Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

My ID Is Gangnam Beauty 1.Sezon 9.Bolum


9. Bölüm

My ID Is Gangnam Beauty sezon 1

(53) yorum

  • Belirsiz14 Haziran 2019Cevapla

    Bölüm açılmıyor. ??

    • Jongsuk020629 Ocak 2021Cevapla

      Alternatif degistirin.

      • Hmm30 Ocak 2021Cevapla

        Çok erken cevap vermişsiniz…

        • Asya3 Şubat 2021Cevapla

          Lddlldld

        • Azra28 Nisan 2021Cevapla

          NSÜWWBDDĞSSB0DHDDĞEEBDĞENNDĞĞ

  • Zehra15 Temmuz 2019Cevapla

    > şunun gibi bir işaret var ona baş reklam çıkıyor reklam bitince reklamı geç var oraya basacaksın

  • Rose⚘22 Ağustos 2019Cevapla

    Kiz bazen minaya benziyo
    Bide soh ah huç guzel degil ama mirae de guzel degil

    • azra14 Aralık 2020Cevapla

      sen müqsün dimi bence kıskanmana gerek yok

    • BTS ARMY22 Ocak 2021Cevapla

      Haklısın bence

  • ehhehe8 Nisan 2020Cevapla

    so ah hiç güzel değil ya dizi çook güzel 2. kez izliyorum

    • Ayşeg2 Mayıs 2020Cevapla

      Karakteri böyle oluşturmuslar bazen insanlar ne yaşadıgını anlamazsınız onun için karakterler sizi etkilemez izl3menize bakın

      • Sedanur11 Kasım 2020Cevapla

        Anan Klein koreanin başkanı baban milletvekili ama otobüse binmeye paran yok …ahh do kyong sok kadersizim …canım yaaa şaka bı yana bu bölümde fakirligini görünce ağladım ulan aç aç marketten çıkması felan babalari da çok komik yaa evden çıkan çocuklarına taviz vermicez dediler ahaha yaa geçim derdine düşmüş ama annesi ile barıştı ya çok mutlu oldum bu bölüm çok güzeldi

  • king13 Nisan 2020Cevapla

    dizi güzel ama karakterler çok soğuk özellikle başrol erkek biraz daha sıcakkanlı olsa keşkee..

    • Joon24 Nisan 2020Cevapla

      Bencede karakterler donuk soğuklar

    • ???15 Ekim 2020Cevapla

      Sen kaç yaşındasın

    • Ceren17 Şubat 2021Cevapla

      Bence ona yakışıyor

  • Kore aşığığı22 Mayıs 2020Cevapla

    İdolümsün kang mi rae

  • Nuraşk!?29 Mayıs 2020Cevapla

    izlerken gülme krizine girdim resmen

  • armyblink10 Haziran 2020Cevapla

    Ne saçmalamışsın ama..

  • Jjjk27 Haziran 2020Cevapla

    The brightest star in the sky ıda çevirir misiniz lütfen

  • Yasmina3 Temmuz 2020Cevapla

    Akbil ve akşamdan kalma hapı nedir?

    • ARMY6 Temmuz 2020Cevapla

      Akbil toplu taşıma araçlarına binerken kullanılan bir kart. Akşamdan kalma hapı da çok içilen gecelerin ardından alınan ve ertesi gün daha dinç kalmak için alınan haptır 🙂

      • Esma29 Aralık 2020Cevapla

        Gangnam ne demek

        • Boşver28 Ocak 2021Cevapla

          (Esma) Gangnam Kore’de bir şehir ismi

          • Boşver28 Ocak 2021

            Ay pardon şehir demişim Kore’nin başkenti Seul’de bir yer ismi

    • ???15 Ekim 2020Cevapla

      Sen kaç yaşındasın

      • İsimsiz17 Aralık 2020Cevapla

        Sanane kardeşim önüne gelene kaç yaşındasın diye soruyorsun napıcan nikahına mı alıcan

        • Boşver28 Ocak 2021Cevapla

          Abi yaa yanıtına çok güldüm haklısın önüne gelene kaç yaşındasın diyo sinirim bozuldu (İsimsiz)

  • Queen jisoo15 Ağustos 2020Cevapla

    Ye na yı ebru güneşe benzeten tek benmiyim

    • 111716 Ağustos 2020Cevapla

      Ben ilk gördüğümde Twice’dan Jihyo’ya benzetmiştim ama Ebru Gündeş’i de andırıyor biraz

      • zinny15 Eylül 2020Cevapla

        bende jihyo’ya benzettim hatta o sandım

  • Queen jisoo15 Ağustos 2020Cevapla

    *gündeş

  • 111716 Ağustos 2020Cevapla

    Kyung Seok konuşmak istemeyip de zorla konuşturduklarını o kadar iyi anlıyorum ki her gün bu tavra maruz kalıyorum

  • Btsci manyak ._.30 Ağustos 2020Cevapla

    sürekli donuyor :/

  • Leyla5 Eylül 2020Cevapla

    fena aşığııızzz cjkndndjnkvndvn <3<<333

  • zinny15 Eylül 2020Cevapla

    çocuğun yemek yiyişine çok güldüm lan dldnwğkldkeğde

    • ebrar19 Şubat 2021Cevapla

      ayneb orası baya komıktı

  • zinny15 Eylül 2020Cevapla

    çocuk bişey istediği zaman gözleri kocaman oluyo fark ettiniz miii???

  • Tuğçe14 Ekim 2020Cevapla

    Su suah lalesi çok midemi bulandırıyo.

  • 1234530 Aralık 2020Cevapla

    Yağmur sahnesi niye yok yaa fragmandan vardı

  • Aydan8 Ocak 2021Cevapla

    Bu kızın tepkileri niye hep mal gibi?

    • ananas6 Şubat 2021Cevapla

      ya bu korelilerin tepkileri biraz acayip ya mal mal bakıyolar ya da bişi diyosun aaaaağağağağğğğ diye bağırıyolar

  • koresever27 Ocak 2021Cevapla

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sinirlerim bozuldu bu salak sua daha bir şey yaparsa deliricem bi insan neden bu kadar gıcık olabilir ki ne yapmaya çalışıyo bu sua anca ortalğı karıştırıyo

  • Zeynep14 Şubat 2021Cevapla

    Yaaa kyung-seok çok tatlı yaaa yerim ben onuuuuu

  • Zeynep14 Şubat 2021Cevapla

    Ooo kyung-seok ” başkasının seni taşımasına izin verme” mi kıskandın galiba yaa çok tatlı bu çocuk yaaaaa

  • gizem11 Mart 2021Cevapla

    Keske True Beauty izlemeden önce bunu izleyip öyle True Beuty izleseymisimTrue Beautyyle karsilastirdikca bu cok düsük kaliyor basrol kiz neden hala mongo gibi geziyo neden hikayeler böyle yavas ilerliyo neden yan rollerin bu kadar cok sacma sapan ashneleri var offf True Beauty cok baska level

    • Boşver napcan27 Nisan 2021Cevapla

      Aynen ya

  • kvndkvnvnsfk2 Nisan 2021Cevapla

    Kızın mimikleri çok garip , hep endişeli gibi gözüküyor

  • Misafirella6 Mayıs 2021Cevapla

    Sua nın kötü olduğunu düşünmemeye başladım erkekler sorunlu bitek ben mi böyle düşünüyorum

  • Misafirella6 Mayıs 2021Cevapla

    Oppa nın gerçek anlamı ne ?

  • Misafir6 Mayıs 2021Cevapla

    Oppa nın gerçek anlamı ne ?

  • Dizikolik17 Mayıs 2021Cevapla

    Yanlız eunwoo her dizisinde ilk başta soğuk sonra sıcak davranan kişi rolünde

  • avadeline17 Mayıs 2021Cevapla

    azcık yüz bulunca ‘ yanında ben yokken şunu bunu yapma ‘ diyen erkek iticiliği…. sevmiyorum sevemiyorum….

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak