izlemeden bu yorumu yaptın demi

      • Jongsuk02065 Haziran 2021Cevapla

        Izlemistir,kemalim yapmaz oyle sey.

      • Ferdane6 Haziran 2021Cevapla

        Alt yazı yok mu nezanan gelecek

  • Kim_sohyun5 Haziran 2021Cevapla

    spoiler
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Bölümün ilk dakikalarında sinir oldum cidden gıcık kız ne diye eski sevgilini arayıp duruyor ki onun yüzünden hastaneye gittiler bide onun yüzünden bizim başrol şarkıyı sızdırmakla suçlandı ahhh neyse onun dışında harika bir bölümdü hele o son sahnelerde bide hani programın 3.bölümünü izlediler ya ayyy çok komikti veee sonunda üst katı görebildik yani ben ilk aşkı ile ilgili bir sürü şey bekliyordum ama böylesi daha iyi oyun yeri yapmış adam

    • TUEME CEREN5 Haziran 2021Cevapla

      KESİNLİKLE SANA KATILIYORUM ŞU ÜST KATTI JOON GEUN YOUNGA ORAYA ÇIKMA DEDİĞİNDEN BERİ MERAK ETMİŞTİM AMA ALLAHTAN OYUN ODASI ÇIKTI AMA O DUVARDAKİ TABLOLARDA IN HYUNGLA BİR TANE DEĞİL HATTA 3 TANE FALAN KÜÇÜK FOTOLAR VARDI GEUN YOUNG O FOTOĞRAFLARA DALDI GİTTİ

  • Naya!5 Haziran 2021Cevapla

    NIYE TURKCE ALTYAZILI DEGIL

  • Kim Dia5 Haziran 2021Cevapla

    Yayın tarihlerini söylermisiniz? Çeviri tarihlerini yani

  • LİLİ5 Haziran 2021Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir acaba

  • TUEME CEREN5 Haziran 2021Cevapla

    ALLAHIM BEN DÜN HEM 11İ HEMDE 12Yİ İZLEDİM SİZE SPOİLER VERCEM 12. BÖLÜMÜN SONUNDA JJ JOON LA GEUN YOUNGU SARMAŞIRKEN GÖRÜYOR SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ NELER VE SON 2 HAFTA KALDI BİTMESİNE BEN İSTEMİYORUMMM BİTSİN UFF AMA BİTÇEK BENDE SONRA RUN ON U İZLİCEM ORDADA GEUN YOUNG OYNUYOR TAVSİYE EDİYORUM

  • Ayben5 Haziran 2021Cevapla

    çevirisi ne zaman gelecek

  • zeynep5 Haziran 2021Cevapla

    ya 11. bölüm çeviri ne zaman gelecek çatlıycam burda

  • LALİSA MANOBAN5 Haziran 2021Cevapla

    Ne olur çabuk gelsin çeviri. Sabırda bi yere kadar.

  • avadeline6 Haziran 2021Cevapla

    Son sahneyi güzel editlememişler….. Güzel editlenseydi tam bir görsel şölen olabilirdi flknlkgdlknf Neyseki güzel bölümdü

  • Dlk6 Haziran 2021Cevapla

    Çeviri çok geç geliyo ya diger dizilerin ayni gun yada bi gun sonra kesin geliyo bu diziye cok onem verilmiyo sanirim.bence çok eğlenceli.

  • exol6 Haziran 2021Cevapla

    çeviri bu hafta biraz kötüydü bazı yerlerde çok fazla hata var. yanlış anlamayın kötülemek için demiyorum yorumum sizi kırarsa diye şimdiden özür dilerim

  • minnakamarillo7 Haziran 2021Cevapla

    11. bölüm laneti bu diziyi de ele geçirdi geçmiş olsun

  • venusekacsakya13 Temmuz 2021Cevapla

    menajere bak gizli shipper

  • beril25 Temmuz 2021Cevapla

    Şu jaejoon’a sinir oluyorum uyuz

  • vildan31 Temmuz 2021Cevapla

    dizi çok eğlenceli izledikçe izleyesim geliyo.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak