Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

She Would Never Know 1.Sezon 2.Bolum


2. Bölüm

She Would Never Know sezon 1

(36) yorum

  • Gucci Kefenli Fadime19 Ocak 2021Cevapla

    inş öğrenir kız adamın aldattığını

    • Youtube: nomin xx20 Ocak 2021Cevapla

      İzlemek için çok geç kalmış hissediyorum başrol kızımıza sinir olmadan diziyi bitiremeyeceğim galiba önyargımı kırmak için çok çabaladım ama sanırım sorun benim önyargımda değil xkskzxjkskd

      • Gucci Kefenli Fadime20 Ocak 2021Cevapla

        şuan bende gıcık oldum izleyince DEFOL ne demek ya

        • mlo25 Ocak 2021Cevapla

          Ben olsam daha sert davranırdım. İşyerinden beraber çalıştığım biri özel hayatıma müdahele edecek, haddini aşacak… tamam evet haklısın demesini mi bekliyordunuz? Çocuğun ablası bile yaptığının doğru bulmadığını söyledi.

      • Ecrin20 Ocak 2021Cevapla

        Hangi günler yayınlanıyor biliyormusunuz

      • Biri21 Ocak 2021Cevapla

        Kızı ben genelde severdim biliyor musun? Bu dizi için 3 ay bekledim. Sonuç ne başrol kıza sinir oldum. Yıkığım şuan

    • Spoi yedim sol yanımdan20 Ocak 2021Cevapla

      Spoi yedim sol yanımdan:’)

    • Jongsuk020623 Ocak 2021Cevapla

      Klişe bir konusu var.Siradan bir romantik-genclik dizisi.Iki genc asigi izleyeceksiniz.Muhtemelen cogu kisi Rowon icin izler.Bos zamani olanlara ve yakisikli gormek bile yeter diyenlere onerilir.(Rowon’u yakisikli bulmuyorum nedense).Won Jin A’yi ise cok itici buluyorum.Onu ilk olarak Melting Me Softly dizisinde izledim Ji Chang Wook’a ragmen diziyi yarida biraktim.Neyse dizinin cok da kotu oldugunu dusunmuyorum,guzel bir sekilde romantizm islenir,izleyenlere keyifli izlemeler.Cogu kisi izlememistir,fazla bilinmeyen bir dizi onermek istiyorum;
      Prison Playbook

  • HeybenElvin19 Ocak 2021Cevapla

    Başrolleri baya yakıştırdım vakit buldukça izleyeceğim

    • Mrv14 Nisan 2021Cevapla

      Aynen lafı ağzimdan aldın..Ayrica kız Rawoon’un yanında fazla sönük kalmış
      Yawrım böyle bi kızın peşine düşüşürülcek adam mıydın sen :/
      Kız yüzünden Melting Me Softly’i bile izleyemedim bi senedir izlenicekler listemde duruyo.. Rawoon’un şirinliği olmasa gidicem

  • Kim Seok-Woo19 Ocak 2021Cevapla

    kız neden Rowoon’un üzerine gidiyo ki ya gerçekleri git ve gör

  • Alieva19 Ocak 2021Cevapla

    Kiza gicik oldun bence baska Kadin bulabilir lerdi bas rol icin kiz resmen Rowoon nu eziyor

    • Kim Seok-Woo20 Ocak 2021Cevapla

      keşke kim Hyeyon oynasaydı 🙁

  • Eun_mi_za19 Ocak 2021Cevapla

    Sizce nasıl dizi merak ediyorum izlesemmi

    • Berra21 Ocak 2021Cevapla

      Yani klasik Kore drama ben oyuncuları sevdiğim için izliom. Fena gitmio ama sürklüyo

  • Eun_mi_za19 Ocak 2021Cevapla

    Sizin tavsiyelerinize göre başlayacağım yorum yaparsanız mutlu olurum

    • Jongsuk020623 Ocak 2021Cevapla

      Klise bjr dizi oldugu cok belli,siradan.Rowon sevenlerden isen izle.

      • Tuvi Lisjenv3 Şubat 2021Cevapla

        sen zaten çok biliyorsun, her şeye yorum yapıyorsun

        • Jongsuk020626 Şubat 2021Cevapla

          Cevap versem mi diye ikilemde kaldim ama aciklama yapmayacagim.
          Kullanmis oldugu kelimelere bakikacak olursa en fazla 14 yasinda msksksj

          • Xxxx1 Mart 2021

            Ya bisey diyim mi ben her dizinin altında senin yorumunu arıyorum ve yorumuna göre izliyorum dizileri yeminle tesekkurler gdjgsjgsndg❤❣

  • sehun♡19 Ocak 2021Cevapla

    aldatıldığını hemen öğreneceğini zannetmiyorum.rowon için üzücü bi yol varmış gibi gözüküyor:(

  • kim_taehyung19 Ocak 2021Cevapla

    İkisi de çok sevdiğim iki dizide başrol oynadılar ve şimdi burda görmek çok mutlu etti kesinlikle izleyin

  • melis20 Ocak 2021Cevapla

    kötü karakter kim nasıl ilerleyecek dizi merak ediyorum ama 6.7. bölüme kadar rowoon tek taraflı aşk ile devam ederse sıkıcı olabilir diye düşünüyorum kız çok tatlı ama biraz antipatik rolü var

  • Yüsra20 Ocak 2021Cevapla

    Aynen katılıyorum

  • イケメン20 Ocak 2021Cevapla

    Diziyi bekliyodum dort gözle ceviri icin tsk

  • Hana20 Ocak 2021Cevapla

    Hangi günler yeni bölüm gelir ?

  • Kim Seok-Woo20 Ocak 2021Cevapla

    Kızın yerinde olmak vardı ama neyse :d en azından yavaş yavaş gözlerini açıyor kızımız 😀 Azıcık az bağır ama hep kavga hep kavga olmazki xD

  • Kim Seok-Woo20 Ocak 2021Cevapla

    Kızın yerinde olmak vardı ama neyse :d en azından yavaş yavaş gözlerini açıyor kızımız 😀 Azıcık az bağır ama hep kavga hep kavga olmazki xD üzdü

  • Mery21 Ocak 2021Cevapla

    Rowoon oyunculuğunu çok güxel geliştiriyorsun kızın rowoona sert davranışını anlayabiliyorum her ne kadar gerçekleri göstermiş olsada bunu kabullenmesi kolay değil heleki çocuğun yanında buna şahit olması utandırıcı gurur kırıcı. Rowon sürekli aptal gibi aptal gibi dedikçe kızın ona defol demesi garip gelmiyo kulağıma. İlinci bölümde güzel bi bitiş ama birkaç bölümsonrasında ne olacağını tahmin etmek biraz kolay duruyor. Umarım sonrasında da sıkılmadan seyredebileceğimiz bölümler yapmaya devam ederler

  • Nur23 Ocak 2021Cevapla

    Dizi oldugunu unutmayin. Kiza niye gicik oluyorsunuz. O mu yönetmen:) bence iyi gidiyor dizi

  • mary10 Şubat 2021Cevapla

    Kaç aydır bu diziyi bekliyordum ama hiç de beklediğime değmedi 🙁 Her ne kadar Rowoon’u sevsem de yarıda bırakacağım malesef :/

  • Nihan16 Şubat 2021Cevapla

    Kızın tepkileri gayet normal bence
    Saol ya gözümü açtın onu bırakıyorum gel sevgili olalım diyecek hali yok bi anda yani

  • pikapikabu16 Şubat 2021Cevapla

    rowoon senin için izliyorum

  • roooooooooooooooooooowooooooooooooooooon16 Şubat 2021Cevapla

    rowoon senin için izliyorum

    • Esraa12 Mart 2021Cevapla

      Rowoon için izliyorum. Ama kıza o kadar uyuz oluyorum ki anlatamam. Yani muhtemelen bir kaç bölüm sonra izlemeyi bırakacağım. Yalnış partner seçimi olmuş. Hiç yakışmıyorlar

  • gönül26 Mart 2021Cevapla

    Bende olsam aynısını derdim kız haklı.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak