Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Law School 1.Sezon 11.Bolum


11. Bölüm

Law School sezon 1

(51) yorum

  • kim_taehyung21 Mayıs 2021Cevapla

    Ahh canım dizim seni bugün izleyemeyeceğim malum Bts Butter stream kasmam gerek :(((((( Gece de Bilboard performansını izleyeceğim..

    • Jongsuk020621 Mayıs 2021Cevapla

      Ahahahaha size kolay gelsin.
      Ben de artik 3 bolum ust uste izlerim.
      Kamp kurdum Mine in gelmesini bekliyorum,gun sayiyorum ya resmen.

    • Felix Skz21 Mayıs 2021Cevapla

      Butter mükemmeldi. Sabah saat 07:00’de ilk gösterimi izledim. Army Stream kasıyoruz hadi toplanalım. Zaten hemen trendlerde 3. oldu. Stray kids’in Kingdom sahnesi trendlerde 4. sırada çok mutluyum. Stray Kids’in Kingdom sahnesi trend 3’deydi fakat Butter geldiği için 4’e düştü. Neyse Butter’ı trend 1 yaptık mı Kingdom’u da 2 yaptık mı daha ne isterim. Ha bir de çeviri isterim. Çeviri çabuk gelsin.

      • Lisa21 Mayıs 2021Cevapla

        Ayy ben stray kids e bayılıyorum. Evet Bayadır stream kasıyorum. Abii butter beklediğimden daha daha güzeldi…. Heleki Jin’in partı…. J-hope’in dansı…. Min yoongi’in ingilizce rapi baya iyiydi….. birde Üyelerin Birlikte A.R.M.Y yazısını oluşturması çok duygulandım yeminle

        • Felix Skz22 Mayıs 2021Cevapla

          Bende en çok ARMY yazısını oluşturmalarına duygulandım. Suga rap’iyle her zaman ki gibi coşturuyordu. Butter cidden mükemmel bir şarkı olmuş. İzlenmelerimiz silinsede şarkı trendlerde 1 numara olup 128 milyon dinlendi hemde 1 günde. Army gücümüzü göstermeye devam edelim.

          • Felix Skz22 Mayıs 2021

            Kingdom trend 3’deyken tekrar 4’e düştü şuan çok üzgünüm.

        • Felix Skz22 Mayıs 2021Cevapla

          Kingdom’da tekrardan trendlerde 3 numara oldu. Butter’ı 1 numara yaptık. Şu Stray Kids’in Kingdom’unu da 2 numara yapalım. Stay’ler yardım edin.

      • kim_taehyung21 Mayıs 2021Cevapla

        @Felix Skz 6 senelik koyu bir army olarak yine muhteşem bir şarkı verdi bize Bts çok mutluyum. Grammy bu seferde ırkçı davranmazsa çok iyi olur. Hepsi muhteşemdi umarım daha çok rekor kırarız bu şarkıyla..Her ne kadar Turkiye’yi hindi olarak algılasalarda :’))))Türkiye konserini hep bekleyeceğim….

        • Jongsuk020622 Mayıs 2021Cevapla

          Kimtaehyung,
          Yaw tmm Hindi olarqk algilamis olabilirler ama suc onlarda degil bizde snsnsjjs
          Neyse anladilar hemen ama ha,hepsinin ayni anda aaaaa tokki tokki diyip gulmesi moralimi yukselltti sjsjsjwi
          Rm espriyle karisik Turkiyeye ucacagiz dedi ama bakalim,gelirse de tum army lerin konsere katilamayacagi kesin ve uzucu.
          Sonucta bedava yapacak halleri yok ya.
          En az 4-5 bine yaparlar o da en az ha bak.

          • kim_taehyung22 Mayıs 2021

            @Jongsuk0206 Tabii ki biliyorum espri yaptım zaten skdsldksdlks bizim kız çeviriyi kullanmış kore olarak da hindi algılamış bizim çocuklar çok zeki hemen Toki demişler böyle bir gruba hayranım işte:))) Hele Tae’min Hİ TOKİ!!! demesini 100 defa izlemişimdir herhalde:’))

        • Lisa22 Mayıs 2021Cevapla

          İnşaallah bu yıl Grammyi kazanacağız:)

          • lee doo hyun23 Mayıs 2021

            Lisa grammy e bizi sırf prim için çağırıyolar ve gerçekten çok üzülmüştüm o zaman

        • Felix Skz22 Mayıs 2021Cevapla

          Ayy yanlış anlamalarına çok gülmüştüm. Bilgisayardan dizi izleyip yanımda telefonla stream kasıyorum hadi coşalım yine Army.

    • Felix Skz21 Mayıs 2021Cevapla

      Tae Hyung
      pp mükemmel. Tae Hyung’un yeni saçları zaten beni benden alıyordu. Bundan sonra sana bakarsam o saçları bir kez daha görebileceğim.)))

      • Lisa21 Mayıs 2021Cevapla

        Felix Kim_taehyung benden çabuk davrandı pp’ı değiştirdi ben yapacaktım yaa

        • kim_taehyung22 Mayıs 2021Cevapla

          @Lisa Sende yapabilirsin Lisa hem daha güzel olur Taehyungumun bu halini sitedeki herkes görmüş olur gözümüz gönlümüz açılır hemde şirinliğe doyarız:))))

          • Lisa22 Mayıs 2021

            Yapıyorum vallahaa 😀

    • Leejongsuk020221 Mayıs 2021Cevapla

      Bende kasıyorum ndkfnflfl

    • Lisa21 Mayıs 2021Cevapla

      Bende yaa

      • lee doo hyun23 Mayıs 2021Cevapla

        bende 7 de başladım kastım da kingdom u izliyen birileri sonunda jongsuk0202 yanlız kalmdık

        • lee doo hyun23 Mayıs 2021Cevapla

          *kalmadık

    • levi ackerman30 Mayıs 2021Cevapla

      Bizde fakir exo-l ler olarak teaser falan bekliyoruz işte. Teaser ı geçtim spoiler falan yani

  • LİSA21 Mayıs 2021Cevapla

    Çeviri ne zaman gelecek

  • Gamze21 Mayıs 2021Cevapla

    niye geç geldiniz sizi bekliuom bu dizide şu adamın katilini bulmaya bulmaya kendimi katil gibi hissediyorum

    • Kim_sohyun21 Mayıs 2021Cevapla

      Kimme konusuyorsun gamze sizli bizli fjhbbjhh

      • Felix Skz21 Mayıs 2021Cevapla

        Gamze katili bulamadığı için delirmiş. Dizi ile konuşuyor herhalde.

      • Gamze22 Mayıs 2021Cevapla

        Ben yine kafama göre diziye bağrıyom jdjdmdhjd

    • Lisa21 Mayıs 2021Cevapla

      Gamze mause fianlinden sonra sitem ediyorsun seni anlıyorum bacım aynı hissediyorum jdhdksjsksjshhsjs

      • Gamze22 Mayıs 2021Cevapla

        teşekkürler beni anladığınız için biri mouse yorumunun altına yeni bölümü beklerken diziyi tekrar izledim demiş benim kalbim durdu dedim ben bir daha o acıları yaşayamam diye skjdjemfjhd mouse beni çöğtürdü

        • Kim_sohyun23 Mayıs 2021Cevapla

          Bekleyin ben daha finali izlemedim izleyip sizinle beraber çökeceğim

          • lee doo hyun23 Mayıs 2021

            Sohyun izle artık ya 19 da kaldın da sonra çok üzüldüm ne kadar doğru bi şeyde olsa

  • Alya21 Mayıs 2021Cevapla

    Memorist izlerken katilin kim olduğunu öğreninceye kadar beynimiz yanmıştı
    Şimdi de bunda katilin kim olduğunu bulmaya çalışırken beynim yandı

    • 향유꽃22 Mayıs 2021Cevapla

      Aynen yaa jshdhsjhshs

  • Saadet22 Mayıs 2021Cevapla

    Türkçe altyazilisi ne zaman gelecek

  • Chelsea22 Mayıs 2021Cevapla

    Sevgili admin dokuz doğurduk bölüm çevirisi beklerken

  • Sibel Aksoy23 Mayıs 2021Cevapla

    fragman kafa karistirici iyide ben en sonunu anlamadim neden yang birden kizi savunmayi birakdi anlamadim ben simdi ne oluyor ya

    • ali23 Mayıs 2021Cevapla

      kız salak olduğundan oda dayanamamıştır artık,

      • Gamze29 Mayıs 2021Cevapla

        Aynen tamam acı çekiyorsun anlayışlı olmak istiyorum ama kızın bu kadar donuk olması beni delirtiyor ben oturuyum onlar savunsun havasında özür dileyip duruyor özür dileme bide yüzüne tükürttü az bile yaptın ayağına basa basa çürüttü senin kollarını sıka sıka morarttı ve gözünü hem de özeline kamera koydu bir de yayınlarım dedi ne kadar aşk diye düşünsende bu da aşk olmazki erkek zaten kızı kullanıyordu belliydi de kız kabullenmedi ve erkek suçlu olmasına rağmen hâlâ baskı uyguluyor ve kızı süründürmeye çalışıyor sen hâlâ özür dile tamam suçlu hissedebilirsin ama bu kadar da yüklenme kendinie hem Han Joon Hwi de şu an zan altında kalıyor sen ben kimseyle birlikte değildim bile demiyorsun neyse sakin kalayım belki ilerde çıkar anlayışlı olmam lazım inşallah kız kendine güvenir

        • armin arlert30 Mayıs 2021Cevapla

          Ya cidden bu bölümde bende deli oldum kaç bölümdür ye seul’u savunuyorum yazık kıza falan diyorum ama mal mısın nesin ya herkes seferber olmuş bir yığın insan arkanda duruyor hala başı öne eğik mal gibi ağlıyor özür diliyor bi de sürekli, söylemediği bir şey var hamile falan mı acaba anlamadım bir şey saklıyor bence ama artık şu tavrından vazgeçmeli

    • etkilenen etken24 Mayıs 2021Cevapla

      ben o adami sorgulamayi uzun bir sure once biraktim, vardir bir bildigi deyip izliyorum sadece

      • Jongsuk020624 Mayıs 2021Cevapla

        Vardir bir bildigi jdjjd
        Adam cok zeki ya hayranim,ayrica yasina gkre cok da yakisikli
        Mamaa ben 48 yasinda evli cocuklu bir adama asik oldum hahahaha

  • su25 Mayıs 2021Cevapla

    dizi güzel mi?

    • nilsu25 Mayıs 2021Cevapla

      efsane

    • lee doo hyun26 Mayıs 2021Cevapla

      Çok güzel izlemiyosan kesinlikle başlamalısın

  • baesel25 Mayıs 2021Cevapla

    ddd

  • Keşif Günlüğü Yorumcusu26 Mayıs 2021Cevapla

    Allahım noluyor ya noluyor valla her bölüm sonu böyle heyecanlı bitmek zorunda mı???????????

  • bilmeyen şahıs27 Mayıs 2021Cevapla

    ne zamanlar oynuyor bilenler bana yazabilir mi?

  • Xiaojun'un Kayfesi27 Mayıs 2021Cevapla

    ALLAHIMMMM BUNEEEEE

  • jooseokhoon'un piyanosu15 Haziran 2021Cevapla

    Yoksa meclis üyesi Ko hak ettiğini buluyor mu ?

  • Kim Bum29 Ekim 2021Cevapla

    Öldürmez bence o adamı.öldürülürse cinayet olacağından onu sorguya cekerler ve kızın mahkemedeki duruşmaya avukatlık yapamaz.

  • Gahyeon27 Kasım 2021Cevapla

    Lan kızı savunmayı neden bırakıyorsun- O BÖLÜM SONU NEYDİ AYRICA KAFAYI YİYORUM

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak