Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Mr. Queen 1.Sezon 3.Bolum


3. Bölüm

Mr. Queen sezon 1

(55) yorum

  • Elif Büşra20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelecek

    • Youtube: nomin xx20 Aralık 2020Cevapla

      Korede Cumartesü-pazar günler yayınlanıyor bugün yarın bölümler siteye anca eklenebilir umarım yarına çeviri gelmiş olur bölüm daha yeni yayınlandı o yüzden acele etmeden bekleyelim sürekli çeviri çeviri yazmamızın manası yok ^^

      • Youtube: nomin xx21 Aralık 2020Cevapla

        Bugün pazartesi hala yayınlanmadı oysa 2 bölümde haftasonu gelmişti adminler biz böyle boş boş nerede nerede diye 100 tane yorum yapacağımıza bizide biraz görseniz ve cevaplasanız keşke

      • Youtube: nomin xx21 Aralık 2020Cevapla

        Çeviri gelmiş emeğinize sağlıkk

        • Youtube: nomin xx23 Aralık 2020Cevapla

          Başka siteyi önermem normalde diğer dizileri burdan izleyin ama bu dizinin 4. bölümü sezonlukdizi sitesinde günler önce yayınlandı ve görüntü kalitesi çok iyi beklemekten sıkılanlar bakabilir ben izledim bitirdim bile 4. bölüm finalinde sinir olucaksınızzz
          (Kral Cariyeye resmen çok aşık Kraliçeyi kimse tınlamamış gelen itmiş giden itmiş Kraliçe de intihar etmiş çok bile dayanmış zaten evlenmeden önceki günde kuzeniyle öpüşüyormuş. O Kraldan hayır gelmez ”cariyesi” için canını verir bi yerde bi kötülük olsa hemen Kraliçe yapmıştır yok kraliçe cariyemi ellemesin vs.)

  • Uykulukedi20 Aralık 2020Cevapla

    Sabaha kadar bölümü bekledim en son uyuya kaldım admin bizi düşün lütfen ve erken yayınla ve çevirisi de gelsin lütfen

  • Çeviri20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviriğiğiğiiii

  • Rabbit20 Aralık 2020Cevapla

    Ufff ya bu diziyi bir hafta merakla bekledim cok heycanli bitmisti

  • yaren20 Aralık 2020Cevapla

    cok guzel dizi yaaaaaaaaa

  • Eda20 Aralık 2020Cevapla

    Akşama mı gelecek çeviri heycandan sabah çevisiz izlemeye çalıştım 10 dk sonra sıkıldım ve bıraktım bugün yükleyin

    • Rabia16 Ocak 2021Cevapla

      Diziyi nasıl indire bilirim acaba

  • Lisa20 Aralık 2020Cevapla

    Sevgili çevirmenler iyi ki, varsınız❤

  • Kralantisi20 Aralık 2020Cevapla

    Ay şu kraldan nefret ediyorum ekrandan kafa atasım geldi şerefsize böyle sinir bozucu bir karakter olamaz bizim kız da öldürsün şu malı zaten aşk meşk dizisi değil o yüzden kız öldürüp kraliyetin başına geçsin kadın gücü görelim (tek sorun içine erkek ruhu kaçmış olması skdkdls)

    • Rukiye Yıldız21 Aralık 2020Cevapla

      Lutfen 3.bolum mude çevirin meraktan oldum hala anlayamadım kim iyi kim kotu ya of

    • Aysenur21 Aralık 2020Cevapla

      Ay niye yaaaa kralcagızımın ne suçu var ki:(

      • Kralantisi21 Aralık 2020Cevapla

        Kıza etmediğini bırakmadı madem sevmiyordu niye evlenip onu kraliçe yaptı şuan içinde başka ruh var kızın ruh değiştirme büyüsü mü ne yaptılar kıza. Ayrıca kral onu öldürmeye çalışıyor ve nefret ediyor.

      • Hea-su21 Aralık 2020Cevapla

        Cariyenin suçu var sanırım ona rağmen onu savunuyor o gün benim yanımdaydı diye

        • Youtube: nomin xx21 Aralık 2020Cevapla

          Suçu var SANIRIM derken. Sanırımlık bir şey yok diziyi düzgünce izlersen görüceksin onu göle ittirdiğini gösterdiler zaten bize

          • Hae-su22 Aralık 2020

            Tatava yapma dizi izliyoruz burda tartışma programı değil

        • Youtube: nomin xx22 Aralık 2020Cevapla

          Tartışma kelimesi kullanmadım gördüğün üzere açık seçik bir şekilde göle ittirdiğini gösterdiler diyorum

          • Youtube: nomin xx23 Aralık 2020

            Tekrar izledim yanılmış mıyım diye cariye elini uzatıyor kız düşüyor bu kadarını gösterdiler 4. bölümde ise Kraliçenin intihar ettiğini cariyenin o atladıktan sonra gari ihiyarı elini uzattığını gösterip sahneyi düzelttieler o kraliçe ben olsam bende intihar ederdim 4. bölüm finalinde deliriceksinizz

          • Hae-su26 Aralık 2020

            Evet biliyorum 4.sezonda değiştirdiler bende ondan sanırım dedim zaten

    • İşteben_koreanfan22 Aralık 2020Cevapla

      Ben 8 9 ayda n beri dizileri asyafanatikleri nden izliyorum ve ilk kez yorum yazıyorum veee bende kraldan nefret ediyorum cariyedende

      • Hae-su29 Aralık 2020Cevapla

        Evet bende nefret ediyorum o kız hep başrol erkeğin sevgilisi yada ayrıldığı filan oluyo sezon yazmışım snsjsjjsj bölğm olucak

  • Nisa20 Aralık 2020Cevapla

    Hala reklamdan sonra açılmıyo normalde bölüm ya bişey yapın yaa

  • Hasan Ayaydın20 Aralık 2020Cevapla

    Ceviri

    • İşte ben_koreanfan22 Aralık 2020Cevapla

      Ben 8 9 aydan beri dizileri asyafanatikleri den izliyorum ama ilk kez yorum yazıyorum veee bende kraldan nefret ediyorum cariyeden de

  • B20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir???

  • Aesthetic20 Aralık 2020Cevapla

    Arkadaşlar, çeviri ve encode işlerini çocuk oyuncağı sanıyorsunuz sanırım siz. Çevirmen ve encoderlarında bir hayatı ve yapacak işleri var, bir kaç saat daha beklerseniz sorun olmaz.

    • Rukiye Yıldız21 Aralık 2020Cevapla

      Aa yeni yayinlanmis 3.bolum daha ay bi kac gune ceviri yapılır kesin
      Elinize emeğinize sağlık teşekkür ederim herkes adına gerçekten emek veriyorsunuz bende çoktan yayınladı sanmistim o yizden ceviri olsun diye yorum attım ama daha yeni yayınlanmış kusura bakmayın acelem için

  • astek20 Aralık 2020Cevapla

    çeviriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisavibgqrwfaegdjçhkcdSFG

  • Elanur20 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri?

  • Biri20 Aralık 2020Cevapla

    Lutfen çeviri gelsin artık pls

  • Sümeyye20 Aralık 2020Cevapla

    Lütfen bir an önce çeviri gelsin

  • Ayben20 Aralık 2020Cevapla

    Bu iş kolay bı iş değil arkadaşlar az sabredin ya

  • Kdrama aşığı20 Aralık 2020Cevapla

    Yiaaa lütfen alt yazını hizlandirimisin?(Diziye bayıldım çünki )

  • Asok20 Aralık 2020Cevapla

    Ya çok güzel bir dizi sabırsızlıkla bekliyorum emeklerinize yüreğinize sağlık

  • Çabucak gelsin pls21 Aralık 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelcek

  • Naz21 Aralık 2020Cevapla

    İLK YORUMMM çeviri gelsin

  • Belgin21 Aralık 2020Cevapla

    Vayyyy güzel dizi güncel olunca böyle çeviri bölüm beklemede baya zor oluyor umarım en kısa zamanda çeviri olur

  • Burcu21 Aralık 2020Cevapla

    3. Bölümün hızlı cevırısı ıcın tesekkurler keyıfle izledim. birbuçuk saatlık bolumu hemen çevırıp sunmanız harıka.. emeğiniz için tesekkurler

  • Amine21 Aralık 2020Cevapla

    Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim çok iyi yaa

  • kdramalover21 Aralık 2020Cevapla

    dizi hem komik hem gizemli, roller de cok yakısmıs

  • esra22 Aralık 2020Cevapla

    izlediğim en komik kore dizi bölümü desem bu yıl için hiç şaşmadan bu bölümü söylerdim izlerken gülmekten yarılcaktımm……. 😀 😀 😀 😀 😀

  • Esra22 Aralık 2020Cevapla

    Bu dizi hiç bitmedi yadevam etsi 2sezon ya 3 sezon ya lüften

  • Esra22 Aralık 2020Cevapla

    Allah’ım beklemek çok zoooooor 2sezon da oldu çok güzel bir dizi ya

  • Arife22 Aralık 2020Cevapla

    Aslında bu tarz dizileri sevmem ama ilginç bi şekilde kendisini izlettiriyor

  • Nurcan22 Aralık 2020Cevapla

    Tek kelimeyle harika

  • Nurcan22 Aralık 2020Cevapla

    Çevirmenler iyi ki varsiniz

  • Hava22 Aralık 2020Cevapla

    Dizide birazda aşk olsa ya böyle eksik hissettiriyor başrolleri görünce çok sevinmiştim halbuki yakışıyorlar âşık olsunlar lütfen yoksa izlemekte zorlanacam

    • Explorer24 Aralık 2020Cevapla

      Kraliçenin içindeki çapkın bir “adam” olduğu için baş rollerin birbirlerine aşık olacaklarını pek düşünmüyorum.

      • Antikor18 Ocak 2021Cevapla

        Cidden aşk falan olmuyor hiç aralarında

  • Meri23 Aralık 2020Cevapla

    4.bolum ne zaman yükleniyor normalde iki bölüm yüklenmesi gerekmiyormuydu

  • Zehra2 Ocak 2021Cevapla

    Dizi biraz durgun ilerliyor. Tek heyecanı kraliçenin hal ve hareketlerindeki sempati diyebilirim. Zaten sırf onun için izler oldum. Başta kral ile aralarında romantizm olur ihtimali taşıyordum ama kral resmen cariyesine aşık gibi. Zaten kraliçeye aşık olacak olsa bile kraliçeye değil içindeki adamın ruhuna aşık olmuş olurdu. Karışık biraz. Arada sinir de bozuyor ama izlettiriyor kendini başrol kadın sayesinde..

  • Butterfly5 Ocak 2021Cevapla

    Çok saçma biliyorum ama keşke kraliçe kralla değilde içindeki ruhu sevse ama içine kaçan ruh baş rol değil☹️

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak