Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Beyond Evil 1.Sezon 8.Bolum


8. Bölüm

Beyond Evil sezon 1

(21) yorum

  • Genel_izleyici15 Mart 2021Cevapla

    Eweet 8de gelmiş bir an önce şu birikmişliklere bir son vermem lazım:)..

    • Jongsuk020615 Mart 2021Cevapla

      Katil de belli oldu,devaminda neler olacak acaba?
      Ama dizi cok iyi,senaristi takdir ediyorum…

      • Jongsuk020615 Mart 2021Cevapla

        SPOILER
        Nasil kacirirsiniz elinizden adami?
        Sinir oluyorum boyle seylere.
        Bir ceset daha buldular sanirim fragmanda,Yu Yeon mu acaba?
        Keske yasiyor olsaydi bee,ama adam ben oldurmedim diyor,demek ki ölmüş ama baskasi öldürmüş.
        Neyse guzel bolumdu.
        Jung Jae neden bu kdr yakisiklisin zalimin ogluu ha yok milletvekiliydi msmsmsk

        • OT716 Mart 2021Cevapla

          SPOİLER o değilde ben jung jenin bir sırrı olduğunu düşünüyorum ne bileyim çok masum duruyor bunun altında bişe olabilir belki dong sik’e zarar gelsin hiç istemiyor bu pek anormal değil ama 20 yıldan beri yani onun için hapse bile girdi bişe çıkcak diye bekliyorum ama tabii inş çıkmaz

          • Jongsuk020616 Mart 2021

            O degil de hepiniz Jin Mook öldü demissiniz,adam ölmedi kacti…

          • Bbbb20 Mart 2021

            Evet bence de öyle, yu yon öldüğü gün biriyle buluşmak için çıkmıştı dışarı, sevgilisi gibi biriyle ve o kişinin jong je olması yüksek ihtimal, zaten geyik-kız muhabbeti de dönüyordu

    • Genel_izleyici16 Mart 2021Cevapla

      Sonunda izledim çok güzel bir bölümdü❤
      Daha neler olacak bakalım..

  • Buse15 Mart 2021Cevapla

    Dizi çok iyi gidiyor

  • Senanur15 Mart 2021Cevapla

    7.bölüm harikaydı hele ki so dk mükemmeldi bakalım 8.bölüm nasıl

  • Senanur15 Mart 2021Cevapla

    AL işte yaşlı moruk öldü

    • Jongsuk020615 Mart 2021Cevapla

      Daha izlemeden spoi yedim,mukemmell..

      • Senanur18 Mart 2021Cevapla

        Yağğğ özür dilerim ndkflsşöxlsixöxlzş

  • exoll15 Mart 2021Cevapla

    nefes almayı unuttum ..

  • Sibel Aksoy15 Mart 2021Cevapla

    vay pislik jin mook sonunda geberdi gitdi ama bence onun icin kurtulus oldu bu daha kötü bir sekilde ölmelidi
    ama min jungun onun öz kizi olmadigi icin sevindim
    dong sikin kardesini jin mookun öldürdügüne emindim AMa malesef degilmis ve inandimda onun yapmadigina cünkü ölmek isteyen biri yalan söylemez o zaman dong sikin kardesini kim öldürdü ve cesedi nerde

    yeni fragmana bakdim bence caylak dong sikin kardesinin cesedini buldu ve sanki dong sikin kardesini cok tanidigi güvendigi kisi cikcak katili kiz kardesinin ve sanki amir nam yapmis gibi görünüyor sizce yani fragmandan öyle anladim

  • Genel_izleyici16 Mart 2021Cevapla

    SOPOİ❣

    Yine nefesimi tutarak bir bölüm izledim
    Dong shik e çok üzülüyorum.. Jin mook pislik kaç kişiyi öldürmüş öldümü şimdi çok sinir oldum yaptıklarını ödemeden geberdiğine.. Dong shik’in kardeşini ji mook öldürmemiş bencede suçluyu amir gibi gösteriyorlar ya yinede belli olmaz tabi her an her şey olabilir.. yakışıklı dedektif han’cığımız Dong shik’imize yardımda edermiş.. Güzel bölümler bizi bekliyor..❣

  • irımiopso16 Mart 2021Cevapla

    Yahu balon balığının da mı çorbasını yaptınız ya..

  • OT716 Mart 2021Cevapla

    SPOİLER ulan kang jin mook valla ha diziyi izlerken adamı ben boğmak istedm yani o kadar ki sinir oldum adama pislik sonunda adam geberdimi yorumlara öyle yazmışsınız ama ben pek anlamadım kaçmışmı ölmüşmü kasap dükkanı işleten kıza üzüldüm ya…… İlerki zamanlarda dedektif hanla birbirine aşık olacak gibime geliyor inş olur böyle dizilerin içinde ufaktan aşk da olsa seviyorum yani bu bölüm zaten mükemmeldi

  • OT716 Mart 2021Cevapla

    SPOİ birde dong sik’in kardeşini amir nam öldürmüş heralde fragman öyle gibiydi ama neden öldürsünki

  • Sedanur18 Mart 2021Cevapla

    Yaaa adamın evinde kzinin parmağı buldu hala neden yakalanmadi delil yetersizliğinden dolayı tutuklandılar manyak Jin mook kasap kziin annesi de o öldürmüş kziz bı de tehdit ediyor

  • Sedanur18 Mart 2021Cevapla

    Kız kardeşi bı bu katil oldurmediyse kim yaptı onun da parmakları kesildi ve aynı kişinin öldürmüş olması lazım neden böyle. Neyse diizde katil yakalamsa da başka katiller de çıkacaktır ki sekiz bölüm daha var gizem cozulmemsi gereken şeyler var

  • potterhyun16 Mayıs 2021Cevapla

    Teori // spoi
    Açıkcası başından beri dizi de işlenen cinayetler için tek katil değil de katiller olduğunu düşünüyordum ve sanırım öyle.
    Ji mook öldürdüğü kişiler hep yakınında ve ondan memnun olmadığını duyduğu insanlar olduğunu düşünüyorum.
    Bence inşaat sahibi bir cinayet işledi ya da tanıklık etti.
    Ayrıca ilk bölüm de dong shik in tutuklanmasının en büyük sebeplerinden biri amirin olay mahalinda gitar için kullanılan şeyi bulmasıydı ve don shike o gitarı biri vermişti yani kim verdiyse ikizinin cinayetiyle ilgili biri olmalı.

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak