Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

More Than Friends 1.Sezon 12.Bolum


12. Bölüm

More Than Friends sezon 1

(35) yorum

  • Suzy9 Kasım 2020Cevapla

    Ilk yorummmmmmmm

  • Dilara9 Kasım 2020Cevapla

    Ya bu kız niye geldi kiii

  • JK9 Kasım 2020Cevapla

    Geldii. İlk yorum

  • do-do03ha9 Kasım 2020Cevapla

    dizi bitti mi

  • do-do03ha9 Kasım 2020Cevapla

    nerden çıktı bu YU RA sinir oldum ya inşallah woo hyun la lee soonun arası açılmaz

  • Karakalem9 Kasım 2020Cevapla

    Gıcık kız, çık aradan.

  • Broken9 Kasım 2020Cevapla

    of şu yeni kız yolasım var

    • Anonim9 Kasım 2020Cevapla

      Evett yaaa hadı gıdelım о zmn sjjsjsjsjs

  • Bahar9 Kasım 2020Cevapla

    Joon so çok üzüldü.bence bu kadar incinmeyi haketmedi asla..senaristler çok acimasız..kalpleri birine aitse,iyileşene kadar başka birinin hayatına girmemeli insanlar.

    • heart9 Kasım 2020Cevapla

      evet ya çok üzüldüm ona, gerçek hayatta da var maalesef onun gibileri 🙁

      • Burcu11 Kasım 2020Cevapla

        Aynen ya cok uzulduu

    • baekhyunee14 Kasım 2020Cevapla

      kesinlikle çok üzüldüm bende , ama ilk kez gerçeğe yakın bir ilişki göstermişler işte kızların sevgilileri olduğunu birçok dramada kız hiç sevgili yapmıyor falan bu gerçek gelmiyordu 😀

  • arzu9 Kasım 2020Cevapla

    13. bölüm ne zaman gelicek
    13.bölüm ne zaman gelicek

    • konguyon9 Kasım 2020Cevapla

      Cuma günü korede yayınlanıyor çeviri ertesi gün akşamına geliyor

  • tae9 Kasım 2020Cevapla

    Aga be şu aşçı çocuğa çok üzüldüm

    • Kedi15 Kasım 2020Cevapla

      13.bölüm ne zaman geliyo

  • Sena Ay9 Kasım 2020Cevapla

    Ah benim de

    • yildizlardaki_kore17 Kasım 2020Cevapla

      Yeni bölüm ne zaman gelecek?

  • konguyon9 Kasım 2020Cevapla

    “Zavallı adam adının ayı olduğunu zannediyor ” kısmı çok komikti ya hsjfbsjf

  • Bluebirdayşe9 Kasım 2020Cevapla

    Bu bölüm çokkkk güzeldiii

  • heart9 Kasım 2020Cevapla

    İşte bu yüzden çiftler yanlış anlayarak birbirlerini tanımamalılar. Sorun birbirinize, neden böyle yapıyorsun bir sebebi mi var ben böyle hoşlanmıyorum veya şunlardan hoşlanıyorum diye. İnsan ilişkileri gerçekten zor ve karmaşık tek çözümü konuşmak.

  • no one know10 Kasım 2020Cevapla

    Ah CEO m benim yazık sana keşke 2.olmasan

  • lee dong wook11 Kasım 2020Cevapla

    ya şu yeni kızı boğasım geldi çıkmasaydı ne mutlu olacaklardı gitti birde soo ya sarıldı ay dalıcam şu kıza ya

  • Botegavenetta11 Kasım 2020Cevapla

    Abi bence çocuk kızın onu sevdiğini bilmiyor arkadaş olarak görüyor ama kız onu seviyor

  • Eliza11 Kasım 2020Cevapla

    Soulmate’ime burdan selamlar 13.bölümde görüşürüz cicim :3

  • Hafsa12 Kasım 2020Cevapla

    Ağlamak istiyorum neden hep yan başrolü seviyorum ve başröl kızımız onu reddedince ağlıyorum bıktım yaa yeterrrrrr yeterrrr lan yeterrrrrr ON JOON SOO ❤️❤️❤️❤️

  • Hafsa12 Kasım 2020Cevapla

    P.O. Favorim nokta

  • Melek13 Kasım 2020Cevapla

    Bir erkek olarak derken kadın cinsiyetini mi degistirmis nolmus ya

  • Gül13 Kasım 2020Cevapla

    Savcı kızı karakolda söylediği dizi prisoon plybook çok güzel bi dizi mutlaka bakın ilk 2 bölüm biraz sıkıcı gelebilir ama sonra çok güzel oluyo benim unutamadığım bi dizi

  • Havva13 Kasım 2020Cevapla

    Çeviri için Çok Teşekkürler Hızlıca Diğer Bölümleride Çevirirseniz Çok Mutlu Olurum

  • 메리사14 Kasım 2020Cevapla

    Bir şey sorabilir miyim? Bölümler ne zaman yükleniyor? 13. Bölüm ne zaman gelir biliyor musunuz?

  • baekhyunee14 Kasım 2020Cevapla

    güncel dizi izlemek çok hoş ama beklemesi hem tale of the nine tailed i bekliyorum hem bunu

    • Şeyma14 Kasım 2020Cevapla

      Aynen bende ikisini

  • Ebrar14 Kasım 2020Cevapla

    Lutfen 13. Bölüm gelsin

  • Ebrar14 Kasım 2020Cevapla

    Yaa sanirim ayrılıyorlar 13. Bolum ceviri gelsin artik

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak