Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Extraordinary You 1.Sezon 17 ve 18.Bolum


17 ve 18. Bölüm

Extraordinary You sezon 1

(58) yorum

  • ♡Rowoon♡25 Ekim 2019Cevapla

    Yeni bolumler ne zaman yükleniyo acaba ?

    • Beak Kyung25 Ekim 2019Cevapla

      Bölüm ne zaman geliyor ?

    • Haşin_0126 Ekim 2019Cevapla

      Perşembe dabahı sitede olur

      • İlayda30 Ekim 2019Cevapla

        Niye 17 ve 18 sezon gelmedi?

    • İlayda30 Ekim 2019Cevapla

      Onu bende sordum ama cevap yok

  • Koredelisi26 Ekim 2019Cevapla

    17. ve 18. Bölümler yüklenmedi mi ne zaman gelecek?

  • Semra26 Ekim 2019Cevapla

    Gel perşembe gel oy güncel dizidede günler gelmiyor

    • Yağmur28 Ekim 2019Cevapla

      Bugün hala perşembe değil. Perşembe niye hiç gelmiyor 🙁 Perşembe gelene kadar Haru yine kaybolacak diye korkuyorum artık 😛

      • zehra29 Ekim 2019Cevapla

        ayn. fhcbfbgu

        • KORE DELİSİ22 Ocak 2020Cevapla

          Ne çok abarttınız…sanki gerçek

          • Hesna19 Mart 2020

            kore delisi sensin ama

  • Koredelisi30 Ekim 2019Cevapla

    Artık Perşembe günü gelsin. Meraktan çatlıyorum.

  • Elif30 Ekim 2019Cevapla

    Artık Perşembe günü gelsin. Ya ilk kez daha bütün bölümleri yüklenmemiş bir dizi izleyeyim dedim beklemekten ağaç oldum. Ne olursun çabucak gel.

  • loey30 Ekim 2019Cevapla

    yeni bölüm hala gelmedi nedenn:((

  • Tugba30 Ekim 2019Cevapla

    Yeni bölüm gelsin yaa

  • Azze30 Ekim 2019Cevapla

    Nisi diycem insanlar yarın 19ve 20 bekliyo biz daha 17 18 izleyemedik siteye ve çevirmenlere saygım var ama neden yüklenmedi tamam illaki isiniz olabilir ama biz çevirmen yoktur herhalde.

    • Derya30 Ekim 2019Cevapla

      Aklimdan gecenleri yazmissin

  • Asyaa30 Ekim 2019Cevapla

    Bekleyemiyorum artıkkk

  • -loey-30 Ekim 2019Cevapla

    ya neden hala yok:((

  • Mrblar❤30 Ekim 2019Cevapla

    Gelmş altyazi nerde

    • eceextraord30 Ekim 2019Cevapla

      cidden ya nerde

  • JUNGKOOK_199730 Ekim 2019Cevapla

    çeviri neden yok

  • Ajumma30 Ekim 2019Cevapla

    17. Bölüm alt yazılı değil neden

  • ilayda30 Ekim 2019Cevapla

    Neden altyazı yok

  • LunaMina30 Ekim 2019Cevapla

    Allah sizden razı olsun Perşembe diyorsunuz Çarşamba bakıyorum yeni bölüm! evdeki sevincimi görmeniz lazım

    • Krtl31 Ekim 2019Cevapla

      Çevirisi olmadan izleyebiliyorsunuz sanırım . Çünkü cevirisi persembe akşamıma dogru geliyor .

  • Tobe30 Ekim 2019Cevapla

    Alt yazı ne zaman eklenir acaba?

  • YagyuuKyuubei30 Ekim 2019Cevapla

    altyazı gelicekmi

  • nisanur30 Ekim 2019Cevapla

    çeviri için çooook teşekkürler!! kolay gelsin

    • Ela30 Ekim 2019Cevapla

      Gelmediki

      • eceharudanoh31 Ekim 2019Cevapla

        ya ne zamn gelicek ona göre uyucam cevap verinnn

    • Esma Nur31 Ekim 2019Cevapla

      Bölüm gelmiş fakat altyazı yok

  • Yoo-seung Ho fan30 Ekim 2019Cevapla

    Altyazı ne zaman gelicek acaba lütfen Cevap verin

  • Yağmur31 Ekim 2019Cevapla

    Saat 5.40 hala çeviri yok. Altyazısız izlemeye mahkum kaldık. 🙁

  • Nisa31 Ekim 2019Cevapla

    Yaa altyazı gelsin lütfen sabah 6 da açtım ve alt yazı yok koreantürke baktım orda da ses yok lütfen altyazı ekleyin

  • Derya31 Ekim 2019Cevapla

    Altyazi lutfen

  • Mrl31 Ekim 2019Cevapla

    Gençler çeviri yapmak bu kadar kolay mı sanjyosunuz karşınızdakiler insan robot değil ve sadece bu dizi de yok çevrilmeyi bekleyen bir sürü dizi var o yüzden sabırlı olun bende heyecanla bekliyorum bu arada hemen çabuk izlemek istiyorsanız korece öğrenin izleyin abi ha olmuyorsa bekleyeceksiniz sabırla başka çare yok üzgünüm

    • KORE DELİSİ22 Ocak 2020Cevapla

      Aynen…

      • KORE DELİSİ22 Ocak 2020Cevapla

        Tamam teşekkürler☺

  • Esma31 Ekim 2019Cevapla

    Çeviri için teşekkürler.İlk defa güncel izliyorum fakat onca izlediğim dizilerden çok bu dizi daha gerçek hayata yatkın.ilk bölümlerde dan oh’un baş karakter olmadığını öğrenince bırakıcaktım ama iyi ki bırakmamışım. ELLERİNİZE SAĞLIK 🙂

  • Kubra31 Ekim 2019Cevapla

    Harik bir bölümdü emeği geçen herkese çok teşekkür ederim diğer bölümü nasil beklicem simdi

  • runasin25 Kasım 2019Cevapla

    acem borusu ne allah askına trompet sarmaşığı o

    • KORE DELİSİ22 Ocak 2020Cevapla

      Nerden biliyorsun???

    • Tùrk bir koreli15 Şubat 2020Cevapla

      Aslinda trampet sarmasigi biraz daha farkli bir türü gerçek adi acem borusu o çiçegin

    • Niyils Uys17 Ağustos 2020Cevapla

      Ben nar çiçeğine benzetiyorum

  • Dicle24 Ocak 2020Cevapla

    Bölüm neden açılmıyor

  • Zehra28 Ocak 2020Cevapla

    Allah aşkına bunların kaç tane okul formaları var.

    • Melis7 Şubat 2020Cevapla

      Ggagjy2jwywyjywj

    • Rowoon12 Şubat 2020Cevapla

      Kore de liselerde etek zorunlu sadece üstüne genelde istedikleri şeyi giyen biliyorlar özelikle Seul lisesinde üst için forma var ama zorunlu değil zaten bir gömlek bir süveter bir hırka bir de ceketle kış için kazak var bende Seul lisesinde okuduğum için biliyorum

      • Anonim2 Ekim 2020Cevapla

        hjgvhjgkvkgg

  • Mirac1 Mart 2020Cevapla

    Sonda çalan şarkının adı nedir ?

    • Ahgamai3 Mart 2020Cevapla

      VERIVERY – My Beauty

  • İremnur19 Mart 2020Cevapla

    Bende o karadelikten o geçmişteki hallerine gidiyorlar

  • Sara15 Nisan 2020Cevapla

    Ya çıldırıcam bir dizidede 2. Erkek sendromu yaşamyıvereyim senarist bey ihh baek kyung çok tatlı ya hangisini seçerse seçsin diğeri için çok üzülucem

  • Kira29 Mayıs 2020Cevapla

    1:26 kafanı da soksaydın görürdün o zaman

  • JaeSix8 Haziran 2020Cevapla

    Bu kuru kalamar perisi baya yakışıklı. Ama korkutmuyor da değil

    • Zana23 Ağustos 2020Cevapla

      Onda bir poklar var ama hayırlısı

  • Sıla27 Haziran 2020Cevapla

    Üf şu arkadaki sırnaşık kızlar çok sinir bozucu sesleri falan ayyyhhhh

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak