Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

My Absolute Boyfriend 1.Sezon 17 ve 18.Bolum


17 ve 18. Bölüm

My Absolute Boyfriend sezon 1

(36) yorum

  • özlem10 Haziran 2019Cevapla

    17-18 yok.Saolsun senaristte fandomu ağlatıyor.Ya eom da da young Goo ne kadar üzdün.Sev artık ya YETER.

    • Kdramawebb27 Mart 2020Cevapla

      O tipsiz robotu sevse ne olacak Allah aşkına. Eski sevgilisi çok daha yakışıklı

      • dönaynayabak5 Nisan 2020Cevapla

        kaç yaşındasın 11 falan mı ? sırf birini yakışıklı diye sevmekte ne demek. o robotun kız için yaptıkları, karşılığı olmasada sevmesi, hiç kötülük düşünmemesi. pardon da o robotun karşısında dünyanın en yakışıklı erkeği de olsa kaybeder. sizin gibi iğrenç yaratıklarda bad boy havalarında takılan, yakısıklı erkeklerin pesinde koşar anca. bana ne yaparsa yapsın çok yakışıklı isterse ölümüm onun elinden olsan. bu zihniyettesiniz. lafa gelince hepiniz kadın haklarını savunursunuz ama çirkin ve yakışıklı erkek diye ayırıp. yakışıklılar ne yaparsa yapsın gıkınızı çıkarmazsınız. umarım yakışıklı bir erkek bulursun, çok yakışıklı ama karaktersiz bir erkek. o zaman anlarsın her şey tipmiymiş aptal.

        • İremnur22 Nisan 2020Cevapla

          Alnını öpecem

        • Korefanatik7 Ocak 2021Cevapla

          Aynen katılıyorum ayrıca eski sevgilisi hiç yakışıklı değil robot daha yakışıklı böyle robota bende aşık olurum.

  • Merve11 Haziran 2019Cevapla

    Aynen yaa çok üzülüyorum young goo ya

    • Bts fangirl13 Haziran 2019Cevapla

      Şimdi young gu yu eom da da sini geçtim bide bizim Diana çıktı iyimi inş bişeyler yapıp bide o ortalığı karistirmaz

  • Bts fangirl11 Haziran 2019Cevapla

    Aynen eom da da young gu ya biraz Kalpsiz davranıyor ne var bi sevse

  • Fanatik11 Haziran 2019Cevapla

    Aslında eom da da young gu yu sevse güzel olur ama baktığın zaman Wang jo onu terk etmemiş onu seviyor ve 7 yıllık ilişki söz konusu ama yinede young gu ya biraz sert davranıyor

    • Hayal13 Haziran 2019Cevapla

      Bencede young Goo onu koruyor ama eom da da o sadece ona kiziyor

  • Elif nur yılmaz12 Haziran 2019Cevapla

    Eom da da Wang joyu seçmeli ne bilim öyle istiyorum ama ikinci erkek sendromu yaşayacakk

  • Simav12 Haziran 2019Cevapla

    Siz 17.bölüm izlediniz mi

  • özlem12 Haziran 2019Cevapla

    yeni bölümü ne zaman yükleyeceksiniz.Ama koredede çıkmadı deme daha.Ah kore bu bize yapılır mı?

  • Bts fangirl12 Haziran 2019Cevapla

    Ma Wang Jo 1. Seçenek young gu ise 2. Seçenek ama eom da da young gu yu sevicek olmasa neden ikinci seçenek var direk bi çok Asian dizilerinden olduğu gibi 1 erkek bi kız olabilirdi illa bi robot olacaksa da bu kızın ya sevgilisi ya da ark olabilirdi herneyse demek ki young gu ile bişe olacak ki 2. Seçenek olmuş

    • Zzz13 Haziran 2019Cevapla

      Ama Diana var bi de. Kız piskopat bırakmıyo Yong Gu’nun peşini

    • Zzz13 Haziran 2019Cevapla

      Ama Diana var bi de. Kız bırakmıyo Young Goo’nun peşini

  • Hayal13 Haziran 2019Cevapla

    Ya Eom da da sev artık young Goo yu ya sadece sevilmek istiyor sen nasıl ma wang jo yu sevdiysen oda seni öyle seviyor iste

  • GizmoBerke13 Haziran 2019Cevapla

    Yaa yeni bölüüm ne zaman yüklenecek , çok sabırsızımmm

  • özlem13 Haziran 2019Cevapla

    ya ne zaman gelecek yeni bölüm.hergün umutla giriyorum mutsuz çıkıyorum.Angels last missionunda yeni bölümü gelmedi.

  • Z13 Haziran 2019Cevapla

    Ya senarist wang joonu iyi gösterdiği için ona yazık olacak şöyle ikilemde bırakmayın bizi kardeşim kadın dizisine dönecek bu da iyice birine yönelin

  • Z13 Haziran 2019Cevapla

    Wang Joon, da da nın gözünde haklı duruma geldi, 7 yıllık ilişkileri de var ne robotla sevgili olucaklar kesin ama nasıl konu bağlanıcak acaba‍♀️

  • Z13 Haziran 2019Cevapla

    Da da, Young gu ya çok sert davranıyor ama o yokkende özlüyor robotu öteki kadına yolladıklarında mı aklı başına gelecek

  • Byul13 Haziran 2019Cevapla

    Bu bölüm çok güzeldi o nasıl sondu öyle ağızım açık izledim

  • Hana14 Haziran 2019Cevapla

    Ya ben Diana’ya da üzülüyorum, kız zengin her şeye sahip ama yalnız. Muhtemelen büyük bir travma geçirdiği için böyle kötü davranıyor. Yong Gu onun normale dönmesini sağlayabilir aslında. Da Da ve Wang Joon da bir araya gelirse herkes için happy ending olur. *kesin senarist WJ’u kenara atıp Da Da ve Yong Gu’yu sevgili yapacak*

  • Melek19 Haziran 2019Cevapla

    17 ve 18. Bölüm bir gelmedi yaa yeter if young go ya da çok üzüldüm yaa

  • Melisa22 Haziran 2019Cevapla

    Dada young go yu çok üzdü vr onu hakedecek davranislar yapmiyor,diana ve 09 en mantıklısı ve diana rolünü çok iyi oynuyor.ama senarist dada ve young go yapar muhtemelen ne yazikki

    • Just Watch19 Mayıs 2020Cevapla

      Diana deli deli

  • UMUT23 Haziran 2019Cevapla

    Bu dizide ikinci erkek sendromu var da ikinci erkeğin kim olduğunu bulamadım.

  • kdramawebb27 Mart 2020Cevapla

    Karakteri çözümlemek o kadar zor ki. Bir insanı 7 sene sevdiğinde kolay unutup üstüne bir de robota karşı (Evet saçma bir robot. Elektrik süpürgesine aşık olmak kadar saçma ) aşık olamazsın. Bu gerçekten fantastik dizi de olsa aşırı saçma. My holo love dizisinde bile, adam hologramı ile bir bütündü ve kız aslında gerçek insana aşık olmuştu. Bu dizi de robot maddesel olarak karşımıza çıksa da kızın Bay Ma hasta olduğunda onun için endişelenmesinden haal 7 senelik aşkını unutamadığını anlıyoruz. Senaristler ne amaçlıyor? Kız 7 senelik ilişkisini çöpe atsa Bay Ma’ya bakınca bile anılarına gitmezdi. Bir yandan da robotu ekliyorlar. İşte büyük bir saçmalık. Sırf Hong Jong için izliyorum Yoksa bu robotun yüzüne çekemem

  • İremnur22 Nisan 2020Cevapla

    İnanamıyorum Ya kız gitti onla ayrıldı çocuk kızı unuttu

  • Just Watch19 Mayıs 2020Cevapla

    Eom Da Da, Ma Wang Joon’la tekrar sevgili olsun. Robotun kalıcılığı olmaz bir söze tüm anıları gider kızı unutur. Her ne kadar sonunda kızın kimi seçeceğini bilsem de bir umut belki Wang Joon ile olur. (İsimleri doğru yazdım inş)

  • Just Watch19 Mayıs 2020Cevapla

    Artık dizilerde aşk üçgeni görmekten bıktım ve yoruldum. Bir kere de farklı olsun be ya

    • Just Watch19 Mayıs 2020Cevapla

      Kore dizilerinin tek ortak yanı bu. Bence çoğu kişi de bu yüzden seviyor ya neyse.(Linçlemedim fikir belirttim.)

  • bahar yılmazer25 Eylül 2020Cevapla

    ulan eom da da şu çocuğa biraz iyi davran lan çok kalpsiz davranıyosun bari ayıp olmasın diye kibar ol azcık aw

  • Korefanatik7 Ocak 2021Cevapla

    Bu bölüm çok sıkıcıydı young gu dada sahneleri seviyorum kız tam young gu mutlu olacaktı Diana psikopatı geldi bir yandan iyi oldu dada değerini anlayacak eski sevgilisi hiç yakışıklı değil young gu her eve lazım

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak