Peki buradaki olay nedir?
Türkçe Altyazılı

18 Again 1.Sezon 13.Bolum


13. Bölüm

18 Again sezon 1

(13) yorum

  • PJ4 Kasım 2020Cevapla

    Omg 13 ciktiiiiiiiii merakla izlicem

  • Promise4 Kasım 2020Cevapla

    Sonunda öğrendi yaaa of çok mutluyum süperdii

  • @felix.turkeys4 Kasım 2020Cevapla

    Bölümü izlemeden yorum yapıyorum eminim bu bölümde öğrenecek karısı yeter yani her bölüm sonu öğreniyor mu öğrenemiyor mu

  • Sanane4 Kasım 2020Cevapla

    Omgg soyledi ohaaaa

  • Kerem4 Kasım 2020Cevapla

    Ohaaaa sonu bayagi heyecanli bitti simdi hadi bakalim ne olacak bu arada su bosanma programi gercek olsaydi sunucu da Da Jung olsaydi izlerdim IXJEKXNSOXNEODNDI

  • Goara5 Kasım 2020Cevapla

    Harikaydı

  • Dark Fate5 Kasım 2020Cevapla

    sonunda yaa kaç bölümdür beliyoruz. (Bu arada yeni bölümler ne zaman geliyor çevirileriyle)

  • bogummy5 Kasım 2020Cevapla

    Harika bir bölümdü yine. Bundan sonra Lee Do Hyun’un yer aldığı bütün projeleri izleyeceğim, mükemmel bir oyuncu.

  • Ölüm resmen9 Şubat 2021Cevapla

    KAFAUI YİCEM Bİ KONUŞMASINI BEKLE BE KADIN GICIK KAPTIM KENDİ KONUŞUP KARŞIDAKİNİ KONUŞTURMUYO ON ÜÇ BÖLÜMDÜR KONUŞUYO BU KADIN CİDDEN OFF kafayi yewek yani

    • tyrmntyrmn27 Mart 2021Cevapla

      harbiden lan kafayı yediwm bende

      • 황민용14 Nisan 2021Cevapla

        çok haklısın kadın bi kere dinlese çocuğu

  • Suzy31 Mayıs 2021Cevapla

    Nedense ben 2.erkeği seçmesini istedim izlediğim hemen hemen her dizide 2.erkek sendromunu yaşıyorum listeye yenisi eklendi. Dizi güzel tavsiye ederim

    • Ehehe17 Temmuz 2021Cevapla

      Aynennn bende

Yorum Yaz

İsim *
Görünen Ad Ekle
E-posta *
E-posta adresiniz yayımlanmayacak