Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Born Again 1.Sezon 19 ve 20.Bolum


19 ve 20. Bölüm

Born Again sezon 1

(20) yorum

  • Yasemin Karasu21 Mayıs 2020Cevapla

    Çok güzel, teşekkür ederim. Dizi zaten güzel, çeviride güzel

  • danieldaniels21 Mayıs 2020Cevapla

    Spoiler içerir!!!!!!!!
    Of hayır yaaa Jong bum ühüüüü şak diye
    niye vuruyorsun çocuğumu aptal ya ben şimdi nasıl beklicem diğer bölümü gözüm doldu cidden of

  • komsannimkomsannim21 Mayıs 2020Cevapla

    savcıyla kızın olmasını isteyen tek ben miyim kjfgdkl bence savcıyla daha çok yakışıyorlar umarım son bölüme kadar hep birlikte olurlar çeviri için çok teşekkürleeer

    • Cha22 Mayıs 2020Cevapla

      Göz var nizam var hiç yakışmıyolar

    • Ayşenur22 Mayıs 2020Cevapla

      Ben de savcıcıyım üzülme sjsjsjs eski hayatta çok masum ve tatli bi çiftlerdi ve cok seviyordu adam. Ölünce benim içimde kalmıştı 🙁 müthiş yakışıklilığını göz ardı edersek jong bom da cok matah bi karakter değil. Ayrıca kız da aptalın teki biriyle birlikte olması o kişinin kazanması değil kaybetmesi demek bence sksksksksk

      • komsannimkomsannim23 Mayıs 2020Cevapla

        kesinlikleee ikisinin o tatlı sahnelerini izlemeyi çok istiyordum eğer ileriki bölümlerde jong bum’la olurlarsa sanırım diziyi izlemeye gönlüm el vermez ksfjfk

    • Whiterose23 Mayıs 2020Cevapla

      Hiçte bileeeee…. Ne kadannnnn gıcık bi tıp…

      • Ayşenur23 Mayıs 2020Cevapla

        Şu zamanda öyle cidden. Ama kadın ona layık görülmeyecek biri değil ki

        • Ayşenur23 Mayıs 2020Cevapla

          Yani benim bi shipim yok kiz kime gitse tamamım ben

    • Tokinetizen25 Mayıs 2020Cevapla

      Kesinlikle savcıyla kız olmalı ya ayrıca kızın da bu kadar salaklığı beni delirtti kjhjhkjhkh

  • Melek22 Mayıs 2020Cevapla

    Kesinlikle savcıyla yakışmıyorlar. Jong bum la olmalılar.Çok üzüldüm bu bölümde yasa. O savcıyı da hiç beğenmiyorum zaten.hiç sorgulamıyor mikrop, direk yargısız infaz ediyor.

  • Cha22 Mayıs 2020Cevapla

    Çok Gerizekalı bu savcı kızda mal tencere kapak ama Jong bum a çok üzülüyorum İnşAllah o mal kızla olur

    • Whiterose23 Mayıs 2020Cevapla

      Kesinlikle katılıyorum… zaten hangisi başrol onu bile çözemedik…

    • Ayşenur23 Mayıs 2020Cevapla

      Bana sey gibi geliyor kiz geçmişte gong ji chulle adam akıllı tanışamadan öldü belki kaderindeki asıl insan oydu. Sanki bu hayatta savcıya aşık olduğunu sanacak bi müddet sonra asıl sevdiğinin jong bum olduğunu fark edecek

      • Cha23 Mayıs 2020Cevapla

        Aynen bende öyle düşünmüştüm

  • komsannimkomsannim23 Mayıs 2020Cevapla

    kesinlikleee ikisinin o tatlı sahnelerini izlemeyi çok istiyordum eğer ileriki bölümlerde jong bum’la olurlarsa sanırım diziyi izlemeye gönlüm el vermez ksfjfk

  • Furkan24 Mayıs 2020Cevapla

    Şu savcı heryerden dön lastiği gibi fırlıyo sinir oldum

  • skairipa'24 Mayıs 2020Cevapla

    lan hayatımda geçirdiğim en ağır 2.erkek sendromu kafayı yiçem ikiside çok yalışıklı

  • bengü su5 Haziran 2020Cevapla

    allah aşkına göz var nizam var nasıl savcıyla yakıştırıyorsunuz jong bumuma ne olcak ozaman kız hemde lanetlediği halde onu sevmeye devam ediyor asıl seven jong bum bu ona haksızlık olmaz mı her defasında katil muamelesi yapıyorlar zaten

  • jinyoung_ahgase1 Temmuz 2020Cevapla

    izlerken bilgisayarı kırmamak için kendimi zor tutuyorum her diğer bölümü açışımda artık şu mal kızla jong bumcuğum olsun diye dua ediyorm ama pis savcı koca burnunu hep sokuyo kafayı yicem yaa

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak