Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Fight for My Way 1.Sezon 16.Bolum


16. Bölüm FİNAL

Fight for My Way sezon 1

(48) yorum

  • torettohanım13 Temmuz 2019Cevapla

    mükemmel bir diziydi 2 günde bitirdim…

  • Kdrama lover17 Ağustos 2019Cevapla

    Yaaaaa sonda çok duygulanmıştım ❤️

  • Pronet Melek25 Ocak 2020Cevapla

    Ağladım ve 1 bölüm daha 1 bölüm daha derken 1 günde bitirdim çoh güzeldiiiiiii

  • btshineexoduru26 Ocak 2020Cevapla

    ne hızlı bitti be ama çokgüzeldii hemde çok zaten park seojjon varsa müqtürr

    • Rumii14 Temmuz 2020Cevapla

      Sanırım izlediğim en güzel k-dramaydı ben bayıldım buna

      • Nobita12 Aralık 2020Cevapla

        Bence en güzel kdrama bu değil.
        Strong woman do bong soon dizisini veya weigthlifting fairy kim bok soo dizisi buna bin basar bence.

  • güneş19 Mart 2020Cevapla

    emegi gecen herkese tesekkur ederimm
    çok guzel bi diziydi hemencecik bitti

  • Di8 Nisan 2020Cevapla

    Yaaa çok güzeldi çooooookkkk

  • ela19 Nisan 2020Cevapla

    çok güzeldi gerçekten keşke devamı olsaydı

  • Bir uzaylicik26 Nisan 2020Cevapla

    Mükemmel ötesiydii sondaki yer çok guzeldi ♡♡

  • meryem24 Mayıs 2020Cevapla

    ya gerçekten harika bi diziydi ayrıca çok sürükleyiciydi.

  • Nergis26 Mayıs 2020Cevapla

    Aşkım ya çok tatlı hiç ara verme sürekli dizi çek lütfen Park seo joon

  • Yehet Ohorat22 Haziran 2020Cevapla

    1.5 günde bitirdim çok güzel diziydi bu diziyi de bitirdiğim için biraz üzgünüm ühü keşke daha fazla bölümü olsaydı yine bir solukta izlerdim en sevdiğim dizisin Fight for my way ve öyle kalıcaksın Seo Joon ve Jiwon çok tatlı bir dizi çifti olmuşlar

  • Big Boss23 Haziran 2020Cevapla

    Off ağlamak istiyorum niye bitti

  • adsız3 Temmuz 2020Cevapla

    dizi efsane güzeldi keşke evlendiklerini ve çocukları olduklarınıda görseydik mükemmeldi
    tavsiye ederim kesinlikle

  • Woo Do Hwan army-si26 Temmuz 2020Cevapla

    Agliyorum yaa resmen. Dizi efsane guzel bitti ama ben agliyorum .Niye ? Bitti. Emegi gecen her kese tesekkurler. Sizi seviyorum. Siz olmasaniz biz fanlar ne yapardik ?

    • Hayat31 Ocak 2021Cevapla

      Emeği geçen herkese teşekkür ederim çok güzel di hiç sıkılmadan izledim

  • melek14 Eylül 2020Cevapla

    emeği geçen herkese teşekkürler ellerinize sağlık çok güzeldi 🙂

  • Aslı20 Eylül 2020Cevapla

    Bir an gerçekten rüya gördüğüne inandım kafayı sıyırıyodum ama yine de sonu böyle olmamalıydı.Kore dizileri niye hep böyle bitmek zorundan Allah aşkına! 🙁

  • İDİL2 Ekim 2020Cevapla

    Cidden bu dizinin hiçbir bölümü sıkıcı değildi tam anlamıyla mükemmel bir diziydi.Bayıldım bu diziye

  • Leyla14 Ekim 2020Cevapla

    ağlayacağım ama yaaa çok güzeldiniz siz neden bittiniiz :”””””(((((((((((

  • Leyla14 Ekim 2020Cevapla

    ayrıca demiştim ben seninle evlenmeyeceğim dediğini hatırlatırım diye 😀 jkgnrgkrjng keşke düğün sahnesini de görseydik çok tatlı olurlardı ama şu an bir düşününce why secretary kim den sonra burada da damatlıkla görürsem kalp krizi geçirebilirdim :DD

    o nasıl bir evlenme teklifiydi yakışıklı yüreğimizi hoplattınız :*

    dizide emeği geçen herkese minnettarım bu güzel diziyi daha önce izlemediğim için pişman oldum açıkçası gerek oyunculuklar gerek konu olsun her yönden tatmin ediciydi izlemeyen izlemek isteyen herkese kesinlikle ama kesinlikle izleyin derim kısaca İZLEYİN İZLETTİRİN 😛

    🙂 🙂 🙂

  • Yorumcu27 Ekim 2020Cevapla

    Yaaaaaaaaa bitti uzun zaman oldu guzel bir dizi izlemeyeli

  • Dark Fate30 Ekim 2020Cevapla

    çok güzel bir diziydi,çok sevdim ama keşke devam etseydi saki final biraz sönük bitti.

  • HyunA15 Kasım 2020Cevapla

    Çok güzeldi yaaa

  • Fatmanur kekik5 Aralık 2020Cevapla

    Bu dizi benim ilk k-dramamdı ve izleyip bitirdikten sonra iyiki k-drama izlemeye bu diziyle başlamışım dedim çünkü o kadar güzel bi diziydi ki izlerken yeri geldi gülmekten öldüm yeri duygulandım ve en önemlisi bu diziyi çok sevmemin nedeni hayattan kendimden bişeyler görmemdi gerçekten emeği geçen herkesin ellerine sağlık muhteşem bir diziydi sonu da okadar güzel ve içtendiki düzenli olarak gelip izleyeceğim bi dizi olucak ve diziyi her hatırladığımda hayal etmeden yaşayamayacağımızı hatırlicam 🙂 🙂

  • fighting11 Aralık 2020Cevapla

    yaa bitti resmen o kdr güzeldi ki..Her bolumunde cok eglendım,bu zmana kdr hep ereteleyıp ızlememıstım ızlemek ısteyen varsa asla beklemesın hemen başlasın .Ae Ra ve Dong Man çok çok özliyecem sizi:)

  • Delinin biri23 Aralık 2020Cevapla

    Duygular çok gerçekçiydi cidden bu dizideki aşkıda endişeyide umut ve umutsuzluğu iyiliği damarlarımda hissettim cok surukleyiciydi ( park seo joon da oldukca etkileyiciydi bu arada ) dibimiz düşmedi deyil yani gdhchvfjhmhfyjgmhvyjf:)

  • Sevil Ayşe9 Ocak 2021Cevapla

    Bayıldım diziye… muhteşemdi ya çok sevdim gerçekten hiç sıkıcı değildi ve çok çabuk bitti, sonu çok komik ve güzeldi tabi daha birçok komik sahnesi var herkesin izlemesini tavsiye ediyorum. Çok yakışıyorlardı birbirlerine çok güzeldi ya tam 4 günde bitirdim. Emeği geçen herkese teşekkürler…

  • Melek13 Ocak 2021Cevapla

    Keşke düğünü görseydik ama çok güzel bir diziydi

  • Aydın Aydın15 Ocak 2021Cevapla

    Yani herkes çook beğenmiş, ben o kadar da çok beğenmedim… Sıradan, atıştırmalık bir diziydi. Şuana kadar 25 tane romantik kore dizi izledim, bu dizi ortalama bir şeydi. 10 üzerinden 6lık bir dizi bence…

  • Koreye gidecem16 Ocak 2021Cevapla

    Ayyy bölümün en sonunda ödüm koptu hepsi rüya sandım djdjjsjsjsjjsjsjsjjs

  • ece18 Ocak 2021Cevapla

    çok güzel bir diziydi kesinlikle tekrar izleyeceğim

  • jenniex18 Ocak 2021Cevapla

    yaaaa çok güzeldiiii

  • k драма8 Şubat 2021Cevapla

    Yaa çok güzel bitti sonu falan çok tatlıydı tek solukta izledim resmen ve bölümlerden hiçbiri sıkıcı geçmedi.

  • Özlem13 Şubat 2021Cevapla

    Bayıldım çok güzel bir diziydi izlemek isteyenler için tavsiye ederim bir şey kaybetmezsiniz

  • Jisoo18 Şubat 2021Cevapla

    çok güzel bır dızı olumuş cevırı ıcınde tekur ederız 🙂

  • Kutsanmış19 Şubat 2021Cevapla

    Ahh sonu beni benden aldı asıl ben teşekkür ederim:”)

  • bb125 Mart 2021Cevapla

    sonu çok iyiydi yaaaa

  • Emine KAYA7 Nisan 2021Cevapla

    Cok güzel bi dizi diyemem ama begendim. Sonu biraz daha iyi olabilirdi. Dizi biraz daha heyecanli olabilirdi. Ama bu çifti cok beğendim

  • 35TC357 Nisan 2021Cevapla

    harikaaa ya cok güzel bitti dizi….

  • Xoxolol14 Nisan 2021Cevapla

    Yaaaaa gerçekten bitiyo olmasına üzüldüüümmm
    Gerçekten eğlenceli beni güldüren oyunculuklar vardı güzel bir diziydiii

  • Yıldız Anar17 Nisan 2021Cevapla

    Sıcacık,samimi,minnoş bir diziydi.İki gecede izledim.Emektarlara teşekkür ederim.

  • Honey Cookie5 Mayıs 2021Cevapla

    Ayy sen ne güzel diziydin böyle. Çok güzel, çok tatlış bitmedi mi? Duygulandım vallahi. Hem de böyle gururlu bir anne gibi hissettim. “Fight for my way’i izlediğiniz için teşekkür” dedikleri yer.. Ah! Bayıldım!! Keşke ertelemeyip daha erken izleseymişim. Ve bir de… Lanet olsun Ko Dong-Man’ın t-shirtleri mükemmeldi. Keşke benim olsalar… Uzun lafın kısası MÜKEMMELDİ!!

  • Honey Cookie5 Mayıs 2021Cevapla

    Bir de düğünü görseydik daha güzel olacaktı ama olsun yine de güzeldi

  • Asiye8 Mayıs 2021Cevapla

    On yıllık kdrama izleyicisi olarak ; Ne çoook güzeldi nede çoook kötüydü orta derecede bir diziydi, komedi olduğu ve Park Seo Joon oynadığı için izlettirdi, sürükleyiciydi fakat bazı yerlerinde sıktı, çift çok yakışmıştı, oyunculukları iyiydi, giyim tarzları pek hoşuma gitmedi, sonunda düğünlerini de gösterselermiş keşke, bazı klişeler olsa da gene de izlenmeye değerdi…

  • irem23 Mayıs 2021Cevapla

    Fark etmeden bitirdim, o kadar sürükleyici ve eğlenceliydi ki :))

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak