Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Itaewon Class 1.Sezon 16.Bolum


16. Bölüm FİNAL

Itaewon Class sezon 1

(100) yorum

  • Güdümlü Dinamo21 Mart 2020Cevapla

    Bölüm sandım elim ayağım titredi

  • Itaweon müşterisi21 Mart 2020Cevapla

    Neee final mi? Yiaa ağlıcam şimdi bitmesin ya

  • Kdrama itaweon21 Mart 2020Cevapla

    Neee final mi? Yiaa ağlıcam şimdi bitmesin ya

  • Duygu21 Mart 2020Cevapla

    Altyazı geldiğini gören yorum atsın gözünü sevdiklerim tuttum nefesimi son bölümü bekliyorum, bu arada beto diziyi izliyosan ve bu bölüme gelmişsen aylavyuuu

    • Army Kübra23 Mart 2020Cevapla

      Geldi

    • Ayşenur23 Mart 2020Cevapla

      Efsane bölüm !! ÇOOOK GÜZELDİ KEŞKE BİTMESEYDİ YAA 🙁
      Yeni başlayacaklar şiddetle tavsiye ederim!!!

      • Ezgigigi23 Mart 2020Cevapla

        Valla ya bitmeseydi bari bi 20-30 bölüm olaydı.. ;(

    • kankss23 Mart 2020Cevapla

      gelmiş bidenem

      • Duyguu27 Eylül 2020Cevapla

        Ne kadar cevaplar verilmiş yerim sizi çok sağolun ben hiç görmemişim bile :’))) kdrama kardeşliği…

  • Rumeysa21 Mart 2020Cevapla

    Ya bölüm sandım gaza geldim tüüü

  • Duru21 Mart 2020Cevapla

    16.bölüm ne zaman gelir ?

  • Türk bir koreli21 Mart 2020Cevapla

    Yaaaa finale geldik off ya lütfen altyazi geldigind3 haber verin çebal

    • Herhangi biri25 Mart 2020Cevapla

      Gelmiş

  • Kader21 Mart 2020Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelecek?? (lütfen erken gelsin çok merak ediyorumm)

    • Ayse22 Mart 2020Cevapla

      Alt yazı geldi

    • Büşra22 Nisan 2020Cevapla

      Güzeldi evet ama daha güzel olabilirdi orada diz çökmeseydi daha güzel olurdu o başkanın saçını birtek benim mi yolasım geldi

      • Aaa16 Ağustos 2020Cevapla

        Ay benim de geldi yaa diz cokmeseydi her sey daha guzel olabilirdi

  • Zeynep21 Mart 2020Cevapla

    Ah çok heycanlıyım. Hemen çıksın istiyorum.

  • Ee21 Mart 2020Cevapla

    Neden bölümü yayınlamadılarki?

  • Tuğba21 Mart 2020Cevapla

    Yarın verirler bölümü

  • Park seo Jun love21 Mart 2020Cevapla

    Abi çıldırcaaaaam hadi gelsin bir an önce.

  • Melis21 Mart 2020Cevapla

    Bölüm ne zaman gelicek?

    • İtaewonclass22 Mart 2020Cevapla

      Çok üZgünüm ağlamak istiyorum nasıl final olur ya çok güzeldi her şey 2. Sezon da gelse keşke ://///

      • ONEUS Turkey19 Nisan 2020Cevapla

        2. Sezon’nun gelmesi imkansız 16 bölümlük dizilerin 2.sezonu yok çünkü sadece 20 bölümlük dizilerin var

        • mika25 Nisan 2020Cevapla

          the kingdom 8 bölümlük ama 2. sezonu var

  • Esma21 Mart 2020Cevapla

    Yeni bolum ne zaman

  • Sedef21 Mart 2020Cevapla

    Yeni bölüm ne zaman gelecek acaba

  • Selin21 Mart 2020Cevapla

    Bu ne şimdi

  • Park liliy21 Mart 2020Cevapla

    Ağlicam yaw nasil biter of

  • Bts army21 Mart 2020Cevapla

    Ofya ve sona geldik sonda bebeyimin sweet night şarkısı ile bitiyor hem dizim final hemde taehyung ost müziğini söyleyerek beni çok ağlatıcak o bile filme bayılmış

    • Aaa16 Ağustos 2020Cevapla

      Aynen yaa benide ağlattı

  • Yasin A.22 Mart 2020Cevapla

    burada 16 cı bölümü yayınlanmış lütfen alıp tr altyazı yaparmısınız?

  • Koç Hazretleri nam-ı diğer [mc.keşmekeş]22 Mart 2020Cevapla

    ya ben saeroyinin oh soo ah la olmasını istiyordum bu ne ya hiç tatmin olmadım ben jang dae hee nin tarafına geçiyorum o zaman hadi eyw

    • Hatice Kübra22 Mart 2020Cevapla

      Cansın kardeş aynı fikirdeyim dizi başından beri herkes Oh Soo Ah a yüklendi ama ben de onu tutuyorum

    • Geun27 Mart 2020Cevapla

      Bende oh soo ah la beraber olmasını istiyordum. Sanki bi tarafım eksik kaldı. Bitti be dizi yazıklar olsun

      • Katil civcii12 Mayıs 2020Cevapla

        Evet ya bende oh soo ah la beraber olmasini istiyordum yaaaa

  • Asdfg22 Mart 2020Cevapla

    Saat sabah 5.27 ve bitti. Mükemmel.İlk yayınlandığı zaman izlemiştim ve ilk bölümü pek sarmadı. Daha sonradan aklıma geldi dedim izliyim ne oldu acaba ve iki günde bitirdim sadece bugün final bekledim ama deydi. Çok güzel bi diziydi.

  • lalaflora22 Mart 2020Cevapla

    çok güzeldi laaan

  • Piniko22 Mart 2020Cevapla

    O kadar güzeldi kiiii çeviren emeği geçen herkese içten teşekkürlerimi sunuyorum ühü

  • serhat22 Mart 2020Cevapla

    bu dizinin bittiğine üzüldüm…

  • Doğan22 Mart 2020Cevapla

    Gerçekten mükemmel bir diziydi her hafta yeni bölüm gelecek diye nöbet tuttum tlfn başında.Emeği geçen herkese teşekkürler.Son olarak site ekibi tek kelimeyle harikasıniz

  • Ghffh22 Mart 2020Cevapla

    Bitti

  • X22 Mart 2020Cevapla

    Yaaa çook güzeldiii yerimmmm tatlışlarımm yaaa

  • :)22 Mart 2020Cevapla

    çok etkilendim çok güzeldi çok çok çok güzeldi♥

  • VorTeX22 Mart 2020Cevapla

    eee ne anladık bu işteen Oh Soo-Ah 10 yıl çaliş şirketi çökert Sae-Ro-Yi sen git Jo Yi-Seo takıl Soo-Ah basit bı lokantada mutavazi olarak takılsın dizi pek tatmin etmedi sadece Soo-Ah babana borçunu ödedim demesi iyiydi neyse güzel diziydi

    • Hatice Kübra22 Mart 2020Cevapla

      Ahhh Soo Ah üzdü ya Seo Ro Yi nasıl bu kadar kolay vazgeçer ondan anlamadım doğrusu neyse ama içim buruk kaldı benim

  • Güdümlü Dinamo22 Mart 2020Cevapla

    İzlemeye kıyamıyorum

  • Bşkk22 Mart 2020Cevapla

    Harika bir final oldu sonu çok iyidi bence

  • AnonimS22 Mart 2020Cevapla

    Tereddütle başlayıp yeni bölüm ne zaman gelecek diye merakla beklediğim kaliteli bir diziydi. İçinde çok güzel dersler vardı. Hiçbir bölümü gereksiz olmuş demediğin nadir dizilerden. Romantizmi de istediğim gibi aşırıya kaçmadı. İzleyin izlettirin efenim. Cağnım itaewon class biraz zaman geçsin seni tekrar izliycem…

  • v22 Mart 2020Cevapla

    harika bir diziydi teşekkürler AsyaFanatikleri 🙂

  • Ayşe22 Mart 2020Cevapla

    Tekrar izleyebilirim par sero yi

  • Telly22 Mart 2020Cevapla

    Mükemmeldi çeviri için teşekkürler

  • leyl22 Mart 2020Cevapla

    ahhh çok güzeldi beee .bayıldım .izlediğim en iyi kore dizilerinden biri oldu. kalite için teşekürler..

  • izleyici ( naz )23 Mart 2020Cevapla

    ewet. bu da son yorum buraya. giriş gelişme sonuç gayet güzeldi. yazan güzel kafa patlatmış. dizi yerli yerinde idi hiç sıkmadan bunaltmadan araya gereksiz konular getirmeden tadında final yaptı güney kore filmlerini bu yüzden seviyorum kısa anlamlı boş değil uzatmıyor saçma sapan konularla ve en güzeli öğretici güzel şeyler öğretiyor. bize çeviri yapan ve bu güzel diziyi ulaştıran arkadaşlara çok teşekkür ederim.

  • Zeynep23 Mart 2020Cevapla

    So ah la olsaydı keşke diyen kafayı anlamıyorum kız baştan beri ben zengin adam isterim diye diye anamızı ağlattı(bide biri sevdiğim birine zarar verse değil onunla çalışmak aynı ortamda bile bulunmam gerçi so ah ın iğrenç karakteri bir işe yaradı sonunda) sea ro yi onunla olsaydı evet erkekler,kızlar zengin olursanız sizinle olurlar mesajı verirdi dizi bu da çok aşağılayıcı birşey yi so aşkı için herşeyden vazgeçerek onu nasıl hedefine ulaştırabilirim diye kendini yırttı işte gerçek aşk fedakarlıktır aslında sadece aşk meşk olaylarında değil herşey de fedakarlık olması gereken birşey.

    • Leehyesoo24 Mart 2020Cevapla

      Kesinlikle aynı fikirdeyim so ah ile olmasını isteyenleri anlayamıyorum sae ro yi’nin babası so ah ne kadar yardım etti So ah döndü adamı öldüren çocuğun şirketinde işe girdi başka şirket yokmuş gibi yi seo sae ro yi’nin yara izlerini gördüğünde bile nasıl ağladı so ah yaşadıklarına şahit olduğu halde hiçbir şey yapmadı bu yüzden sana katılıyorumm çok güzeldi dizi

    • Buket29 Mart 2020Cevapla

      Bunu alnıma yapıştırıp gezmek istiyorum ya çok haklisin soo ah sadece kendini düşünüyordu bencillikten başka hiçbir şey yapmadı sae ro yi nin yaninda hiçbir zaman olmadı en zor zamanında sadece ji sae vardı

  • FiyuV23 Mart 2020Cevapla

    Şimdi Webtoonu izleme zamanı ama türkçesini nerden bulabilirim Webtoonunun ingilizcesini buldum ama türkçesi olsa daha güzel olurdu 🙂

  • Polat24 Mart 2020Cevapla

    Ya kardeşim oh so ah varken nasl ji seo ya gidersn itirazm var heba ettnz 15 yılı boşuna mı yaşadnz

    • Çağlar24 Mart 2020Cevapla

      bir şey yaşamadılar resmen tek taraflıydı aşkı için Jo Yi Seo çabaladı kız kaç kere dövüldü lan yine de patronu düşündü

  • rüya25 Mart 2020Cevapla

    yanlız oh so ah ın yanında çalışacak aşçıda taştı he keşke biraz daha uzun olsaydı bu bölüm belki soo ah ile sevgili olurlardı

  • stayhome25 Mart 2020Cevapla

    Hafızamı kaybetsem de tekrar izlesem…

    • su26 Nisan 2020Cevapla

      Hahahahahsjsjs cok güldüm gercekten bende 😀

  • Hasan.dgm26 Mart 2020Cevapla

    Ahh bir dizinin daha sonuna geldik. Çook güzeldi.

  • Aneirin26 Mart 2020Cevapla

    Soo ah ile olmasını isteyenler ne içiyorsunuz? Kız bencilin tekiydi abi kabul etmeyebilirdi şirketin teklifini onu seven kişiyi her zaman yarı yolda bıraktı ama Sae ro yi hep peşinden koştu. Kız zengin olsun, bir tek beni görsün dedi her seferinde. Sadece kendisini düşünüp durdu Sae ro yi’yi hak eden kişi o değildi

    • park zehra28 Mart 2020Cevapla

      aynen katılıyorum kız kaşarın tekiydi ama sonda park bo gum geldiya kız tek kalmaz

  • park zehra28 Mart 2020Cevapla

    abiii çooook güzel bitti taetae’nin şarkısı finalde çalıyomuş

  • Jungkook Joen29 Mart 2020Cevapla

    Kısacası mükemmeldi herkeze izlemesini tavsiye ederim

  • Tuana29 Mart 2020Cevapla

    çok güzel diziydi sonuda güzel bitti herkese tavsiye ederim

  • rakun hanım30 Mart 2020Cevapla

    So ah la olmasını isteyenleri anlamıyorum diyenleri ben anlamıyorum asıl. Bana ödediğinin üç katını ödeyeceğim sözünü tutması çok güzeldi. Sadıktı en önemlisi. Ama güzel diziydi her şekil flokspojtpo

    • rakun hanım30 Mart 2020Cevapla

      keişke so ahla şefin mini dizisi çıksa dkdbpojk

    • Vysknc22 Temmuz 2020Cevapla

      So ah hayinin tekiydi adamın ihtiyacı varken yanında olmadı burs için para için adamın düşmanlarının kucağına atladı resmen utanmadan zengin ol beni al dedi daha neyini anlamıyorsun Allah aşkına

  • yeppuday1 Nisan 2020Cevapla

    9. bölümdeydim ama izlemeyi bırakıyorum 10 yıldır sevdiği birisini nasıl son anda bırakıyor anlamıyorum. so ahh ya gerçekten yazık oldu. finalini doktorlara benzettim dsfrsertses

    • su26 Nisan 2020Cevapla

      Hayir ama izleyince anlarsin so ah onun icin hicbir sey yapmadi ona yaklasmayi bile denemedi.Hic cabalamadi sea royi yi cepte gördü her zaman.Ama yi seo oyle degildi her seyi yapti sevdigi adam ivin cabalafi sonunu goremedigi bir yola girdi omun en ufak yarasi bile derinden sarsti.So ah haketmedi sea ro yi yi hicbir zaman.

  • uğur1 Nisan 2020Cevapla

    ilk defa bir kore dizisinin sonu içimde bir boşluk bırakmadı keşke demedim ahh işte bu dedim hakettiler dedim şiddetle tavsiye ederim izleyin

  • Army jungkook2 Nisan 2020Cevapla

    Dizi çok güzeldi ama Jang geun soo’ ya üzüldüm gerçekten…

    • Jfla27 Nisan 2020Cevapla

      İşte aradığım yorum o çocukla bağ kurdum resmen ona ne zaman baksam bana Jin i anımsattı

  • TaeTae3 Nisan 2020Cevapla

    Cok guzel bir diziydi ama geun soo nun sonda onlarla birlikde olmamasi beni cok uzdu bu ise 6 kisi olarak basladilar ve sonda da 6 sininda birlikte olmasini umuyordum.Gercekten hayal kirlidina ugradim,

  • Insan8 Nisan 2020Cevapla

    Kusura bakma bok gibi dizi , kaba bir kiz, sacma hic birseyin farkinda olmayan bir cocuk, iki kurban Jang geun soo ve so ah la yazik oldu,,

  • Enes18 Nisan 2020Cevapla

    Oh so ahla değilde sosyopatla birlikte oldu ya bir şey demiyorum büyük ihtimalle en beğenmediğim final olabilir hatta izlediğim en kötü bölüm hayatının yarısını seni beklemekle geçirmiş bir kadın ve sürekli söz verdiğin bir kadın bilmiyorum aşırı nefret ettim küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi yaşlı adamın gelip saçma bir şekilde diz çökmesini saymıyorum bile neyse elinize sağlık.

  • Ayşegül21 Nisan 2020Cevapla

    Harika bir diziyi, çok beğendim fakat içimde bir boşluk oluştu. Jang geun soo ya üzüldüm

    • jo yi seo23 Nisan 2020Cevapla

      aynen bende geun soo ya üzüldüm keşke dambama geri dönüp birlikte olsaladı

  • pluviophile~24 Nisan 2020Cevapla

    Diziye bayıldım.Saeroyi o kadar acının sonunda mutlu oldu.Yi Seoyla olması beni sevindirdi çünkü belki o olmasaydı bunları atlatamayabilirdi.Jang dae hee amcaya biraz acıdım ben az kalsın ağlayacaktım.Ve dizi boyunca Geun woo ya çok çok üzüldüm.Soo ah da mutlu oldu.Diziyi herkese tavsiye ederim çok beğendim.Çevirmenlerin ve emeği geçenlerin ellerine sağlıık^^

  • soulofsky7 Mayıs 2020Cevapla

    ”Sorun yok. Çünkü sen sadece bir çocuksun” :’))

  • Mls16 Mayıs 2020Cevapla

    Diziyi yeni bitirdim . En beğendiğim Kore dizilerinden biri oldu
    İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim

    Itaewon Class.

  • Fatma seher19 Mayıs 2020Cevapla

    Filim çok güzel ama romantizim ve ask biraz geri planda bırakılmış bence daha cok olmalıydı . Birde su bazi insanlar altyazi niye yok , ne zaman yayınlanacak , fragman niyr yok diye sormaktan bir bıkmamişsınız adamlar daha nr yapsın ellerinden geleni yapıyorlar bundan 4 , 5 sene önce hic bulamıyorduk böyle hızlı bazen şükür rtmeyi bilmeliyiz .

  • esra5522 Mayıs 2020Cevapla

    sonuç ;fedakar bazlama suratlı kazandı

    • Nur12 Haziran 2020Cevapla

      2.sezonu var sanirsam ünlü 2 sezon yazıyor biryerde

  • eliee25 Mayıs 2020Cevapla

    anaa bitti ya bu

  • Gigii27 Mayıs 2020Cevapla

    En güzel intikamı Lee Ho Jin aldı 😀

  • Açelya27 Mayıs 2020Cevapla

    Çok sevdim ve bende güzel bir etki yarattı. Şarkıları da dahil mükemmeldi.

  • SG12 Haziran 2020Cevapla

    Birbirlerine çok yakışan tatlı bir çift ile klasik bir konuyu mükemmel bir şekilde işlemek… İşte dizi diye buna derim. Çok nadirdir bir dizinin bitmesini istememem. O derece sevdim. Çok üzgünüm…
    İzlemekte tereddüt etmeyin.

  • Melek13 Haziran 2020Cevapla

    Çok guzel bir diziydi. Emeği geçenlerin emeğine sağlık…

  • dizicanavari17 Haziran 2020Cevapla

    izlediğim en güzel dizilerden biri

  • Vysknc22 Temmuz 2020Cevapla

    Harika diziydi bence özellikle başrol kadın çok iyiydi.

  • Kim Sema-Hyung28 Temmuz 2020Cevapla

    Jo yi seo ‘yu ilk bölümden beri kendime benzetiyorum. Bu yüzden diziyi izlerken sürekli bir empati içinde oldum. Diziyi o kadar beğendim ki anlatamam. Ayrıca her sahnede kestaneme düştüm. Kestanem ve diğerleri sayesinde dizi beni sardı götürdü. Benim biricik KESTANEM

  • Elif19 Eylül 2020Cevapla

    Bittiği için üzülsemmi yoksa mutlumu olsam hımm bilemedim

  • sudet2720 Eylül 2020Cevapla

    mükemmel bir dizi. Geun Soo ve Yi Seo nun sarıldığı yere kalbimi bıraktım ^^ . Geun Soo onu fazlasıyla haketti

    • sudet2720 Eylül 2020Cevapla

      yani sarılmayı dsfgbnbgv kestaneyle birlikte olmasından yanayım tabiki xfghjhgdfg

  • sudet2720 Eylül 2020Cevapla

    yani sarılmayı dsfgbnbgv kestaneyle birlikte olmasından yanayım tabiki xfghjhgdfg

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak