Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Oh My Ladylord 1.Sezon 8.Bolum


8. Bölüm

Oh My Ladylord sezon 1

(18) yorum

  • Hiçkimse16 Nisan 2021Cevapla

    Bence şu ana kadarki en güzel bölüm buydu.

  • myangelpjm16 Nisan 2021Cevapla

    ikisini de sevdiğini söylüyor ve deniyor bu olay bana çok samimiyetsiz geliyor …Beklentim daha yüksekti maalesef

    • vinncennzo16 Nisan 2021Cevapla

      Bence arkadaşına karşı zaten bir şey hissetmiyor, onu yansıtmamış karakterde ama yine de böyle ilerlemesi hoşuma gitmedi benim de. Bir de şöyle düşün, Yu jin kızı manipüle eder gibi arkadaşlığı aşka çevirmeye çalışıyordu bi soo’yu yok sayıyordu neredeyse, bizim kız da he he diyip geçiyordu her seferinde 😀 şimdi onun etkisi altında ikisi de seçimi yapacağm dedi kesti attiii

  • rabia toplugedik16 Nisan 2021Cevapla

    tam araları olcak derken bozulmasın ya
    bide bence bin so nun babası plakçı adam bence

  • Guneshayat16 Nisan 2021Cevapla

    İkinizi de seviyorum demesi bana sadakatsiz dizisinde ki Volkan ı hatırlatıyor

    • Vincenzo27 Nisan 2021Cevapla

      Banada icimden kusmak geldi

  • vinncennzo16 Nisan 2021Cevapla

    Gwang-ja ve jae hwan aski bir sürü kalpppp

  • black16 Nisan 2021Cevapla

    ya dedim ki o kadar gerilim gizem dizisinin içinde bir tane de romantik komedi izleyeyim gönlüm açılsın sağ olsun senarist her bölüm daha da gıcık oluyorum ama çift uyumu için izleyeceğim

  • Nur8816 Nisan 2021Cevapla

    48 inci dakikadaki çalan şarkı kimin bilen var mı

  • Dilek17 Nisan 2021Cevapla

    @nur88 bende o sarkiyi ariyorum ya stay with me dedigini hatirliyorum ama baktiklarim o degil bulursak soyleyelim:)

  • Dilek17 Nisan 2021Cevapla

    @nur88 Buldum kim hyun sik stay with me

    • Eda21 Nisan 2021Cevapla

      Yeni bölümü beklerken kuruduk seri bölüm getirsinler. Artık şunlardan biriyle öpüşsün de muradımıza erelim.

  • Rook19 Nisan 2021Cevapla

    İlk dört bölüm çok iyi işlenmişti ama 5. bölümden bu bölüme kadar çok zorlanarak izledim. Han bi soo karakterini çok iyi oynamış ilk bölümlerde karakter. Kızın ikinizide seviyorum saçmalığından sonra seriyi bırakma raddesine geldim.

    • Diğer bölümü bekleyemiceem20 Nisan 2021Cevapla

      Bence dizi güzel ama bencede kızın ikinizide seviyom sözü saçma olmuş yani kız bütün diziyi bozmuş biraz

  • Diğer bölümü bekleyemiceem20 Nisan 2021Cevapla

    Yaa fragmanda erkek kıza kötü davranıyooo 🙁 (NE ZAMAN SEVGILI OLCAK LAN BUNLAR) Dizi ilk başta çok güzeldi ama şimdi biraz bozdu

  • Xoxolol20 Nisan 2021Cevapla

    Abiiiii iki adamında date’i aaşııırrıı iyiydi. Normalde 2. Erkeklere gıcık olurum ama başkan tavlarsa kızı üzülmem adam çık seviyo beee

  • Sena7 Mayıs 2021Cevapla

    Han Bi Soo karakterini oluşturan kişi hayallerimdeki erkekten mi ilham aldı acaba. Her harfi her hali bu kadar hoş gelebilir bir karakterin. Hazırladığı date, söylediği sözler.. Yoo Jin ‘in date’inde gördük ki Yoo Jin konuştu hislerini itiraf etti Joo İn sorular sordu yanıtladı. Sanki belli görevler var ve tamamlanıyor gibi. Doğallıktan uzak hissettim zaten Yoo Jin’in yarattığı atmosferlerde hep bir klişelik oluyor. Han Bi Soo’nun yarattığı ortamda ise gerçek bir sıcaklık ve etkileyicilik vardı. Senin sayende ertesi gün olsun istiyorum sözü.. Nostaljik bir aşkı hissettiriyor bana Han Bi Soo. Bilmiyorum dizinin başından beri yaratılan bu karakter bana hep çok naif geldi. Han Bi Soo’nun hayatına katacakları bu gerilimlerle Oh Joo İn daha çok Bi Soo’yu merak edecek ve destek olmaya çalışacak gibi duruyor. Neyse shipim zaten başından beri belli. Bu ikilinin hüzünlerini de sevinçlerini de görmek harika

  • Tomato Taeil11 Mayıs 2021Cevapla

    Bu diziye gerçekten istekle başlamıştım baya da iyi gidiyordu ama kızın ikinizi de seviyorum demesi beni diziden soğuttu artık izleyebileceğimi düşünmüyorum. Hala keyif alarak izleyenlere hayranım açıkçası.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak