Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

More Than Friends 1.Sezon 1.Bolum


1. Bölüm

More Than Friends sezon 1

(37) yorum

  • Jaemin25 Eylül 2020Cevapla

    Kim Dong-jun oynuyor izlemez miyim?? Çok heyecanlıyımmm

    • Jaemin26 Eylül 2020Cevapla

      Dong jun yine ikinci erkek sanırım zaten herkes seong wu’yu sevdiği için bilemiyorum dizi başlamadan içim burkuldu..

    • Leemincim10 Ekim 2020Cevapla

      Neden sadece 3 bölüm

  • Kerem25 Eylül 2020Cevapla

    Baslamayacaktim buna ama basliyorum be kim tutar KDMSKZJSKSBDI 3 hafta sonra sinav haftamiz ve ben burada dizi pesindeyim IDNELSJELSNLWJD

  • Koredizdelisi26 Eylül 2020Cevapla

    Hadi bakalım bilmem kaçıncı kore dizisine başlayışım ndbwjfhene

    • Koredizidelisi26 Eylül 2020Cevapla

      E alt yazı yok?

      • polarano26 Eylül 2020Cevapla

        daha dün akşam yayınlandı. Altyazı yarına gelir

      • uaena26 Eylül 2020Cevapla

        güncel bi dizi olduğu için bir iki gün sonra gelir

    • Kore85 Ekim 2020Cevapla

      Bana Kore dizi önerir misin

      • Eğer aksiyon felan istiyorsan K2 muhteşem. Ya da its okey not be okey , flower of evil kesinlikle izle

      • Nisa22 Ekim 2020Cevapla

        Revenge note 2 izle çok güzel youtube de alt yazılı var bence izle harika bide love alarm var oda çok güzel bide at eighteen harika bir dizi buda bence izle bunları

  • polarano26 Eylül 2020Cevapla

    Ong seong wu nun yeni dizisini kaçıracak kadar aptal değilim. İnanamıyorum ya! Sonunda yayınlanmaya başladı. Ama bairolde olan kızı bir türlü sevemiyorum. Yine de Ong Seong Wu oynuyor… Çok tatlı bir çocuk yaaa…

  • Bell26 Eylül 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman gelir acaba ??

  • RANİYA26 Eylül 2020Cevapla

    Yaa hadi bir an önce çevirin çok merak ediyomm.

  • Asya Yumuşak26 Eylül 2020Cevapla

    Çeviri gelsin artık yaaa

  • Anonim26 Eylül 2020Cevapla

    Çeviri ne zaman ??

  • Elif26 Eylül 2020Cevapla

    Admin artık ceviriyi ekle lütfennn

    • kore hastasi3 Ekim 2020Cevapla

      harika bir dizi baya guzel bence

  • Dilfiruz26 Eylül 2020Cevapla

    Çeviri niye gelmiyo?

  • La havle26 Eylül 2020Cevapla

    1 gün oldu hala çeviri yok

  • Sema26 Eylül 2020Cevapla

    Zahmet olmazsa size yarın ekleyin hayret bir şey bir gün oldu yaa niye halen çeviri ekl3nmedi çok merak ediyoz kardeşim admin bir an önce çevirrr şunu

  • sleepy27 Eylül 2020Cevapla

    arkadaşlar bu siteye aidat falan mı ödüyorsunuz cidden merak ettim, alışverişe gidince fiş alıp hakkınızı aramazsınız eminim, şurda birileri emek veriyor bizlere farklı bir dünyadan ışık tutup ekranlarda istesek de izleyemeyeceğimiz filmleri dizileri üşenmeyip önümüze koyuyorlar, nezaketen bir teşekkür içtenliğiniz yoksa dahi kuru bir tatlı söz yerine elinize geçirseniz saldıracakmış gibi tavırlar yakışmıyor, biraz adap biraz saygı biraz empati insanlığımızdan bir şey kaybetmeyiz. Diziye yorum yapacaktım beynim attı. ya silin şu yazdıklarınızı ya da üslubunuz için özür dileyin. bu arada dizi çevrilmiş çokta güzel kalbe dokunan sıcacık bir ilk bölümle başladı, inşallah tüm kalpler ısınır da ağız tadıyla yorum yaparız şu videoları indirip izleyen çeviren tüm emektar arkadaşlarımıza

    • Jaemin27 Eylül 2020Cevapla

      Hayır çevirildiği falan yok şuan bile orijinal dil. Kontrol etmeden yorum yazmazsan sevinirim ayrıca yorumlar silinmiyor

      • sleppy27 Eylül 2020Cevapla

        Gece dörtte ekliydi ve izlendi ha belki de siz haklisiniz beynim otomatik çevirmiştir(!)

        • Jaemin28 Eylül 2020Cevapla

          Ana ekranda orijinal dil yazıyor hala o yazı düzeltilseydi bilirdim altyazının eklendiği sürekli altyazı eklenmiş mi diye birsürü reklam videosu izlemem mi gerekiyor onu anlayabilmiş değilim 😀

        • Jaemin28 Eylül 2020Cevapla

          Yorumlarda saygısızlık yapan kişi ben olmadığım halde -ki şu zamana kadar ki hiçbir yorumumda site ile ilgili dediğim bir şey yok- bana ”belki beynim otomatik çevirmiştir” gibi bir cevap verip terslemeye çalışmanı komik buldum

    • Namjoon-ah27 Eylül 2020Cevapla

      Emeklerine saygı duyuyoruz zaten ama son günlerde çeviriler acayip gecikmeye başladı. Ayrıca steden illaki maddi kazancları oluyor. Yani tamamen karşılıksız değil. Ve birde biz 2. Bölümden bahsediyoruz. 1. Bölümün çevirinin geldiğini zaten biliyoruz!

  • Dohwan27 Eylül 2020Cevapla

    Yaa cok guzel baslamadi mi amaa cok tatli cook begendimmm 😉

    • sleppy27 Eylül 2020Cevapla

      Gece dörtte ekliydi ve izlendi ha belki de siz haklisiniz beynim otomatik çevirmiştir(!)

  • Zzazzi28 Eylül 2020Cevapla

    20.44 de çalan şarkı Coffee değil mi ya duyunca şaşırdım

    • Juyeon7 Ekim 2020Cevapla

      Kimin şarkısı

  • kim hana29 Eylül 2020Cevapla

    shin yeeun ong seongwu ALLAHIMM teşekkür ederim bu kadro için bayılıyorum onlara

  • denizpie11 Ekim 2020Cevapla

    O zaman basliyorummm

  • denizpie11 Ekim 2020Cevapla

    BE GEN DIM

  • Sedanur12 Ekim 2020Cevapla

    Konu ne

  • bakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa16 Ekim 2020Cevapla

    oh seong woo kocacım

  • Anonim19 Ekim 2020Cevapla

    Tek bir kelime bir kaza oldu gelemedim. Ama şimdi hastanedeyim , sen gelir misin birseyim yok ana seni çook seviyorum. Deseydi ya. Kolunda serum var birey yok . Ne bekliyor ,anlamadım. Birleşirler umarım. Anne babasına takılıyor. Kendi yaşamını içinden geçen duyguları saklıyor. Yalnızca sevdiğini söylediği kişiye karşı oda ona seviyorum deseydi ya. Kız daha mert oldu. Hoşlandığını en başta söyledi. Geldiğinde bari söyleseydi. Neyse yinede birleşirler ise çok güzel olur.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak