Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Sisyphus: The Myth 1.Sezon 13.Bolum


13. Bölüm

Sisyphus: The Myth sezon 1

(14) yorum

  • Beyella31 Mart 2021Cevapla

    Arkadaşlar dublaj ne zaman gelir dkfkkdlfkkdkdkdkk

    • Senanur31 Mart 2021Cevapla

      Dublajlı gelmiyor Türkçe altyazuşı geliyor yarın gelşcek diye biliyorum ama

      • beyella1 Nisan 2021Cevapla

        şakaydı, herkes soruyor ya çeviri ne zaman gelecek diye o yüzden

  • Gamze31 Mart 2021Cevapla

    offf aşık olduğum dizim gelmiş bi senin yolunu bekler oldum

    • Beyzatheshipper1 Nisan 2021Cevapla

      Bende :(( Neyse en azından her hafta beklediğime değiyor bölümler efsane

  • Serpil31 Mart 2021Cevapla

    bazı yerlerinde sıkıldım ama bakalım çeviri gelince göreceğiz.

  • İlayda1 Nisan 2021Cevapla

    Sweet blood u çevirir misiniz mini dizi

    • 황민용4 Nisan 2021Cevapla

      LÜTFEN YA

  • Serpil1 Nisan 2021Cevapla

    bu bölümde bize baştan bu kontol bürosu niye bu kadar yavaş diyorduk cevabı geldi. hanteasul ve kız okulda sıkıştırıldığında niye bekliyor denildiğinde bizim çıkmamız gerekti buradan dedi ama çıkarmadılar kaderi değiştirmemek içindi konturol burosü bu kaderi değiştirecek bir şey yapmamak için bunu yapıyormuş

  • Fato1 Nisan 2021Cevapla

    Çeviri gelmiş

  • melisa1 Nisan 2021Cevapla

    SONUNDA ÖZLEMİŞTİM

  • Simurg3 Nisan 2021Cevapla

    Bu diziyi izlerken aklıma sebepsizce iron man geliyor. Tae Sul u Tony Stark a benzetiyorum. konusunda da biraz benzerlik var zaten.

  • Ekin11 Nisan 2021Cevapla

    12. bölümün sonunda okulun bahçesinde o sigma daki adamın arkasında arabalar yoktu ama burda 13. bölümün başında adamın arkasında arabalar var ://

  • wookie2 Mayıs 2021Cevapla

    BELKİ SPOİLER OLABİLİR!!!

    mutant herif ölmez kesin

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak