Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Blue Spring From A Distance 1.Sezon 2.Bolum


2. Bölüm

Blue Spring From A Distance sezon 1

(96) yorum

  • tuerlenoyau15 Haziran 2021Cevapla

    hafta da 1 bolüm sanmıştım iyi bari dizi de sardı bayaa

    • Felix Skz15 Haziran 2021Cevapla

      Dizinin ill bölğmü iyidi bununda çevirisini bekliyorum. Hadi bakalım ben şu geçmişte yaşanan olaylara bayılıyorum ne çıkıyorsa o olaylardan öıkıyor

      • Jongsuk020617 Haziran 2021Cevapla

        SPOILER

        Ya cok uzuldum cocuguma ya,
        Topkumun,ailenin dayatmjs oldugu normlar kisinin hayatini cok kotu etkiliyor.
        Yavrum aslinda cok yalniz biri,sanirim kendince psikolojik olarak sevilmeyi istedigi icin herkese gulumseyip,iyi davraniyor.
        Abisi bence kotu biri degil,onun da sorunlari var gbi,ruh gibi bakiyor,vok solgun.
        Ayrica ben seni arayinca gel dedi kardesine,o da az cok ailesinin cocuga kizacagini biliyordu.
        Dizi hosuma gitti,suan icin beklentimi karsiladi,uni temali dizileri hep sevmisimdjr.
        Muzlu sutum umarim ilerde cok mutlu olur.

        • Tae18 Haziran 2021Cevapla

          3. Bölüm ne zaman gelir

        • Youtube: nomin xx7 Temmuz 2021Cevapla

          okul konulu dizi izlerken mutlu oluyorum iyi bari çok bağlanmamışım gerilim cinayetlere wüğqerpğsüdfş

        • Kaybolmuşyıllarım9 Temmuz 2021Cevapla

          Jongsuk206

          Gerçekten önceden yorumlarını okuduğum kişi mi yazdı bu yorumu? İlk defa böyle yazdığına şahit oluyorum…

          • Jongsuk020617 Temmuz 2021

            @kaybolmusyillarim,
            Kotu bir sey mi yazdim,anlamadim?

    • Kdaramaqueen21 Haziran 2021Cevapla

      bu diziyi sevdim ilk başta konusu çok sıradan demiştim yani hala aynı fikirdeyim ama senaryo ve oyunculuk çok iyi işlenmiş . bide limon kafalı cocuma üzüldüm . gercekten güldüğünde bile yapayalnız duruyor

  • Gamze15 Haziran 2021Cevapla

    bu diziyi dün bekliyodum saat 12 idi çok uykum gelmişti uyudum 1. bölüm gelmiş ve 2. bölüm de gelmiş bütün güzel diziler bitti resmen bu dizi den çok ümitlimiyim emin değilim konusunu okuduğumda hafif heyecan vardı ama izlicem kesin

    • Felix Skz15 Haziran 2021Cevapla

      Ben ilk bölümü beğendim bir şans ver derim. Ben aksiyon, suç felan özledim ya

      • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

        @Felix Skz ben ozlemedim aksiyonu böyle iyi ohh mis daha bu hafta yeni başladi ayy çok heyecanliyim yeni diziler gelecek ve sonra anti fanin bitecegi aklima gelir sevincim kurtsağımda kalır ☹️

        • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

          Anti fan deyince akla hemen onun adı gelir sohyun sohyun bdbejskksjsjhdb

          • Kim_sohyun16 Haziran 2021

            Lusa hahaha bu iyiydi

      • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

        Vllaha ben özledim aksiyonu.
        Bu arada hiç bir dizi eskiden izlediğimiz dizilerin yerini vermiyor aga , eskiden büyükbabamla arka sokakalar izlerdik çocuk olduğum için diziyi gerçek sanırdım , birileri öldükte filan dizi için gerçekten öldürdüklerini düşünürdüm, hey gidi günler şimdi her şeyi biliyoruz zevki mevki kalmadı. Hayatta öyle Çocukken herşeyin bir zevki vardı.. keşke yeniden çocuk olabilsem. Şuanda yetişkin sayılmam ama çocukluğumu özledim;((

        • lee doo hyun17 Haziran 2021Cevapla

          Bende özledim be

        • Jongsuk020617 Haziran 2021Cevapla

          Bir sen degilsin cocuklugunu ozleyen.
          Gercek yas 18 hissettigim 58
          Yoruldum,yiprandim.
          Ozlem duyuyorum cocukluguma,o guzel saf gunlerime,anasinifi zamanlarima,ilkokul arkadasliklarima,sinif ogretmenime,1,5 tl ye ekmek arasi kofte, 50 kr a ayran almayi ozledim ben.
          Teneffuste ip atlamayi,top oynamayi,ogretmenimin okuma yarismasi yaptiginda kazanana cikolata veya dondurma verisini ozledim,kazanmak icin nefes nefese kalarak hizlica okudugum hikayeleri ozledim,cok sey ozledim ben…

          • Lisa17 Haziran 2021

            jongsuk tabii onlarda var ;(

  • Lisa15 Haziran 2021Cevapla

    Burdan admin(ler)e sesleniyorum, cidden site güzel çok insanda kullanılan ama artık bir kaç şeyi düzeltmeniz gerekiyor,örneğin:
    1. Spoili yorumlar için ayrıca tuş olmalı
    2. Küfürlü, argo kelimeler kullanarak yazılan yorumlar yüklenmemeli
    3. Yanlışlıkla veya istenmeyen yorum yazdığımızda, yorumu silme tuşu olmalı
    4. Birinin yorumunu cevapladıkta etiket olmalı
    5. Yorumları beğenmek olmalı, böylelikle en çok beğeni alan yorum üstte olur
    6. Artık siteye yeniden filmleri de eklemelisiniz
    7. Eksik veya fazla yazdığımız yorumları yeniden düzenlememiz
    Şuan aklımda olanlar bunlar emimin daha fazlası vardır.
    Admin(ler) bunlardan başka size teşekkürde etmek istiyorum, siz çevirmesenizde kaliteli alternatifleri yüklediğiniz için teşekkürler.

    • lee doo hyun15 Haziran 2021Cevapla

      Lisa konuş konuş

      • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

        Aynen hepinize katılıyorum ya.
        Sohbet paneli, bildirmler, ayrıca uygulama hepsi çok güzel hayaller jdndhdhhfjdkjd

    • Jongsuk020615 Haziran 2021Cevapla

      Adminin cevaplayacaginj pek dusunmuyorum,bu yorum silme olayini ben de cok istiyorum,yanlis yazdiktan sonra yorumu gonderince kotu oluyor,sonradan fakrkediyorum yanlis yazdigimi.
      Bu yorum begenme webdramaturkey de var.
      Guzel ozellik.

    • Genel_izleyici15 Haziran 2021Cevapla

      Bende sana katılıyorum adminlerimiz bu konuda yardımcı olursa sevinirim..

    • Felix Skz15 Haziran 2021Cevapla

      Ayy aynen ya ımarım bu sorunları düzeltirler birde bazı dizilerin bölüm sayısını yanlış yazıyorlar.

    • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

      Benimde eksik bulduhum yönler var bende sohbet paneli istiyorum canlı bir sekilde buradan herkesin sohbet edebilecegi hir yer bazı ditelerde var orada konusuluyor falan filan çok hoş

      • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

        Ayrıca bildirim gelse ne güzel olurdu ama fazla uçtum sohbet oaneli yeterli spoiler tuşunada razıyım

        • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

          Birde tarih yazan yere saatide yazsa cok güzel olur illa şuan saat 2.40 demem mi gerek aaaa gerçi kendim yazmam o kadarda zor degil düzgün ceviri az reklam donmadan izledigim ayni zamanda sitede sizler gibi yorumcular oldugu için bütün eksikleri gormezden gelip buradan izliyorum

        • Felix Skz16 Haziran 2021Cevapla

          Ayy Sohyun bende dobet panelini çok istiyorum yaa bir yorum atıyoruz taa ne zaman sonra Admin yorumu koyuyor

    • Fözödö16 Haziran 2021Cevapla

      +++++ hepsi gelmeli

    • Kim_Taehyung16 Haziran 2021Cevapla

      @Lisa yazdıklarına bende katılıyorum..
      Bazıları neden çeviri gelmedi diye yorumlar atıyor ama bu site çeviri yapmıyor arkadaşlar.. Dizilerin sol veya sağ üst köşelerine hangi siteye ait olduğu yazıyor..Yorumum bazen yanlışlıkla gidiyor, silemiyorum ve de hep spoiler yiyorum maalesef:'(

      • Gamze16 Haziran 2021Cevapla

        ben artık bildirim tuşu istiyorum birde olursa kendi uygulamanız çok güzel olur çünkü artık chrome opera vs kullanmaktan bığtımm(gamze uç uç) bana bu 2 şey yeter

        • lee doo hyun17 Haziran 2021Cevapla

          bildirim olsa keşke hemen koşarız izlemeye

  • Btsinarmysi15 Haziran 2021Cevapla

    Korecemi devreye sokma zamani geldiii

  • LUNA15 Haziran 2021Cevapla

    Meraktan çatlıcam ya çeviri ne zaman gelir

  • Rosenin poncigi15 Haziran 2021Cevapla

    Sarisini kiz sandom ya acaba gay mi

    • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

      Ne alaka ya

      • lee doo hyun17 Haziran 2021Cevapla

        cidden ne alaka

    • Meriveree21 Haziran 2021Cevapla

      kıza benzemiyor ama bende gay olduğunu düşünüyom jjsjssjsj sanki çok fazla çocuğun yanında takılıyor

    • saudade22 Haziran 2021Cevapla

      Kız?

  • Lütfen söyleyin15 Haziran 2021Cevapla

    Ne zaman gelicek 2.bolum

  • ece gale15 Haziran 2021Cevapla

    çeviri gelsinnnn

  • Jongsuk020615 Haziran 2021Cevapla

    Bunyem bir ikinci erkek vakasi daha kaldiramayacak ama ben ztn sari cocugu seviyorum da iste insan ikinci erkege de uzulmuyor degil,in yeop a da cok uzulmustum fkt basindan beri Eun Woo cuydum.

    • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

      Tam olarak benim duygularima tercuman olmussun

      • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

        Ben hangi diizyi izlersem izleyeyim başrol fav oyuncumda olsa dahi, yinede 2.ereği tutuyorum. Herkes love alarm’ın 2.sezonunu beğenmemiş bir tek ben beğendim galiba ndhdhsh. İlk sezonda 2.erek (adını unuttum) olduğu için üzülmüştüm, 2.sezon baş rol oldu level atladı resmen dhdbshjsk

    • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

      Eun woo’yu çok seviyorum fkt oyunculuğu iyi değil yaa bu bir gerçek…

      • Jongsuk020616 Haziran 2021Cevapla

        Yani,bence de iyi degil.
        Son zmnlarda aktorlerden cok idoller oyunculuk yapiyor ve cogu sadece yuzu ile para kazaniyor,maalesef.
        Ama ben yine de Eun Woo yu izlemekten rahatdiz olmuyorum,ustun bir oyunculuk yetenegi yok fkt izlenebilir.

    • Felix Skz17 Haziran 2021Cevapla

      Cha Eun Wo’yu her zaman her dizide desteklemişimdir fakat True Beauty farklıydı. Hwang In Yeop’u ilk defa orada izlemiştim ve adam beni içine çekti. Zaten tam benim sevdiğim türden birisi dışı bad boy içi yumuşacık pembe pamuk şeker.

      • Lisa18 Haziran 2021Cevapla

        Felix bad boylara düşmeyenide ne bileyim sjsjsjsj

        • Felix Skz19 Haziran 2021Cevapla

          Aynen Lisa özellikle Han Seo Jun benim için apayrı

    • Bıktım21 Haziran 2021Cevapla

      Jongsuk kesinlikle öyle 2. Erkek sendromu geçirip duruyorum ağlicm ya

  • Choi San15 Haziran 2021Cevapla

    ayyy heyecanla 2.bölümü bekliorum geçen bölüm bungee jumping sahnesi çok iyiydiiii *-*

    • Choi San16 Haziran 2021Cevapla

      ayyyy yaşasın doom at your service izlerken çeviri gelmişşşşşşş

  • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

    Bu dizi bana bl dizi havası veriyor bl dizi değil demi

    • 420 Haziran 2021Cevapla

      değil sanırım

    • Korea11 Temmuz 2021Cevapla

      34:50. Dakka da ki şarkı nın adını bilen var mi

  • Kim_Taehyung16 Haziran 2021Cevapla

    Dizi beni sardı gibi ilerleyen bölümlerde daha iyi anlayacağım başlamak isteyenler bence şans vermelisiniz True Beauty’den tanıdığımız başrol kızımız, My roommate is a Guminhodaki 2. erkeğimiz ve ve ve KİM TAEHYUNG fanboyu olan Ji Hoonumuz(wanna one üyesiydi) var

    • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

      Bir şey soracağım baş rol erkek ile 2.erkek abi kardeş mi ?

      • Kim_Taehyung16 Haziran 2021Cevapla

        Yok Lisa okuldan arkadaşlar:)

        • Lisa17 Haziran 2021Cevapla

          Teşekkürlerr

      • Jongsuk020617 Haziran 2021Cevapla

        Hyr degiller.

    • lee doo hyun17 Haziran 2021Cevapla

      wanna one eskiden ne dinlerdim

  • Yeeri-hye16 Haziran 2021Cevapla

    Ah Bir sürü Dizi birikti yine Ne yapcam Senaristler yapımcılar Yağdırıyor Dizileri Sağolsunlar Diğer dizileri yarıda bırakıp bu diziyi izlemeye geldim Akılsız kafam kskskskslalla Çok mutluyum Dizi sarıyor Diğer bölümleri heyecanla bekliyore❤️

  • Fözödö16 Haziran 2021Cevapla

    Abiiii Ji Hoon’un oyunculuguna öldum beee Love Revolution’a baslamistim hem Younghoon da var diye ama bunlardan zaman kalmadi :(( Min Ah’i ilk True Beauty’de goedum o yuzden karakteri cok degisik geliyor ama bu karakterini cozdum gibi jkskxmskdns her karakterin farkli bi hikayesi var gibi… b-bu harika dostum *-*

    • Fözödö16 Haziran 2021Cevapla

      Bu arada saati yazasim geldi jxnskxnwskjs 01.47 uyumam lazim sad

    • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

      Ayn banada orda çok minnoş du . Youtubeden gördüğüm kdryla burda donuk biri. Çok güncel dizim olduğu için izlemeyeceğim. Uni konulu diziler sarmıyor malesef. Izleyenler için iyi seyirler!

  • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

    .

  • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

    Beğendim diziyi gençlik severim zaten sarı kafanin saç rengini basta begenmistim daha dogrusu o renk sevmiyom cok cırtlak duruyor amatuhaf bir şekilde çocuğa yakışmış

    • Lisa16 Haziran 2021Cevapla

      Cırtlak dhjdjskjjfjfjhfjjhj

    • Kim_Taehyung16 Haziran 2021Cevapla

      Aslında bende ne alaka dedim ama bu bölümü izlersen neden o renk yaptığını anlarsın
      .
      .
      Spoiler
      .
      .
      .
      .
      .

      Annesi siyah saç yap abin gibi diyor ama çocuk sarı saçı çok seviyor zaten çocuğun aileside hep abisiyle kıyaslıyor Ji Hoonu:'(

      • Kim_sohyun16 Haziran 2021Cevapla

        Biliyorum izlediğim için yakistirdim dedim siyah hic olmamisti zaten

        • lee doo hyun17 Haziran 2021Cevapla

          2. erkekten yanayım gerçekten çocuğun üzülmesini istemiyorum gumiho da da 2. erkek zaten

          • Lisa17 Haziran 2021

            Dohyun demiii bende seninle aynı fikirdeyim,bugün de çocuk için yakıyoruz fhmjjhjjgghjhkk

          • lee doo hyun17 Haziran 2021

            Lisa cidden ne zaman gülcek şu çocuğun yüzü

  • LUNA16 Haziran 2021Cevapla

    Çok güzel bir dizi kesinlikle izleyin

  • Xiaojun'un Kayfesi16 Haziran 2021Cevapla

    Jun’un babası vincenzodaki toto değilmi ya

    • Fözödö18 Haziran 2021Cevapla

      Toto kimdi anacim xjdbxksnxkdj

      • Xiaojun'un Kayfesi23 Haziran 2021Cevapla

        fsywfdtfwd hani şey vardı ya bıyıklı o

        • Xiaojun'un Kayfesi23 Haziran 2021Cevapla

          Şef*

  • Luna16 Haziran 2021Cevapla

    Başroldeki sarısın çocuğa çok. Üzüldüm a ne biçim bir aile ya anne baba abi hepsi de çok iğrenç karakterlere sahipler O sizin evladınız kardeşler arasında ayrımcılık tan da nefret ediyorum inş kızımızla sevgili olurda mutlu olurlar

  • ebru16 Haziran 2021Cevapla

    o junun annesi ve babası ayrıyetten abisi kendini ne sanıyorda öyle davranıyorlar aq sinirlerimi bozdular yemin ederim elimde olsalar bir kaşık suda boğacam yaww

    • Kim_Taehyung16 Haziran 2021Cevapla

      Evet ya üvey evlat muamelesi görüyor resmen nasıl bir aile anlamadım çok travmalar geçirmiş Ji Hoonum:'(

    • Meriveree21 Haziran 2021Cevapla

      o sahnede jojuğumun yanında olsam boynuna sarılır sen bu g*rizekalılara bakma aşko sen mükemmelsin dicektim onlar nasıl aile ya delircektim izlerken

  • zehra17 Haziran 2021Cevapla

    Civcivim aşık oldum ji hoon oppa kulaklık sahnesinde aşşırı duyguyu hissettim ve annesi kaşarı sinir etti beni ama 2erkeğim kenetlenmişsin kalbime aşkım yaa başrol bi goblindeydi bide kızı seviyo
    anaa kırmızı saçlı kıza söyleyin onun sevgilisi gay ayol

  • zehra (yeontanın anası)17 Haziran 2021Cevapla

    Ayy fragmandan içim açıldı inşallah civcivimin yüzünü keçi inatlım güldürür ohooo benim sevglim olabilirsin aşkım
    böyle tipler her okulda var biri zengin sevgisizdir biri çalışkan ama anlamıyodur,fakir ve salak olan da benim ama Allahtan ailem beni şımartmış yoksa bende somurtkan bişey olurdum, çekilmez bee true beauty suho hissi de veriyo hee sunbaneim

  • zehra (yeontanın anası)17 Haziran 2021Cevapla

    Ula civcivimi üvey sandım bu Karı ne yaşıyo çocuğun suçu ne?? Sky castle yine akıllara gelir aq seoul ünisi çok istiyosan özel üniye ver çocuğunu kçımın zenginleri

  • Jimin17 Haziran 2021Cevapla

    3. Bölümün ne zaman çevirisi gelir?

  • Poine17 Haziran 2021Cevapla

    Yiyicem ya civcivim benim

  • Lisashi20 Haziran 2021Cevapla

    BL dizisi olsa güzel olurdu

    • Meriveree21 Haziran 2021Cevapla

      gjhdfgtjfyk+++

  • koreci zehra20 Haziran 2021Cevapla

    dizi aşırı güzeld

  • yavuz20 Haziran 2021Cevapla

    Masada içki içtikleri zaman gençler kendi arasında bir şeyler konuşuyorlar, duyulmuyor fakat altyazıda çevrilmiş nasıl çevirdiniz?

  • vildan22 Haziran 2021Cevapla

    kim soo bin ve jong ho true beatuy oynuyorlardı,yeo jun için çok üzülüyorum,soo hyun içindw hayat zor bu dizi beni baya sardı

  • saudade22 Haziran 2021Cevapla

    Yeo Jun’dan bayağı etkilendim. Mutlu görünüyor ama iyi değil. Soohyun’a neden taktığını hala çözemedim. Umarım finali angst olmaz, umarım.

  • Tae Hyung24 Haziran 2021Cevapla

    Dizi baya iyii

  • Kdramıfanıı29 Haziran 2021Cevapla

    Ah jun üzümlü kekim diziye girip sana sarılmamak için zor dayandım

  • Lalisam24 Temmuz 2021Cevapla

    Böyle dizilere bayılıyorum ama birazdan ağlamaya başlıcakmışım gibi hissediyom

  • Anonim18 Ağustos 2021Cevapla

    Çok donuyo ya

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak