Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Record of Youth 1.Sezon 4.Bolum


4. Bölüm

Record of Youth sezon 1

(48) yorum

  • Kerem15 Eylül 2020Cevapla

    Neyse basliyorum artik heyecan dorukta!

    • Jaemin19 Eylül 2020Cevapla

      Heyecan dorukta da 5. bölüm gelmeden 4. bölümümü izlememem lazım kendimi tutmaya çalışıyorum. Tutamıyorum sanırım siz siz olun bölümler birikmeden diziye başlamayın çok kötü oluyo ya hala alışamadım LKSDMSLKDF

  • irem nur15 Eylül 2020Cevapla

    türkce altyazilisi ne zaman yayinlanir?

    • Semiha16 Eylül 2020Cevapla

      4.bölümde türkçe alt yazısı neden yok?

      • irem nur16 Eylül 2020Cevapla

        cevirmemisler daha

    • Park Min Young17 Eylül 2020Cevapla

      Altyazı için teşekkürler:)

  • Ayşe16 Eylül 2020Cevapla

    Bu gece gelir mi altyazı

  • Asya16 Eylül 2020Cevapla

    5. Bölüm ne zaman gelir?

    • Dongmin16 Eylül 2020Cevapla

      Haftaya salı

  • Koreasevdalisi16 Eylül 2020Cevapla

    Bo gom un her güldüğünde kısılan gözlerine düşerim abii

    • Lee Won Keun16 Eylül 2020Cevapla

      Ayyyyyyyyyyyyy
      Ne desem fayda etmez

    • Canan16 Eylül 2020Cevapla

      Alt yazı ne zaman gelir

  • Park bo gom16 Eylül 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir

  • Lee Jong Suk16 Eylül 2020Cevapla

    Park Seo Joon konuk oyuncu olacakmış ♡♡♡

    • namjoon-ah16 Eylül 2020Cevapla

      Kaçıncı bölüm gelcek belli mi?

    • Eunwoo16 Eylül 2020Cevapla

      Kaçıncı bölüm

    • @_asyafanatikler17 Eylül 2020Cevapla

      İzledim sonunda yeni bölümü kaçıncı bölümde olucakmış belli mi

    • Sleppy19 Eylül 2020Cevapla

      Bo gum ile Seo Jon biri tatlı diğeri çikolata şeker krize sokacaklar bizi

      • Eunwoo20 Eylül 2020Cevapla

        Soktular bile hem de profiterol krizine

  • JCW16 Eylül 2020Cevapla

    Altyazı ne zaman gelir

  • Gizem16 Eylül 2020Cevapla

    çeviri ne zaman geliyoo

  • Aslı16 Eylül 2020Cevapla

    Yaa hala çeviri gelmedi niye bu kadar uzun sürdü 🙁

  • Eunwoo16 Eylül 2020Cevapla

    Türkçe altyazılı hadiii amaaaaa adminnnnn

    • Zeynep19 Eylül 2020Cevapla

      Çeviri pls<3

  • Aslı16 Eylül 2020Cevapla

    İnanamıyorum o kadar sonu o kadar güzeldi ki tekrar tekrar izledim.Beklenen hareketler 🙂 Park no gum yerim seni ya o nasıl yakışıklılıktır 😉

  • Cemre :)16 Eylül 2020Cevapla

    Altyazı hemen gelsiiiiiiiin :))))))

    • Mavi20 Eylül 2020Cevapla

      Waow son kısmına bayıldımmmmm

  • Beste16 Eylül 2020Cevapla

    Eğer altyazı 1 saat içerisinde gelmezse orijinal dil izlemeye çalışıcamm

  • Eunwoo16 Eylül 2020Cevapla

    Geldiiiiii

  • Dohwan16 Eylül 2020Cevapla

    Yaaa çook güzel gitmiyoo mu amaaaa…park bo gum bu kadar yakisikli olmak zorunda mısınnnnn??

  • irem nur16 Eylül 2020Cevapla

    tek bende mi acilmiyor ya izleyemiyorum

  • namjoon-ah16 Eylül 2020Cevapla

    Ay ay ay öldüm bittim kül oldum. O neydi gız sonu efso yerde bitti bence. Ahhh bi hafta nasıl geçcek şimdiii..

  • Eunwoo16 Eylül 2020Cevapla

    Kızlar ben bu diziye düştüm kurtarın özellikle 4. Bölüm ayy help mee

  • Eunwoo16 Eylül 2020Cevapla

    Kızlar ben bu diziye düştüm kurtarın beniii ve bu bölüme

  • Finey17 Eylül 2020Cevapla

    Yükselisini cok merak ediyorum…. offf yakisikliligiyla zaten herkesin gözünü üzerine cekiyor

  • CANSU17 Eylül 2020Cevapla

    Arkadaşlar beni bu bölümün altına gömebilirsiniz, şuraya düşüverdim, toprak atın please

  • aholy17 Eylül 2020Cevapla

    çıldırıyorumm bi insana kötü karakter bu kadar mı yakışır o sondaki gülüşşş offff

  • Eunwoojk17 Eylül 2020Cevapla

    Arkadaşlar 5. Bölüm nasıl beklenir açıklama yaparmısınız ?? Ben bekleyemem yaaa

  • bang chan17 Eylül 2020Cevapla

    5. bölüm ne zaman gelicek yaa unutmamak için üç kez izledim son bölmü ve efso biyerde bitti çabuk gelsin ne olur.

  • serseniş17 Eylül 2020Cevapla

    bölümler düzenli gelmiyor mu yeni bölümün ne zaman geleceğini bilen var m ı

    • KorecanAngel İKONİC20 Eylül 2020Cevapla

      Pazartesi ve Salı günleri Kore’de yayınlanıyor. Bu durumda çeviriler; 5. Bölüm Salı günü, 6. Bölüm de Çarşamba günü geliyor olmalı. Yani çeviri olarak. Umarım yardımcı olmuşumdur.

  • ferooo17 Eylül 2020Cevapla

    Bölüm harikaydı haftaya kadar nasıl bekliyecemmm

  • minnağımsı17 Eylül 2020Cevapla

    bir sonraki bölümü sabırsızlıkla bekliyorumm <3<3

  • Axzen17617 Eylül 2020Cevapla

    Hadı

  • KorecanAngel İKONİC20 Eylül 2020Cevapla

    Yaaaa ağlıyacağım amaaaaaaaa! Bobby, yani Jiwon-ah söylüyooooor son sahnede ostu! Cidden sesini duyduğum an ağlamaya başladım. Çok güzel bir dizi. İzlemeyi düşünenler varsa öneririm.

  • Lee jong suk la evliyim kim sohyun,Kim Namjoon ,Kim Seokjin, Min Yoongi, Jung Hoseok ,Park Jimin ,Kim Taehyung, Jeon Jungkook,Kim sae-ron ,Lee won geun , Kim woo bin , Kim jisoo,kim jennie,park chaeyoung,lalisa manoban,bae suzy çocuklarımız20 Eylül 2020Cevapla

    5 hızlı gelir inşallah. Hangi günler gelio

    • KorecanAngel İKONİC20 Eylül 2020Cevapla

      Ne kadar çok çocuğunuz varmış.
      Bir de Pazartesi ve Salı Kore’de yayınlandığına göre 5. Bölüm Salı – 6. Bölüm Çarşamba gelir. Yani çevirisi.
      Son sahne de Jiwon-ah’ın seslendirdiği ost çaldıııı! Çok heyecanlıyım. Umarım çabuk gelir……

  • Rabia21 Eylül 2020Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman yüklenir

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak