Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

Angel’s Last Mission Love 1.Sezon 19 ve 20.Bolum


19 ve 20. Bölüm

Angel’s Last Mission Love sezon 1

(21) yorum

  • RORİTA 00-620 Haziran 2019Cevapla

    19.ve 20.ne zaman gelecekk

  • Elif20 Haziran 2019Cevapla

    Of gelsin artık

  • RORİTA 00-621 Haziran 2019Cevapla

    21 ve 22 varmı

  • Baska_birisi21 Haziran 2019Cevapla

    Allahim boyle mi bitirilir bolum

    • Esra22 Haziran 2019Cevapla

      Ya şu insan olan melekle iyi meleğin içki içtiği sahnede falan şarkının ismini bilen varmı bulamadimda

      • Yoona23 Haziran 2019Cevapla

        Dizinin ostu love a one
        love galiba

  • Denjz21 Haziran 2019Cevapla

    Gerçekten bir bölüm böyle bitirilebilir mi? Meraktan öldüreceksiniz adamı.

  • beatiful21 Haziran 2019Cevapla

    ya 21 ile 22 kötü ya gene başa döndük inş yonetmen sonunu güzel bitirir .

  • beatiful21 Haziran 2019Cevapla

    sonu güzel bitsin inş

  • Erva22 Haziran 2019Cevapla

    Ayy şu beyaz rahibi öldürücem ya sen daha niye karışıyorsun

  • Erva22 Haziran 2019Cevapla

    Oha ya bu nasil bölümdür öldüm öldüm dirilemedim ya

  • Elia22 Haziran 2019Cevapla

    Bu ne bicim bi bolum sonu merak ederken olucem resmen simdi bekle diger bolumu bekleyebilirsen

  • Semra25 Haziran 2019Cevapla

    O nasıl bir son sahneydi tüylerim diken diken

  • Birkorecan30 Mart 2020Cevapla

    Diziyi izledikçe balerin olası gelen tek ben değilimdir heralde…

    • birisi15 Eylül 2020Cevapla

      evet değilsin, ben balerin gibi davranıyorum artık

      • Sedanur9 Kasım 2020Cevapla

        Çok güzeldi yaa sonu üç buluşması vardı kaçırıldı kızı ne güzel kurtardı ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • İremnur2 Nisan 2020Cevapla

    Allah’ım o nasıl bir rezil olmak oldum gülmekten nasıl panik yaptılar ya gthvfhf

  • meryem13 Nisan 2020Cevapla

    2 29 daki şarkının adı ne

    • .29 Haziran 2020Cevapla

      sweeter-jess penner

  • Ah-Ro6 Temmuz 2020Cevapla

    Bir kaç bölümde yorum yapmadım ve biriktirdim, bu dizinin fanı olarak ve her bölüm olmasa da bir çok bölümde yorum yapmış biri olarak( belki bende bıkmış olabilirsiniz^_^) şunuları yazacağım: Kim Dan’ı seçimi konusuunda çok haklı bulmuştum, ama geri dönünce maalesef her şey bitmiş olmuyor. Ama o kadar tatlılar ki vallahi kalpten gitmişke… Bir de şu gereksiz ikili Ji Kang Woo – Geum Ni Na olmasa (isimleri yanlış yazmış olabilirim) onun dışında tek kelime ile MÜKEMMEL! Ama unuttuğum bir şey var vicdansız HALA! Bu kadının oyunculuğuna bayılırımm ama neden burda böyle bir rol!!!!.

  • Yağmur5 Şubat 2021Cevapla

    Kesinlikle öneriyorum śiddetle
    Čok guzl dizi

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak