Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Melting Me Softly 1.Sezon 5.Bolum


5. Bölüm

Melting Me Softly sezon 1

(27) yorum

  • Çelik8 Ekim 2019Cevapla

    5.ci bölüm neden açılmıyor.

    • Kore fan11 Ekim 2019Cevapla

      Çünkü daha kore de yayınlanmadı cumartesi ve pazar günü yayınlaniyorr

      • meri-mee12 Ekim 2019Cevapla

        cumartesi ve pazar 2 günde de yayınlanıyor mu ?

      • bts army20 Mayıs 2021Cevapla

        gelecekten yazıyorum korana denen bır vırus maske takın sjsjsjsjsjsjs

        • Hwang Hyunjin17 Eylül 2021Cevapla

          EKMDŞWDMŞWMFL SAAT 04:48 bende gelecekten sana işerken yazıyorum xd

  • Yaratıcıkelebek069 Ekim 2019Cevapla

    Çünkü daha çevrilmedi de o yüzden

  • Mehtap9 Ekim 2019Cevapla

    Hangi günler çevriliyor

  • Yıldız dursun10 Ekim 2019Cevapla

    5. Bölüm ne zaman çevrilecek? Lütfen cevap verin

  • Yasmn11 Ekim 2019Cevapla

    Cumartesi yayınlanacak sanırım

    • Ceyda11 Ekim 2019Cevapla

      Yani 12 ekim cumartesi mi

      • Yasmn12 Ekim 2019Cevapla

        Korede diziler haftada 2 tada 3 bölüm yayınlanıyor cumartesi pazar olarak sitede ne zmn olur bilmem

  • X_purposelwss12 Ekim 2019Cevapla

    Ne zaman yayınlanacak Lütfen bilgi verin.

  • Belalı13 Ekim 2019Cevapla

    5. Bölüm neden hala yayınlanmadı acaba

  • Fraction13 Ekim 2019Cevapla

    Bölüm ne zaman yayınlanacak. Lütfen artık yayınlayın.

  • Courtney13 Ekim 2019Cevapla

    Lütfen artık bölümü yayınlayın. Çünkü kaç gündür sabırsızlıkla bekliyorum. Beni sinirlendirmeyin lütfen. Sevgilerle.

  • Eliany13 Ekim 2019Cevapla

    Artık lütfen bölüm yayın günlerini ve saatlerini rutine oturturun. 5.bölüm ne zaman yayınlanacak bunun hakkında da bilgi verebilir misiniz lütfen?

  • Мляко13 Ekim 2019Cevapla

    5.bölümü istiyorummmm n’olursuz yaaaaa

  • nesrin28 Kasım 2019Cevapla

    ya kardesim bedif bu rekkamlar ya eskiden 2 kere kiyardınız sindi 3 yapmıssını admin kaldır reklamları atık dizilrin keyfini cıkaralım

  • dilek17 Şubat 2020Cevapla

    ji chang wook <3

  • Duygu27 Nisan 2020Cevapla

    55. Dakikada hüsrana uğruyorsun. Abi sen ji chang wook’sun tek bir yumruğunla adamı yere serersin sen k2’sin böyle ji chang wook’u görünce ne zaman dövüş sahnesi olacak diye bekliyorum hep

    • jcw :)25 Haziran 2020Cevapla

      haklısın k2 dan sonra bu rolü çok garip geliyor ya da healer dan sonra suspicious partnerde çok dövüşmesede o da güzeldi ama bu ne sen jcw sin kendine gel backstreet rockie de ki rolü de benzer 🙂 umarım bir dahaki dizisinde yine k2 ;healer, gibi müko karekterlerde görürüz. Askerden sonra çektiği diziler daha durgun ama olsun

      • bence de:)27 Haziran 2020Cevapla

        kesinlikle ben de katılıyorum, jcw’ye hem tatlı ve biraz şapşik, hem de havalı dövüşen roller çok yakışıyor. Mesela healerde öyleydi ve bence çok da iyiydi. Garip geliyor dövüşmediğini görmek alışmışız tabii:)

  • Kore fanı22 Haziran 2020Cevapla

    56:10 çok güldüm

  • Çongşin çariyoo31 Ekim 2020Cevapla

    Bi dakka bi dakka o çocuk bomin mi ?? Omg çok tatlıııı

  • Talented is Minjae minjae is talented31 Ekim 2020Cevapla

    Harika bi dizi keşke daha önceden izleseydim. Başrollerin ikisinide çok uyumlu. Komik eğlenceli bi dizi . Bayıldım

  • d_w._.030 Mayıs 2021Cevapla

    mal

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak