Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

My ID Is Gangnam Beauty 1.Sezon 7.Bolum


7. Bölüm

My ID Is Gangnam Beauty sezon 1

(45) yorum

  • Melike9 Nisan 2020Cevapla

    개 인 birey demek değil mi arabanın üzerinde ne alaka?

    • Pppp5 Aralık 2020Cevapla

      Taksi kişisel taşıt olduğu için.

  • 19977 Mayıs 2020Cevapla

    Gerçekten estetiklimi ?

    • nehir8 Haziran 2020Cevapla

      hayır değil sadece dizi de öyle gözüküyor o kadar estetik olsaydı belli ederdi *-*

    • _itsyoura22 Eylül 2020Cevapla

      Göz kapaklarında işlem olduğu fazla belli. Alın implantı da var gibi görünüyor ama diğer işlemlerden pek emin değilim. Yani var diyebiliriz.

      • Nsn11 Nisan 2021Cevapla

        Hadi ama cerrah değilsin bişey değilsin ayrıca filmde anlatmak istediğini biel anlamamissin estetik olmasının bı önemi yok

  • Rowoon13 Mayıs 2020Cevapla

    Sadece burun estetiği var gibi duruyor yüzünde tek yapay duran şey burnu

    • Lalisa_m14 Ağustos 2020Cevapla

      Aynn. Bence de

      • kimim ben?23 Mart 2021Cevapla

        bence saçları uzun olsa bayaa güzel ama böylede güzel zaten 30 yaşında ama hiç belli olmuyor..

  • adsız15 Mayıs 2020Cevapla

    bencede

  • rose22 Mayıs 2020Cevapla

    kız çok güzel oğlan da çok yakışıklı

    • tt13 Haziran 2020Cevapla

      tabikide yakışıklı olcak sonuçta oyuncu ve idol bilmiyorsan da ne bilmiyim… izleme o zaman

      • Niloya19 Haziran 2020Cevapla

        nasıl bir zihniyet oyuncu ve idoller yakışıklı olmak zorunda diye bir şey mi var, senin gibiler yüzünden estetik yaptırıyorlar

      • Ree.a8 Ağustos 2020Cevapla

        Sen oyuncuların hepsini biliyorsun sanırım:dd Sanane ya? İsteyen istediğini izler izin mi almak zorundalar ya da hepsini bilmek zorundalar mı?

        • Öylesinebiri23 Eylül 2020Cevapla

          Yoruma bak ya. Gördüğüm an sinirlendim. Tt sana mı kaldı insanların ne izleyip izleyemeceği. İsteyen istediği yorumu yapar. Sonuçta yakışıklılık göreceli kavram. Düşünmeden yorum yapmayın!

          • CANSU KARATEPE6 Şubat 2021

            Katılıyorum insanların zevk veya düşünceleri farklı olabilir bu durum insanların özgürlüğüdür. Ve bireysel olarak buna izin verilmediyse kimse kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamaz!

    • Astro eun woo29 Nisan 2021Cevapla

      Eun woo nun kimmolduğunu bilmeden filmini izliyor

      • Billiermy13 Mayıs 2021Cevapla

        Bisey demek istiyorum tam bir kanser tiplerdensin

  • sour candy4 Haziran 2020Cevapla

    Sua gerçekten çok güzel ama amacı ne bunun?

  • J-hope5 Haziran 2020Cevapla

    BTS i unuttum derken

    • Niloya19 Haziran 2020Cevapla

      karaokede şarkı söylüyorlar ya BTS in şarkısını söylemeyi unuttum anlamında demiştir bence

  • ...8 Haziran 2020Cevapla

    Bu suayı seven çocuk aşırı tatlı sua kibirli iğrenç bı kızsın guzel fln da değil dizide daha güzel kizlar var

    • Esma25 Aralık 2020Cevapla

      Evet haklısın eunwoonun suanki dizisin deki kız birinci sınıfların temsilcisiyle oynuyor o dizide o kız çok güzel

      • Lamia28 Aralık 2020Cevapla

        Evett true beauty gerçekten harika yaaaa

  • :::13 Haziran 2020Cevapla

    tabikide yakışıklı olcak sonuçta oyuncu ve idol bilmiyorsan da ne bilmiyim… izleme o zaman

  • Lalisa_m14 Ağustos 2020Cevapla

    Bence kızın yüzünde durduğu tek yapay şey burnu. Zaten o çirkin kız fln gerçek hayatta da ameliyat olmadı. Çirkin kız yani mi rae nin dizide ki eski halide gerçek hayatta güzel. Dizinin oyuncularına bakıp görebilirsiniz.

  • !rem Naz20 Ağustos 2020Cevapla

    bana neden sua da estetikli gibi geliyor. böyle düşünen var mı benim dışımda?

    • Anonim15 Eylül 2020Cevapla

      bencede öyle

  • Eunwoo25 Ağustos 2020Cevapla

    Bence eun woo ile kız hiç yakışmamış başka biri olabilirdi bu kızın yerine

    • Rayiha2 Şubat 2021Cevapla

      Aralarında 7 yaş var çünkü o yüzden kız yaşlı durmuş.

      • Sultan12 Mart 2021Cevapla

        Ne aralarında 7 yaşamı var bu utanç verici kız çok tali ama ablası sonçta

  • KADIN ERKEK EŞİTTİR ANLAYIN AMK13 Aralık 2020Cevapla

    Sue hazırlan kuzum seni dovecem . Yakında! gerizekalınin önde gelen kişisi mal mk gerizekalı bide mal ayağına gidiyor ajaajsjsnsnajaj

  • Miray7 Ocak 2021Cevapla

    Mi rae güzel bi kadın sevdim ama bence insanların yakıştıramamasının nedeni aralarındaki yaş farkı kadın 30 yaşında oğlan 23 bu yüzden kadın yaşlı gibi ama cidden güzel sua nın amacını çözemedim yani kız intikam mı alıyor geçmişle alakalı biri sorun çözemedim kızı o çocuktan kıskanıyor mu neyse ilerde görücez çocuk da zeki suanın amacını anladı kızın kötü biri olmasını

  • İnci16 Ocak 2021Cevapla

    Olum ya tek bana mı kadında hiç estetik yok gibi geliyo

  • koresever26 Ocak 2021Cevapla

    şu sua sinirlerimi bozmaya başladı

  • suliwoo16 Şubat 2021Cevapla

    kız her zaman endişeli. Kötü bişey oluyo, kız endişeli. İyi bişey oluyo, kız endişeli. Ortada hiç bir halt yok ama kız yine endişeli. Bu ne yaw. İzlerken kız yüzünden tüm motivasyonelerim düşüyi

    • Ay Begüm16 Şubat 2021Cevapla

      Aynen bi tişörtü on saat giyemedi bide fdsg amma kastı kendini

    • Deniz17 Şubat 2021Cevapla

      Dfdfdfdf o durum bende de oluyor

  • bangtan3 Mart 2021Cevapla

    True Beauty ve Extraordinary You dan snra çok güzel gelmedi ama bi gideri var beğendim dxfcgvjhfvuygdch

    • eheheh23 Mart 2021Cevapla

      bencede bende ilk kore dizim true beautydi şuan k-pop fanı olmak üzereyim su hoo için izledim ama kız çirkin

      • Eun woo kuş24 Mart 2021Cevapla

        Bence kız çirkin değil ben nedense çok begendim

        • Misafirella6 Mayıs 2021Cevapla

          Katılıyorum ben de kızı çok sevdim ve bence yakışıyorlar yaş o kadar belli olmuyor

  • Koredelisi16 Mart 2021Cevapla

    54:38 deDOĞRU YA BTS Yİ UNUTTUM DEDİ ADAM

  • avadeline17 Mayıs 2021Cevapla

    sonda ne oldu hiç anlamadım

  • Taemi Yepss9 Temmuz 2021Cevapla

    Babasıyla olan sahnelerde biraz kötü hissettim. Keşke babam da beni bu kadar çok sevse.. Neyse yine de güzel bölümdü.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak